Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na silnicích u nedostavěné D8 jde o život, místní mají vztek na řidiče

Hazard s lidskými životy. Tak vidí někteří lidé kritickou dopravní situaci na objízdných trasách okolo nedokončené dálnice D8 přes České středohoří. V obci Hrušovka na Litoměřicku řidiči nedbají na omezení rychlosti na třicítku a na zdejším semaforu dokonce jezdí i na červenou. Obyvatelé viní policii z toho, že situaci nijak neřeší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Honza13

Mostek

V Hrušovce je mostek přes Chotiměřský potok. Myslím, že asi tak dvouletá rekonstrukce tohoto mostku, poškozeného nadměrnou dopravou, by obci přinesla klid. No né?

+2/0
31.7.2011 22:48

bezdůvodně_smazaný_popáté

v téhle zemi vládnou

ekologisti kolem patrika, ekologisti kolem pepíka, oba mentálně retardovaní.;-)

0/0
31.7.2011 2:05

Leinad

Re: v téhle zemi vládnou

A hlavně ŘSD a pozemkový fond, kteří stavět nechtějí. Viz ekoteroristy v Rakousku, kteří chtějí vládnout více, než ti naší.

0/0
31.7.2011 19:41

CarolusMagnus

TIR patří na železnici.

A ta musí dobře a rychle v celé Evropě fungovat !

+4/0
30.7.2011 10:44

CarolusMagnus

Hlavně mladíci s poznávacími značkami i bez nich

Ano, viděl jsem taové "mladíky".  Tak to už jim nestačí jedno přejmenování ?  Slovo rom už taky nezní tak jako když bylo fungl nové,  tak teď "mladíci".  ;-D

No, co, lidi vědí o koho jde.

+2/0
30.7.2011 10:38

nazor7

To si zase nějací místní dědci stěžují

30km/h je opruz. Když někdo jede 50km/h a vidí tak nenabourá.

tam o život nejde tak proč by tam měli policajti placení z našich daní být ?

0/0
29.7.2011 22:54

CeskaChatra1a2

D8

Proč je účastníkem stavebního řízení u nás zájmová organizace? Co jsou tzv. ekologové kolem Patrika? Jen zájmová organizace. Ještě by se k dálnici mohli vyjadřovat filatelisti nebo zahrádkáři. Vzít pořádnej klacek a odměnit naše zákonodárce po zásluze za paskvilní zákony. Pan Patrik je škůdce, horší škůdce než jsou potkani. Ať si protestuje, ale hezky přes své zastupitele, proto snad máme demokracii. Jestli má policie na celý úsek 2 lidi, tak ať zvednou zadek všichni ti policejní ouřadové na krajském ředitelství a bude vyřešeno. Otvírat sjezd v Bílince je nesmysl, je to prodloužení dálnice asi o 2 km, které neřeší vůbec nic. Bylo by taky dobré vyúčtovat Patrikovi všechny škody a jeho ekoteroristi ihned zbankrotují!

0/0
26.7.2011 16:59

Leinad

Re: D8

Protože v ČR, narozdíl od civilizovaných zemí, za stav dálnic odpovídá někdo, pro koho není výhodné stavět.

V Rakousku je možné navrhnout dálnici tak, aby ekoreroristé neměli objektivní šanci s námitkami u soudu - prostě poprvé navrhnout dálnici pořádně a začít stavět. To i přesto, že v Rakousku jsou ekoteroristé silnější a drzejší, než v ČR.

V ČR často úředníci nereagují na nabídku výměny pozemků: Havranková 2004 - jiný pozemek stejné rozlohy - nabídka ignorována, Havránkové to nevyměníme ani nenapíšeme, že nabízíme míň.

Často jsou plány dálnic vedené jinak, než by musely: "schválně tu čáru na mapě dám do ChKO, aby se ekoretoristi měli objektivně na čem točit s námitkami" / "schválně neudělám zvířecí přechod, aby jeleni občas vběhli před auto a problémy by měli i neekologové"...

+3/0
26.7.2011 22:49

Králík Roger

Za celou situaci mohou POLITICI, kteří přijali zcela

nesmyslné zákony, umožňující kde komu blokovat výstavbu dopravní infrastruktury a soudy, které jdou nejrůznějším vyděračským spolkům na ruku.

Nebyl by problém naplánovat a schválit trasy dálnic ústavním zákonem a byl by pokoj. Pokud by chtěl Ústavní soud měnit ústavní zákon (což mu naprosto nepřísluší, ale v případě voleb to už udělal), zrušil bych změnou Ústavy i Ústavní soud.

0/0
26.7.2011 14:15

marzena

Re: Za celou situaci mohou POLITICI, kteří přijali zcela

dálnice ústavním zákonem;-D? už to nehul. Za chvíli by pak ústavní váhu měly i černé puntíky v notýskách děcek v první třídě ;-)

+1/0
26.7.2011 23:04

Leinad

A co městská policie pane starosto?

Nadávat umíte pěkně, ale pokud je pravda, že se na třicítce jezdí 90, proč nedáte vydělat firmě svého kamaráda, který instaluje radary? :-P 8-o

Nebylo by na co nadávat v hospodě? Nedala by se udělat kampaň proti nepřítelům v kraji či ve státu nebo proti ekoteroristům?

0/0
25.7.2011 19:50

Fungy

Re: A co městská policie pane starosto?

spíš obecní policie

0/0
31.7.2011 18:13

Zirkon

redakce nějak zapomněla na ekologisty

přitom je  všeobecně  známo, že  kdyby do  projektování ekologisté nešťourali, tak už je  dálnice D8 dávno hotová.

0/0
24.7.2011 20:21

Olds

Re: redakce nějak zapomněla na ekologisty

Samozřejmě, že viníci této situace jsou především různí "Zmetci země" a jim podobné ekoteroristické organizace.

A pokud si to s nimi místní občané postižení dopravou nevyřídí ručně, nic se nezlepší.

0/0
25.7.2011 17:42

Petr K_.

Re: redakce nějak zapomněla na ekologisty

Taktéž je všeobecně známo že kdyby diletanti na ŘSD nezvorali projekt, neměli by ekoteroristi co napadnout. Jak je možné že i v Rakousku kde jsou ekoteroristi výrazně větší magoři zvládne tamní asfinag připravit projekty tak, že je nikdo úspěšně nedokáže napadnout ? Už aby byla ta odpovědnost úředníků za způsobené škody zrovna v tomhle případě by šlo snadno dohledat kdo odfláknul projekt.

+2/0
26.7.2011 16:33

Leinad

Re: redakce nějak zapomněla na ekologisty

R^

0/0
26.7.2011 22:37

distinguishable

/

Ach jo, to jsou zase lamenty.....

1/ podplatte Patrika z deti zeme, at neprotestuje proti trase D8 (2-3 miliony by melo stacit)

2/ nemluvte o "obchvatu nedokoncene D8", co je to za nesmysl? ta dalnice byla otevrena a ted se opravuje??; NE, zasadni je to, ze ted se jezdi po stare infrastrukture, kterou tu nekdo "lepi" na posledni chvili, ta dalnice mela byt hotova pred 10ti lety, pak byste nemuseli plakat, ze vam nekde nekdo jezdi po pretizene trase na cervenou.

3/ podejte na patrika trestni oznameni, ze prebral uplatek a jeho spolek zruste

4/ strcte za katr vsechny, kteri mohou za tristni stav zdejsi infrastruktury, od patrika, po politiky, kteri radeji penize rozkradli nez aby staveli D8, tez strcte za katr vsechny, kteri zpusobili, ze stavba jakekoliv silnice od projektu po ukonceni realizace trva v CR zhruba 10 let, tito vsichni jsou castecne zodpovedni za vsechny lidske zivoty, ktere vyhasly na zastarale infrastrukture kolem D8.

0/0
23.7.2011 21:49

arné knobloch

Re: /

Ještě jste zapomněl na Kužvarta a další "ekology". A jen pobyt ve vězení by nic neřešil, v rámci trestu by si měli alespoň částečně odpracovat škody, které způsobili. Třeba by se odsouzení dali z využít jako levná pracovní síla při dostavbě D8.

0/0
24.7.2011 13:32

Leinad

Re: /

A nemehlům bez svářešského průkazu či řidičáku na bagr třeba úklid přenosných WC na stavbě a následnou podobnou práci na benzince.

0/0
31.7.2011 19:39

Leinad

Re: /

1+3) Blbost, dělat někomu takové pasti. Aby se to neobrátilo proti vám, že ste mu dal úplatek.

2) Je to náhrada plánované D8.

4) Zejména politiky a voliče. A částečně starosty místních obcí, kteří nepoužívají městkou policii a radary.

0/0
25.7.2011 19:55

kotec

Re: /

Náhrada PLÁNOVANÉ silnice?? To je nějaký nový terminus technicus...

0/0
26.7.2011 14:46

kocourek25

Kde je chyba?

Policisté jsou znechuceni výtvory našich zákonodárců ,tak se nedivte ,že nat kašlou ( slušně napsáno-měl bych i tvrdší výraz) ani se jim nedivím . Když to chcete tahkle tak to bude takhle se všemi dúsledky. Plkud nedostanou takové pravomoci aby tvrdě trestaly piráty na silnicích tak bude stále narůstat počet havarii a smrtelných úrazů.Inu

jací trotlové  jsou tam kde se o tom rozhoduje také jsou i výsledky na silnicích. ;-O

+1/0
23.7.2011 16:15

Vifon

Co takhle jinak...

Posadit Miroslava Patrika do hospody ve Velemíně, ať si to sním místní vyřídí??!!

+1/0
23.7.2011 6:26

Olds

Re: Co takhle jinak...

R^R^R^

+1/0
25.7.2011 17:44

TondaN

co tam dělaj

ty kamiony?zachvíli budou jezdit i po lese:-):-)

0/0
22.7.2011 21:05

matysek-k

Re: co tam dělaj

je to prima zkratka a neplatí se tam mýto

+1/0
24.7.2011 17:09

Leinad

Re: co tam dělaj

To s mýtem mi celkem štve. ;-D

Cyklista musí jet po cyklostezce, má-li na výběr. Ale že by motorová vozidla musela jezdit po silnicích pro motorová vozidla nebo dálnicích, to ne.

(Štvou mě argumenty "šetření mýta" a "snižování kilometrů pro zákazníka." Co bych celkem chápal, by bylo "šetření paliva" nebo "je to rychlejší." ;-D S článkem to nesouvuisí, ale auto, které ma na výběr a nejede po "své" cestě, mi štve. Stejně, jako když jedu autem a cyklista mající na výběr nepoužije cyklostezku. )

+1/0
25.7.2011 20:07

Králík Roger

Šetření mýta či šetření kilometrů je jen příkladem

racionálního chování v iracionálním prostředí. Pokud zastavíte řidiče na silnici paralelní k dálnici, vymluví se třeba, že se hodlá zastavit v místě X na oběd (pokud teda tu trasu zná).

0/0
26.7.2011 14:31

Leinad

Nemám tu přesné výpočty

Opravdu se racionálně vyplatí ušetřené mýto či kilometry investovat do pneumatik a tlumičů??

Jinak celkem souhlasím s iracionalitou byrokratického systému a nesmyslností problémů kladených podnikatelům.

0/0
26.7.2011 22:37

KubaH

Z nadhledu

Dálnice mohla téměř hotová,

problém je podle mě tady

http://ekolist.cz/cz/publicistika/nazory-a-komentare/miroslav-patrik-kdy-zalovat-proces-eia-aktualni-rozsudek-nss

+1/0
21.7.2011 22:59

braka

Nestačí policii žádat

jak říká starosta z Velemína. Ty musí pořád upomínat a kopat do pat !!!

0/0
21.7.2011 16:36

Podrazza

Chyba je jinde

No jestli je na objízdné trase omezení na 30km/h, tak je chyba jinde. Je jasné, že některým řidičům rupnou nervy a jedou rychleji. No a pokud někdo vidí jak to tam na silnici vypadá, nechápu proč na ni pouští děti na kole.

+3/0
21.7.2011 13:33

MSG

Re: Chyba je jinde

Je to tak. Pamatuju na omezeni nekde za Hradcem (a to bylo ze silnice 1. trřídy) - průjezd městem normálně: 50ka, poté co tam tudy vedla objížd´ka: 30ka. Uměle sníženo jen kvůli objížďce. Když na to člověk "najede" z 90ky, co je na tý silnici první třídy, tak to má jako rudej hadr před očima.

+2/0
21.7.2011 14:00

houba_

Re: Chyba je jinde

ano chyba je jinde  predevsim u autora clanku, ktery zamlzil vetsinu informaci

predne - neni zadna objizdna trasa D8. Je to silnice I/8, kde jezdi od nepameti. D8 ma mezeru. Neni to tedy objizdka. Usek, o kterem autor pise neni na silnic I/8 ani na silnici podel Labe, ale je to silnice 3. tridy, kterou mnmozi vyuzivaji, aby se vyhnuli prave temto dvema hlavnim silnicicm. Ale informace o tisicovkach kamionu je nesmysl, jezdi tam prevazne kaiony z kamnolomu a ze stavby D8

0/0
21.7.2011 14:32

flajboj82

Re: Chyba je jinde

Pravdu nemáš...navigace standartně ukazují tuto cestu...náklaďáky a kamiony tam potkávám velmi často...a to to že je tam 30 je logický...nevejdou se tam pořádně ani 2 osobáky...natož kamiony nebo 7,5tunky...

0/0
21.7.2011 19:09

houba_

Re: Chyba je jinde

na cestu domu a z prace navigaci nepotrebuju, takze to nevim, navic ve velime je primo preskrtnuta smerovka na UL prave pro odradeni neznalych

nicmene tak kamiony casto nepotkavam a to tam jezdim kazdy den resp. potkavam tam jen ty z kamenolomu a ze stavby (a tech je docela dost) , obcas nejaky jiny.

ta 30 je tam samozrejme OK i semafory, ale stejne tak je kec, ze na tomto useku (na te tricitce) nekdo bezne jezdi 90. Pres tu vesnici to proste nejde

0/0
21.7.2011 21:00

flajboj82

Re: Chyba je jinde

Ty třeba ne, ale ty, který toi neznaji jedou slepě podle navky a ta tuhle cestu třeba ukazuje...ověřeno na Tomtomu...taky navku nepotřebuju,ale z dovči jsem jí měl zaplou a tuhle cestu mi to radilo...a naprostej souhlas...90 se tam jet nedá ani rallye speciálem...to esíčko na konci vesnice je hodně zavřený...;-)R^

0/0
21.7.2011 21:05

popetr

Re: Chyba je jinde

Běžně se nejezdí 90 km, ale ti, co předjíždějí kamióny, tak to z kopce sviští. Jinak by je nestihli předjet a brzdí až v první zatáčce. Stačí se podívat v pondělí ráno....Superby a mercedesy jezdí bez brzd. Samozřejmě ne všichni. Ale kolem nádrže, kde se děti koupají, to je hustý. Tak jako nahoře, kde není kam cuknout.

0/0
21.7.2011 22:08

ligac

Jel jsem přs ty kotrče jednou a stačilo mi

Navíc jsem od tama tahal němce , který se totálně ztratil ;-D

0/0
21.7.2011 13:18

Lev---z---Rožmitálu

pryč se spalovacím motorem

technologií na úrovni opičího pravěku

0/0
21.7.2011 13:18

Sucubus

Re: pryč se spalovacím motorem

až vymyslíš něco srovnatelně levného, dostupného, výkonného a tichého tak kecej, ani ty elektromobily se lidem nelíběj - jsou moc tiché a tímpádem nebezpečné (retardované dítě ho neslyší a vběhne mu pod kola a bude zmasakrováno)

+1/0
21.7.2011 13:20

Lev---z---Rožmitálu

Re: pryč se spalovacím motorem

levného?

když spočítám náklady na stavbu silnic, ničení krajiny při těžbě ropy, ničení životního prostředí, léčení rakoviny způsobené karcinogeny z výfukových plynů apod tak je to sakra drahá technologie

0/0
21.7.2011 13:23

Sucubus

Re: pryč se spalovacím motorem

odečti životní úroveň všech lidí dnes a za císařpána (případně dříve), stále budeš neskutečně v zisku, ničení krajiny neuznávám jako pádný argument nějakých zákazů protože tak člověk činí od počátku věků (stejně tak i jiní živočichové si utvářejí svůj životní prostor podle sebe)

0/0
21.7.2011 13:29

Lev---z---Rožmitálu

Re: pryč se spalovacím motorem

za životní úroven je zodpovědná technologická dividencda

automobily ji spíš zhoršují

0/0
21.7.2011 13:30

Sucubus

Re: pryč se spalovacím motorem

to také ale zejména doprava, bez dopravy by bylo pár ostrovů různě vyvinuté civilizace a většina by žila ve slumech, nebo snad chce někdo tvrdit že současná doprava je způsobena jízdami jen pro zábavu a odreagování?? Je to výhradně doprava za prací, službami a zbožím

+1/0
21.7.2011 13:35

Lev---z---Rožmitálu

Re: pryč se spalovacím motorem

a já chci zrušit dopravu kompletně?

ne pouze spalovací motory

elektřina at má volné pole působnosti

0/0
21.7.2011 13:36

Sucubus

Re: pryč se spalovacím motorem

elektřina má volné pole už dlouho, stále však není dost efektivní ji skladovat a převážet v "nádržích", dojezd 100km na 8h nabíjení je prostě zásadní rozdíl oproti 600km s 2min tankováním

0/0
21.7.2011 13:38

Lev---z---Rožmitálu

Re: pryč se spalovacím motorem

není potřeba nic nikam převážet

stačí nabitou energetickou soustavu neustále dobíjet z elektráren a udržovat v ní napětí

zopakuj si fyziku šesté třídy teoretiku:-P

0/0
21.7.2011 13:57

Karel Endler

Re: pryč se spalovacím motorem

To jako myslíš elektromobily, za jízdy připojené kabelem do nejbližší zásuvky, nebo jak se tomu má rozumět?

0/0
24.7.2011 8:03

kotec

Re: pryč se spalovacím motorem

Budeme jezdit po kolejích... lokomobily jsou budoucnost lidstva!! (bez ironie!)

0/0
26.7.2011 14:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.