- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je směrem z Prahy do Brna v pravém pruhu jako jízda v tankodromu. Při 120km/h se mně nehorázně třepalo auto. Republika je rozkradená a na opravy nebo případné rozšíření jízdních pruhů nejsou peníze. Samé poplatky - ekologická daň, silniční daň, dálniční známka a skutek utek.
To same z Brna do Prahy - prvnich 100 km pravy pruh neni pouzitelny...
Stačí když je na D1 nějaké malé omezení, a jsou nesnesitelné kolony. To jsem fakt zvědav, jak tohle bude vypadat. V tom případě navrhuju zrušit dálniční známky, anžto se o dálnici těch 10 let jednat nebude - bude to staveniště, kolony, nervy. Měli nejdříve udělat dálnici Olomouc - Hradec, a přestavbu D1 rovnou dimenzovat na 3 pruhy.
v rámci rekonstrukce tam budou fronty jako blázen a navíc to stejně nerozšíří - hlavně, že tam za x mega udělaj odvodňovací stružky ......
Oprava D1 měla být až po dostavbě dálnice přes HK do Olomouce. Vše se oddaluje a posouvá, ale nic to neřeší. Kdyby se vybrané mýto využívalo jen na dálnice v ČR, tak to půjde vše mnohem rychleji. Ono je pořád mýto v ČR strašně levné.
Plánování této rekonstrukce je úplně mimo. Jde o to, že zničené jsou převážně jen pravé pruhy dálnice. To je takový problém vybagrovat a pořádně opravit a případně o něco rozšířit ten nešťastný pravý pruh? A ušetřené peníze vrhnout na R35? A jak se dodělá R35 vrátit se zpět a rozšířit D1 na tři pruhy? Chce to trochu selského rozumu.
rozum a vláda ... to nějak nejde dohromady
V každém normálním státě se i při totální rekonstrukci zachovají minimálně dva jízdní pruhy, u nás se pro jistotu zavře celá dálnice a PČR bude pro jistotu měřit rychlost kolony. Nikoho nezajímá jaké to přinese ztráty jak firmám, tak i lidem, oni to vlastně ve výsledku lidi pak zaplatí. Chce se mi z toho brečet, když denně teď jezdím po dálnicích o x pruzích a v případě práce na cestě je málokdy snížená rychlost natož aby se ubíraly pruhy...
z toho bude opraven jen km 42 až 51. Most a začátek tankodromu km 92 teprve do druhé etapy je taky dost odvážné a tak bych mohl pokračovat. Jsem pro to, aby se vybíralo mýtné, ale jen na dálnicích, které jsou opravdu dálnice.
jezdim Praha-Bratislava-Zilina. Je to presne 270km na ceskem useku a 270km na slovenskem useku. Na jednom z tehle useku nepotkam ani jeden vymol, nikdy se nezvysi hladina hluku, skoro zadne uzavirky a dalnicni znamka je o 25% levnejsi.
........... mnoho povyku pro nic. Opět je lobby - dejte prioritu pro R35. Ale to je pro Pány moc tvrdé sousto.
Před časem se mluvilo o tom, že v této části rozšíří dálnici na tři pruhy. Jenže nedávno dostavěli těsně u dálnice protihlukové stěny u Bosonoh, takže žádné rozšiřování asi nebude, co?
Mimo jiné by mě zajímalo, jaké zvířátko v Bosonohách bydlí. Během krátké doby vystavěné prakticky neprůjezdné vražedné retardéry v obci + krátce nato protihlukové stěny..
Když je stavěli, tak jsem někde četl, že jsou postaveny tak, aby to na ten trojpruh šlo rozšířit... . Podle mě to byly kecy v kleci. Trojpruhu u Brna (2. největší město v ČR) se nikdy nedočkáme... Chci blicího smajlíka!!!