Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vláda chce zakázat KSČM, návrh připraví Kubice i přes odpor právníků

Ministr vnitra Jan Kubice má do listopadu zpracovat návrh na pozastavení činnosti KSČM. Úkol mu ve středu uložila vláda přesto, že vzala na vědomí analýzu připravenou právníky jeho ministerstva. Ta podobný krok nedoporučuje. Konečné slovo bude mít Nejvyšší správní soud.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Smradlavej čmoud z komína

tahle vláda by se měla zakázat celá

přesněji ty lidi v ní

0/0
27.7.2011 23:59

jyyyj

Konečně se "Nejsme jako oni!" překlene k "Už je to tady!".

0/0
22.7.2011 0:39

Demon light

šašci....

;-D

0/0
21.7.2011 17:37

rundlik

Vážení diskutující,.....

...copak jste si nikdo nevšiml,že se pokaždé,když se chystají ekonomické změny "perestrojkového myšlení",-vytáhne tahle karta?Vždyť se to periodicky opakuje 20 let a jde jen o to, odpoutat pozornost národa jinam.A co ti soudruzi,kteří sedí ve vládě a politických stranách?jak ti to vidí?

0/0
21.7.2011 12:56

136N

Re: Vážení diskutující,.....

Přesně !R^

0/0
21.7.2011 18:14

slon75

Re: Vážení diskutující,.....

Já jsem si všiml, že zatímco náckové jsou (oprávněně) zakázáni, bolševici zakázáni nejsou.

0/0
22.7.2011 0:48

bar.bu.do

Re: Vážení diskutující,.....

... a co jako? ODS je snad zakázaná?

0/0
22.8.2011 10:00

hamry

Je s podivem

jak vždy,když chce vláda rušit Ksčm,se na netu rozpoutá zuřivá debata s mnoha diskutujícími.Jak jsem si všimla tak ostatní články jsou na nule.Tak nevím,zda má Ksčm tolik sympatizantů, nebo je to záměr vlády objektivně zjistit jak na tom budou v příštích volbách?Proto rušit,zakazovat,pozastavovat.Jak marné je to volání:-P

0/0
21.7.2011 12:26

Johny_S

Re: Je s podivem

Oni k tomu levičáci tíhnou: nacisté jim vadí, ale komunisté jsou jejich, tak je obhajují.

0/0
21.7.2011 12:27

136N

Re: Je s podivem

Dej si studenou sprchu a přijdeš na jiné myšlenky.;-D

0/0
21.7.2011 18:16

slon75

Re: Je s podivem

Podle tvé reakce se zdá, že uhodil hřebíček na hlavičku.

0/0
22.7.2011 0:45

zberanek

Zrušit extremistické strany

Je třeba zrušit všechny extremistické politické strany. Vedle KSČM, také ODS a ČSSD, TOP 09. Zřejmě by se dalo pokračovat, ale ty kroky by měly být postupné.

0/0
21.7.2011 12:15

Johny_S

Re: Zrušit extremistické strany

Jak se projevuje "extrémismus" ODS či ČSSD a jak se liší od "extrémismu" SSO?

0/0
21.7.2011 12:16

zberanek

Re: Zrušit extremistické strany

ODS a ČSSD, stejně jako politici z TOP 09 byli již od roku 1989 v různých vládách. Za tu dobu tito lupúínci rozkradli, co se dalo. Je to i pro vás srozumitelné a postačující?

0/0
21.7.2011 12:18

Johny_S

Re: Zrušit extremistické strany

A kde je ten extrémismus? Já za exstémistické považuji pouze ideologie, které hlásají potlačování práv občanů, zaměřené protidemokraticky. Proto za extrémisty považuji komunisty i nacisty. Možná sis ale definici extrémismu změnil tak, aby tento pojem zahrnoval jakoukoli stranu, kterou nemáš rád.

0/0
21.7.2011 12:20

zberanek

Re: Zrušit extremistické strany

Pokud někdo ukradne, co se dá a ještě prosadí, že to za něj zaplatí někdo jiný, tak to je co dle vás? 3/4 lidí v Česku jsou na tom bídně, myslíte si, že je to jen neschopností těch lidí?

0/0
21.7.2011 12:22

Johny_S

Re: Zrušit extremistické strany

Bavíme se o extrémismu. Tohle extrémismus není. Pleteš si pojmy. Navíc je "bídnost" relativní pojem: takový Somálec by záviděl i nejbídnějšímu u nás.

0/0
21.7.2011 12:24

slon75

Re: Zrušit extremistické strany

On se prostě naučil nové slovo "extrémismus" a má neurčitý pocit, že jde o něco hanlivého a jelikož ho švou všichni politici, tak je označil tímto novým výrazem ;-)

0/0
22.7.2011 0:46

swiss114-3

zakazat

Zákon č. 198/1993 o protiprávnosti komunistického režimu

Komunistická strana, její vedení a členové jsou odpovědni za programové ničení tradičních hodnot evropské civilizace, za vědomé porušování lidských práv a svobod, za morální a hospodářský úpadek provázený justičními zločiny a terorem proti nositelům odlišných názorů, a dále za destrukci vlastnického práva, zneužívání výchovy, vzdělávání, vědy a kultury k politickým a ideologickým cílům, jakož i za bezohledné ničení přírody. Sbírka zákonů: částka 51, vyšlo 30.7.1993

0/0
21.7.2011 10:00

clara2

Re: zakazat

Jaké tradiční hodnoty evropské civilizace máte na mysli? Myslíte středověké, nebo novověké? Máte na mysli tu civilizaci, která vehnala svět do dvou válek kde zemřely miliony lidí? Myslíte ten skvělý ekonomický zázrak, který přivedl evropské státy na pokraj krachu? Nebo ty hodnoty naší krásné republiky, kde státní úředníci a politici mohou beztrestně okrádat vlastní občany? Kde zkorumpovaní starostové dělají z Národních parků Diesneylandy?

0/0
21.7.2011 10:35

Johny_S

Re: zakazat

Možná spíše ty hodnoty, v nichž je kladen důraz na lidskou důstojnost, svobodu, právní stát, apod. Všechny tyto hodnoty komunisté pošlapali.

0/0
21.7.2011 12:15

clara2

Re: zakazat

Tyto pohádky vyprávějte nezaměstnaným, zdravotně postiženým, okradeným v desítkách kampeličkových kauz ap.

0/0
21.7.2011 12:59

Toho_bohda_nebude

Re: zakazat

Všchni ti, co jsou zodpovědní za dnešní marasmus jsou produkt předchozího režimu(pokud to nejsou přímo jeho bývalí převlečení představitelé). Ono je to totiž jedno s druhím víte? Bude trvat přinejmenším ještě celou jednu generaci, než se tenhle národ vyléčí z rudého moru.

0/0
21.7.2011 17:36

clara2

Re: zakazat

To je pěkná demagogie. To bychom mohli jít hodně zpátky a říkat, že socialismus je produktem kapitalistických pořádků z dob 1.republiky nebo Rakousko-Uherska.

0/0
22.7.2011 11:47

Avina

Zákaz

Volila bych zákaz členství ve stranách těm,kteří dříve byli v KSČ/případně rodiče žadatelů/.Politické cestovatelství stranami bych přidala k zákazu.:-P

0/0
21.7.2011 9:45

swiss114-3

jedina zeme, kde fasistokomuniste sedi stale v

parlamentu...

0/0
21.7.2011 9:35

Lev---z---Rožmitálu

pravicoví žvanilové

komunismus je uspořádání ekonomiky

stejně jako kapitalismus

myšlenka nemůže nikoho zabíjet takže počet obětí komunismu je 0

0/0
21.7.2011 9:07

Tydyn

Re: pravicoví žvanilové

Ještě tu o Karkulce

0/0
21.7.2011 9:42

timotei

Re: pravicoví žvanilové

nevim jestli je poet obeti komunismu nula, ale jiste jich neni vic nez lidi kteri zemreli diky kapitalismu

0/0
21.7.2011 10:53

Johny_S

Re: pravicoví žvanilové

Komunismus je ucelená ideologie. Kapitalismus nikoli, je definován pouze jako "ne-komunismus". Žádný jeden kapitalismus neexistuje, proto mu lze těžko přisoudit nějaké oběti.

0/0
21.7.2011 12:18

Toho_bohda_nebude

Re: pravicoví žvanilové

Levicový žvanile, komunismus je sociopolitická ideologie, která má za cíl násilně přetvářet lidi v nemyslící ovce. Komunisté vraždili nejen nepřátele režimu ale i exemplárně obyčejné lidi, aby šířili strach. Tahle ideologie má na svědomí 100 milionů brutálně zavražděných lidí. Patří na smetiště dějin.

0/0
21.7.2011 11:32

Johny_S

Re: pravicoví žvanilové

Komunismus sám o sobě nikoho nezabil, stejně jako nikoho nezabil nacismus, což je vlastně jenom druh uspořádání společnosti. Nebo ne?

0/0
21.7.2011 12:17

weneto

Vcelku zbytečná a drahá

Snaha jak vylepšit sociální demokracii voličské portfolium - současná vláda se i tak stará o ústavní většinu levice a toto by znamenalo, že by ta ústavní většina byla jednobarevná. Děkuji nechci - nechte je normálně vymřít bez toho, aby jste jim zvyšovali popularitu puncem zákazu

0/0
21.7.2011 8:47

rebereb

A co ČSM, pane Nečasi? To byl předvoj KSČ!

A vy jste byl jeho členem!Rv

0/0
21.7.2011 8:29

Sawy

Re: A co ČSM, pane Nečasi? To byl předvoj KSČ!

Myslite to dobre, ale ta Necasova organizace se jmenovala SSM.

0/0
21.7.2011 9:00

rebereb

Ano, to je teď nejdůležitější!

8-o

0/0
21.7.2011 8:28

tetek.

Skvělé - v roce 2020 už bude pouze jedna strana povolená:

ODSTOP09ČSSD. Jiné strany budou zakázány pod záštitou ochrany demokracie. Směšné. :-/

0/0
21.7.2011 6:57

___M___

Když už, tak pořádně

Rozhodně by v návrhu mělo být zapracováno: Zákaz činnosti v politice všem, co se kdy zaprodali starému režimu a NF. No a vyvstává otázka co bude Kalousek, Nečas, John .... dělat.

0/0
21.7.2011 6:09

sampis

Takže, právnici MV řekli, že je to neprojde.

Zaplatíme externisty. Ti řeknou, že to neprojde, za slušný peníz ovšem. No a až to Kubice předloží NSS, tak překvapivě zjistí, že to neprošlo ;-))

Pakliže někdo z nich věří, že to projde, pak to, že se snaží socanům nanat dalších patnáct procent voličů znamená jediné. Příští volby nechce současná koalice za žádnou cenu vyhrát.

0/0
21.7.2011 4:31

lrkfa1

Kvůli zákazu KSČM začneme povinně milovat dnešní bolševiky ?

0/0
21.7.2011 3:25

roby

Re: Kvůli zákazu KSČM začneme povinně milovat dnešní bolševiky ?

nechápu logiku vašeho zvolání. Zkuste vyložit podrobněji

0/0
21.7.2011 7:42

Dar Veter

Medvědovitý křesťan zase utekl z klece

Opravdu si tu nikdo nepamatuje na Kubiceho zprávu a na to jak se hlásalo ze všech médií že Kubice je medvědovitý křesťan co přece nikdy nelže? Opravdu tohle divadlo ještě někdo bere vážně? ;-D;-D;-D

+2/0
21.7.2011 0:17

Jigssaw

Nejsem pro zakazování stran

ale když už tak by se mělo měřit stejným metrem náckům a komoušům, protože obě jsou to naprosto zrůdné sobě velmi podobné ideologie které způsobili smrt stamilionů neviných lidí.

Jinak strany by se zakazovat neměli - myšlenku může porazit jedině lepší myšlenka a osvěta - zákazy k ničemu nevedou akorát je takové hnutí pak přitažlivější. Svoboda slova musí platit pro všechny stejně (a bohužel i pro ty haj-ly)  - svoboda slova totiž nebyla myšlena na ochranu kecání o počasí - to ochranu nepotřebuje stejně jako ostatní populární řeč ochranu potřebuje ta nepopulátní.

Jenže holt my máme takovou příšernou ústavu - pozůstatek socialistického státu - vše je tam psané stylem -

svoboda slova je zaručena.svoboda slova může být porušena pokud jde o ohrožení celku a podobné kolekticistické nesmysly.

Jako vzor má sloužit americká ústava : Kongres nesmí vytvořit žádný zákon porušující svobodu slova TEČKA.

0/0
21.7.2011 0:15

Liptacik

Re: Nejsem pro zakazování stran

myslis, zeby z nacizmu bolo mozne nieco take ako nezna revolucia? Najviac obeti zivotov ma na svedomi: 1.krestanstvo 2. kapitalizmus 3.nacizmus 4.komunizmus....ked porovnam ranny komunizmus a to stalinizmus resp. maoizmus, tak mne pride este velmi humanny oproti kolonializmu, nevolnictvu, otroctvu, rasizmu - co produkovalo osobne vlastnictvo ;-) v dobach ranneho kapitalizmu.

0/0
21.7.2011 0:25

Jigssaw

Re: Nejsem pro zakazování stran

Nacizmus tedy národní socialismus trval relativně krátkou dobu - je to jako kdybyste říkál jestli by bylo možné za stalina udělat něžnou revoluci.

1.křesťanství - neznáme přesná data

2.kapitalizmus - koho přesně kdy zabil kapitalismus - tedy svobodná společnost s minimální nulovou rolí státu? Nemůžete diktátory považovat za kapitalisty.

A teď se tedy vrhnu na porovnávání vražď neviných lidí (tzv. democida - neboli vražda státem)

Čína(1949-87) =77 milionů;    SSSR(1917-87)=62 milionů;  Čína(1923-48)=3,5 milionů; Německo(33-45) = 21milionů;   Japonsko(36-45) - 6 milionů. Sorry ale ať počítám jak počítám a to s těží můžu počítat japonsko k nacizmu tak komunisté zavraždili o více než 130milionů nevinných obětí víc. Můžete argumentovat že němci rozpoutali 2sv.válku ale i tak v té zemřelo dohromady na všech frontách 60milionů lidi(i nacistů) a to bych sem měl počítat i válku ve vietnamu a korei ? A ano možná kdyby ty nacisti měli víc času zabili by lidí víc snad to nikdy nezjistíme.

0/0
21.7.2011 1:17

Liptacik

Re: Nejsem pro zakazování stran

odmietas kapitalizmus v obdobi nizkeho technologickeho pokroku a na druhej strane neakceptujes to, ze obdobie Stalina a Mao bolo obdobie ciny a ruska bez technologii, prave oni Stalin a Mao priniesli technologicku revoluciu a namiesto krajin Tretieho sveta sa stali velmocami...bolo to krute, ale je faktom, ze ruska slachta +cirkev odmietali pustit stroje na podu, aj ked polovica naroda hladovala, odmietali uvolnit podu na vystavbu ciest a pod. krutost Stalina bola priamoumerna bezohladnosti Ruskej slachty. Moze dnes v Cesku dojst ku krvavemu prevratu a obcianskej vojne, kde bude potrebne zabijat 20% populacie???nie, lebo celkova klima spolocnosti je niekde inde, tak maximalne par desiatok ludi skonci vo vazeni...

0/0
21.7.2011 1:22

Jigssaw

Re: Nejsem pro zakazování stran

Kapitalismus je svobodná společnost kde každý člověk si je před zákonem rovný a do relativního nedávna nic ani blízkého svobodné společnosti neexistovalo.

V starověku o vás rozhodoval vládce kmene potažmo císař, ve středověku to byl šlechtic král a kněz, pak přišla troška svobody ale i ta byla jen pro aristokraty to se vše zvrátilo absolutismem kdy o všem rozhodoval jeden panovník. Až v roce 1776 přišla ta revoluční myšlenka že každý člověk je svým vlastním panovníkem a že nepotřebuje žádného prostředníka k bohu ale i ta přišla jen v jedné části světa v době kdy evropa byla plná absolutistických panovníků pro které jsou ostatní jen subjekty. Tyhle panovníci ale chápali že systém nemůže tahle fungovat proto se snažili pouštět aspoň trochu ekonomické svobody,pouštět volný trh rušit cla - přicházel "kapitalismus"

(stejně jako dnes v číně). Ale když ten panovník co povoloval vrátka ekonomické svobody vtrhne do války což nemá s kapitalismem nic společného tak to přece není vina kapitalismu.

0/0
21.7.2011 1:32

Liptacik

Re: Nejsem pro zakazování stran

pises len teoriu kapitalizmu, takisto vyborne vyzera na papiery teoria komunizmu. Vsetci sme si rovny, vsetci zasluhujeme rovnako a pod. jak krasne to znie a ako tazko sa uskutocnuje. Slobodna spolocnost nepotrebuje ziaden izmus, ani kapitalizmus ani komunizmus, ale bavme sa o evolucnom vyvoji. Komunizmus mal tiez svoj vyvoj od Stalina ku Gorbachovovi...zamyslel sa niekto nad tym, ze ako dospeli komunisti k osobe, ako Gorbachov??

Je velmi jednoduche si povedat, ze kazdy moze mat bohatstvo ake chce, ale ako ho dosiahne uz nikoho nezaujima...bohaty ludia vzdy automaticky maju dostatok penazi na uplacanie vlady, policie, sudov aby hierarchia bola nenarusena. Nie som proti kapitalizmu v ramci evolucneho vyvoja cloveka, ale kvalita opozicie je jeho zrkadlo....komunizmus je produkt nefunkcneho kapitalizmu.

0/0
21.7.2011 1:42

tetek.

Re: Nejsem pro zakazování stran

Komunismus, že je nefunkční? Ale funguje a v něčem lépe než demokracie.

0/0
21.7.2011 7:07

Johny_S

Re: Nejsem pro zakazování stran

Komunismus je nefunkční. Nikdy ho totiž nikdo nevybudoval, všechny pokusy o jeho vybudování skončily totalitní diktaturou, kdy na tom byl nakonec jedinec hůře než v původním "kapitalistickém" systému. Komunismus totiž vybudovat nelze. Proto je tato myšlenka sice hezká, ale škodlivá.

0/0
21.7.2011 12:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.