- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dokud nepadají, je to OK. Ale Travel Service má teď nějaké problémy, před dvěma týdny jsem (s Air Malta) letěl do Valletty a na letišti dokola hlásili zpoždění tří letů TS, navíc to bylo ve stylu "za dvě hodiny dáme vědět, co dál". Tohle jsem zažil ještě kdysi u Sky Europe, když jedno letadlo sejmulo křídlem osvětlení... to byly hodinová zpoždění všude, protože to jedno letadlo prostě chybělo.
je ta nejděsivější společnost se kterou jsem kdy letěl. Zažil jsem celkem 4 lety, kdy jsme měli zpoždění od 2 do 7 hodin.
no co, v Hurghádě tě mají na letišti po odbavení jistého. Tak že třeby operák sežene kšef, grupu vojáků z Polska do Stebrenice, tak se to otočí. A za tu Colu a obložený rohlík co ti dají se jim to vyplatí.
bezny postup pri podezreni na zavadu, takovych situaci jsou v letecke doprave denne po svete desitky, jsou to jenom stroje. Jen novinari a zvlast ti bulvarni maji pocit, ze kazda takova situace je zavinena provozovatelem schvalne a ze svym cestujicim usiluji o zivot
informovat; jeste neco noveho na Balkane?
Travel Servis má samá lepší letadla. V březnu příletlo do Mombasy a odstartovalo s 30ti hodinovým zpožděním. A vnitřní vybavení zejména opěradla sedadel, která nedržela ve svislé poloze. Zajímavé zejména při turbulencích, když padáte spolucestujícím za vámi do klína.
Takže kapitán jako vyhlásil stav nouze frází may-day kvůli poruše trimování? Fakt? A nebo má editor idnesu vlhký sny?
Ani jedno z toho. Kdybyste nebyl trouba, pak byste si nasel za MayDay se nehlasi pri "bezne poruse"
Nerika se tomu svisla a vodorovna ocasni plocha vy stabilizatore? Kdyz uz tak sverepe trvate na prechylovani a pocestovani, meli byste se toho drzet vsude :)