Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

USA uznaly libyjské vzbouřence, Washington uvolní blokované miliardy

USA uznaly libyjskou Přechodnou národní radu. Oznámila to americká ministryně zahraničí Hillary Clintonová. Vládu povstalců, kteří se vzepřeli plukovníkovi Kaddáfímu, se rozhodla uznat i kontaktní skupina pro Libyi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Antonín, topič

--

Jako šéfkomik by se tu etabloval procen, jen mu to trochu kazí ten pláč, kdy marně obhajuje Spojené státy, kde se volby vyhrávají u soudu, a které páchají válečné zločiny po celém světě.

Ale výprask dostal řádnej, to jo.

0/0
18.7.2011 14:54

procensora@seznam.cz

Re: --

Je mi vas lito, pokud pisete na zpravy jen proto, abyste mel pocit, ze nekomu davate vyprask. Mate velmi chudobny zivot

0/0
18.7.2011 15:15

Stein-X

Kde se procenzora doucil cesky?

Jednou pise jak lopata a podruhe zase normalne.:-)

0/0
18.7.2011 0:01

procensora@seznam.cz

Re: Kde se procenzora doucil cesky?

Na vas matka nemluvila? To jste retardovany, ze tohle nepoznate? A co to ma spolecneho s Libyi?

0/0
18.7.2011 8:07

venca narcis

tak, bojejď by je neznaly, když je tam tolik ropy

a Kádáfí ji doborvolně nevydá ...!                ;-D ;-D ;-D              :-P ;-)

0/0
17.7.2011 23:28

venca narcis

Re: tak, bojejď by je neznaly, když je tam tolik ropy

sorry ;-€  :-/  neznaly=neUznaly;-)

0/0
17.7.2011 23:32

Censors will be assimilated999

Mohl by mi nejakej pucflek USA, jako treba

procesor vysvetlit, jak muze Kaddafi okradat libyjskej lid a zaroven ty prachy investovat v USA, kteri jsou jeho odveky nepritel v legalnich a hlavne statnich fondech?? Kdyby snad kradl prachy, tak je bude cpat na konta o kterych nikdo nevi a nebude je investovat prakticky vsude po svete. Pokud nekdo nezna rozdil mezi vkladem a investici, nemel by tu vubec diskutovat, protoze jeho IQ nedosahuje ani absolutni nuly..;-D

0/0
17.7.2011 14:53

nejmenovaný zdroj z vlády

Re: Mohl by mi nejakej pucflek USA, jako treba

R^ velkej kamos USA Mubarak cpal prachy jak jinak nez do USA, 30 let dostaval Egypt 1,5 mld. rocne a on so ukladal v USA pravidelne 2 x tolik ;-D co na tom ze celou dobu mucil cleny opozice, odolnejsi kousky rovnou vrazdil atd...splnoval vsechna kriteria pratelstvi s USA : mirova smlouva s Izraelem, dodavky levneho plynu tam, nakupoval zbrane z USA i kdyz doma nemeli co do papuly...proste se choval tak jak USA pozadovaly - divne ze za celou dobu pratelstvi Americani zadnou praci Egyptu nenabizeli, az po svrzeni Mubaraka Obama slibuje praci vsem Egyptanum ;-D a ze to ten kluk umi...nasliboval Americanum a spolkli mu to i kdyz skutek utek, slibuje tak vsude jinde ;o))

0/0
17.7.2011 14:59

procensora@seznam.cz

Re: Mohl by mi nejakej pucflek USA, jako treba

US neni povina nikoho zivit, ani Evropu. Uz ne! Akci v Libyi musi Sarkozy zaplatit. Kdyz nema z ceho, nema valcit. Doba, kdy US pumpovala Evrope obili i zbrane zadarmo, je pryc. Evropa chtela bombardovat Jugoslavii, a najednou zjistila, ze na to nema? Uz tenkrat se mela poucit! To neni lusknout a USAr vse udela, doda. Vsichni se tady snizujete k prizemnostem jen proto, ze citite, jak se meni zajmy a Evropa je na okraji,uz neni stredem, ma spoustu problemu a nema funkcni unii...nema penize,suroviny, nema nic

0/0
17.7.2011 19:58

Kicker

Re: Mohl by mi nejakej pucflek USA, jako treba

Jasně, o to fakt jde. Teď si na to fakt kápnul. ;-D Představ si, že je to úplně jinak, ale to ty asi nepochopíš.

0/0
17.7.2011 20:44

procensora@seznam.cz

Re: Mohl by mi nejakej pucflek USA, jako treba

Ale je to tak, coz neznamena, ze US je na tom ruzove. Neni, ale je stale lepe, nez Evropa. A taky byste mel vzit v uvahu, ze akce v Libyi je jenom predehra. Vite dobre, ze je to slozitejsi

0/0
17.7.2011 21:01

Kicker

Re: Mohl by mi nejakej pucflek USA, jako treba

Lépe jak v čem, jak USA tak EU jsou fraška na demokracii a to co opravdu říkají, že chtějí. Nedávno jsem četl Havlův projev z počátků jeho prezidentské činnosti a zatím nic co řekl se nevyplnilo, k ničemu se ani skutečně nesměřovalo. Mnohem lépe to popsal Karel Kryl v jeho písni Demokracie. Stejně tak se mi líbila Barrosova slova na námitky Farrage k "podplácení" Řecku. Barroso zkrátka řekl, že když mají plán tak se ho budou držet a zatím mají tenhle plán a tak to zůstane, to že nefunguje a že je třeba jiný plán ví spousta lidí, ale jemu to takhle zjevně vyhovuje.

0/0
17.7.2011 21:11

procensora@seznam.cz

Re: Mohl by mi nejakej pucflek USA, jako treba

Rozdelte si to na 2 urovne: teorii a praxi. Teorie jsou vsechny formalni reci, knihy a vyroky politiku. Praxe je to, v cem zijete. A frasku na demokracii predvadi jenom Evropa. Jine zapadni zeme neskryvaji, ze demokracie je podminena pravnim systemem. US ma demokracii nejdal, ale soucasne ma nejdal zakony. Fraska na demokraci se deje tak akorat v CR, to se nezlobte. To je zmet, ve ktere se nikdo nevyzna. Kdyz konfrontuji Irak s jinym zrizenim, tak ma pouzitelny system, uzpusobeny islamu. CR je fraska! :-(

0/0
17.7.2011 22:12

Kicker

Re: Mohl by mi nejakej pucflek USA, jako treba

Víte co je demokracie? Pokud ano pak víte, že je to fraška, žádná vláda lidu se nekoná, ani v USA ani v EU.

0/0
17.7.2011 22:32

procensora@seznam.cz

Re: Mohl by mi nejakej pucflek USA, jako treba

Vlada lidu ve vasem podani je socializmus. Vlada lidu v americkem podani je demokracie. Nadavat vecne na US nezastavi ani Libyjskou ani Afganskou ani jinou akci. Takze si nadavejte dal, neschopni konstruktivni kritiky a objektitity

0/0
17.7.2011 23:42

Kicker

Re: Mohl by mi nejakej pucflek USA, jako treba

;-D;-D Teď zkusím něco velmi naivního, budu očekávat odpověď na jednu otázku, proč si myslíte, že v mém podání je vláda lidu socialismus? :D

0/0
18.7.2011 7:53

procensora@seznam.cz

Re: Mohl by mi nejakej pucflek USA, jako treba

Prohlasil jste demokracii za frasku. Demokracii pohrdaji jen urcite rezimy

0/0
18.7.2011 8:10

Kicker

Re: Mohl by mi nejakej pucflek USA, jako treba

Možná jsem to špatně napsal, ale bylo to myšleno tak, že fraška je to v tzv. západních zemích a vůbec v dnešní době. Jinak je to samozřejmě dobrá věc, ale byla zneužita stejně jako socialismus a další režimi těmi nahoře a pak se z toho stává fraška.

0/0
18.7.2011 8:15

procensora@seznam.cz

Re: Mohl by mi nejakej pucflek USA, jako treba

Ja jsem mlady a jinou demokracii neznam. Tato mi vsak vyhovuje. O KLDR nestojim. Dokonale neni nic, ale demokracie je z tech moznosti nejlepsi

0/0
18.7.2011 8:20

Kicker

Re: Mohl by mi nejakej pucflek USA, jako treba

Jo, já jsem taky mladý, a KLDR není demokracie.. zjevně o dnešním světě nemáte moc informací nebo většině z nich nevěříte, protože si zkrátka myslíte, že tenhle systém dokonalý je, kdyby jste si to nemyslel tak máte vůči tomuhle systému kritické myšlení, ovšem vy ho jen chválíte. :)

0/0
18.7.2011 8:24

procensora@seznam.cz

Re: Mohl by mi nejakej pucflek USA, jako treba

Nezkousejte me manipulovat! Napsal jsem jasne, ze nic neni dokonale, to vam jako kritika musi stacit. Jsem sam proti skupine sociopatu, kteri nadavaji US i me. Nestitite se ani osobnich utoku. Tak jakou chcete kritiku? Nemuzu zadnou napsat, vycerpavate me obranou a moji objektivitu prohlasite za kde co a zmanipulujete ji. Vy nemate nikdo psat na diskuse, vy patrite na chat. Anebo jste placeni, jak jsem cetl. To mi prijde na hlavu postavene. Na clanky o Libyi nikdo nechodi, pze je vyzenete. Vase demokracie!

0/0
18.7.2011 8:39

Kicker

Re: Mohl by mi nejakej pucflek USA, jako treba

Já žádné osobní útoky nedělám, kritika US v dnešní době je zcela logická, protože má spoustu chyb. A kritiku napsat můžete, jen ten režim máte tak rád, že si ho bráníte zuby nehty. Mohl by jste klidně souhlasit s něčím co tu lidé o US píší, ale to se asi nestane, i kdyby někteří z nich měli v něčem pravdu, což mají. A naopak, lidé co nemají rádi US většinou diskutují, předhazují vám i ty špatné informace o US, ale vy je neberete v potaz, buď je to podle lidí jako vy lež nebo konspirační teorie - čili ty informace neberou vůbec i kdyby to byla pravda. A, že bych něco zmanipuloval, no nevím nevím. :D

0/0
18.7.2011 8:54

procensora@seznam.cz

Re: Mohl by mi nejakej pucflek USA, jako treba

Ja vam uznavam fakt, ze kdyz jśte tady sam, opravdu diskutuje, neurazite, nesnazite se mi prisoudit nejake nesmysly. Odpovim takto: ad 1) Zuby nehty branim, ale spise sebe, nez US. Ponekolikate opakuji, ze nejsou dokonale. Pro me jsou vsak karierne i osobne prijatelnejsi. Ad 2) Nikdy nikde jsem primo nenapsal, ze bych je chvalil za Libyi. Nenapssal jsem to proto, ze si to vubec nemyslim. Jenom tusim, co se tou akci sleduje, je spousta indicii. Uvdime. Ad 3) Vubec, ale vubec se mi nelibi spojeni NATO s nejakymi rebely. Podle meho je pouze vyuziji, ale moc nad Libyi si nechaji velmoci pod kontrolou. Ad 4) Pokud predhazujete sprane, i kdyz nelichotive informace, vnimam je velmi dobre a pozorne. Zatim, VIZ vlakna jednoho, dvou nicku dale, mi predhazuji velmi osobni utoky, ktere do diskuse nepatri. Mne vadi, kdyz ze sebe nejaky vladni zdroj dela nejchytrejsiho, napali sem Asada a jine souvislosti a mysli si, ze je jediny, kdo to vi. Jediny rozhodne neni...

0/0
18.7.2011 12:11

Kicker

Re: Mohl by mi nejakej pucflek USA, jako treba

Tohle beru. :)

0/0
18.7.2011 12:15

procensora@seznam.cz

Re: Mohl by mi nejakej pucflek USA, jako treba

Ad 5) Libye me zajima vice, nez Americany. Neni to nijak sledovane tema. Akce v Libyi svedci, podle meho, o dvou vecech: prvni je to neprijemne, co vam vsem asi podvedome vadi nejvic. US velmi pritvrdila vuci NATO i Evrope. Opravdu uz nemuze dotovat vsechno. Druha je politika US vuci Cine. Podle meho je to jen zacatek cesty k oslabovani Ciny. Stale ctu dokola, jak Cina drzi v hrsti US. Vazne verite, ze je to az takova pravda? US mely vzdy politiku velmoci a imperialni zajmy. Dokud byl svet rozdeleny, nemusely to tolik davat najevo. Ted je to vice videt. Mne se na tom libi zejmena to, ze politika to nedela jenom pro koryta, ale pro Staty, tedy i pro lidi. Z CR ten dojem nemam. Ad 6) Stejne jako vy vycitate mne, ze nesouhlasim s kritikou, tak ja vycitam vasim diskuterum, ze vytrhavaji z kontextu fakt a modifikuji ho, jak se hodi. Ano, je hrozne, kdyz zahynou civiste, jenomze to nikdo uz nespravi. Ja mam radeji globalni pohled na vec. US vynakladaji max. usili zachovat uroven zapadu

0/0
18.7.2011 12:22

Kicker

Re: Mohl by mi nejakej pucflek USA, jako treba

Problém je, že ta úroveň západu se zachovává na úkor ostatních lidí. A Čína má USA v hrsti hlavně díky ekonomickým aspektům, možná, že ji nemá v hrsti tak 100%, ale určitě by s USA dokázala sakra zamávat. A ani v USA se politika nedělá jen pro lidi, jen to tak musí víc vypadat. Už jen základní instituce jako FED popírá vše o tom, že by se něco mělo dělat pro lidi. Ale uvidíme časem.

0/0
18.7.2011 12:28

procensora@seznam.cz

Re: Mohl by mi nejakej pucflek USA, jako treba

Na ukor ostatnich, no ano. Jenomze pri pohledu do historie, i davne, bylo vzdy nejake imperium, vyspelejsi, na vysi a jini zaostalejsi. Sociologove takto popisuji spolecnost stale. S Cinou je to zase jeom o penezich. Cina stagnuje kurz juanu a US se ji snazi donutit jejich menu uvolnit. Uvolneni by vymazalo miliardy dluhu, mozna vice, at nekecam. Tohle nevim presne, vim, ze jde o obrovskou castku. Co se tyka posledni poznamky, ze ani US nedela vse pro lidi: samozrejme, ja netvrdim, ze VSE dela pro lidi ;-). Taky tvrdim, ze nic ani US nejsou dokonale. Ale stale jsou, rekl bych, obcansky a pracovne privetivejsi, nez Evropa. Alespon v urcitych nedostatkovych oborech ano. Jak dalece jsou korporace dobre nebo spatne, to se ukaze. Existuje nazor, ze korporace jsou zarukou udrzeni velmoci. Tezko rict, jak dalece je to propagandisticka lez. Znovu zminim Cinu. Dokud ji US nezkroti, FED bude monopol

0/0
18.7.2011 13:20

Censors will be assimilated999

Re: Mohl by mi nejakej pucflek USA, jako treba

Precti si jeste jednou ten prispevek a pak reaguj, delas ze sebe diletanta, ze neumis odpovedet. Ptam se, jak je mozne, ze USA nechaly Kaddafiho investovat do jejich legalnich fondu, kdyz tam udajne ukladal majetek Libyjskeho lidu!!! Ja si teda odpovim sam, protoze jim penize nesmrdi a moc dobre vedeli ze mu ty penize uz nikdy nevrati!!!! Kdyz si je brali, tek si nikdo nestezoval na pomery v Libyi a najednou je to spatne. Proste a jasne zavri zobak a zalez nekam kde te nebude videt, ani slyset..RvRv

0/0
17.7.2011 23:08

procensora@seznam.cz

Re: Mohl by mi nejakej pucflek USA, jako treba

Zalezte radeji vy! Ve zlodejstvi vede CR a Evropa. A nerozkazujte, nejsem vas majetek! Blijete nepretrzite se svymi sociopatickymi blekoty protiamericke lzi. Pritom se bez US ani nevyprazdnite. Cekate na zachranu komunistu? Nebo islamu? Prosim, US vam blahosklonne nebrani. Klidne zaniknete

0/0
17.7.2011 23:36

Censors will be assimilated999

Re: Mohl by mi nejakej pucflek USA, jako treba

No ty mas dost, na cem jedes?? To bude ten slavnej koks, nebo herak, kvuli kterymu se mordujou Mexicani u hranic s USA, co??;-D;-D

0/0
17.7.2011 23:55

vokroj

ODS, z kozy slez

Tak co, modráci, jak se vám plánuje bída? Nějak jste nevýrazní, jako by jste ani nebyli. Vidět i, ani slyšet vás není, srabi, a máte proč ...

0/0
17.7.2011 14:38

pučmidrát

Re: ODS, z kozy slez

Správný ODSák je za ty těžce vydojené love z erárního struku na dovče  ve svém apartmánu v Arabský Emirátech, přídně se jachtí v Toskánsku!!

0/0
17.7.2011 17:38

Stříhali dohola velikou holčičku

Libyjská ropy patří Libyi, ne Kaddáfímu

Libyjský majetek v zahraničí patří (kupodivu) opět Libyi, ne Kaddáfímu.

0/0
17.7.2011 13:16

Kicker

Re: Libyjská ropy patří Libyi, ne Kaddáfímu

bohužel už nepatří

0/0
17.7.2011 14:27

pučmidrát

Re: Libyjská ropy patří Libyi, ne Kaddáfímu

Jj., Tomahawk pro hladinová plavidla stojí  cca 800 tisíc doláčů. x 118.To se tomu Libyjskému lidu ty miliardy v tom Washingtonu trochu splasknou!:-/

0/0
17.7.2011 17:55

procensora@seznam.cz

Re: Libyjská ropy patří Libyi, ne Kaddáfímu

A co je vam potom? Platite to? Ne, tak se starejte o svoje

0/0
17.7.2011 20:23

Antonín, topič

Re: Libyjská ropy patří Libyi, ne Kaddáfímu

V Evropě, kde je svoboda slova, může kdokoliv označit zloděje za zloděje - a nemusí přitom nutně být tím okrádaným.

0/0
18.7.2011 14:47

procensora@seznam.cz

Re: Libyjská ropy patří Libyi, ne Kaddáfímu

To je krive obvineni pane, to se v solidnim state tresta. To delaji jenom zaostale nebo rozvojove staty. Neco jako CR...

0/0
18.7.2011 15:17

procensora@seznam.cz

Pokud chcete uzavreny dialog, bezte na chat

a neotravujte lidi svymi hysterickomanickymi stavy pro psychiatra! Porusujete vsechna pravidla a ty ubohe vykonstruovane vykriky birth defecta alias zdroj z vlady maji ucel vyhnat lidi. To neni vas server, lidi odejdou sami, nebot s ubohymi primitivy se nikomu diskutovat nechce. Vsichni lzete az je to k smichu a nikdo z vas tam nikdy nebyl. Bezte si na chat, nejlip chat psychiatrie. Tolik dusevne chorych soucasne, to se jen tak nevidi

+1/0
17.7.2011 12:48

pučmidrát

Re: Pokud chcete uzavreny dialog, bezte na chat

Hm., když ti nevoní reakce na ty tvoje výblitky, tak by měl jít na chat???

0/0
17.7.2011 12:55

procensora@seznam.cz

Re: Pokud chcete uzavreny dialog, bezte na chat

Pani ucitelko, prestante s tou sociopatii. Vulgarni vyblitky sem hazete vy a vase skupina vulgarnich lharu. Nehodlam na vas reagovat, jste mimo tema

0/0
17.7.2011 13:01

pučmidrát

Re: Pokud chcete uzavreny dialog, bezte na chat

No jó, když se ti tady stále naváží do těch "umytých Rusáků", tak to je ke vzteku. No nejlepší je změnit vlákno. Kde se budete plácat po zádech, jak je všechno US OK!!

0/0
17.7.2011 13:09

procensora@seznam.cz

Re: Pokud chcete uzavreny dialog, bezte na chat

Po zadech se placejte vy, jak umite skvele manipulovat sami sebe a jak vse kritizujete, zejmena US. Jenomze to je tak vse, zadne reseni, zadne navrhy, zadna uroven. Neexistuje idealni stat, ani US neni dokonala. Vy vsak umite pouze osobni vylhane utoky a vubec nic k tematu. Jste nevzdelani vypocivavi a zbabeli krivaci, kdezto ja jsem vzdelany slusny clovek. To nezmeni ani 100 sociopatu. Jsem zvedav, zda dokazete napsat vodnikovi do oci, ze je ja. Neni, jenze spina stat ma i spinu lidi. Vizitku si delate vy!

0/0
17.7.2011 13:30

pučmidrát

Re: Pokud chcete uzavreny dialog, bezte na chat

Hm., když oni by se ti ty naše návrhy v případě USA stejně nelíbily. A na to označovat vše za lži, tak to musíš mít opravdu nějakou emerickou Hoch Schule. No alespoň víš na rozdíl , od některých tvých krajanů a státníků, kde leží Evropa, a když si budeš chtít nechat dovezt picu "mama mija" , tak nebudeš volat našemu ministrovi války!;-DR^

0/0
17.7.2011 14:24

nejmenovaný zdroj z vlády

Re: Pokud chcete uzavreny dialog, bezte na chat

;-D manipulovat se pokouseji zastanci agrese - ale nejde jim to ( neni se co divit kdyz maji ve svych radach tebe) a misto jakehokoliv reseni jen hazeji dalsi bomby pres 4 mozna primeri navrzene jak vladou Libye tak Africkou Unii. Osobni utoky tady predvadis ty a tobe podobni, o Libyi nevis nic a vsechny tve steky jsou "ruce pryc od USA" , na vic jsi se nikdy nevzmohl.

Tve vzdelani slo opravdu prudce nahoru - kazdy vidi ze misto koktani uz pises sve nesmysly i v delsich vetach- gratuluju k pokroku a ted se jeste zamer na rozvoj charakteru, tam mas velike mezery.

Statu delas opravdu spatnou vizitku - mel bys tento nick zabalit, nechapu jak muzes pokracovat ve lhani lidem ktere jsi tahal svym cestinem dlouhe mesice za usi a ted jeste dokazes pod tak proflaklym jmenem mezi ne prijit. Ja osobne bych se na tvem miste propadl hanbou - to je ale opravdu vec charakteru a to je pojem tobe neznamy

0/0
17.7.2011 14:34

procensora@seznam.cz

Re: Pokud chcete uzavreny dialog, bezte na chat

At si neprivodite aneurysma. Vy nemate koho co vyhanet a vase omleta pisnicka bavi jen vas. Jste zoufalec k politovani

0/0
17.7.2011 19:36

nejmenovaný zdroj z vlády

Re: Pokud chcete uzavreny dialog, bezte na chat

mas nejaky duvod tady takto hodnotit sam sebe ? Je dobre ze vis o vsem co te trapi - tk uz s tim zacni neco delat ! a zbav se te sve hrosi kuze, opravdu koukam co dokaze tvuj silny zaludek a ze se nestydis dal lezt mezi vsechny kterym jsi lhal celou dobu :-/Rv

0/0
17.7.2011 21:05

procensora@seznam.cz

Re: Pokud chcete uzavreny dialog, bezte na chat

Bezte si na chat! Tady jsou pravidla urcena a vami diktovana me nezajimaji. Na lidi sociopatickych sklonu plati nevsimat si. Jiste jste spoustu lidi vyhnal, ale ja jsem nic neporusil a zakomplexovany hulvat mi nebude narizovat co mam a nemam delat. Vy si sbalte svoji kuzi a bezte jinam nebo se chovejte dle pravidel

0/0
18.7.2011 8:16

Kicker

Re: Pokud chcete uzavreny dialog, bezte na chat

Pravidla diskuse v hodně případech porušují převážně zastánci USA (alespoň s těmi co jsem se setkal). Doufám, že chcete psychiatra doporučit i jim.

0/0
17.7.2011 14:40

procensora@seznam.cz

Re: Pokud chcete uzavreny dialog, bezte na chat

Zadneho jsem tady nepotkal, jen same sociopaty. V cele je "zdroj z vlady", toho utlumi psychiatr pouze pomoci medikamentu.

0/0
17.7.2011 19:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.