Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další pacient v kritickém stavu, slovenská armáda čeká na medicínu

Zatímco česká armáda už strategický plán pro své zotavení v podobě takzvané Bílé knihy má, sousední Slovensko na medicínu pro svého "pacienta v kritickém stavu" teprve čeká. A léčba bude bolestivá. Jisté už je, že Slováci například přijdou o tankové vojsko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

brekebrekeke

kdyby vznikl nejaky bilateralni cesko-slovensky obranny pakt

vyslo by to levneji ne?

0/0
15.7.2011 22:59

lilijec

Ach ta politika - Chceš li Mír - připravuj se na válku.....

:-)A co budou Slováci dělat, až jim Maďaři vyhlásí , že jdou na Slovensko chránit svoje zájmy - menšiny ? Asi jako ČR ještě, že máme klacky a kameny............. kdo zaručí co bude za 20 let  Evropě ??????, viz Mnichov 1938, všichni tehdy ( ostatní mocností ) zachránil se Mír a co bylo potom, všichni výme !!!!?

0/0
15.7.2011 19:38

Durika

Re: Ach ta politika - Chceš li Mír - připravuj se na válku.....

Nikkto nepride, nenajdu tu na to ziadnu podporu. Podla prieskumov je za odclenenie od SR 5% Madarov v SR, to je 0,5% populacie. A ti na druhej strane Dunaja maju este menej penazi na zbrojenie, mozu akurat sediet doma a pestovat papriky.

0/0
15.7.2011 20:56

IQ pouhých 41

Re: Ach ta politika - Chceš li Mír - připravuj se na válku.....

Jestli jste clanek cetl pozorne, tak tam pisou, ze Ria, Ria, Hungaria dava na obranu jeste min, jak ti Slovaci ;-)

0/0
16.7.2011 11:10

macacek

dost bolo prahy

a cesi strasne ublizuji slovakum a vykoristuji je..... a slovensko slovakom.... a kdyz zase slovaci neco potrebuji, jdou za cechama... klasika... porad chteli samostatny slovensko... ten svuj velky slovensky raj.... tak at si tam zustanou... nebo at si buduji letectvo s madaram, s kteryma maji daleko vic spolecnyho... by s nima pekne vybehli... smejdi slovensky....

0/0
15.7.2011 16:35

ondrej80

Re: dost bolo prahy

A co nove v Bohniciach? Tabletky este preplaca poistovna, alebo uz si ich mate plne hradit a preto ich neberiete?

0/0
15.7.2011 17:14

brekebrekeke

nato brzy vyrazi z paktu cesko i slovensko

takove armady jsou jim nanic. divim se, ze nato bylo tak dlouho trpelive. brat, to by obema statum slo, davat a plnit povinnosti, to ne

0/0
15.7.2011 15:44

Padouch.hr

Společné letectvo NE

Hlavně ne žádné společné nadzvukové letectvo se slovenskem. Když bude válka tak by nás mohli slováci opět zradit a přidat se na stranu nepřítele, stejně jako v roce 1939. Kolaborovali jednou, mohou kolaborovat i podruhé..

0/0
15.7.2011 12:10

Durika

Re: Společné letectvo NE

A jajaj, tieto 100 rokov stare rozpravky.

0/0
15.7.2011 12:27

pitivier

Re: Společné letectvo NE

Je to 66 let, ne 100 a kdo zradil jednou zradí podruhé. Když Slovensku teklo do bot, Češi vždycky pomohli. Opačně to nefunguje.

0/0
15.7.2011 15:08

Durika

Re: Společné letectvo NE

No ano rozpravky o zrade. Pozrime sa pravde do oci - Madarom trvalo viac nez 800rokov, nez si dokazali postvat proti sebe vsetky ostatne narody v spolocnom state, Cesi to zvladli za prvych 15 rokov existencie CSR. Uplne rovnaky scenar - popretie prav vsetkych inych narodnosti, ci uz to boli Nemci, Slovaci, Madari alebo Rusini a nasledna neschopnost sebareflexie a obvinovanie ostatnych okolo.

0/0
15.7.2011 17:48

pitivier

Re: Společné letectvo NE

Vy jste jak Cikáni. Kdo Vám neleze do riti a neříká co se Vám hodí do krámu tak je špatnej. Jsem rád, že byl od Vás pokoj. Teď jste nalezlý i na českejch serverech a zase držkujete.

0/0
15.7.2011 19:42

Durika

Re: Společné letectvo NE

No napisal si blbost a argumenty zjavne nemas. Aspon v tvojom prispevku ziadny nevidim.

+2/0
15.7.2011 20:41

pitivier

Re: Společné letectvo NE

Je rok 2011. Slovenská republika nazývaná jako Slovenšký štát byla retroaktivně anulována rozhodnutím spojneců v roce 1945. 2011-1945=66. To by mělo být jasný.

Mezi lety 1939 a 1945 byly namísto tehdejšího Československa dva uzemní celky. Výše zmíněná klerofašistická republika okleštěná o část zabranou Maďary a rozšířená o část okupovaného Polska a Protektorát Čechy a Morava.

Sebereflexně musím uznat, že Češi kapitulovali bez průtahů. Zároveň musím konstatovat, že Slovenský štát byl politickým a vojenským spojencem Německa.

Náhlé a nečekané porušení očekávané loajality vúči českým zemím lze nazývat zradou. Zradou se to dá nazývat hlavně proto, že Slovenský štát vojensky podporoval nepřítele.

Čemu na tom nerozumíš??? Jestli už na Slovesku změnili učebnice dějepisu nevím, ale ve zbytku světa se to pořád učí takhle.

0/0
15.7.2011 21:14

Durika

Re: Společné letectvo NE

Ako som napisal, ide o rozpravky. Ziadne nahle a necakane porusenie lojality nikdy nenastalo. Aj bez vonkajsich udalosti islo o totalny vnutorny rozvrat statu, kde si jedna narodnost (ktora netvorila ani 1/2 obyvatelstva) uzurpovala vsetku politicku moc a to aj za cenu popierania pisomnych dohod, ktore vzniku statu predchadzali.

Je komicke, ak napr. priamo prezident Masaryk dokazatelne klamal, ze podpis na Pittsburskej dohode nebol jeho, vaznili sa Slovaci a pod. a nasledne sa vytvoril mytus o nejakom poruseni lojality.

0/0
15.7.2011 21:41

Durika

Re: Společné letectvo NE

P.S.: Neviem o akej podpore nepriatela hovoris. Predsa sme boli spojenci.

http://www.youtube.com/watch?v=3wd8CqkKNjk

0/0
15.7.2011 21:46

pitivier

Re: Společné letectvo NE

Slovenský štát bol spojencom Nemecka. Nemecko okupovalo Čechy a Moravu. Respektíve keď bol bol Hitler na vzostupe tak ste boli spojencami Nemecka a keď začal prehrávať tak ste otočili. To je zrada všetkých spojencov.

Oficiální představitelé Slovenského štátu vyhlásili válku SSSR a tkzv. arizovali společnost. Podívej se na pěkný slovenský film Obchod na korze.

Moraváci nás taky nemají úplně v lásce, ale když jde do tuhýho tak je na ně spoleh. To se o Vás říct nedá. Ono je to možná tím, že my žijeme v jednom státě už tisíc let.

P.S. video není v ČR dostupné

0/0
15.7.2011 22:00

Durika

Re: Společné letectvo NE

A? Ked sa ta pokusi okupovat udajny spojenec, s ktorym mas navyse ochrannu zmluvu, ktoru uz po tyzdni jej platnosti porusil, mas ist proti nemu. K Nemcom nic viac nemam.

Co sa tyka arizacie ako myslienky, v principe som tiez za. Nepozeram sa na to rasovo, ale ako na socialnu reformu, ktoru si bohuzial vzdy niekto odesrie a v Europe ich bolo aspon 100. Nakoniec, vycucali tie peniaze zo Slovakov a casto nie celkom korektne. Slovaci nemali z toho ani 1/10 v porovnani s tym, co ukradli Cesi Nemcom.

0/0
15.7.2011 22:22

Durika

Re: Společné letectvo NE

Na zaver - nech sa Cesi pozru ako dodrzali svoje dohody zo Slovakmi za 1.CSR, Nemci nech sa pozru, ako dodrziavali svoje a potom nech sa s.rie niekto do nas.

+1/0
15.7.2011 22:24

pitivier

Re: Společné letectvo NE

Tvojí sociální reforme rozumíme od federace kdy se práce 15 mil lidí dělila rovným dílem. Nás 10 mil půl a Vás 5mil taky půl. To, že ale vyvražďování Židů budeš říkat sociální reforma je už na facku. Nebýt těhle lidí tak dodneška vyrábíte pastičky ve velkým Maďarsku.

To, že byl Slovenský štát fašistický je pravda, to že jste oficiálně podporovali Hitlera je taky pravda a pravda je, když máte hluboko do kapsy tak se díváte na západ a mluvíte o starých dobrých časech a o bratrství a berete nám práci.

Nemá Vás rád. Asi ne tak jako Vy nás, ale jsem rád když Vás nevidím a neslyším slovenčinu.

Nevím jaké smlouvy jsme nedodrželi. V době první republiky jste ještě neuměli číst a psát tak to asi nebude tak horký.

0/0
15.7.2011 22:47

Durika

Re: Společné letectvo NE

Myty, myty, myty.

Udajne fasisticky stat nepopravil jedineho politickeho oponenta, to je do smiechu.

Realnu poziciu Slovakov voci Madarom 1918-1939 vystihuje tento oficialny list presedu MR vlady, http://www.majokral.yw.sk/karoly.pdf, siroke ponuky autonomie a fakt, ze sucasnici, co zazili aj Uhorsko aj CSR sa seriozne chceli vratit do Uhorska (vid. Tukove promadarske kridlo v HSLS).

Kto mal aky vztah k Zidom si pozri tu http://sk.wikipedia.org/wiki/Spravodliv%C3%BD_medzi_n%C3%A1rodmi. Mate 5x menej oceneneni a je vas 2x tolko. Ziadne vyvrazdovanie SR neorganizovala, to je taky nezmysel, ze to nema cenu komentovat. Deportovali ich, po odmietnuti komisie, ktora mala preverit ich podmienky, neodisiel jediny transport. Bodka.

0/0
15.7.2011 23:41

pitivier

Re: Společné letectvo NE

Od března do srpna 1942 bylo ze Slovenska - země nejpravedlivější mezi národy - se souhlasem slovenské vlády deportováno do vyhlazovacích táborů - především do Osvětimy téměř 58 tisíc slovenských Židů. 

Ono je pravda, že jste jim nezkřivili ani vlásek. Jenom jste je poslali do Osvětimy. O tom jaká selanka tam byla svědčí zkzv. Vrbova a Wetzlerova zpráva. Svědectví dvou slovenských židů.

Tohle všechno nic nemění na tom, že jako partner a spojenec jste nespolehliví. Ono mě zrovna ani nenapadá jaký přínos jste pro nás byli kromě multikulturního obohacení ve formě dvou set tisíc Romů.

0/0
16.7.2011 14:00

Durika

Re: Společné letectvo NE

Najprv si to cele dostuduj, potom sa vyjadruj.

Je 1000x zdokumtovane, ze islo o nahradu pacovnych sil. SR tieto transporty este ten isty rok zastavilo  - ako prve v Europe (20.10.1942 - po 7 mesiacoch), po odmietnuti inspekcie v akych podmienkach ziju. A keby ti nechybali zakladne znalosti historie, vsimol by si si, ze to bolo uz 2 roky predtym ako vobec usli Weltzer a Vrbova (7.4.1944), na ktorych sa spravu sa odvolavas.

Co tvrdili Cesi este mesiac po tom ako Slovaci zastavili transporty?

„Podle mých informací, jak se zdá, nic nenasvědčuje, že by Němci připravovali nějaký plán totální likvidace Židů. Podle údajů, které mám v současné době k dispozici, takový plán zřejmě neexistuje, a proto nemohu potvrdit údaje, jež jste v této věci získal.“ (E. Benes, 11.11.1942. Odpoveď na výzvu A. Eastermana, vedúceho londýnskej pobočky Židovského svetového kongresu k vyjadreniu sa ku klebetam o vyhladzovani Zidov).

Inak s clankom to vobec nesuvisi, proste mas chut kydat.

0/0
16.7.2011 14:39

Durika

Re: Společné letectvo NE

(Oprava: Samozrejm Vrba, nie Vrbova. Povodne tam bolo "Vrbova sprava")

0/0
16.7.2011 14:46

pitivier

Re: Společné letectvo NE

Omlouvám se. Chápu, že pouhých 7 měsíců transportování "pracovních náhrad" v počtu 58.000 osob židosvského původu nemá s jejich smrtí vůbec nic společného. S článkem souvísí to, že na českém serveru vyjádřil jeden člověk názor, že Češi by neměli na základě histirických zkušeností věřit Slovenské republice. Tohle tvrzení sdílím i já. Pokud budeme mít něco společné tak nás to bude stát peníze stejně jako v minulosti a Vy nás za to budete nenávidět stejně jako v minulosti a jako dneska. Nevím jaké učebnice se dneska tisknou na Slovensku, ale u nás se učí, že 14.března 1939 vznikl samostatný Slovenský štát. Tento stát byl vojenským spojencem nacistického Německa. Německem okupované území označené jako protektorát Čechy a Morava vznikl 16.března 1939. Oba tyto celky vznikly z tehdejšího Československa (tenkrát bez pomlčky). Jedna část byla okupována Německem a druhá byla spojencem Německa. Slovenští nacionalisté to patrně chápou jako zradu Čechů vůči Slovákům, ale u nás se to jeví jinak.

0/0
16.7.2011 15:25

Durika

Re: Společné letectvo NE

K tvojej prvej vete - ironia nie je argument, mas to cele uvedene aj so zdrojmi. Dovi, dopo.

Samozrejme, ze porusenie dohod viazucich sa k vzniku statu sa da povazovat za zradu. Zdroje som tiez uviedol.

0/0
16.7.2011 15:30

Durika

Re: Společné letectvo NE

> vznikl 16.března 1939. Oba tyto celky vznikly z tehdejšího Československa (tenkrát bez pomlčky).

Samozrejme, ze s pomlckou. Viď. ústavný zákon prijatý 19. novembra 1938 Národným zhromaždením Republiky československej, vydaný v zbierke zákonov 22. novembra 1938 pod č. 299/1938 zb., po ktoreho prijatí sa zaviedol názov  Česko-Slovenská republika. Ako som viac krát uviedol, v histórii úplne plávaš a chceš tu niekoho školiť.

0/0
16.7.2011 15:47

Durika

Re: Společné letectvo NE

> Nevím jaké smlouvy jsme nedodrželi

Urcite zartujes. Mohol by som zacat spominanou Pittsurskou dohodou 1918 skoncit Ustavnym zakonom o zaniku CSFR 1992 (vasa vlajka vs. clanok 3, odstavec 2). Mna to obzlast netrapi, ale pekne si uprac na vlastnom dvore a potom sa staraj o inych.

+1/0
15.7.2011 23:48

pitivier

Re: Společné letectvo NE

Co se týká podpory ČR vůči Slovensku stačí jmenovat plynovou krizi v roce 2009 kdy do východní a jihovýchodní Evropy neproudil ruský plyn. ČR měla ještě zásoby plynu a Slovensku docházel. My jsme poskytli pomoc Slovensku 9.ledna 2009.

0/0
15.7.2011 21:19

Durika

Re: Společné letectvo NE

A? Keby si mal trosku otvorene oci, vsimol by si si, ze rovnako SR posielalo materialnu a humanitarnu pomoc na zaplavenu Moravu, NBS zriadila specialny ucet, kam Slovaci posielali Cechom a Moravakom zbierky, atd. Ja to povazujem za normalne a prirodzene.

Zhrniem - ta tvoja ,,jednostranna pomoc'' je len dalsia (uz asi 15-ta) rozpravka.

0/0
16.7.2011 14:53

Sarulinka

Re: Společné letectvo NE

Dejiny Ceska po cesku, aneb co mne ve skole rekli, tak to musi byt...;-DRv

0/0
16.7.2011 15:06

stag333

Re: Společné letectvo NE

A co takhle radši žádné letectvo? Je sice možné, že by nás Slováci zradili, ale že by nás naši a zahraniční politici zaprodali a předali nepříteli bez boje je 100% jistota. R^:-)

0/0
15.7.2011 12:32

Banjo2

Re: Společné letectvo NE

To je z jine doby, divejme se dopredu.

0/0
15.7.2011 13:23

pitivier

Re: Společné letectvo NE

Dívejme se dopředu a poučme se ze zkušeností našich předků. Jediná země, která nás nezradila bylo Srbsko. Taky jsme se jim za to odvděčili podporou humanitárního bombardování. Všichni ostatní nás vždycky hodili přes palubu.

0/0
15.7.2011 15:33

HiPe

K uvaham...

Iba poznamocka ze ako jediny narod sme este pred oslobodenim aj NIE-partyzansky proti nemcom povstali a spolocne sme odrovnali hajdrycha. Tolko by som mal k vasim uvaham o nejakej "zrade" CSR... ;-)

0/0
9.8.2011 14:19

Sarulinka

No

a neni to i o tom, co je vlastne potrebne? Urcite to nebudou napriklad tanky, ale spise financovani vojaku a jejich jednotek v misich v zahranici, ci vice investovat do spolecnych NATO akci. Pokud jde o prirovnani k operaci, tak spise ze nekde ubrat a jinde zase pridat. Jako s tukem.

0/0
15.7.2011 11:33

papuanec23

slava

konecne niekto zistil, ze 30 obstaroznych T-72  nie je ziadna tankova armada ale zbytocne vyhadzovanie penez na udrzbu pojazdneho srotu, navyse prakticky nevyuzitelneho.za ziadnych moznych okolnosti.

0/0
15.7.2011 11:08

Banjo2

Rozdělení úloh a spolupráce

A co takhle: Česko víc gripenů - popřípadě jiného nadzvukového letectva a Slovensko víc tanků.

0/0
15.7.2011 10:03

ondrej80

Re: Rozdělení úloh a spolupráce

ROFL... a az sa opat zvadime, tak sa budeme ako delit? :-D

0/0
15.7.2011 10:36

Glock Mark XVII

Re: Rozdělení úloh a spolupráce

je možná např. i dohoda o tom, že AČR bude hlídat vzdušný prostor SR, nebo že v českých letadlech budou sedět slovenští piloti a ASR bude AČR platit provoz, .... Existuje vícero variant, stačí jen chtít se dohodnout.

0/0
15.7.2011 10:46

ondrej80

Re: Rozdělení úloh a spolupráce

A po zvade budeme sediet na riti a pozerat sa na tankove vojsko, ktore je k nicomu :). Ja som osobne za zrusenie naseho letectva, ale zmluvu o ochrane vzdusneho priestoru uzavriet jedine s centralou NATO. Nie iba s konkretnym clenom. Koho uz urci centrala mi je celkom jedno.

0/0
15.7.2011 10:48

Antoninus

Re: Rozdělení úloh a spolupráce

A co až si tohle řeknou všichni v NATO? Kdo bude vzdušný prostor chránit pak? No a co když NATO zanikne? Armáda má v prvé řadě chránit zemi bez letectva to dnes pořádně není možné, když stát příjde o schopnost se bránit může velice snadno příjít o svou svobodu. Už dnes své závazky k NATO (poměr minimálních výdajů na obranu) plní jen pár států takhle prostě aliance nemůže fungovat nekonečně.

Ohledně toho tankového vojska tak jsem zvědav zda by jste také říkal že je k ničemu když by vám okupanti ničily dům. Je lepší 100 let se dívat na tankovou armádu a pak když je potřeba ji mít, než 100 let si myslet že není potřeba ale až jednou bude potřeba tak skončí historie národa. Nemluvě o tom že mnohdy samotná existence silné armády může odstrašit nepřítele natolik že k válce nedojde. Ideálním příkladem je švýcarsko které na armádu vždy dbalo a v historii ho raději všichni obešly.

0/0
15.7.2011 11:04

ondrej80

Re: Rozdělení úloh a spolupráce

Za prve... ak sa na letectvo vykasle par malych statov neznamena, ze sa celkovo letecka sila nato oslabi. Iba sa zracionalizuje. K comu davat obrovske percenta rozpoctu armady za 12 lietadiel? Tie stejne nikdy nic nevyriesia, ani doma, ani vo svete. A aby nahanaly okolo JE ultralahke lietadla je celkem drahy spas. To moze robit aj dvojica lietadiel z Nemecka za desetinovu cenu.

Kdy naposledy nase/vase vojsko zasiahlo na obranu statu? Kto pre boha zaplati odstrasujucu armadu? Koho zastrasime? Cechov a madarov mozno, inak nikoho. Preto sme v NATO. Nemame peniaze na 62 tankov a vy radite 100 tankov :-D. Ja nebudem cely zivot robit na armadu.

0/0
15.7.2011 11:13

Antoninus

Re: Rozdělení úloh a spolupráce

No podobně přemýšlí už i třeba Velká Británie (výrazné oslabení letectva) což rozhodně není malý stát a mohou začít další státy. Navíc když si tohle řekne 5 "malých států" (např. Slovensko, ČR, Belgie, Holadno, Maďarsko) tak je to síla Francie!!! To není "racionální" ale hloupé. NATO tak ztrácí celkovou sílu, již dnes nebýt USA tak by se každý Evropanům vysmál.

Dvanáct stíhaček toho může při obraně státu zmoct celkem dost, vždiť vzpomeňte na Finy za druhé světové kteří také s hrostkou zastaralých stíhaček silně zatápěly mohutnému Sovětskému letectvu. Ale hlavně tak zůstane nadzvukové letectvo které v případě potřeby muže být poměrně snadno rozšířeno. Zatímco budování od "nuly" je nákladné a časově náročné.

Naše (společná) armáda byla naposledy nevyužita díky politické bojácnosti ale svůj díl na tom měly právě také slováci kteří chtěly vlastní stát a Čechy tak trošku zradily. A díky tomu vaše armáda zasáhla za druhé světové na obranu slovenského štátu.

0/0
15.7.2011 11:31

ondrej80

Re: Rozdělení úloh a spolupráce

Snadno rozsirene letectvi... ano, ak su peniaze. A co spravi 12 lietadiel... v ramci NATO vobec nic, pretoze to je tak tak na obranu uzemia. Ved nasi piloti snad este nevystrelilii riadenu raketu. Nemaju bojove skusenosti a vsetko sa nasimulovat neda.

Kde beriete zaruku, ze armada nabuduce uz pouzita bude?

0/0
15.7.2011 12:13

Antoninus

Re: Rozdělení úloh a spolupráce

A abych pokračoval tak odstrašující armádu platí ve světě dost zemí. Koho můžete zastrašit? Švýcaři zastrašily Německo tak můžete vidět jaké jsou možnosti. Ale zrovna u vás Slováků se divím protože pokud by se NATO rozpadlo tak by jste měly problémy s Madary.

Vy nechcete dělat na armádu takže raději budete otročit okupantům či se necháte zabít v lepší případě se to stane až vaši dětem. Nevím asi každý máme jiné hodnoty.:-/

PS: je potřeba pořádně číst nedoporučoval jsem 100 tanků ale udržovat armádu 100 let!!

0/0
15.7.2011 11:37

ondrej80

Re: Rozdělení úloh a spolupráce

Na madarov mame gabcikovo. Az vytiahneme zatku, tak maju zrychleny presun na juh :). Obecne problemy s madarmi su nadsadene. Spory su, ale historicke.

0/0
15.7.2011 12:15

ondrej80

Re: Rozdělení úloh a spolupráce

A k tomu Svajciarsku. Jeho ochrana ma ine dovody, nie vojenske. Tam si schovavaju svoje peniaze, tak si ho predsa neznicia.

0/0
15.7.2011 11:20

Antoninus

Re: Rozdělení úloh a spolupráce

A jaký to mělo důvod pro Německo za druhé světové? Žádný mohly přes Švýcary zaútočit stejně jako útočily přes Benelux jenže Švýcarská armáda by byl takový oříšek že by o nějaké bleskové válce nemohla být řeč a tak takovýto plán nepřipadal v úvahu.

Švýcaři na svou armádu vždy velmi dbaly. Vy tady pláčete nad 12 stíhačkami ale Švýcaři provozují více jak 70 stíhacích trojů a mezi nimi o drahé a moderní F-18. Na zemi by se nepřítel střetl s více jak dvěma sty tanky Leopard 2 a během několika hodin může Švýcarská armáda zmobilizovat stovky tisíc mužů do zbraně. Proti takové síle si každý dvakrát rozmyslí jestli ji napadne. Švýcaři tak mají úplnou svobodu a mohou si dělat co chtějí a názor okolí je nemusí zajímat. Zato ČR a SR začínají být zcela závyslé na spojencích jaké nám to dává pak možnosti vládnout vlastnímu státu? Nemluvě o hrozbách v budoucnosti která nás tak může nepěkně semlet.

Však to věděli již Řekové když jejich moudro říká "chceš-li mír připravuj válku" historie to potvrdila

0/0
15.7.2011 11:47

ondrej80

Re: Rozdělení úloh a spolupráce

A kde ze to skoncilo zidovske zlato?... Uplne stejne, ako mozu svajciari mobilizovat statisice zaloh, stejne moze spravit aj CR alebo SR. Aj ja este musim mat doma vojensku knizku :(.

Ano zavisly sme a vzdy budeme. A preco? Kolko je HDP Svajciarska a kolko CR/SR? Jednu vec si zapamatajte... kazdy moze vyskakovat iba do vysky svojho funkcneho platu. Ak stat nema peniaze, nema. Nik mu ich neda zadarmo. A pre mna osobne je dolezitejsie skolstvo a zdravotnictvo pred armadou. Nas stejne zozeru nasi lenosi. Kto utecie prvy vyhraje.

0/0
15.7.2011 12:20