Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Motorkář kopal za jízdy řidičce do dveří, pak jí urazil zrcátko

Na Semilsku napadli motorkáři řidičku Škody Octavia. Je to druhý podobný případ, jenž se během jediného dne stal v Libereckém kraji. Policisté nyní hledají svědky, kteří incident viděli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

FastDriver

Hm ,udělat to mě

tak ho ještě teď sbírají do igelitek.

0/0
13.7.2011 18:09

procensora@seznam.cz

Re: Hm ,udělat to mě

Zena se tezko muze prat s muzem

0/0
13.7.2011 19:07

Sallmi

Re: Hm ,udělat to mě

To bych chtěl vidět, jak bys to provedl ty internetový siláku. Zvláště když tam byl ve skupině dalších motorkářů ;-D

0/0
13.7.2011 22:43

jamski

Přijde mi úsměvné

jak zdejší zaslepení zastánci jedné stopy, (ano, úmyslně píšu zaslepení, protože ti normální to nedělají) dávají vinu jen a pouze řidičům aut, kterými jsou prý - omezováni, ohrožováni, a div ne vražděni.

Pravda je ovšem někde úplně jinde - k předjížděcímu manévru ( a o předjíždění jde většinou) je potřeba dobře vidět, mít dostatečnou rezervu pro akceleraci, a dodržet přiměřený boční odstup od předjížděného vozidla. Pokud motocyklista ( a řadím se mezi ně i já) dodrží tato jednoduchá pravidla, nebude mít problém. Pokud tato základní pravidla ale nedodrží, nese i on svůj díl viny na případné kolizi.

Ono proplétat se kolonou po plné čáře , při silném provozu v protisměru, není hrdinství, ale nebetyčná hloupost, kterou dělají řidiči motocyklů docela často.

Pak opravdu stačí i velmi malé vybočení předjížděného auta, kterému se motocyklista právě "schoval" do "mrtvého úhlu" jeho zpětného zrcátka, a neštěstí je na světě.

Chování motocyklistů je občas velmi nevyzpytatelné, i za to mohou sami

+1/0
13.7.2011 13:04

Beastly_Dragon

Volove za volantem...

Denne potkavam na 22 km dlouhe ceste do prace alespon jednoho ridice motoroveho vozidla, ktery nevi, jak se za volantem chovat, ohrozuje predevsim ostatni ucastniky provozu a svete div se, jsou to z 90% zenske. At uz se jedna o nedani prednosti v jizde, bezduvodna pomala jizda, bezduvodne brzdeni, neoznameni zmeny smeru jizdy, nahle a bezduvodne vyboceni ze smeru jizdy atd. atd. Kdyz jedu v temer dvoutunovem dieselu, tak jsem celkem v klidu, ale kdyz jedu na motorce, mam chut takove ... vrazdit, protoze ta ... co nezvlada svou 1.2 HTP Fobii me primo ohrozuje na zivote, zatim co ona sama je celkem v klidu...

Nicmene je fakt, ze niceni jejiho vozidle nema smysl a je to hloupe...

0/0
13.7.2011 9:38

Gaston

Re: Volove za volantem...

Co je to podle vása ta bezdůvodně pomalá jízda, bezdůvodné brždění, bezdůvodné vybočení? Není to náhodou dodržování předpisů?

0/0
13.7.2011 9:57

Beastly_Dragon

Re: Volove za volantem...

60 km/h mimo obec na rovne, suche ceste za krasneho pocasi, bez oslneni sluncem je bezduvodne pomala jizda a dokonce na takove bezduvodne zdrzovani provozu pamatuje i zakon, jen ho bohuzel policie nevyuziva. Bezduvodne brzdeni na krizovatce, kdyz jede prislusnice zenskeho pohlavi po hlavni ceste a NIKDO neni na silnici vedlejsi, ze by ji pripadne mohl omezit nebo ohrozit tim, ze ji neda prednost v jizde. Ta ... evidentne ani nevedela, ze je na hlavni ceste. Bezduvodne vybocani? X-krat jsem byl svedkem toho, jak slecna/pani pouzivala zpetne zrcatko pro ucel zmalovani si xichtu. To, ze pak vselijak cuka volantem na rovne ceste je zrejme. Takovych prikladu je nespocet. Staci vam to? Mam pokracovat?

0/0
13.7.2011 11:03

Gaston

Re: Volove za volantem...

Jenom abych to nemusel hledat, můžete mi, prosím, připomenout ten paragraf, který zakazuje šedesátku mimo obec?

0/0
13.7.2011 12:44

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: Volove za volantem...

:-)R^

0/0
13.7.2011 12:49

Beastly_Dragon

Re: Volove za volantem...

paragraf 18 2. odstavec pismeno b) zakona 361/2000 Sb.,

(2) Řidič nesmí

b) omezovat plynulost provozu na pozemních komunikacích, zejména bezdůvodně

pomalou jízdou a pomalým předjížděním.

Jeste nejake nejapne dotazy?

0/0
13.7.2011 13:16

Noli tangere circulos meos

Re: Volove za volantem...

ano, ktera rychlost se povazuje za pomalou? ;-D

ja vas chapu. ale jsou kondice ktere vy nevidite nebo nechcete videt. Jako je naklad v aute, nebo nevolnost spolucestujiciho, atd atd. V prve rade je zapotrebio ovladnout sam sebe, kdyz zacnete citit potrebu ovladat druhe :-)

0/0
13.7.2011 17:20

Beastly_Dragon

Re: Volove za volantem...

Vite, ja plne rozumim tomu, kdyz nekdo veze naklad, ktery mu neumoznuje jet rychle... na voziku... v takovych situacich ja osobne jedu natlaceny na krajnici a v momente, kdy se zamnou udela delsi kolona, protoze nelze bezpecne predjizdet, tak pri nejblizsi prilezitosti sjedu na krajnici tak, aby me ostatni mohli zcela bezpecne objet, abych je nezdrzoval, pokud je blbe spolucestujicimu, tak zastavim u krajnice tak, aby me ostatni mohli bezpecne objet, necham ho vydychat a pokracuji v jizde, auto narvane k prasknuti, ktere neumoznuje jet osobnimu vozidlu, s nejvyss konstrukcni rychlosti 180 km/h, 90 km/h za obci, zcela jiste prekracuje povolenou celkovou hmotnost vozidla a tudiz ridic porusuje zakon. V kazdem pripade, pokud nejsem schopen pokracovat v jizde podle predpisu, jsem povinen jizdu ukoncit. To zakon rika taky.

0/0
13.7.2011 23:45

Gaston

Re: Volove za volantem...

Rád jezdím rychle (někdy až moc), ale také jsem se již dostal do situace, kdy jsem vezl náklad (ne jak vy vyžadujete na vozíku), který mi vyšší rychlost neumožňoval. A tak jsem také jel možná tou vámi opovrhovanou šedesátkou.

0/0
14.7.2011 10:09

Beastly_Dragon

Re: Volove za volantem...

Otazka je jednoducha... vezl jste naklad korektne v souladu se zakonem?Jel jste co nejvice u krajnice, abyste umoznil co nejbezpecnjsi predjizdeni tem, kteri chcteji jet rychlosti, ktera je v danem useku povolena? Nebo jste byl natlaceny co nejvice ke stredu vozovky, aby si tu 60 uzili vsichni ostatni? To jsou otazky, ktere je treba si polozit a podle odpovedi vas zaradim do kategorie kr...nu na ktere troubim, nebo na ty, ktere pri nejblizsi prilezitosti predjedu a jeste jim wordingama podekuji, ze mi udelali co nejvice misto pro predjeti... Nicmene, prinejmensim vas duvod byl objektivni. Dnes rano, zenska v bilem Focusu s mobilem u ucha, rozgblabena drzka od ucha k uchu a 65 za obci... Myslite, ze byl jeji duvod pomale jizdy tam, kde je povolena 90 jiny, nez bujary rozhovor s nekym na druhem konci bezdratu? Nalepena co nejbliz stredu vozovky pochopitelne, aby nahodou pri te bujare konverzaci nesjela do pangejtu....

0/0
14.7.2011 12:04

Gaston

Re: Volove za volantem...

Pokud je povoleno vozit v zavazadlovém prostoru osobního auta třípatrový dort, pak jsem "vezl naklad korektne v souladu se zakonem".

Jednání vaší řidičky Focusu samozřejmě neschvaluji, ale kdo z řidičů je absolutně bez hříchu?

Měl bych pro vás radu. Zkuste se nějakou dobu stejně kriticky dívat na své počínání za volantem a hledat na něm kdejakou mušku (možná najdete i masařky). Porovnávejte své počínání se zákonem a počínáním jiných řidičů. A potom zkuste napsat nějaký takový radikální příspěvek na net.

Pokud nebudete podvádět sám sebe, může to na vás mít dost dobrý vliv.

Věřte, nejste bez chyby!

0/0
14.7.2011 13:44

Beastly_Dragon

Re: Volove za volantem...

Pochopitelne i ja delam chyby a jsem si jich sakra vedom.  A kdyz uz udelam botu, tak se alespon omluvim blinkrama nebo gestem. Jsem jen clovek a errare humanum est. A jak jsem psal. Pokud jste mel objektivni duvod k pomale jizde a snazil jste se ostatnim umoznit vas co nejbezpecneji predjet, pak je vse v poradku. Ale kdyz blikam na prezvykavce, ktera jede v levem pruhu celych 70 (za obci na 90 pochopitelne...), veze rodinku a tuka si na celo, kdyz ji objizdim v pomalem pruhu (a neda mi to a zatroubinm si), pak je asi neco spatne a urcite ne na moji strane. Pochopte uz konecne ten rozdil...

0/0
14.7.2011 22:59

Gaston

Re: Volove za volantem...

Moc dobře chápu ten rozdíl.

Mnozí kolem vás na silnici dělají spousty chyb a vy se je všemožně snažíte napravit. Mnohdy za cenu závažnějších přestupků, než jsou ty jejich.

Jen tak dál! Máte skvěle nakročeno mezi velké učitele Lacinu, Trpišovského, ....

0/0
15.7.2011 9:49

Beastly_Dragon

Re: Volove za volantem...

Jste proste ubohy...

0/0
16.7.2011 17:19

Beastly_Dragon

Re: Volove za volantem...

Je treba delit pomalu jedouci ridice na ty, kteri jedou pomalu, protoze uz holt musi a snazi se maximalne neprekazet a na ty, kterym je uplne jedno, jestli prekazi a bezduvodne brzi ostatni...

0/0
14.7.2011 12:05

Beastly_Dragon

Re: Volove za volantem...

Nesnazte se tu omlouvat neomluvitelne a vymyslet absurdni situace. Bud

jsem slusny ridic a chovam se ohleduplne k ostatnim (do toho spada i

uhnuti tem, kteri chcou jet rychleji, nez jedu ja, byt oni prekracuji povolenou rychlost), nebo jsem proste mamlas, ktery dela na ceste jen problemy. A to, o cem tu mluvim ja je konkretni priklad cca mesic stary, kdy mi mlada holcina za volantem fobie nejdrive nedala prednost na kruhaci a pak se vlekla 60 za obci v LEVEM jizdnim pruhu a do praveho se zacla cpat az v momente, kdy mi dosla trpelivost a zacal jsem ji objizdet z leva, protoze na blikani, aby se zaradila tam kam patri, nijak nereagovala. 2x behem 60 vterim me ohrozila a jen diky tomu, ze uz mam najezdeny desetitisice kilometru a dokazu ve spouste pripadu presne predvidat chovani druhych na ceste, jsme oba neskoncili s pomackanymy plechy... A jak jsem psal, kazdy den se najde alespon jeden podobny pripad na trase o celkove delce 44 km...

0/0
13.7.2011 23:56

Gaston

Re: Volove za volantem...

Zkusil jste se někdy na věc podívat z druhé strany? Nejste vy opravdu ten mamlas, který dělá na cestě svým spěchem jen problémy?

A co ten váš konkrétní případ?

Myslíte si, že ta asi nezkušená "mlada holcina za volantem fobie" nemohla být vystresovaná z vaší agresivní jízdy? Myslíte si, že mohla předpokládat, že se po tom kruháči přiřítíte vysokou a možná i nepřiměřenou rychlostí? Myslíte si, že dokázala klidně uvažovat a sledovat provoz, když se na ni lepil nějaký blázen a stresoval ji blikáním. Myslíte si, že jste přispěl k bezpečnosti provozu protiprávním pokusem o její předjetí asi vpravo (i když píšete vlevo).

Dalo by se také říct, že jste ji 2x během pár metrů vážně ohrozil a to se ještě vychloubáte domělou předvídavostí a pár tisíci najetámi kilometry.

0/0
14.7.2011 10:30

Beastly_Dragon

Re: Volove za volantem...

Agresivni jizda... no... podle sebe soudim tebe, ze... Vice snad ani nebudu komentovat...

0/0
14.7.2011 23:14

Gaston

Re: Volove za volantem...

Ne, ne.

V tomto případě platí:"Podle příspěvků soudím tebe!"

0/0
15.7.2011 9:52

Beastly_Dragon

Re: Volove za volantem...

Ano, presne jste se vybarvil ;-). Jezdite agresivne a skolite ostatni ;-). Presne jak pisete ;-).

0/0
16.7.2011 17:17

Gaston

Re: Volove za volantem...

A četl jste si ten paragraf celý? Nebo vnímáte pouze to, co se vám v danou chvíli hodí do krámu?

Ten §18 má mimo druhého odstavce bísmeno bé také první odstavec a v tom se hned na prvním místě uvádí, že "Rychlost jízdy musí řidič přizpůsobit zejména svým schopnostem".

A navíc to vámi citované nařízení je ještě podmíněno tzv. "bezdůvodností". Všiml jste si?

0/0
14.7.2011 10:02

Beastly_Dragon

Re: Volove za volantem...

Jisteze cetl, nebo spis, ani nemusel, protoze si to i pres ta leta moc dobre pamatuju... A taky jsem popsal situaci. Pokud nekdo za krasneho pocasi na rovne ceste nedokaze jet 90, pak nema na ceste co delat. Vazeny, za pomalou jizdu se za mych telecich let, kdyz jsem delal ridicak, vyhazovalo od jizd. Ucitel v autoskole nas "dupal" za 50 v obci (tenkrat se jezdilo 60) a za 80 mimo obec. A komisari vyhazovali... Pochopte uz konecne, ze to proste neobhajite... Nemate pravdu...

0/0
14.7.2011 23:19

Gaston

Re: Volove za volantem...

No, vidím, že jste měl v životě "štěstí" na "skvělé" učitele a komisaře.

Chápu, že "to prostě neobhájím". Vy máte přece vždycky pravdu, že?

0/0
15.7.2011 9:56

Gaston

Re: Volove za volantem...

Ale jo, pokračujte. Píšete fakt pěkné pohádky.

0/0
13.7.2011 12:59

Beastly_Dragon

Re: Volove za volantem...

Rekl chodec...

0/0
13.7.2011 13:08

Gaston

Re: Volove za volantem...

Ano, máte pravdu. Občas když nesedím za volantem, bývám i chodcem. A někdy také cyklistou.

Vy ne?

0/0
14.7.2011 9:50

Beastly_Dragon

Re: Volove za volantem...

Ne, ja si vozim zadek od baraku k baraku... Na motorce jezdim i na chodniku a parkuju zasadne alespon pres dve parkovaci mista...

0/0
14.7.2011 23:24

regina1

Re: Volove za volantem...

Patříte jdobře za volant toho dvoutunového diesselu. I nadpis sedí:-P

0/0
13.7.2011 10:31

Beastly_Dragon

Re: Volove za volantem...

Jak je to s tim potrefenim? Asi jsem nekomu slapl na kuri oko...

0/0
13.7.2011 11:10

Kanálka

Re: Volove za volantem...

R^;-D

0/0
13.7.2011 15:24

Bouše

Volove za řídítky motorek ...

Taky jich není málo. :-P

0/0
13.7.2011 10:47

Beastly_Dragon

Re: Volove za řídítky motorek ...

Ano, je jich hromada. S tim rozdilem, ze kdyz vul za volantem zpusobi nehodu, ma velkou sanci opet za ten volant usednout a vrazdit na silnici dal. Vul na motorce casto druhou sanci nekoho zabit nedostane ;-)

0/0
13.7.2011 11:12

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: Volove za volantem...

tak s poslední větou souhlasím,

to ostatní raději nechám bez komentáře

0/0
13.7.2011 12:49

Honzasito

měla je dojet a...

měla je za křižovatkou dojet a lehkým nárazem se jim připomenout. Za tohle by stejně musela dostat amnestii :-)

0/0
13.7.2011 7:53

Kanálka

Tak je to jasný

Někteří zde v diskuzi (že by motorkáři?) mají zdá se jasno: řidička si vše zasloužila, neboť do chudáka motorkáře předtím najela s úmyslem ho zabít. Chlapi zapojte trochu ten zbytek mozku, co vám po konzumaci lihovin zůstal. I kdyby všechny ženský za volantem byly nešikovný střeva, tak úmyslný najíždění do někoho jiného a trestání na silnici je smutnou výhradou mužů.

0/0
13.7.2011 0:40

Milunas

Re: Tak je to jasný

Souhlas

0/0
13.7.2011 0:54

EMS

Re: Tak je to jasný

Silná motorka = malý péro, troufne si jen na ženskou nebo v partě na jednoho. A pak hurá ujet, pokud by došlo na bitku jeden s jedním, neměl by na to..... Frajer se totiž povznese.

0/0
13.7.2011 9:49

Regina12

Re: Tak je to jasný

R^

0/0
13.7.2011 10:53

Horst.Skalický

Jednou kopnout do zrcátka může

ale podruhé už hryže protijedoucímu kamionu kapotu, stačí nenápadně stočit volant mírně vlevo

0/0
12.7.2011 23:45

Milunas

Re: Jednou kopnout do zrcátka může

Já jednoho typa zažila o víkendu. Jedem s dcerou na kolech u pangejtu v Karlickém údolí. Najednou za mnou řev motoru, když mě pan motorkář předjížděl, tak skoro zastavil a zařval Uhni tu kundóoo. Jsou ožralí, nebo vypatlaní???

0/0
13.7.2011 0:31

rabul

Re: Jednou kopnout do zrcátka může

vetsinou oboji. klasicti bezmozci - cim silnejsi motorka, tim mensi prirozeni. a misto mozku sval :-(

0/0
13.7.2011 7:16

devil666

"Chudinka" řidička

Je zcela jasné, že předtím proběhla nějaká super prasárna ze strany té "chudinky" řidičky. Ovšem to se samozřejmě řešit nebude. Bohužel ve všech případech kdy někdo ztratí nervy a "potrestá" někoho za jeho předchozí prasárnu, případně provokaci se řeší jen on, ale nikdy to co "nebohá oběť agrese" provedla předtím. Viz případ Lacina, Trpišovský, Duda atd....

+1/0
12.7.2011 22:57

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: "Chudinka" řidička

superprasárna? máš na mysli něco ve stylu: "jela takovou rychlostí, aby mohla bezpečně zastavit na vzdálenost, na kterou má rozhled" a nebo "přizpůsobila rychlost jízdy svým schopnostem" ?

0/0
13.7.2011 12:52

Gaston

Re: "Chudinka" řidička

přesné

0/0
13.7.2011 13:01

lrkfa1

Co motorkáři předvádějí, tak to je běs. Ale jsou vážení, pro

jsou to dárci nedostatkových orgánů. Jen by před tím nemuseli dělat ostatním škody.!!

+1/0
12.7.2011 22:46

Horst.Skalický

Re: Co motorkáři předvádějí, tak to je běs. Ale jsou vážení, pro

To je mýtus. Fašírka, která zbude z motorkáře nebývá pro transplantace k použití. Dávají se do pytlu a pytel tak jak je do truhly.

0/0
12.7.2011 23:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.