Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Majitel psa z pískovny, kde se utopila plavkyně, zmizel

Policisté odmítají sdělit další informace k případu, kdy v bývalé pískovně na Mělnicku o víkendu utonula po střetu se psem žena. Majitel psa podle zjištění MF DNES zmizel, redaktor ho nezastihl ani doma. Policisté nechtějí ani potvrdit to, o jakou rasu psa se přesně jednalo. Co se ve vodě stalo, tak zůstává nejasné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Knedlor

čeština

řeřišík R^

0/0
2.8.2011 10:23

barb.udo

Pes dělal na vedlejšák ...

... topiče ...

0/0
21.7.2011 20:08

Hudson1111

Individualita

Každý jedná podle sebe. Někdo bezmyšlenkovitě jde plavat tam kde je plavání zakázáno, někdo nechá psy nezabezpečené na pozemku kde je riziko že utečou. Podle mě je to jedna jedna. Co se parkú týče tak pokud neříká vyhláška jinak tak je zakázáno: a)  vstupovat se psy na dětská hřiště a pískoviště, umožnit  vstupovat na ně volně pobíhajícím psům b)  poškozovat  a znečišťovat porosty, zařízení a vybaven. viz. vyhláška hl.m.p: 6/200. Odkaz na celouvyhlášku: http://www.praha.eu/jnp/cz/home/magistrat/uredni_deska_a_oznameni/vyhledavani_v_pravnich_predpisech/rok_2001-vyhlaska_cislo_6_ze_dne_29_03_2001.html

0/0
21.7.2011 14:10

milan79

Re: Individualita

Ale ta vyhláška se týká samozřejmě jen parků v Praze... ;-) něco jiného zase může platit v jiném městě a něco jiného na vesnici... K tomuto incidentu došlo v Kostelci nad Labem a ten se kupodivu nemusí řídit vyhláškou hl. m. Prahy... ;-)

0/0
21.7.2011 17:34

sampis

Re: Individualita

A lze s úspěchem pochybovat o tom, že vyhláška platila v lomu.

0/0
21.7.2011 17:38

pingu1

..skoncil cas diskuzi...

..je treba zacit jednat...[]

0/0
21.7.2011 11:48

sampis

Re: ..skoncil cas diskuzi...

Souhlasím, bez plaveckého průkazu nikdo do vody nesmí.

0/0
21.7.2011 12:50

mirek103

likvidace.

Dobrý den pane Novák, jsme z komise pro likvidaci psů a přišli jsme vám odebrat psa k likvidaci. Chápeme že jako nevidomému tím způsobíme komplikaci, ale váš pes otravuje okolí, smrdí a močí. Doufám že pochopení diskutujících z Idnesu pochopíte lynč na všechny psi a majitele. Ze stejného důvodu budeme rušit i automobily, kamiony, Pražáky ODS a mouchy.

+4/0
21.7.2011 10:28

Horst.Skalický

Zmizel?

Možná že byl ten majitel přece jenom slušný čkověk, neunesl svědomí že zavinil smrt člověka a šel se utopit též. Do tří týdnů vyplave, nebojte se. Nebo se objeví při výlovu rybníka, pokud si uvázal na krk kámen.

+1/0
21.7.2011 7:21

Axlboy

...

1)  pani tam nemela co delat, je to soukromy pozemek

2) koupani je tam pro verejnost zakazano

3) majitel psa tam bydli, tzn. čokl se tam mohl pohybovat

4) ta pani musela byt slepa a "blba" kdyz nebyla schopna uplavat psovi

0/0
20.7.2011 23:09

dana33

Re: ...

Na obrazku je dokonce kolem toho pozemku plot!?

0/0
20.7.2011 23:19

Mouchard revival

Re: ...

gratuluji, hloupější příspěvek bys tady těžko pohledal...R^

0/0
21.7.2011 6:10

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: ...

ale za úvahu stojí ten poslední bod.  By mě zajímalo, jestli se normální pes umí potápět. Umí?

0/0
21.7.2011 9:09

Pláteník

Re: ...

umí, ale nedělá to

0/0
21.7.2011 12:42

DanielaZla

pes

já mám VkočkuV a ta by nikdy  zbytečně neplavala v rybníku

0/0
20.7.2011 20:02

deny_ip

PSY ZAKAZAT

a vsechny bez rozdilu..To by bylo na svete krsne ... Co je to za uchylku mit doma ctyrnohe  prisery.. vzdyt to jen steka a zapacha... Spolecenska uzitnost nulova jen vsude same vykaly a utopeni lide

0/0
20.7.2011 19:44

Olda70

Re: PSY ZAKAZAT

To nic neřeší, pokud budou lidi ten zákaz porušovat stejně třeba jako zákaz plavání ;-)

0/0
20.7.2011 20:53

dana33

Re: PSY ZAKAZAT

Pro Vas asi, pro spoustu lidi ne. Zajimalo, kdyz nebudou psi na co budete nadavat!? Treba na auta nebo na vrabce?

0/0
20.7.2011 21:05

Scarlett from Scottland

Re: PSY ZAKAZAT

jsou to chudáci, vidí jen sebe a nic jiného asi nemá právo na žití.....hlavně mě udivuje, jak jsou ti lidé přesvědčeni, že když nemají psa, tak nikoho neobtěžují....naivisti.

0/0
20.7.2011 21:14

Adonaj za Adamce bez Hanky

Re: PSY ZAKAZAT

jo... voni čoklaři zamořili parky exkrementama tak, že musejí být děti oplocené na hřišti a ani tak to není jistota....

0/0
20.7.2011 21:45

dana33

Re: PSY ZAKAZAT

Plastovym odpadem, prazdnyma flaskama, staryma bateriema a vylitym olejem je zamorene kde co, ale to nevadi, to prirode neskodi. Mimochodem se ty Vase parky a hriste plati z poplatku na psy, Vy na ne urcite neprispivate z Vaseho kapesneho. Na poplatcich vybere mesto miliony!

0/0
20.7.2011 22:02

Adonaj za Adamce bez Hanky

Re: PSY ZAKAZAT

víte očividně prd.. parky se pravidelně uklízí, jsou čisté, ale plné psích hoven... argument, že se platí poplatky jaksi dětem nepomůže, vždy nějaké zbytky zůstanou a moč neodstraníte... v parcích se pokládají travní koberce, což není levná záležitost, jsou spálené močí, to čoklaři nikdy nezaplatí... a z chodníků si tyto nechutnosti nosíme na botách domů... btw se na poplatcích vybere méně, než jsou náklady na úklid, stačí si to přečíst a neplácat nesmysly...

0/0
20.7.2011 22:29

dana33

Re: PSY ZAKAZAT

Tomu verite jen Vy. Jezdim do Ceska na dovolenou a vidim hodne nechutnosti, ktere se vsude vali, ale psi hromadky to nejsou. Na chodniku jsem jeste zadnou nevidela. Za poplatky se vybere zatracene moc penez a da se to prave na ty parky a hriste, kam psi nekdy ani nesmi.

Kolik se v Cesku vybere, nevim v Nemecku to bylo loni 258 milionu € za minuly rok a komuny jsou moc rady, ze ty penize maji. Mimochodem ve Francii je psu plno, dan se neplati a taky se po nich uklizi.

0/0
20.7.2011 22:41

Adonaj za Adamce bez Hanky

Re: PSY ZAKAZAT

zas plácáte nesmysly... dětská hřiště jsou z části dotována EU a z části je hradí město... kdyby se to financovalo z poplatků, tak by to v Praze stačilo s bídou tak na 20 hřišťat...

0/0
20.7.2011 23:30

Scarlett from Scottland

Re: PSY ZAKAZAT

části hradí město..... no a ty poplatky za psa jdou komu? do městské kasy...... když to vezmete do extremu a všichni pejskaři by si po psu uklízeli, tak jak je povinnost, na kterou má dohlížet policie (že to nědělá je jejich problém), tak skutečně ten poplatek by byl úplně bezpředmětný a stejně by se platil.  Přitom nikdo by nemohl tak blbě kvákat jako vy, protože by nikde žádný lejno neleželo......

0/0
21.7.2011 7:02

sampis

Re: PSY ZAKAZAT

Víš co je zvláštní, že tenhle problém má jenom cajzlsburg. Civilizovaná města takový problém nemají. Čím to bude?

0/0
20.7.2011 22:43

Adonaj za Adamce bez Hanky

Re: PSY ZAKAZAT

asi tím, že se sem natáhla svoloč z celý republiky...

0/0
20.7.2011 22:45

Scarlett from Scottland

Re: PSY ZAKAZAT

;-D co taky jinýho...

0/0
21.7.2011 7:06

dana33

Re: PSY ZAKAZAT

Musim rict, ze neco takoveho, jak tady ctu, jsem v Nemecku za 26 let nezazila a to chodim kazdy den ven s velkym psem naprosto v pohode. Jen ziram. Je to asi nejaka imaginarni nenavist a hleda se nepritel, na ktereho by se ta nenavist zamerila. Vcera diskuze pod clankem c.1, ucinena hruza. Hlavni slovo meli opet nepritele psu, kteri nemaji o jejich chovani ani potuchy. Ta uboha pani byla vlastne ve vode napadena zurivym psem a ukosana k smrti. Pri tom plovouci pes nikoho kousnout nemuze. Dnes se to ztaci k psim hromadkam, protoze se nevi, jak se ta pani vlastne utopila. Ale pes i majitel by se meli utratit jaksi z prevence.

0/0
20.7.2011 23:04

Adonaj za Adamce bez Hanky

Re: PSY ZAKAZAT

o psích exkrementech a chování čoklařů se tady vedou debaty mnoho let... pokud je čoklař dobytek, tak se nesmí divit, že mu ostatní nadávají, pokud čoklař není schopen pochopit, že čokl je nebezpečná, nevypočitatelná věc, tak se mu to musí dnes a denně otloukat o hlavu... čoklař třeba nechápe, proč jeho miláček nesmí očuchávat a olizovat cizí dítě... tak se mu to holt musí vtlouct do palice násilím... je to jen o chování...

0/0
20.7.2011 23:11

sampis

Re: PSY ZAKAZAT

Ale jdi, hrdino ;-))

0/0
20.7.2011 23:13

Adonaj za Adamce bez Hanky

Re: PSY ZAKAZAT

nemyslím, že je hrdinství vtloukat čoklaři zásady slušného chování, přijde mi to normální, když už to nezvládli jeho rodiče...

0/0
20.7.2011 23:33

sampis

Re: PSY ZAKAZAT

A může cizí dítě olizovat mého psa? Já jen, že je to častější,než že by moji psy chtěli olizovat cizí děti.

0/0
20.7.2011 23:20

Adonaj za Adamce bez Hanky

Re: PSY ZAKAZAT

ne, moje děti to nikdy nedělají...

0/0
20.7.2011 23:32

LUCKA.KOBRA

Re: PSY ZAKAZAT

a například můj pes neolizuje cizí děti. Má to zakázené, ještě by chytil nějakou breberku. Chudáček malýR^

0/0
21.7.2011 10:20

Scarlett from Scottland

Re: PSY ZAKAZAT

no to se teda musím přidat, protože to je neskutečný, jak jsou ty děcka odrzlý.....stále musím řešit, ať se mi nějaký děti nesápou na psa a pak jsem za špatnou....8-o

0/0
21.7.2011 7:05

Scarlett from Scottland

Re: PSY ZAKAZAT

ty parky se vážený/ná uklízí také díky penězům vybraných od majitelů psů. Věřte, že neuklizené psí výkaly mě taky štvou, ale skutečně víc mě štve tupost lidí, že odhodí kamkoli odpad, který rozhodně pár dešťů neodstraní a to se pak skutečně musí uklidit. Lejno rozhodně ne, ač je nechutné.

0/0
21.7.2011 6:58

SPERO

Re: PSY ZAKAZAT

Ty Vaše vybrané miliony ani zdaleka nepokryjí  náklady na úklid po psech, v městech je přečoklováno, je zaotřebí zvednout poplatky alespoň na 10-15tis/rok.

0/0
20.7.2011 22:29

sampis

Re: PSY ZAKAZAT

Samozřejmě pokryjí. Protože kromě speciální daně za psy ještě platí čoklař normální daňe a z nic se platí úklid. Ano, města tvrdí, že poplatky za psy náklady na úklid nepkryjí. Ale cudně zamlčují, co všechno pod ten úklid spadá.

0/0
20.7.2011 22:40

Adonaj za Adamce bez Hanky

Re: PSY ZAKAZAT

nepokryjí ani náhodou

0/0
20.7.2011 22:44

sampis

Re: PSY ZAKAZAT

Nemel a zjisti si to. Pokryjí a v pohodě.

0/0
20.7.2011 22:44

Adonaj za Adamce bez Hanky

Re: PSY ZAKAZAT

nemel ty, já vím o čem mluvím...

0/0
20.7.2011 22:46

sampis

Re: PSY ZAKAZAT

Viz níže, prosté kupecké počty ukazují, že nemáš pravdu ;-))

0/0
20.7.2011 22:51

Adonaj za Adamce bez Hanky

Re: PSY ZAKAZAT

hmm.. tak počítej ... kolik tak asi stojí jeden koš se stojanem na pytlíky, kolik asi tak stojí jejich zásobování a vysypávání, kolik asi tak stojí čtyřkolka s vysavačem a její denní provoz... kolik stojí lidi, kteří exkrementy zametají ručně.. kolik stojí výměna písků v neoplocených pískovištích, kam dobytci čoklaři bezostyšně nechají konat potřebu své miláčky atd. dojdeš k docela zajímavým číslům a zjistíš, že to opravdu nestačí..

0/0
20.7.2011 23:00

sampis

Re: PSY ZAKAZAT

Vždyť jsem ti to tam před chvilkou spočítal. ;-))

Jenže ony tam ty koše nejsou jen kvůli psům, že. Obec nezaměstnává zametače exkrementů, ale úklidové čety, které bude zaměstnávat tak jako tak, protože tak jako tak musí zajistit úklid, že.  Výměna písku v neoplocených ale i oplocených pískovištích se dělá zejména kvůli hlodavcům a kočkám, protože narozdíl od psů nejsou očkovaní a odčervení, že.  ;-)))

Já jsem semka čísla dal, teď je řada na tobě. Ale prosím, jen náklady na psy. Ne náklady na úklid, které mají pokrýt poplatky ze psů ;-))

0/0
20.7.2011 23:05

dana33

Re: PSY ZAKAZAT

Vy vubec nevite o cem mluvite a umite jen srset nenavisti. Jestli mate deti, je mi jich lito. Deti, co vyrustaji se zviratky maji uplne jiny pristup k zivotu a zacleneni do spolecnosti, ale u Vas nezije pravdepodobne ani bila mys a jestli tak ma ocistc na zemi.

0/0
20.7.2011 22:56

Adonaj za Adamce bez Hanky

Re: PSY ZAKAZAT

víte opravdu prd, soudíte zřejmě podle sebe... to zvás čiší nenávist...

0/0
20.7.2011 23:03

Scarlett from Scottland

Re: PSY ZAKAZAT

paní Dano, už se s těmito lidmi nezabývejte, je to ztráta času. Užívejte si jak a kde žijete. Vím, že je to smutné, ale Češi jsou zakomplexovaný národ. Roky tu byli izolovaní a teď myslí, jak jsou světoví a chtějí všechno honem dohnat, ale s touto mentalitou se jim to nikdy nepodaří. Oni za to skoro nemůžou, protože s nima pořád někdo v historii manipuloval.

0/0
21.7.2011 7:14

iVčera.iDnes.iZítra

Re: PSY ZAKAZAT

Pročítám si tady tu neskutečnou diskuzi a pár příspěvků mě už zarazilo, ale ten Váš teda píše... Hlavně udělat nějaké škatulky, zařadit si do nich lidi a těm pak nadávat - ať už jsou to pejskaři nebo "zakomlexovaní" Češi. Zřejmě jste se odstěhovala mimo republiku a tím jste si vyřešila veškeré mindráky a změnila si mentalitu poznamenanou Vašimi zakomplexovanými předky neschopnými postavit se útlaku.

Co se týká chovu psů, hlavní je tolerance a ta bohužel často chybí na obou stranách. Ale mýlíte se, že by se na diskuzích objevoval statisticky vyvážený vzorek diskutérů, který by Vás opravňoval k názoru, že Češi jsou nenávistný a zakomplexovaný národ. :-/

0/0
21.7.2011 10:48

Scarlett from Scottland

Re: PSY ZAKAZAT

Vážený pane, já mám moc ráda českou zemi, ale taky vidím povahu Čechů a můžu porovnávat. Máte pravdu, ne všichni jsou takoví, ale v rácmci přitroublé diskuze o těch strašných zrůdách, co jsou všichni pejskaři....Jak již píšu výše, Češi z velké části za své komplexy skoro nemohou viz. z historického hlediska. Abych si změnila mentalitu se nemusím nikam stěhovat ani se zbavovat žádné své mentality ani komplexů ze svých předků, neboť mí předci právě nebyli Češi. Národnost mám sice Českou, neb jsem se tu narodila, ale tím to pro mě vcelku končí :-)

0/0
21.7.2011 11:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.