- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za to je umíme postavit velmi draze.
ale presto - skoro 100 kilometru dalnice za 5,3 miliardy?
Dálnice za 5,3 mld. na jedno použití. No nekup to.
s tou debilní propagandou už poněkud nepřehánějí. Je to úplně stejné jako za "bolševika", pouze s tím rozdílem, že kritizovanou (přesněji řečeno pomlouvanou) zemí nejsou USA, nýbrž Čína. Případ, o kterém je v článku psáno, je patrně zcela banální, kterých se dnes a denně stanou po celém světě desítky. Také nevím, zda v např. Číně psali o tom, že se v Praze třikrát (nebo už čtyřikrát?) propadlo nadloží tunelu Blanka. Podobných případů bychom našli jistě více. A s těmi železničními tratěmi - až budou náše jezdit vlaky aspoň poloviční rychlostí oproti čínským, budeme mít alespoň náznak morálního práva čínské vlaky kritizovat. Nehledě k tomu, že problémy s "elektrikou" (vskutku odborný technický termín!) mají naše vlaky prakticky neustále, z nich ostatně pramení většina neustálých zpoždění. Z pera českého člověka taková kritika doopravdy sedí!
U nich si za odflaknutou stavbu pujde stavbyvedouci minimalne na hezkou dobu sednout, pokud ho rovnou nezastrelej, u nas by stat platil i zarucni opravy.
Není totiž jednoduché se smířit s tím, že celá slavná Eurozóna se pomalu hroutí, zatímco ta ošklivá "komunistická" Čína má devizové rezervy ve výši cca 3 biliony EURO
aby nálada zdejšího lidu byla proti stavbě dálnic u nás čínskými soudruhy
Souhlas, u nas by to spadlo uz pri vystavbe a na jedouci rychlik...