Diskuze

Pražský Dopravní podnik se chystá rozprodat stovky starých tramvají

Dopravní podnik se rozhodl rozprodávat starší pražské tramvaje. V první vlně se podnik zbaví několika stovek starých tramvají typu T3 a jejich modernizovaných verzí. Důvodem výprodeje je problém s místy ve vozovnách. Pod střechu by se dopravci nevešly nové tramvaje ForCity. Kupce podnik již má.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

jural

16. 7. 2011 23:32
Design

Ach jo, tramvaje s nadcasovym designem vymeni za postmoderni Kotasovinu ve stylu 90. let.

0 0
možnosti
P

Pundit

16. 7. 2011 6:35
T3 jsou kulturní dědictví

a patří k Praze stejně jako Karlův most. Můžou jezdit klidně dalších 20 let.

1 0
možnosti

Dalibor_S.

16. 7. 2011 1:20
Co takhle prodávat všude lístky?

Dřív bývali tramvajáci nebo samoobsluhy, dnes, když někdo nemá lístek na zastávce bez automatu či trafiky, která má otevřeno či vůbec lístky prodává(?) "musí" jet zadarmo!!;-O

0 0
možnosti
HK

Kytickaa

16. 7. 2011 15:56
Re: Co takhle prodávat všude lístky?

snad každý má dnes mobil, takže sms jízdenka není problém.

0 0
možnosti
K

koukejbejtoukej

15. 7. 2011 13:29
...

koupit jednu za 150 000 a vozit lidi,tak to máte do 4 měsíců zpět a pak jen vyděláváte...;-D

0 0
možnosti
B

bx777desta

15. 7. 2011 11:25
dyt vo co de

listek za 50,- mesicni za 1500,- a ono na to bude hned :-)

0 0
možnosti
F

Falewick

15. 7. 2011 9:54
DPP je pračka peněz

DPP je zdeformovaný pseudopodnik, který spolyká 13 miliard a vydělá pouze 4, zbytek jde na erár, přičemž rozhazuje prachy horem spodem. Ty polofunkční Porsche-tramvaje opravdu stály několikanásobek toho než jejich ekvivalenty se stejnou kapacitou sloužící v Rakousku nebo Švýcarsku. Představte si jak dlouho by asi vydržela soukromá firma s takovým přístupem. Pokud vedení magistrátu přiděluje veřejné peníze do DPP a zároveň je zase dostávají zpátky jako odměny za vysedávání v orgánech DPP tak se to asi nezmění.

1 0
možnosti
L

Lízal

14. 7. 2011 14:36
T3 byly nejlepší tramvaje!

Spousta místa k stání, vzdušné, hygienická laminátová sedadla. Co chtít více od přetížené městské dopravy.

Nevím, který mozek vymyslel supertramvaje, které stojí desítky milionů. Dříve stačila papírová cedule se všemi zastávkami - dnes musí být elektronická, ze které se nedozvíte nic. Všude spousta sedadel, není kde stát. Určitě náročné soupravy na údržbu i opravy.

Takhle DP rozhazují a potom brečí, že je MHD drahá a že se musí zdražit lístky. Proč se také někdy nezeptají lidí, v čem chtějí jezdit? ;-€

2 0
možnosti
AW

wolf80

14. 7. 2011 21:18
Re: T3 byly nejlepší tramvaje!

Tak napriklad mne se TRAM Skoda ForCity libi velmi. Konecne vozidlo, ktere je ergonomicke a patri do tohoto stoleti. :) Obnova zastaraleho parku je urcite potreba. Usetrit lze urcite na kupni cene a hlavne na nesmyslnem jizdnem zdarma pro deti 10-15let a stare lidi 65-70. Tohle snad neni nikde jinde v republice. Jako prazska naplavenina tvrdim, ze opravdu bude lepe, kdyz velka mesta o cast prijmu prijdou ve prospech vesnic, kde je opravdu videt kazda koruna. Neni duvod, aby velka mesta dostavala na hlavu vice penez nez male obce. Aspon ne o tolik, jako dnes. Dekujeme tedy socbolsevikum z ODS+KSCSSD, ze vyslala narodu jasne poselstvo. :-) Aspon bude spravedlnosti ucineno za dost. :)

0 0
možnosti
BH

bart.as

13. 7. 2011 16:54
AU.kro

Ja bych to zkusil na AU.Kru, treba vy vytriskali i vic ...

0 0
možnosti
ŠH

Vašek2

13. 7. 2011 13:16
Což takhle dát si konkurz?

Nabízím 1 Kč za všechny T3. Touto sumou vyvažuji závratně nízké IQ celého vedení DP HMP a oceňuji jeho neschopnost rozeznat perly od braku.

1 0
možnosti
N

nikas123

13. 7. 2011 12:37
oh no

Posledni duvod jezdit MHD je pryc.... ;-(

1 0
možnosti