Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fejk pomohl lidem v Úvalech, dráhy to stojí 200 tisíc měsíčně

Bývalý ombudsman Českých drah Petr Fejk stihl ve své funkci pomoci lidem z Úval u Prahy. Několik desítek rodin si stěžovalo na hlučný vlak, který v Úvalech hučel odstavený půl dne. Fejk ho nechal přesměrovat na jiné nádraží. Dopravce ale pomoc lidem stojí 200 tisíc korun měsíčně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Judge Dredd

Koukám Lihovky se zapojili do boje proti TOP09

http://byznys.lidovky.cz/fejkuv-zlepsovak-hucici-vlak-jezdi-prazdny-fkh-/ln-doprava.asp?c=A110713_152115_ln-doprava_nev

.

tady dokonce předčiliy Lihovky yDës se svým nadpisem "

Fejkův zlepšovák: hučící vlak jezdí prázdný"..

Za výjimečně za pozitivní název poděkování yDësu...

0/0
14.7.2011 14:40

rikki-tikki-taavi

Za 200 tisic mesicne nemohout najit nekoho

kdo by ty vetraky vypinal???

0/0
13.7.2011 22:21

werr

Re: Za 200 tisic mesicne nemohout najit nekoho

Prece fira kdyz vlak odstavuje a zapinal kdyz ho nahazuje. A ten ani nema plat 200.000kc

0/0
13.7.2011 22:32

Bery

Re: Za 200 tisic mesicne nemohout najit nekoho

Jenze kdyz nekdo ty vetraky vypne, bude v tom vlaku teplota vice nez 60 stupnu. Proto se vetraky nechavaji bezet... jsou to totiz vetraky od klimatizace. ;-) 

V tom je ten problem a ne v tom vypinani. ;-D

0/0
14.7.2011 8:36

Judge Dredd

Re: Za 200 tisic mesicne nemohout najit nekoho

a co je za problém, že tam je 60°C, když tam nikdo není... anebo že by byl ten problém v tom, že tam firkulíni nedávají otevírací okna, aby tam nebylo těch 60°C RvRv - víte, oni ti naši předci nebyli vždycky tak blbí !!!!

Btw. Mám zkušenost, že tento vlak přijel na stanici naprosto rozžhavanej, protože ten vagon neměl puštěnou klimatozaci. po příchodu průvodčího  a naší stížnosti na horko klimatizace uvedla teplotu za 15 minut do optimálního stavu... tak když tam bylo 40 a potom 20, tak ze 60 to musí zvládnout do půl ho´dky-...

0/0
14.7.2011 14:44

Bery

Re: Za 200 tisic mesicne nemohout najit nekoho

Jiste, treba odblokovatelne otvirani oken pri vypadku klimatizace by mohlo ve spouste pripadu pomoci. U odstavene nehlidane soupravy vsak mohou byt otevrena okna lakadlem pro vandaly a zlodeje.

Ja nastesti nezazil situaci, kdy by v tom nesla klima. Zaslechl jsem vsak rozhovor dvou pruvodcich, kdy jeden nadaval jakou mel smenu, ze klima nesla a bylo tam 65 stupnu a kdyz ji pak nahodil, tak se to za tu hodinu nez koncil stejne nevychladilo. Zalezi asi i na tom jak se teplo naakumuluje v interieru. Ale jak rikam, osobni zkusenost (nastesti) nemam. ;-)

0/0
14.7.2011 16:40

agoj1

Tak tomu se říkaá obětavec.

Za 4 měsíce shrábl 4 miliony a dráhu to stojí 200 000 měsíčně. Kdyby tam zůstal, tak by dráha byla úplně oblíbená, jako je on.8-o

0/0
13.7.2011 20:56

Judge Dredd

Re: Tak tomu se říkaá obětavec.

ty jsi z Č(S)D asi co... problém je hlavně v tom, že ten vlak tam neměl být v takovém stavu vůbec odstavený. navíc se opotřebovává nesouměrně a to horko a uvnitř zima mu asi nedělá taky moc dobřeRv

0/0
14.7.2011 14:45

Jen jeden? Po druhé anihilaci.

není

nad moderní normy jednou jsem jel takovýmto super vlakem bez okýnek a myslel jsem že chcípnu vedry co na to EU a její politika šetření přírody?

0/0
13.7.2011 18:20

Cocotus_________Interruptus

Re: není

Pokrok nezastavíš. Jinak jednou jsem v tomhle bezokenním eurošmejdu zažil, jak spadla trolej v půlce července. Ve vlaku nezůstala ani noha - polovina cestujících putovala na vedlejší kolej do sousedního vlaku vybaveného jídelním vozem a druhá do pole. Po cca třech hodinách tam mohlo bejt tak dobrejch 70.

;-€;-O

0/0
13.7.2011 19:03

kuttna

Re: není

Občas docela žasnu, co všechno Češi svádějí na EU. Čekám, kdy na ni začnou svádět i vlastní hloupost.

0/0
14.7.2011 0:19

pteryx

hm

No jestli to opravdu stojí takové prachy, tak by bylo asi vhodnější zkusit ty vlaky odhlučnit, nebo postavit nějaký hangárek, aby se to větrání mohlo vypnout. Každopádně, co s tím má společného Fejk? Možná by to tak řešil, ale tím že odešel to takhle zůstane "na věčné časy a nikdy jinak", jsme přece na dráze, že? Mimochodem, jestli rozhodoval o takových věcech, tak je asi logické že to nedělal za padesát táců?

0/0
13.7.2011 17:31

sanvean

hlupáci

...místo toho, že do takové díry za Práglem jezdí moderní vlak x krát za hodinu, si místní stěžují na hluk. Jedná se o páteřní trať, kde jezdí stovky vlaků denně x generací. Blbům  vadí, že, vlak "hučí". Takže, dle logiky Fake by se mohla zastavit letecká doprava (letadla moc řvou), přestaneme sklízet úrodu (šílenej řev kombajnů a traktorů na polích) apod. Jakákoli zadel by byla šťastná za to, že jim tam vlak jezdí. Rv:-P

0/0
13.7.2011 17:27

Salada

Re: hlupáci

To je ale nesmysl. Bydlel jsem v Praze u dost hlučné ulice (auta, tramvaje) a i to šlo přežít ale když někdo přijede před dům a nechá běžet motor (hlavně diesel) tak je to za chvíli k nevydržení. A tady to bylo stejně. Obyvatelé si nestěžovali na projíždějící vlaky.

0/0
13.7.2011 18:48

Cocotus_________Interruptus

Re: hlupáci

Tys asi vedle toho škodováckého krámu na peronu nikdy nestál, co? Tam neslyšíš, co říká člověk o půl metru vedle!

0/0
13.7.2011 19:04

werr

Re: hlupáci

Jo Esus je az na design celkem povedeny vlak (neni to takovy pruser jako byly zabotlamy prvnich 10 let provozu) ale ty vetraky jsou fakt "povedene". Zajimave je, ze maji rizeni otacek ale nepouziva se. Nevim jestli kvuli CD nebo je to problem konstrukce. Navic slouzi k chlazeni klimatizace i dalsich veci ale treba trakcni stridace u odstavene lokomotivy nebezi tak proc pro ne bezi vetraky?

Je fakt, ze u opravdu povedenych kusu nejsou pres vetraky ani slyset piskajici menice a motory pri rozjezdu.

0/0
13.7.2011 22:30

o.l.i.m.86

fejk

si potřeboval vylepšit image tak si objednal článek?;-D

0/0
13.7.2011 16:57

dr.Dvojka

a to nikoho nenapadlo vypnout motor, nebo ty větráky?

tahle země je vážně příšerná

0/0
13.7.2011 16:12

stranis1

Re: a to nikoho nenapadlo vypnout motor, nebo ty větráky?

neumíte číst???

0/0
13.7.2011 16:21

dino_na_idnes

Re: a to nikoho nenapadlo vypnout motor, nebo ty větráky?

Ale jo, to napadlo kdekoho, jen není jasné, jak by to řešení uvítali cestující, co by odpoledne nastupovali do vlaku, v němž by bylo větší horko než v poledne na Sahaře... :-P

0/0
14.7.2011 13:31

peYoratiF

Laciný populizmus

Elefant je někým navržen a někým schválen. Být v kůži ČD, kašlu na stížnosti, to má na hrbu někdo jiný. A pán, co stěhuje ložnici - to jako chrápe ve dne?

0/0
13.7.2011 14:55

hrcprcsalala2

Re: Laciný populizmus

Třeba pokud chodíš na noční, tak bys za zbytečný randál od 8:30 taky vraždil.

0/0
13.7.2011 15:09

maron

Re: Laciný populizmus

Tak ti ho odstavíme k tobě na zahradu ty rozumbrado. Uvidíme jak si to budeš chválit. Chceš jen honit reakce viď ty chudáčku

0/0
13.7.2011 15:23

jardan1

Stupidita

Lehce stupidní, stahovat prázdný pantograf do Vršovic místo toho, aby popojel o 11 km  dále do Českého Brodu, a tam zůstal potom na odstavné koleji, navíc může jet jako pravidelný spoj.

+1/0
13.7.2011 14:49

heerer

Re: Stupidita

to uz by byla logistika, to po nich nechtej;-D

0/0
13.7.2011 15:47

Strnisko

že by hlučný CityElephant?

Když stojím na nástupišti na kterém čeká současně CityElephant, jeho kravál z větráků je tak silný, že neslyším co povídá kamarád ani on mě. Toho idiota, který tenhle vlak navrhnul bych nechal pověsit! A druhého idiota, co tam vymyslel záchody, na kterých se člověk skoro neotočí taky. Když mám odtamtud vylézt, tak abych otevřel dveře, musím vlastníma kalhotama otřít mísu, paráda.

Vsadím se, že kdyby ten vlak proměřili na hlučnost při odstavení, museli by ho hned zakázat. Rv

;-O

0/0
13.7.2011 14:42

Martin Šubrt

Re: že by hlučný CityElephant?

A všude by pak jezdily velmi tiché 8-o Regionovy :-). Ale měly by pro jistotu zakázáno brzdit ;-D

0/0
13.7.2011 14:45

Toulavejboy

Vlaky jezdí od východu už od roku 1845, tak o co jde???

Zajímalo by mne, kdo ze starousedlíků pamatuje první vlak do Prahy-Masarykova nádraží. Od té doby tam vlaky jezdí. Může se vám to nelíbit, můžete s tím nesouhlasit. A to je tak asi vše co stím můžete dělat. Pokud tam jsou nějaké novější domy než z roku 1845, tak není závada na drážním přijímači... Tedy za předpokladu, že koleje vedou po celou tu dobu více méně ve stejné trase...

0/0
13.7.2011 14:33

499

Re: Vlaky jezdí od východu už od roku 1845, tak o co jde???

Ano, navíc je modernizovaný koridor odhlučněn "hezkými" betonovými monstry....

0/0
13.7.2011 14:37

Cocotus_________Interruptus

Re: Vlaky jezdí od východu už od roku 1845, tak o co jde???

0/0
13.7.2011 14:38

Cocotus_________Interruptus

Re: Vlaky jezdí od východu už od roku 1845, tak o co jde???

V Uvalech v predmetnem miste ne. Jeden piiip to tam blokuje jiz mnoho let, misto zdi ch e val, na ktery tam jaksi nene misto.

0/0
13.7.2011 14:40

hrcprcsalala2

Re: Vlaky jezdí od východu už od roku 1845, tak o co jde???

Ty opravdu nechápeš rozdíl mezi průjezdem vlaku a vlakem stojícím a hučícím celý den? 8-o

0/0
13.7.2011 14:39

jajabar

Re: Vlaky jezdí od východu už od roku 1845, tak o co jde???

R^

0/0
13.7.2011 17:39

slatin

Tohle má přece řešit útvar kontroly a stížností GŘ

tak nač ještě vymyslel nějaký idi...t fonkci ombudsmana- suplenta....

0/0
13.7.2011 14:25

hrcprcsalala2

Re: Tohle má přece řešit útvar kontroly a stížností GŘ

Protože útvar kontroly a stížností GŘ jsou nepochybně letití kariérní ajznbóni, kteří to nepovažují za problém k řešení, ale za pruzení póvlu, který nemá rád vláčky. :-/

+1/0
13.7.2011 14:37

gogobago

Jak to tady pročítám

bylo by úplně nejlacinější zaplatit pánovi 10 tis Kč měsíčně a byl by klid že?

0/0
13.7.2011 14:16

Ten co odhlasil předplatne MF

Re: Jak to tady pročítám

ne stačilo by zveřejnit dlouhodobou strategi jenž by obsahovala fnukci  OMB, jeho nápln a případně finanční ohodnocení a vypsat řádné výběrové řízení................to by bohatě stačiolo. A né vytvářet trafiku pro budoucího potencialního politika s kohoutkem na stranickou pokladnu.

0/0
13.7.2011 14:35

upetr

debilita

Větší ptákovinu jsem ještě nečetl. To je jako problém mašinu na odstavné koleji chcípnout a půl hoďky před přistavením opět nastartovat ? Asi ano, jelikož se bude radší jezdít o 30km dál....

0/0
13.7.2011 14:04

Bláznivá chobotnice

Re: debilita

no asi je to problém, když pak trvá několik hodi, než se vlak vyvětrá a zvlášť, když je teplo a když je zima, tak zase musí jít, aby nezamrzla voda, čtěty si celý článek prosím. Jinak těch lidí je mi upřímně líto.

0/0
13.7.2011 14:22

Bery

Re: debilita

Masina byla chcipla... ten hluk byl od klimatizace. Je to v clanku uvedeno. :-P

0/0
13.7.2011 16:05

Vsetín 1

Ten je hodný

Ten Fejk je hodný, vždycky najde řešení. Škoda,  že to platím zase já, daňový poplatník;-D

A opičce dáááme bonbónek:-P:-P

0/0
13.7.2011 14:00

pteryx

Re: Ten je hodný

Ono je to asi všechno trochu jinak. Režijní cena popojetí mašinou o pár km zcela jistě není 200 k měsíčně, i 10k měsíčně mi připadá nadsazené. Ale když se to napíše do novinového titulku, tak to hezky vypadá. Co myslíte, jakou by si účtovaly ČD cenu za stání mašiny na místě?

0/0
13.7.2011 14:24

hrcprcsalala2

Re: Ten je hodný

Ale podle článku to není "pár km", nýbrž 54 km denně, tedy 1600 km měsíčně. Zkus si spočítat, kolik je cesťák na takovou vzdálenost obyčejným osobním autem. A pak si topřepočítej s cenou vlaku, jeho spotřebou a taky náklady na strojvedoucího. Neříkám nutně, že to musí být 200 tisíc, ale tvých 10 tisíc je evidentně zcela mimo realitu.

+1/0
13.7.2011 14:36

Bery

Re: Ten je hodný

Presne a to tam jeste nepocitate poplatek za pouziti koleji, ktery se plati za kazdy ujety kilometr.

0/0
13.7.2011 16:08

Děda Lebeda

a co kdyby upravili jízdní řád

a vlak prostě odvezl castující a zústal stát jinde? aha?

+1/0
13.7.2011 13:59

Judge Dredd

Re: a co kdyby upravili jízdní řád

Takovou revoluční myšlenku si nepřipustí Rv

0/0
13.7.2011 14:13

Politické dobytče

Re: a co kdyby upravili jízdní řád

Máte na mysli toho jednoho cestujícího? ;-D

0/0
13.7.2011 14:48

Judge Dredd

Re: a co kdyby upravili jízdní řád

Jakého jednoho cestujícího... pokud vím, tak z Prahy přes Úvaly do kolína jezdí vlaky dvakrát do hodiny po celý den... odpoledne zdvojené soupravy do Brodu (+11km). Jaký je problém tam odvézt ten vlak jako zdvojený nebo jako samostatná linka... místo toho raději prázdný do vršovic..

0/0
14.7.2011 14:53

Olda70

Skutečné náklady nejsou 200 tisíc / měsíc

200 Kč je obecná cena za ujetý km na dráze, ale v tom se započítává

úplně vše (provoz nádraží). Tento konkrétní případ stojí pouze vlastní

čas lidí nutných k přesunu soupravy a spotřebované energie/zdroje. Pokud by to opravdu stálo 200.000 Kč měsíčně, tj. 2,4 mio - rok, tak by se vyplatilo zbudovat klimatizovaný/temperovaný "hangár" pro lokomotivu - návratnost by byla celkem rychlá.

0/0
13.7.2011 13:51

pteryx

Re: Skutečné náklady nejsou 200 tisíc / měsíc

Máte naprostou pravdu. LN dělají z lidí blbce. Otázka je: proč?

0/0
13.7.2011 14:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.