Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pasažér chtěl ve vzduchu otevřít dveře letadla, posádka ho zadržela

Pasažér letu Travel Service na Rhodos se snažil ve výšce 11 km otevřít dveře letadla. Posádka ho přemohla a po přistání ho převzala řecká policie. Podle Úřadu pro civilní letectví ale žádné nebezpečí nehrozilo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zlomená lopata

Ploti s érem moc kejvali,

až se mu chtělo blít!

0/0
18.7.2011 11:28

Bariq

Letadlo mělo zpoždění

a pán si vzpomněl na "Slunce, seno,...", myslel, že nebudou zastavovat ;-D

0/0
18.7.2011 11:26

Antonín, topič

No,

to bývají lidé, kteří sedí celej rok v rodné vsi a pak, když přijdou dotace z EU, zamíří za sluncem. Zakoupením zájezdu se z nich okamžitě stanou králové povětří a tak místo toho, aby seděli na zadku, než ta otravná věci přistane, tak musí vymýšlet klukoviny.

0/0
18.7.2011 8:46

schima

.............

Mu asi bylo horko :-)

0/0
18.7.2011 0:45

Darth.V

Ani Herkules

No to určitě , když se otevírají směrem dovnitř kabiny kde je v té výšce pořádný přetlak. To by si spíš znečistil untrhosny ..

0/0
17.7.2011 14:10

rafol

Trasa

Z Brna se do Recka leti pres Ostravu?:-/

0/0
16.7.2011 15:31

Mitchell

Re: Trasa

Jo. Přiletí z Řecky, vyloží v Brně ty co se vrací a naloží nové dovolenkáře. Letí do Ostravy, tam udělá totéž (případně dotankuje) a letí zpátky do Řecka.

0/0
16.7.2011 19:17

pivak

Tak to jsou nouzovy dvere naprd

kdyz nejdou otevrit.

0/0
16.7.2011 10:35

skeblicka

Re: Tak to jsou nouzovy dvere naprd

a k cemu bys je za letu chtel otevirat? padak stejne nemas...:-/

0/0
16.7.2011 12:45

Darth.V

Re: Tak to jsou nouzovy dvere naprd

;-DR^ tys to vystihl !

0/0
17.7.2011 14:05

bembinka

Asi mu bylo horko

nebo už se nemohl dočkat dovolené a chtěl tam být PRVNÍ!!! ;-D

0/0
16.7.2011 10:24

chmurný žnec

hm

Mozna pokus o terorisitcky utok a pan svoji dovolenou pobliz plazi Guantanama ;).

0/0
16.7.2011 8:40

Podrazza

Třeba bylo na WC obsazeno...

... a už to bylo opravdu nutný :-)

0/0
16.7.2011 8:36

Karl Novak

Realita byla nejspíš tahle:

Pán si dal 1 deci vína. Měl drzé poznámky k neochotnému a přidrzlému personálu kabiny. Ten si to nedal líbit a pokáral ho. Pravděpodobně proběhla výměna názorů. Při návratu z toalety se pán u nouzového východu hlasitěji než potichu zeptal, co by se stalo kdyby zkusil dvěře.

Personál kabiny se pak vrhli na opilého, nebezpečného jedince. Zneškodnili ho a předali policii.

Kdybych podobnou situaci ,končící vyvedením pasažéra policií z letadla, neviděl na vlastní oči, nevěřil bych.

A bylo to právě u Travel servisu.

+4/0
16.7.2011 8:29

O.M.

Re: Realita byla nejspíš tahle:

Tomu věřím, kdyby nebylo Řecko tak daleko autem, do letadla bych nevkročil. Autem je to 1000x lepší.

0/0
16.7.2011 8:34

Cofola

Re: Realita byla nejspíš tahle:

A jaké tak důležité služby může dospělý člověk vyžadovat od personálu při letu ČR - Řecko? To nedokáže posedět dvě hodiny na prdeIi v klidu, aby neprudil ostatní?

0/0
16.7.2011 8:44

Cocotus_________Interruptus

Re: Realita byla nejspíš tahle:

To snad není podstatné. Bohužel, dnes si skutečně člověk v letecké přepravě nepřipadá jako zákazník, ale jako zcela bezprávný kus hadru. Počínaje zcestnými a nedůstojnými prohlídkami na letišti, nesmyslnými omezeními a konče tím, že letušky se považují za druhého nejdůležitějšího člověka na zeměkouli, a to patrně i na palubě Air Force One. Rv

+3/0
16.7.2011 8:49

O.M.

Re: Realita byla nejspíš tahle:

R^

0/0
16.7.2011 8:53

Cofola

Re: Realita byla nejspíš tahle:

Já tedy nevím, ale ke mně byly letušky i personál letiště vždycky slušní. Jestli jsou ochotní nad rámec svých povinností nedokážu neposoudit, protože jsem po nich nikdy nic zvláštního nechtěl.

0/0
16.7.2011 8:56

skeblicka

Re: Realita byla nejspíš tahle:

zrovna na personal TS si fakt nemuzu stezovat, vzdy naprosti profici a mili!

+1/0
16.7.2011 12:48

Karl Novak

Re: Realita byla nejspíš tahle:

O jakých důležitých službách píšete ? Nic o vyžadovaných službách jsem nepsal.

Důvodem konfliktu (například !) mohlo být, že pán chtěl sýrovou bagetu ale personál mu vnucoval šunkovou.

Diskuze mohla proběhnout (například) o tom, jestli může mít zapnutý mobilní telefon v módu letadlo. Těchto konfliktů si můžu představit hodně.

Já nevím o tom, že by někoho prudil.

0/0
16.7.2011 9:10

Cofola

Re: Realita byla nejspíš tahle:

Věřte tomu, že lomcováním nouzovými dveřmi bezpochyby prudil všechny na palubě. Každý cestující nemá tak hluboké technické znalosti aby věděl, že je nějakým způsobem nakonec neodjistí.  A kvůli konfliktu šunková kontra sýrová bageta budu za letu otevírat nouzové dveře letadla? - To lidstvo už opravdu začíná být zdegenerované...

0/0
16.7.2011 9:33

Cocotus_________Interruptus

Re: Realita byla nejspíš tahle:

Nepochopils pointu. To je o tom, že palubní personál vyvolává nesmyslné konflikty místo toho, aby se (byť třeba i z jejich pohledu otravnému) požadavku zákazníka snažil vyhovět. A navíc přístup má často k asertivnímu jednání hodně, ale hodně daleko (drž hubu, nebo si počkáš na další letadlo a mezitím si popovídáš s policajty),

Jinak, v článku se nikde nepíše, že někdo skutečně lomcoval nouzovými dveřmi, celé se to mohlo odehrát v rovině čistě slovní.

0/0
16.7.2011 9:59

Cofola

Re: Realita byla nejspíš tahle:

1) V článku se to jasně píše: "Pasažér letu Travel Service na Rhodos se snažil ve výšce 11 km otevřít dveře letadla." 

2) Jediný náznak konfliktu, který jsem v letadle zažil, se snažil vyprovokovat nějaký nevycválaný buran z řad cestujících. Kdyby ho personál nezklidnil, tak bych mu šel asi jednu střihnout sám, protože už ve mně začínala vařit krev. A nikdo z ostatních cestujících na jeho trapné excesy taky zvědavý nebyl, to ti můžu zaručit.

0/0
16.7.2011 10:26

Cocotus_________Interruptus

Re: Realita byla nejspíš tahle:

Aha, v článku. V minulém článku se zase jasně psalo, jak se za letu samy otevřely dveře, a on se přitom nezavřel správně podvozek. ;-D

0/0
16.7.2011 10:32

Cofola

Re: Realita byla nejspíš tahle:

Tímto způsobem můžeš zpochybnit naprosto cokoliv. Potom ale nechápu, proč tady celou dobu diskutuješ.

0/0
16.7.2011 10:39

Cocotus_________Interruptus

Re: Realita byla nejspíš tahle:

Že to nechápeš, to všichni vidíme. Proto tady taky meleš z cesty. Dej si kofolu a neřeš to. ;-DRv

0/0
16.7.2011 10:55

nisitja

Re: Realita byla nejspíš tahle:

Realita byla tak, že steward šel ze zadní části kabiny do přední a zpět při cestě zpět si všiml pána jak odendává umělohmotný kryt a tahá za madlo od nouzových dveří začal na něj volat ať toho hned nechá, ale pán "pokračoval". po zatažení za madlo se ve dveřích vytvořila malá škvírka kterou dovnitř proudil vzduch a vznikal podtlak. Steward k pánovi skočil a začal ho tahat od dveří přitom se mu povedlo i zajistit madlo dveří zpátky. Nakonec pána držel v uličce a odvedl na zadní sedačky. Pán nebyl opilý což potvrdila i slečna která s ním cestovala. Tolik k tomu a dohody od lidí kteří tam nebyli... no škoda slov... Steward si zaslouží minimálně pochvalu za duchapřítomnost R^

0/0
18.7.2011 22:36

Cofola

Re: Realita byla nejspíš tahle:

Taky nechápu, proč si vstupem na palubu letadla v turistické třídě někdo připadá, jako by se zakoupením letenky z něj stal nějaký maharadža, kolem kterého musí personál skákat jak v Hiltonu. Letadlo je dopravní prostředek jako každý jiný. Kdyby nějaký otrapa začal za jízdy lomcovat dveřma u linkového autobusu, tak jej řidič pošle do prdeIe nebo rovnou něčím přetáhne.

+1/0
16.7.2011 10:47

Jan.P

Re: Realita byla nejspíš tahle:

Nesouhlasím. S travel servicem jsem letos už letěl dvakrát a žádný problém. Chovají se mile a zdvořile.

0/0
16.7.2011 23:01

Zuzi_K

Re: Realita byla nejspíš tahle:

Souhlasím s Vámi. Se zaměstnanci TS jsem nikdy neměla problémy. Zato jsem se setkala s lidmi, kteří mají pocit, že nástupem na palubu letadla se z nich stávají jeho majitelé a mohou si dělat, co chtějí...

0/0
17.7.2011 17:54

O.M.

Asi kampaň za další omezení

Nesnáším cestování letadlem, kdy se pod záminkou terorismu zkouší co střední třída snese. Přijde mi to strašně nedůstojné, zvláště ve světle toho, že terorismus je smyšlený mýtus.

0/0
16.7.2011 8:28

anti-anti

Pasažér.

To již nenechají člověka ani vystoupit kde chce. ;-D

0/0
16.7.2011 8:22

ippokorny

Letušky také nejdou Herkules,

pochybuji, že dveře nejsou otevřít, naopak, při nouzovém přistání musí jít otevřít rychle a i bez pilotů, kterří mohou být mrtví. P.P:

0/0
16.7.2011 8:11

O.M.

Re: Letušky také nejdou Herkules,

to jo ale ne v 10km

0/0
16.7.2011 8:29

kobrik

Re: Letušky také nejdou Herkules,

Zkuste si o tom nejdříve něco přečíst... Dveře na zemi jdou hladce otevřít, ale v 10 km na ně působí takový tlak, že je nikdo nemůže otevřít - žádné..

0/0
16.7.2011 10:29

ippokorny

Re: Letušky také nejdou Herkules,

To by byli horolezci na osmitisícovkách také pod tlakem, ale tlak je vlastně vzduch, který na nás tlačí.. V letadle je vyšší, působí směrem ven, je to stejný tlak, co působí na lidi. A kdo říká, že se cestující pokuší otevírat dveře pouze v 10 km? P:P:

0/0
16.7.2011 13:21

githaj

blbosť

"V žádném případě nehrozila katastrofa. Dveře jsou v současnosti tak zabezpečené, že by je za letu neotevřel ani Herkules," dodal.:-/:-/:-/

Podle právníků by mohl být obviněn z trestného činu obecného ohrožení.:-/:-/:-/-----Hm--tak predsa to bol Herkules[;;-D

0/0
16.7.2011 7:23

TondaN

žřejmě magor

ale proč z toho dělat článek ve všech mediích -nechápu!

okurky maj sezonu, už jen česká učitelka ,napadená žralokem!;-D;-D

0/0
16.7.2011 6:51

marthin.m

...

traky magor si nezasluzil v tom lietadle doletiet do toho grecka ...

0/0
16.7.2011 4:06

o vaše názory nestojíme

Nojo, Řekové neznají Švejka

Prostě se spolucestujícím začali debatovat o tom, že ten nouzový východ stejně nefunguje, že je to jen pro uklidnění cestujících, no a v té řeči se oba chytli za rukojeť..

+1/0
16.7.2011 3:47

BrainWashingtonDreistein

Hmmm, a proč nepoužil nouzový východ ??

Ten by jistě otevřít šel! Ňákej klausofobickej ťuntík!

0/0
15.7.2011 23:26

biggles

Re: Hmmm, a proč nepoužil nouzový východ ??

no měl bys si asi ten článek přečíst - právě dveře nouzového východu se snažil otevřít... ;-)

0/0
15.7.2011 23:32

MORAVIA/\/

Re: Hmmm, a proč nepoužil nouzový východ ??

Je to nejspis nejaky holobradek co zatim v letadle nikdy  neletel..

0/0
16.7.2011 2:33

Jirka Hradec = Lovec Imperialstů

Jsem si vzpoměl na klasický Letiště

jak se tam ten ťuňťa odpálí :-)

0/0
15.7.2011 22:45

Jardajar

Re: Jsem si vzpoměl na klasický Letiště

Jojo, kouzelnej film.;-DR^ Sakr kéž bych alespoň jednou mohl ještě letět se 707.

0/0
15.7.2011 23:30

opportunity

Dveře za letu

neotevře nikdo, jenom James Bond a Chuck Norris. Tak kluci, který z vás dvou to byl? :-P

0/0
15.7.2011 22:14

koulehranatá

Re: Dveře za letu

je mnoho neznámých hrdinů,kteří otevřeli dveře za letu a to v místech kde žádné dveře nebyly.

0/0
15.7.2011 22:19

Petronaska

Re: Dveře za letu

To příliš smyslu nedává...

0/0
15.7.2011 22:21

koulehranatá

Re: Dveře za letu

muslimský hrdina jenž  si otevřel dveře do ráje.

0/0
15.7.2011 22:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.