Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Simulace nehody, při níž auto s policistou skončilo ve Vltavě

Znalec z oboru dopravních nehod Libor Kopal vytvořil animaci nehody, při níž audi s policejním řidičem spadlo v sobotu z pražského mostu do Vltavy. Podívejte se, co se na Hlávkově mostě mohlo stát.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

karelka7

Kolik policajtů zahynulo

při rekonstrukci nehody?:-)

0/0
26.7.2011 22:50

Judge Dredd

Typický

řidič Oktávky, jede na kolejový pás, aby předjel kolonu... a nedívá se dozadu. podle mého ani nedal blinkr...

0/0
23.7.2011 10:46

you.can

tak to mi pose. záda

jestli jel jen osmdesát, že by ho oktávka, která jela o 30 km méně katapultovala takovým brutálním způsobem z mostu přes tramvajový pás a dva pruhy a obrubník, Audi A8? pan znalec by se měl nad sebou zamyslet

0/0
22.7.2011 14:46

barb.udo

Re: tak to mi pose. záda

... a v čem vidíte problém? Bouchnul mu airbag, volant zůstal zatočený vlevo a bylo ...

0/0
22.7.2011 15:30

Vymazán

Re: tak to mi pose. záda

Souhlas, a jestli se leknul a seslapnul plyn místo brzdy....... nestesti je hotovo.

0/0
22.7.2011 20:27

barb.udo

Re: tak to mi pose. záda

... nechte si střelit pytel do obličeje a schválně, jestli budete na něco šlapat ...

... mimochodem, brzda by mu nepomohla, to auto má ABS ...

0/0
22.7.2011 20:37

Partas

Re: tak to mi pose. záda

tak já osobně budu věřit odborníkovi, než typicky českému laikovi tady na idnesu...hlavně všechno okomentovat a hlavně všechno zpochybnit, že?!

0/0
25.7.2011 14:00

pjotrrrr

Řidič má v hlavě vypatláno,

řídí ministerskou Audinu a myslí si že je král silnic, pak to takhle dopadá Rv hlavně, že neublížil někomu cizímu.

0/0
21.7.2011 14:20

Vymazán

Re: Řidič má v hlavě vypatláno,

Jsi trumpetka, vid? Zamysli se ty malej hlupáčku nad tím, co jsi napsal a pak si dej pár facek.

0/0
22.7.2011 20:30

calypsol

Re: Řidič má v hlavě vypatláno,

Proc by si mel davat par facek, to si dej spis ty, abys pochopil tohle :

"Odhaduji, že audi mohlo jet mezi osmdesáti a devadesáti kilometry v hodině, když se srazilo s octavií".

Proste jel jak cune, povolena je tam padesatka a rozumny clovek ani vic nejede.

+1/0
22.7.2011 21:54

spelec

Re: Řidič má v hlavě vypatláno,

Mohl jet i klidne o 20-30km/h i o vic vice, znalci v tomto odhadu vetsinou DOST ubiraji, aby nekoho nahodou neposkodili (co kdxyby nejel), tedy berou nejmensi moznou rychlost, jakou mohl jet, pripadne mohl jet TESNE pred stretem daleko vice (ze 100km/h) zbrzdite na nulu za 2,5 vterin....

Ale to jsou jen spekulace... Stejne jako pripadne odhady "svedku", nevim jestli nejake byly...

0/0
23.7.2011 0:21

Partas

Re: Řidič má v hlavě vypatláno,

nicméně pokud se nemýlím, tak je na Hlávkově mostě otáčení přímo značkou zakázáno, včetně plné čáry...co tam ten druhý řidič dělal...zrcátko asi taky nepoužil...!?

0/0
25.7.2011 14:04

PoetaBezRymu

HAHA

Ta animace mi připomněla počítačovou hru STUNS, kterou jsem hrál jako malej ... 8-o

+1/0
21.7.2011 2:14

helemen

Animace ?!

Kašlu vám na animace. Chci aktuální záznam! Nejdůvěryhodnější servře snaž se trochu !!! ;-O

http://kamery.praha.eu/ImageDetail.jsp?placeId=29490923

http://maps.google.cz/maps?hl=cs&tab=wl

+1/0
19.7.2011 12:41

Vymazán

Re: Animace ?!

Souhlas, kamer tam je určitě dost, tak proč animace?

0/0
22.7.2011 20:31

Judge Dredd

Re: Animace ?!

nic proti, ale na téhle kameře to auto nemuselo být ani vidět...

0/0
23.7.2011 10:48

Nozdrolomo

.

možná by pomohlo, kdyby měla tahle páteřní komunikace ve zmíněném úseku tak elementární věc, jakou je vodorovné dopravní značení. To ale končí na obou stranách před mostem a pak se prostě přes ty díry proskákejte a dohodněte se s ostatníma jestli jsou tam 2,3, nebo 10 pruhů. Nehledě na to že před mostem je v místě už bez značení křižovatka po obou stranách se sjezdem na ostrov. Toho využívají jen nadlidi jako ten z audiny a jezdí 90 kmh po tram. kolejích. Štěstí že nikoho nevezl, protože by to zase skončilo tím že "se bál že je pronásleduje terorista" a lidi z Oktávky by šli ještě sedět...

+3/0
19.7.2011 10:21

Bonelord

Re: .

R^

0/0
19.7.2011 10:30

metafrik

Re: .

jojo.

0/0
19.7.2011 14:40

jurneff

Re: .

Pokud se oktávka otáčela, možná půjde řidič sedět tak jako tak.

+1/0
20.7.2011 10:27

spelec

Re: .

Otáčela se na mostě? Tak to by zasloužil snad i pořádný výprask!

Jednou jsem takového idi.ta měl, na prudkém mostě přes koleje, pod horizontem - kde nebylo vidět na druhou stranu, musel jsem vjet do protisměru, ještě že nic nejelo, idiot!!! Měl jsem chuť se vrátit a něco udělat. No jenže jsem jel >50km/h, takže jsem napočítal do 5ti a bylo to, jenže ani na rovném mostě se snad otáčet nesmí, anebo jo? To by mělo být za 5 a více bodů... ??

0/0
23.7.2011 0:27

lew moleck

Zavadejici animace

Predevsim! Cela simulace je zcela spatne! Smer provozu je na animaci sice dobre, ale dira je ve skutecnosti na opacne strane nez je na animaci ukazana - tedy na stejne jako je smer provozu!! Muselo se to tedy stat uplne jinak a tato animace je zavadejici a zkreslujici nazor verejnosti.

+2/0
19.7.2011 9:12

Sucubus

Re: Zavadejici animace

čekáte od nich něco jiného než posouvání veřejného mínění objednaným směrem? Kdyby to tak nebylo dávno by tu byl záznam kamery

0/0
19.7.2011 9:23

Cocotus_________Interruptus

Re: Zavadejici animace

Evidentně jel jako blázen, patrně cosi ve stylu toho videa, na které je odkaz o něco níž. Absolutně nechápu, kam tak spěchal, snad si ten papaláš mohl pár minut počkat, ne? (Ostatně, nejméně škod politik napáchá, když nedělá vůbec nic.)

0/0
19.7.2011 9:47

4dv3nTur3

Re: Zavadejici animace

Napadlo vás, že vozidlo Audi jelo z Prahy 7? Pak je poškozená levá strana mostu - při pohledu z Prahy 7 k ul. Wilsonova. V tom případě je vše správně, vy směre provozu...Hlávkův most je obousměrný a animaci lze nastavit z obou směrů...

0/0
19.7.2011 21:02

kocak84

Re: Zavadejici animace

presne tak, vse je spravne. navic podle pripojovacich pruhu  a odbocovaciho pruhu je naprosto zrejme, ze ridic jel z prahy 7 do centra a vyletl zabradlim v protismeru..

0/0
20.7.2011 12:25

Sucubus

zbytečná simulace

záznamy z prům. kamery by byly nad slunce jasnější, to se asi nehodí k tvorbě veřejného mínění, tak se někde náhodou ztratily...Rv

+2/0
19.7.2011 8:59

4dv3nTur3

Re: zbytečná simulace

Škoda že jsou k dispozici vyšetřovatelům a jsou velmi zřetelné!

0/0
19.7.2011 21:04

ligac

Re: zbytečná simulace

nám stačí zřetelně jen ta simulace ;-D

0/0
20.7.2011 11:55

spokojenyduchodce

Praha - pupek světa

Je vidět, že Praha je opravdu pupek světa.

Zprávu o tom, že  v Praze spadlo auto z mostu do Vltavy, jsem od soboty v médiích zaznamenal asi 12 x. Stát se to např. v Olomouci, nikdo se o tom ani nezmíní.

0/0
19.7.2011 7:37

Cartagena

Re: Praha - pupek světa

Je vidět,že jste zakomplexovaný chudák...:-/

Uvědomujete si,že ta medializace je masivní právě kvůli tomu,že nehoda dopadla tak,jak dopadla?

0/0
19.7.2011 10:31

Děda Lebeda

Re: Praha - pupek světa

Jsou prázdniny...nic lepšího, co by se mohlo v médiích propírat není. Dneska má přijít od západu veliká bouřka, tak se snad mediálnímu jídelníčeku blýská (co do pestrosti) na lepší časy

0/0
19.7.2011 14:36

someone_else

Závistivče!

V Olomouci je snad most přes Vltavu? Ne? Tak až bude, bude se to moct stát i v Mindrákově.

0/0
19.7.2011 16:24

Harvester_CZ

Re: Závistivče!

Vltava je víc než Morava nebo Bystřička?

0/0
20.7.2011 5:51

ligac

Re: Závistivče!

on ma jenom ,, víc ,, nakáleno ;-D

0/0
20.7.2011 12:02

jan-maria

Myslím,že takhle to mohlo být

jedině v případě, že po nárazu do Octávky došlo k poruše řízení u Audi

0/0
19.7.2011 6:58

barb.udo

Re: Myslím,že takhle to mohlo být

... proč porucha řízení, stačí airbag ...

0/0
19.7.2011 9:02

Patrik33

Re: Myslím,že takhle to mohlo být

Další z možností je, že policista strhnul řízení vlevo, aby zabránil (zmírnil) kolizi s oktávkou. Řidič oktávky a  spolujezdec vystoupili z auta bez zranění, takže to asi nemohla být taková rána, aby smetla audinu z mostu. A asi by se našly i další možnosti resp. spekulace.

0/0
19.7.2011 10:07

Zirkon

prostě na tu práci neměl

Budu hnusnej, ale  řidič  ochranné služby Policie  Čr  jedoucí v AUDI

A8   musí  vyváznout z  jakékoliv kolize  s  Octávií  vítězně.  Už

jenom proto, že  A8  je skoro o tunu  těžší  a má stabilnější podvozek. 

Jeho selhání se dá vysvětlit pouze  neschopností, momentální nekoncentrovanstí  nebo  nadměrným hazardem. Případně  kombinací všech faktorů. To video by mohlo být reálné,kdyby  A8 vytlačila   Octavii a ne  naopak.

+2/0
19.7.2011 1:03

danny47

Re: prostě na tu práci neměl

Napadlo mne totéž, že se audina s "profíkem" nechá sestřelit oktávkou přes tramvajový koleje (byť v jednom směru) dva další pruhy a chodník k tomu až skrž zábradlí....

0/0
19.7.2011 5:53

sámvelkýmao

Re: prostě na tu práci neměl

to jsem tu psal dávno,ale to jsem to schytal..................

0/0
19.7.2011 7:40

Patrik33

Re: prostě na tu práci neměl

Takže to vypadá, že ten policista strhnul volant vlevo, aby se vyhnul kolizi s oktávkou a neohrozil lidi v oktávce. No, jsou to všechno jen spekulace. Škoda mladého života. Měl dvě malé děti.

0/0
19.7.2011 9:26

DADAnce

Re: prostě na tu práci neměl

R^

0/0
20.7.2011 0:40

Bonelord

Re: prostě na tu práci neměl

R^

0/0
19.7.2011 10:32

1000101111001000

Dost možná...

...kdyby řidič Octavie měl v autě kameru, viděli bychom video velmi podobné následujícímu. Vřele doporučuji podívat se na práci našich PaChů...

.

http://www.novinky.cz/krimi/238877-do-auta-s-kamerou-narazili-v-praze-policiste-spechajici-k-napadeni.html

.

A kdyby byla dostatečná společenská objednávka a PaChové nestopili záznamy z fízlovacích kamer, mohli jsme vidět dalšího "piráta z D1". Třeba by tentokrát ani nebylo třeba zrychlovat záznam, aby to vypadalo tak, jak si dav přeje...

+3/0
19.7.2011 0:40

babacek

Re: Dost možná...

Neviděli! Průmyslová kamera sleduje i most, ale záznam z nějakých důvodů není poskytnut médiím.

0/0
19.7.2011 7:35

Cocotus_________Interruptus

Re: Dost možná...

Hmmm, opravdu špičkový řidič. 8-oRvRv

0/0
19.7.2011 9:39

Óm nadsamec

Re: Dost možná...

někteří řidiči si při odbočování vlevo ani nedokáží najet do křižovatky!!

0/0
19.7.2011 9:58

Cocotus_________Interruptus

Re: Dost možná...

Opravdu milý guru nechápu souvislost. Komentoval jsem fakt, že P&Ch jel jako smyslů zbavený a pak si už jen mohl vybrat, které ze dvou aut sestřelí. Jak může takhle někdo najíždět do křižovatky?!

0/0
19.7.2011 10:00

someone_else

Slovosled apod. :-)

1)  … fakt, že smyslů zbavený P&Ch si mohl vybrat, které…

2)  Pa&Ch může. Kdekoli kdykoli komukoli jakkoli čímkoli kamkoli cokoli. Nemusí, ale může a to mu stačí. Zbytek už záleží jen na něm.

0/0
19.7.2011 16:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.