- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
My na to nezapomínáme, ale k té srážce došlo mezi Stéblovou a Semtínem, nikoliv mezi Stéblovou a Opatovicemi. :-)
Železniční jednokolejná trať mezi Pardubicemi a H.Králové už dávno kapacitně nevyhovuje.Osobní doprava je na velmi silné frekvenci,navíc zabezpečovací zařízení nevyhovuje současným požadavkům na bezpečnost provozu.Odpadlo by čekání na vykřižování ve Stéblové a Opatovicích n.Labem.Také sunutí souprav ve směru Havl.Brod a jejich pozdější rozpojení s vlakem na HK v žst.Pardubice-Rosice n.L. provoz jen zdržuje.Zdvojkolejnit 22 km trati by zase finančně náročné tak nebylo.Alespoň v některých mezistaničních úsecích.
No, ať se začne aspoň takhle. Je to velmi užitečné i v téhle prozatím minimální formě.
tak by se měly zastavit všechny stavby.
Jasně. A vám doporučuju šetřit a několik let nekupovat žádné boty a kalhoty. Ani nohavice.
Není lepší počkat až to tady trošku vyšumí, a stavba bude o xyz..milonu levnější o protihlukové tunely a přechody pro losy, soby a medvědy?Nyní se to zvrhne stejně jako jako koridor směr Třinec Slovensko a na Budějovice
Bohužel se ukázalo, že to hned tak "trochu nevyšumí".
už jste někdy někdo viděl souložit osobní vlak s nákladním? já ne...
vlaky se totiž nekřížej, ale vlaky se ve výhybnách křižujou!
autor nechť si zjistí významy sloves křížit a křižovat...
"Neuměj, křížej, křižujou" - těch, co neumí česky, je tady vícero...
Vlaky tam přes den jezdí každých 30 minut, s druhou kolejí by odpadla hromada problémů. Jedině tak se dají zkrátit i technologické časy.
Nevím o čem ta diskuse opět je. Exministr pan Bárta nebo jiní do provinčního kraje nebudou v zásadě nikdy moc investovat. Jsou to všechno vižírkové, které musíme živit a podporovat, aby bylo na megalomanské projekty typu Blanka apod. A ti naši radní nestojí také za nic. Absolutně nedokáží nic prosadit např. křižovatka Paramo, R35 apod. Je to smutné, ale bohužel realita. Takže ????
tak mi to tak nějak smrdí
Např. Praha také obsluhuje své okrajové části dvoukolejným metrem či tramvají, tak proč by z Hradce do pardubického předměstí měla stačit jednokolejka? Zase tak bezvýznamná periferie to není...
co to meleš ???? Pokud vím, a jsem si jistý že to vím, tak město vždy bylo Pardubice. A Hradec byl jen severní předměstí, takovej Mech(au) na okraji :) nepleť si to prosím
Radši postavte za ty prachy pořádnou fotbalovou arenu v Hradci
No tak nevím věnovat to 11ti respe. 22 lidem který si tam pujdou obcas zabehat, místo x tisicum co by to vyuzivali??? To je trochu mimo, ne?