- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V Hrušovce je mostek přes Chotiměřský potok. Myslím, že asi tak dvouletá rekonstrukce tohoto mostku, poškozeného nadměrnou dopravou, by obci přinesla klid. No né?
ekologisti kolem patrika, ekologisti kolem pepíka, oba mentálně retardovaní.
A hlavně ŘSD a pozemkový fond, kteří stavět nechtějí. Viz ekoteroristy v Rakousku, kteří chtějí vládnout více, než ti naší.
A ta musí dobře a rychle v celé Evropě fungovat !
Ano, viděl jsem taové "mladíky". Tak to už jim nestačí jedno přejmenování ? Slovo rom už taky nezní tak jako když bylo fungl nové, tak teď "mladíci".
No, co, lidi vědí o koho jde.
30km/h je opruz. Když někdo jede 50km/h a vidí tak nenabourá.
tam o život nejde tak proč by tam měli policajti placení z našich daní být ?
Proč je účastníkem stavebního řízení u nás zájmová organizace? Co jsou tzv. ekologové kolem Patrika? Jen zájmová organizace. Ještě by se k dálnici mohli vyjadřovat filatelisti nebo zahrádkáři. Vzít pořádnej klacek a odměnit naše zákonodárce po zásluze za paskvilní zákony. Pan Patrik je škůdce, horší škůdce než jsou potkani. Ať si protestuje, ale hezky přes své zastupitele, proto snad máme demokracii. Jestli má policie na celý úsek 2 lidi, tak ať zvednou zadek všichni ti policejní ouřadové na krajském ředitelství a bude vyřešeno. Otvírat sjezd v Bílince je nesmysl, je to prodloužení dálnice asi o 2 km, které neřeší vůbec nic. Bylo by taky dobré vyúčtovat Patrikovi všechny škody a jeho ekoteroristi ihned zbankrotují!
Protože v ČR, narozdíl od civilizovaných zemí, za stav dálnic odpovídá někdo, pro koho není výhodné stavět.
V Rakousku je možné navrhnout dálnici tak, aby ekoreroristé neměli objektivní šanci s námitkami u soudu - prostě poprvé navrhnout dálnici pořádně a začít stavět. To i přesto, že v Rakousku jsou ekoteroristé silnější a drzejší, než v ČR.
V ČR často úředníci nereagují na nabídku výměny pozemků: Havranková 2004 - jiný pozemek stejné rozlohy - nabídka ignorována, Havránkové to nevyměníme ani nenapíšeme, že nabízíme míň.
Často jsou plány dálnic vedené jinak, než by musely: "schválně tu čáru na mapě dám do ChKO, aby se ekoretoristi měli objektivně na čem točit s námitkami" / "schválně neudělám zvířecí přechod, aby jeleni občas vběhli před auto a problémy by měli i neekologové"...
nesmyslné zákony, umožňující kde komu blokovat výstavbu dopravní infrastruktury a soudy, které jdou nejrůznějším vyděračským spolkům na ruku.
Nebyl by problém naplánovat a schválit trasy dálnic ústavním zákonem a byl by pokoj. Pokud by chtěl Ústavní soud měnit ústavní zákon (což mu naprosto nepřísluší, ale v případě voleb to už udělal), zrušil bych změnou Ústavy i Ústavní soud.
dálnice ústavním zákonem? už to nehul. Za chvíli by pak ústavní váhu měly i černé puntíky v notýskách děcek v první třídě
Nadávat umíte pěkně, ale pokud je pravda, že se na třicítce jezdí 90, proč nedáte vydělat firmě svého kamaráda, který instaluje radary?
Nebylo by na co nadávat v hospodě? Nedala by se udělat kampaň proti nepřítelům v kraji či ve státu nebo proti ekoteroristům?
přitom je všeobecně známo, že kdyby do projektování ekologisté nešťourali, tak už je dálnice D8 dávno hotová.
Samozřejmě, že viníci této situace jsou především různí "Zmetci země" a jim podobné ekoteroristické organizace.
A pokud si to s nimi místní občané postižení dopravou nevyřídí ručně, nic se nezlepší.
Ach jo, to jsou zase lamenty.....
1/ podplatte Patrika z deti zeme, at neprotestuje proti trase D8 (2-3 miliony by melo stacit)
2/ nemluvte o "obchvatu nedokoncene D8", co je to za nesmysl? ta dalnice byla otevrena a ted se opravuje??; NE, zasadni je to, ze ted se jezdi po stare infrastrukture, kterou tu nekdo "lepi" na posledni chvili, ta dalnice mela byt hotova pred 10ti lety, pak byste nemuseli plakat, ze vam nekde nekdo jezdi po pretizene trase na cervenou.
3/ podejte na patrika trestni oznameni, ze prebral uplatek a jeho spolek zruste
4/ strcte za katr vsechny, kteri mohou za tristni stav zdejsi infrastruktury, od patrika, po politiky, kteri radeji penize rozkradli nez aby staveli D8, tez strcte za katr vsechny, kteri zpusobili, ze stavba jakekoliv silnice od projektu po ukonceni realizace trva v CR zhruba 10 let, tito vsichni jsou castecne zodpovedni za vsechny lidske zivoty, ktere vyhasly na zastarale infrastrukture kolem D8.
Ještě jste zapomněl na Kužvarta a další "ekology". A jen pobyt ve vězení by nic neřešil, v rámci trestu by si měli alespoň částečně odpracovat škody, které způsobili. Třeba by se odsouzení dali z využít jako levná pracovní síla při dostavbě D8.