Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pomozte nám při tažení na Tripolis, žádají libyjští rebelové NATO

NATO musí pokračovat v operacích na ochranu libyjského obyvatelstva, dokud jednotky vůdce Muammara Kaddáfího budou civilisty ohrožovat. Zároveň ale situace v zemi musí mít politické řešení. Takové jsou závěry schůzky představitelů NATO se zástupci libyjské Přechodné národní rady v Bruselu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

petrmoudry

Ti hrdlořezové se nezastaví před ničím

Jim je jedno, jestli je nějaký státní svátek nebo ramadán, oni nectí lidské zvyklosti, jsou to barbarští křižáci, jedině Kaddafi je zárukou, že se poměry uklidní a na to ti prosťáčkové z NATO doposud nepřišli....[>-][>-][>-]

0/0
14.7.2011 18:41

seznamjaro -

Re: Ti hrdlořezové se nezastaví před ničím

;-D Lucy je bude prodávat v Chánově R^;-D

0/0
14.7.2011 19:12

tyraelid

Nedavno tady probehla zprava ze rebelove rabuji a vrazdi.

Upozornilo nato nekolik zapadnich humanitarnich organizaci, ze rebelove na dobytem uzemi rabuji a vrazdi civilisty na zaklade domnele podpory Kaddafiho. Udajne ma jit o stovky lidi. Proc to v Bruselu ignoruji? Proc to nekdo neresi?RvRvRv

0/0
13.7.2011 21:53

Jmenuji se Banda. Patrik Banda.

Re: Nedavno tady probehla zprava ze rebelove rabuji a vrazdi.

Protože to prostě patří k muslimské kultuře.

0/0
13.7.2011 21:59

Pravdu lze smazat, ale ne umlčet

Už se ví, co jsou zač ti "Rebelové"

Z Nejdůvěryhodnějšího deníku to ještě nikdy pro jistotu  nevypadlo, a já mám pocit, že NATO stojí na hodně špatné straně !!

+2/0
13.7.2011 21:47

kaktusak

Re: Už se ví, co jsou zač ti "Rebelové"

NATO stojí na té straně jako vždycky.

0/0
13.7.2011 21:53

petrmoudry

Re: Už se ví, co jsou zač ti "Rebelové"

R^R^R^

0/0
14.7.2011 19:09

kaktusak

Před sto lety dobyli kolonizátoři Libyi,

teď se to snaží zopakovat.

0/0
13.7.2011 21:30

Big-M

Mějte

se, začínají se tu promrskávat ega, jdu si raději nalít sklenku vína.

0/0
13.7.2011 20:17

oldas7

Válka

Hlavní problém je, že se tam válčí. Ať už je vina tam či tam, lidé trpí ... Osobně zastávám názor, že tam NATO nemá co dělat. Ale problém je v tom, že nikdo z nás v té zemi asi nežil, takže své závěry děláme jen na základě zprostředkovaných informací, které už nemusí mít s realitou nicmoc společného.

0/0
13.7.2011 19:34

Big-M

Re: Válka

jj

0/0
13.7.2011 19:38

procensora@seznam.cz

Re: Válka

Na nazor mate pravo. Pokud si myslite, ze NATO tam nema co delat, povazuji vase sdeleni za plnohodnotne. Co povazuji za nenormalni je skutecnost, ze kvuli nesouhlasu s ucasti NATO v Libyi se lide ihned, jako korouhev, pridaji na stranu zlocince !! To je velmi spatne, je to jako hejno hus, ktere kejha a musi naslapovat porad za nekym ;-€ Rv

0/0
13.7.2011 19:39

Big-M

Re: Válka

Nesouhlasím s přidáním na stranu zločince, stále tu mluvíme o tom, že pokud si Libyjci nepřejí Kaddáfího, mají se ho zbavit sami. Zásah zvenčí jejich odpor proti němu totálně devalvuje.

0/0
13.7.2011 19:44

procensora@seznam.cz

Re: Válka

Jsem opacneho nazoru, nedevalvuje. Nicmene bych vas rad informoval o tom, ze Kaddaffi je diktator a jakekoliv povstani vuci jeho osobe by krvave potlacil! Nikdo bez pomoci by tedy neuspel, neboli, nikdo situaci v Libyi nevyresi bez pomoci OSN

0/0
13.7.2011 19:48

nejmenovaný zdroj z vlády

Re: Válka

krvave potlacil...tolik strachu o krvave zasahy...a pritom podporujes bombardovani, tisice bomb svrzenych prevazne na Tripoli, Syrtu a dalsi prevazne mista Kaddafiho priznivcu, vyzbrojovani "rebelu" a poodpora jejich tazeni na Tripoli kde oni pred branami mesta jiste vymeni granatomety a kvery za kyticky a pujdou se s libyjskou legitimni vladou dohodnout ze by si to tedy na chvili pujcili a hospodarili svedomite dle vzoru Zapadu a budou dbat nabizenych rad z Ceska ohledne privatizace ;-D;-D;-DR^R^

0/0
13.7.2011 19:53

procensora@seznam.cz

Re: Válka

A vy podporujete urezavace hlav s prapodivnym vyznanim, ktere nema v zapadni spolecnosti uplatneni

0/0
13.7.2011 19:55

Big-M

Re: Válka

Proč myslíte, že ho podporuje?

0/0
13.7.2011 19:56

procensora@seznam.cz

Re: Válka

Ctu jeho vyplody

0/0
13.7.2011 20:02

Big-M

Re: Válka

Patrně vidíte to, co chcete, já to v jeho příspěvcích nevidím.

0/0
13.7.2011 20:03

procensora@seznam.cz

Re: Válka

Vidite, ale nechcete si to priznat. Laskave si priznejte alespon to, ze kazdy muze mit nazor. Ja vas respektuji, je vas, ale mam jiny

0/0
13.7.2011 20:05

Big-M

Re: Válka

Některé Vaše reakce o respektu k názoru druhých moc nesvědčí.

0/0
13.7.2011 20:07

procensora@seznam.cz

Re: Válka

Nerypejte do me ;-€ Ja jsem velmi tolerantni

0/0
13.7.2011 20:08

Big-M

Re: Válka

Omyl, to není rýpnutí, jen konstatování. Rýpání mi není vlastní.

0/0
13.7.2011 20:12

procensora@seznam.cz

Re: Válka

Opravdu? To jsem rad

0/0
13.7.2011 20:13

Pan_Bubacik_ze_Zdisral

Re: Válka

.. no kdyz o bile kouli tvrdis, ze je to vlastne cerna kostka, tezko pak diskutovat ... :-/

0/0
13.7.2011 20:24

nejmenovaný zdroj z vlády

Re: Válka

na odkazech zde nize vidis urezavani hlav v podani "rebelu" kterych se ty a par dalsich tolik zastavate- nevim ze by nekdo jiny nez teraci z Benghazi urezaval hlavy ;-D ostatne i v Iraku a Afghanistanu pristizeni Libyjci v boji proti Zapadu pochazeli vesmes prave z Benghazi ;-D;-D

0/0
13.7.2011 19:58

procensora@seznam.cz

Re: Válka

Ja nic nevidel, link neni funkcni anebo se neotevrel mne. Libyjci od Benghazi budou vzdy rezat hlavy. Jsou z islamske casti. Hlavy rezou i jin muslimove v jinych zemich te oblasti

0/0
13.7.2011 20:01

oldas7

Re: Válka

No problém je, že NATO dalo lidem moc takové věci dělat. Ti rebelové, to jsou defacto žoldáci, nic víc nic míň. Snad sám nevěříte tomu, že z těchto lidí vzejde vláda hodná obdivu, která bude ctít pravidla demokracie a bude pro zemi užitečná?

+1/0
13.7.2011 20:08

procensora@seznam.cz

Re: Válka

Ne neverim. Ale nikdy nebudu na jejich ani Kaddafiho strane !! Rv Vzdy budu na strane zapadu, v tomto pripade OSN a NATO. Tot vse

0/0
13.7.2011 20:10

oldas7

Re: Válka

Ok, já nesouhlasím s postupem ani jedné strany (válka), mohu a nebo vám to není vhod?

+2/0
13.7.2011 20:15

procensora@seznam.cz

Re: Válka

Ale pane, nebo kdo jste ? ! KAZDY ma pravo na svuj nazor! Ja jsem napsal svuj a vy zase svuj. Mame odlisne nazory na vec, coz neznamena, ze ja vas nazor nerespektuji. Respektuji, ale vy to zrejme nedokazete

0/0
13.7.2011 20:19

oldas7

Re: Válka

Ok

0/0
13.7.2011 20:25

koutlosh

Re: Válka

Mě ale vadí ta schizofrenie, pokud tam NATO sleduje strategické zájmy svých členů,ať se to přizná, nasadí se konvenční armáda a do týdne je klid a mír. Ne v rámci nějaké směšné rezoluce ostřelovat všechno ze vzduchu a doufat, že už to konečně vyřeší ta vyvolená skupina, jíž je dopomáháno k moci. Osobně považuji podporu jakékoliv extremistické náboženské skupiny za zločin proti lidskosti, protože je nasnadě, jaký středověk se rozpoutá potom, co to ovládnou, co se asi stane kmenům loajálním Kaddáfímu a mnoha členům pravidelné armády a policie, jež jen plní svou povinnost. Popravdě to bude mnohem horší, než nějaké násilné potlačení demonstrací Muslimského bratrstva.

0/0
16.7.2011 9:11

nejmenovaný zdroj z vlády

Re: Válka

aha...uz jsme doma...rezani hlav je jejich nepopiratelne pravo a ten despota Kaddafi a jeho nohsledi jim toto pravo dlouha leta upirali ;-D jeste ze tedy mame NATO a kazdy clovek na planete si tedy muze urezat cizich hlav kolik jen uzna za vhodne ;-D;-DR^

+1/0
13.7.2011 20:09

procensora@seznam.cz

Re: Válka

Vy jste vesely clovek, ale nic se nema prehanet. Takto se projevuji manicke faze maniodepresivni psychozy

0/0
13.7.2011 20:13

nejmenovaný zdroj z vlády

Re: Válka

kdepak ;-D pri takove diagnoze dochazi k prudkym zmenam nalad a stavu - ja jsem porad veselej ...zkus jinou diagnozu ;-)

0/0
13.7.2011 20:16

procensora@seznam.cz

Re: Válka

K pridkym zmenam nedochazi, meni se to vzdy v nejakem casovem horizontu, ale rozhodne ne prudce hned ;-) Vy jste zrejme kibic, ktery rozumi vsemu

0/0
13.7.2011 20:21

nejmenovaný zdroj z vlády

Re: Válka

;-D asi ne tak dobre jako ty...ale uz ses alespon odnaucil psat svahilsky ( na obsahu tvych blabolu to nic nemeni)

0/0
13.7.2011 20:25

procensora@seznam.cz

Re: Válka

To tezko, protoze svahilsky jsem nikdy neumel. Vy jiste umite ze? :-P Dnes jsem to ja osobne, mate s tim nejaky problem?

0/0
13.7.2011 20:27

nejmenovaný zdroj z vlády

Re: Válka

;-D vsak kazdy vidi ze jsi to ty osobne...ja jsem tady taky dnes sam osobne a jak pozoruju zacinas s tim mit nejaky problem Rv;-D

+3/0
13.7.2011 20:30

procensora@seznam.cz

Re: Válka

Proc se misto diskutovani snazite za kazdou cenu dehonestovat kazdeho, kdo ma jiny nazor, nez vy?

0/0
13.7.2011 20:44

nejmenovaný zdroj z vlády

Re: Válka

zatim ty misto diskuse zaflakas cela vlakna nic nerikajicimi steky a jeste jsem nevidel jedinej normalni nazor k tematu diskuse ve tvem podani. Priznam se , uz na nejakej nazor ani necekam, odhadl jsem tve moznosti a vidim ze jsi na samem maximu sveho mozneho vykonu. ;-)

+2/0
13.7.2011 20:47

procensora@seznam.cz

Re: Válka

Napodobne

0/0
13.7.2011 20:52

Ezechiel

Re: Válka

ja nic nevidel, ja jsem zkratka uplnej dement, a rezani hlav je v oblasti benghazi naprosto normalni, proto tyhle exoty musime podporovat.....

0/0
13.7.2011 21:42

Big-M

Re: Válka

No, celá dosavadní diskuze z minulých článků se točila kolem toho, že většina! Libyjců je proti Kaddáfímu, takže s kým by krvavě potlačoval tu většinu? Zatím to vypadá, že pár kmenových vůdců se ho rozhodlo odstranit, ovšem bez podpory zbytku země, tudíž potřebuji vojenskou pomoc a jak se zdá, ani s ní se jim nepovedlo plukovníka zdolat. To jen konstatuji. Tady je každý hned označen za obdivovatele Kaddáfího.

0/0
13.7.2011 19:54

procensora@seznam.cz

Re: Válka

Kaddaffi a jeho synove maji / meli jako jedini moc nad armadou, nad zbranemi. To je stejne, jako vetsina Cechu nechce kapitalismus, ale nic nezmuze, ne? ;-). A plukovnika zdolat? Prosim vas, kdyby NATO nejednalo humanne, byl by zdolan davno! Respektuji, ze chcete neco konstatovat, ale ja konstatuji, ze vetsina zde pisicich doslova a do pismene zrazuje vlastni spolecnost !! Rv A to, pri vsi ucte k demokratickemu vyjadreni nazoru, ja osobne velmi odsuzuji

0/0
13.7.2011 19:59

Big-M

Re: Válka

Zrada vlastní společnosti? Názorem na Libyii? Nemáte to nějak pomotané?

0/0
13.7.2011 20:02

procensora@seznam.cz

Re: Válka

Uz se opakujete Rv Samozrejme, ze nemam nic pomotane! Pomotani jste vy, zda se :-/

0/0
13.7.2011 20:03

Big-M

Re: Válka

Nemyslím, leč nehádám se.

0/0
13.7.2011 20:04

Leon78

Re: Válka

Na to samé jsem přišel o pár příspěvků níže, čímž pro mne diskuze s panem procensorem postrádá smysl.

0/0
13.7.2011 20:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.