- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Z komentářů typu "pan Klos je pěkný debil, neví co dělá" mě vykvěte vždy úsměv na tváři a osobně vám doporučuji jít hodnotit videa od Lady Gaga na Youtube.com, kde věřím tomu, že by se váš komentář mohl tvářit inteligentně. Pokud je pan řidič auto(busovým)mechanikem a řidičem přes 15 let dokáže posoudit bezpečnost jízdy líp jak někteří zde přítomní uživatelé, kteří právě dosáhli plnoletosti. Doporučoval bych servru iDnes při vytváření registrace zapojit IQ test který by rozhodl o tom jestli daný uživatel může přispívat do plnohodnotné diskuze a docílí se tak toho že tu budou psát lidé, kteří dané situaci rozumí a nestane se tak že se zde oběví komentáře typu - "klos je blazen... radeji pockam 10 hodin na dalsi autobus, nez abych
sedl do autobusu rizeneho zkusenym mechanikem a mistrem sveta klosem..."
Já navrhuju d´at k registraci rychlej diktát a ověřit zda uživatel umí trochu česky....
a každá přeprava, jež zařizujeme, specifická. Proto nemáme žádné paušální ceny, ale vytváříme je přesně podle zakázky, na míru a ani o korunu více, než je potřeba. ... Pořizováním nových vozů, udržujeme vysoký standard vozového parku a nadále zkvalitňujeme naše služby, které uspokojí i tu nejnáročnější klientelu."
A nelžou...
Technik rotný Šoky pustil r. 1963 v Mladé, po prohlídce, z parku T54 bez dvou kol !
A mechanici sázku o sud piva vyhráli!
Takový řidič, bývalý automechanik, má nulovou kredibilitu. Nikdy bych jej nezaměstanal, nikdy bych s ním nepodesal smlouvu. Ten člověk vůbec netuší, co je reálné riziko a jak zadření jednoho ložiska (pročpak k němu asi, pane mechaniku, došlo???) souvisí s týmž rizikem u zbývajících. Ono totiž zadřené ložisko je u silničního vozidla velmi vzácná a na kvalitě technického stavu vozidla bezprostředně závislá věc. Ložiska používaná v uvedených autobusech se nezadírají a samotné nápravy vypadají poněkud jinak, pokud je údržba alespoň trochu soudná a pečlivá (o penězích to totiž vůbec není). Autobus v tomto technickém stavu nemohl projít technickou kontrolou, ložiska se nezadírají z ničeho nic a nápravy nepodléhají korozi tak jako tato. Mimochodem, reklama na autobusu odkazuje na velice podezřelý nizozemský servis... Kdopak se na tom asi podepisuje?
Je teda fakt že to ložisko muselo už drahnou chvíli pěkně hučet i když může se stát že se zadře zcela náhle. Posoudí to znalec, jenže kde jej hledat na iDnesu?
Měl jet s rezervu nižší rychlostí a nic by nevybuchlo. No zajímalo by mne, co by dělal, kdyby vybuchlo ještě další kolo, to by dojížděl domů i na čtyř nebo tříkolce?
Stačí jedno kolo na každý straně - cestující můžou vyvažovat!!!
klos je blazen... radeji pockam 10 hodin na dalsi autobus, nez abych sedl do autobusu rizeneho zkusenym mechanikem a mistrem sveta klosem...
Mas tam preklep. Ve slove zkusenym mas misto "rv" napsano "s"
§ 58/2 StVO: "Stellt der Lenker unterwegs fest, daß der Zustzand des Fahrzeuges oder der sich darauf befindlichen Ladung nicht den rechtlichen Vorschriften entspricht, und kann er einen solchen Zustand nicht sofort beheben, so darf er die Fahrt bis zum nächsten Ort, wo der vorschriftswidrige Zustand behoben werden kann, fortsetzen, jedoch nur dann, wenn er die notwendigen Sicherheitsvorkehrungen zur Hintanhaltung einer Gefährdung von Personen oder einer Beschädigung von Sachen trifft. "
Pokud nelze závadu ostranit na místě, lze pokračovat pouze do *nejlbližšího místa*, kde lze stav vozidla uvést do souladu s právními předpisy, a to *pouze* v případě, že jsou splněny veškeré nezbytné předpoklady, aby nedošlo k ohrožení osob a škodám na majetku. Takže pan řidič si může stěžovat tak maximálně na lampárně.
Ja gut, mein Lieber.. Aber : co jsou to ty právní předpisy? Kde je psáno, že vozidlo s 8-mi koly nesmí jet na 7-mi?
Ať je třeba sebelepší mechanik , tohle by udělal jen osel dal ybch mu pokutu 5000E a vzal řidičák. On si myslel že ho z Vídně do Brna nezastaví že mu to projde - vždyť je to nepochopitelný !! kolik policajtu atd. jezdí v civilu už jen kolik lidí ""konkretně rakušaku ti zavolají i policajty i když někdo rychle předjíží a konkretně s česko spz"" by zavolalo že se po dalnici řídi autobus bez kola. Co si proboha myslel ?? něco že to bylo bezpečné a na které to bylo napravě je fakt dětinský
Zajímavé, projel 400 km Rakouskem a zbývalo mu už jen 130 km ( z toho 80 km v Rakousku ) - takže dojet do ČR nebylo nereálné....
Diskusní příspěvky mnohých diskutérů dokazují, že fyziku znají jen absolventi technických směrů vysokých škol a lepší absolventi technických maturitních oborů.
Benevolence učitelů, nekázeň ve vyučování a nedostatečná domácí příprava se projevuje na úrovni diskuzí taky tady například tvrzením, že se nedá jet bez jednoho kola třínápravovým autobusem, že se takový autobus převrátí při průjezdu zatáčkou a podobně. Číst podobné názory je utrpení.
Zato všichni mají zkušenosti s jízdou a opravami velkých silničních vozidel, které mají více náprav, mohli by jezdit z fleku kamionem nebo velkým autobusem ač mají praxi ve Fabii, maimálně obstarožní Octavii. Nedostatky ve vzdělání nahrazují smajlíky.
beztak tam ty zadní kola jsou jenom kvůli stabilitě. Zbytečný platit za opravu.
A když by přejel hranice Bulharska, tak by i ta rychlost 50 km/h na dálnici přestala vadit - mezi těma oslíma spřeženíma