Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Italský soud dal doživotí německým katům z divize Göring

Soud v italské Veroně poslal na doživotí do vězení devět bývalých příslušníků wehrmachtu. Výsadkáři z divize Hermann Göring se podle tribunálu v roce 1944 podíleli na zavraždění více než 350 civilistů v severní Itálii. Tribunál je odsoudil v jejich nepřítomnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lemuz ze Sudet

Zajimave,zajimave.

Italove zrejme radi odsuzuji jine ale napred by si meli zamest pred vlastnim prahem. Proc nebyli do dneska odsouzeni Italove za valecne zlociny v Etiopii 1936-gen.Badoglia-a pozdeji za valecne zlociny v Jugoslavii a Albanii-gen. Graziani a dalsi. Byl to snad dik Spojencu za to ze za pet minut dvanact zmenily barvu? Zajimave ze o jejich zlocinech se nikde nemluvi ale dokumentovane jsou.

0/0
8.7.2011 11:34

Sladek

Tak schvalne, kolik milionu vyvrazdili nacisti a kolik

komunisti?  Ti, kteri se zastavaji te strany, ktera vyvrazdovala mnohonasobne vice by se prinejmensim meli stydet za jejich otevrenou asociaci s s krvelacnym vrahem a primitivem.  Nedavam prednost jedne ani druhe strane, pouze konstatuji.

0/0
8.7.2011 0:49

atllas

Re: Tak schvalne, kolik milionu vyvrazdili nacisti a kolik

Komunismus je jedna věc, ale pochybuju že tu někdy byl a už vůbec ne v Rusku. V Rusku byl nastolen po revoluci 1917-1920 diktátorský režim jaké si dal jméno je už úplně jedno. Československo a další státy východního bloku též nebyli komunistické, ale pouze kolonie Ruských diktátorů.

0/0
8.7.2011 15:14

Sladek

Re: Tak schvalne, kolik milionu vyvrazdili nacisti a kolik

Tyto zeme byly levicove socialisticke pod vedeni komunistu at u nas nebo v Rusku.  Duraz je na komunistech!!

0/0
8.7.2011 23:06

OXPAHKA

kdyby Čechy neosvobodili Rusové 1945

Češi by teď vesele vegetili někde na Sibiři a v České kotlině by bylo čistě německé území

0/0
7.7.2011 18:46

kocourek25

Re: kdyby Čechy neosvobodili Rusové 1945

OCHRANKO : Znáš tuto : Kdyby pes  ....   tak by uběhl dál. Na kdyby se nehodí hrát. To bych mohl napsat : Kdyby nebylo Lenina a Hitlera tak by nebyl v Evropě takový binec jaký je teď . Nemám pravdu. Tak nepiš bludy.Rv

0/0
7.7.2011 20:04

OXPAHKA

Re: kdyby Čechy neosvobodili Rusové 1945

Západ pomohl Leninovi k moci a zrodil i fašistickou ideologii a Hitlerai,se kterým si pak Západ sám nevěděl rady a Rusové ho museli zachraňovat

0/0
7.7.2011 21:21

AugustusTiberius

Jedna zajimavost!

Je zvlastni ze v zemich odkud nacizmus prisel tedy Nemecko i Rakousko,se dnesni ,mlada generace od nacistu otevrene odvraci,stydi se za ne!!

ale v slovanskych zemich ma obdivovatelu stale dost at uz skrytych nebo otevrenych...zrovna u toho naroda ktery byl Hitlerovi a jeho noshledum tak primitivni,ubohy,zbytecny:-/

0/0
7.7.2011 16:51

Grimkin

Re: Jedna zajimavost!

Jo, nějak jim nedochází, že by tu nebyli vzhledem k tomu, jaké s námi měli plány...

0/0
7.7.2011 18:19

AgreSSator

Re: Jedna zajimavost!

No a? Místo slovanů by se rodili němci. Mě jakožto člověku krve německé by se to nedotklo. Vzhledem k tomu, že to již je skoro 70 let, tak by už bylo zapomenuto celé trápení a rodili by se již němci a nikdo by nenadával. Dopadlo to jak to dopadlo a tak má nyní každý plno keců. Kdyby to bylo naopak, tak z Hitlera není tyran, ale milovaný vůdce. Ono vše záleží jen na tom kdo vyhraje.

0/0
7.7.2011 20:19

AugustusTiberius

Dne 2. října 1941 Reinhard Heydrich v Černínském paláci

.Český prostor musí být jednou definitivně osídlen Nemci.Bude proveden soupis Čechů v rasově národnostním smyslu Cesi „dobré rasy a dobře smýšlející“ budou poněmčeni.„špatné rasy a špatně smýšlející“ budou vyhoštěni na východ (za Ural, na Sibiř). Dobře smýšlející lidé špatné rasy" se nasadí na práci v Říši a nebudou moci mít děti.Špatně smýšlející lidé dobré rasy," jakožto pro Němce nejnebezpečnější

třída - budoucí vůdcovská vrstva - měla být v německém prostředí

poněmčena. Pokud by to nešlo, měla být vyvražděna, protože byly obavy, že na východě vytvoří nebezpečnou vedoucí vrstvu.

0/0
7.7.2011 16:36

Chozé7979

jsou i jiní

Určitě je to správně, i když pozdě. Ale pokud by chtěli potrestat všechny válečné zločince, tak by museli zavřít celou Rudou armádu. U Němců bylo pár hajzlů, ale v rudý armádě každej druhej. Všichni se báli víc osvobození než příchodu němců. Němci stříleli většinou z důvodu (i když jde o to z jakého), rusáci se ožrali, pak stříleli a znásilňovali úplně všechno.

+3/0
7.7.2011 15:21

AugustusTiberius

Re: jsou i jiní

ano jiste...;-D

ty desetitisice civilistu pobitych,upalenych,povesenych na ukrajine,v belorusku atd. to byl vlastne jen sen

+1/0
7.7.2011 15:24

AugustusTiberius

Re: jsou i jiní

tam strileli nemci z jakeho duvodu?

ze by z duvodu o nic mensiho nez ze nemec je panska rasa a slovan je parazitujici hmyz ktery je nutno rozslapnout?

0/0
7.7.2011 15:27

mak1_re

Re: jsou i jiní

teď myslíte ty, které upaloval bolševik ?

0/0
7.7.2011 15:37

AugustusTiberius

Re: jsou i jiní

vy dobre vite ktere obeti mam na mysli!

0/0
7.7.2011 15:38

AgreSSator

Re: jsou i jiní

Takže dle Vás, oběti, které upaloval bolševik jsou méněcenné než ty, které stříleli němci? Nemáte ještě doma schovanou a vystavenou rudou knížku?

0/0
7.7.2011 15:40

AugustusTiberius

Re: jsou i jiní

mam pocit ze clanek je o nacistickych zverstvech...

nemam rudou knizku,obe ideologie se mi hnusi...to ovsem neznamena ze budu jednu kryt a druhou hanet ;-)

0/0
7.7.2011 15:43

Vuvuzel

Re: jsou i jiní

todle nevokecáš ani tou "rudou knížkou" byť by to bylo tvoje nejzbožnější přání: článek je o fašistech, ne o komunistech - u tohoto tématu bysme si třeba rozumněli víc :-)

0/0
7.7.2011 15:52

nibor

Re: jsou i jiní

hezky se snažíte o zamaskování masových nazi zločinů poukazovaním na to, že jiní je páchali také:-)

0/0
7.7.2011 15:53

AgreSSator

Re: jsou i jiní

Přesně tak, z vyprávění prarodičů a dalších starších lidí, jsem se dověděl, že němci se chovali slušně a kultivovaně, pokud jste zrovna nebyli žid nebo cikán. A naopak, když přišli rusové, přišlo znásilňování, vraždění apod...

0/0
7.7.2011 15:26

AugustusTiberius

Re: jsou i jiní

pokud jste zrovna nebyli žid nebo cikán.

anebo...homosexual(a to i domely),clen jakekoliv strany krome nacisticke,mentalne postizeny...

anebo stacilo byt v nespravnou dobu na nespravnem miste(Lidice,Lezaky)

anebo stacilo jen par slov jako treba pochyby zda-li rise tuhle valku dokaze vubec vyhrat;-)

0/0
7.7.2011 15:33

AgreSSator

Re: jsou i jiní

To je možný. V každém případě mě ani mé rodiny se válka nedotkla.

0/0
7.7.2011 15:36

AugustusTiberius

Re: jsou i jiní

hmm...typicke...hlavne ze je moje pr....el v suchu Rv

0/0
7.7.2011 15:38

AgreSSator

Re: jsou i jiní

Kdyby se dělo něco lidem, na kterých by mi záleželo, pak bych mluvil jinak.

0/0
7.7.2011 15:42

albert10

Re: jsou i jiní

Kolaboranti neměli s Němci problémy...

0/0
7.7.2011 15:44

nibor

Re: jsou i jiní

Jak už z nicku vidno. Ale asi měli štěstí a nesloužili u Stalingradu:-)

0/0
7.7.2011 15:46

Vuvuzel

Re: jsou i jiní

;-);-D;-D

0/0
7.7.2011 16:05

flames828

Re: jsou i jiní

Zlo tyrana neposuzujeme podle toho, že někoho se nestačilo dotknout (mimochodem, plány na rozpuštění slovanské rasy v našem prostoru existovaly). Rudá armáda sem jen tak zbůhdarma sama od sebe nedošla, taktéž se v tu dobu již jednalo o vítěznou armádu se vším všudy a taktéž stojí za to připomenout, čím vším morálka Sovětského svazu za války prošla. Poválečné rozdělení světa včetně otrocké železné opony byla politická hra, ne důsledek válečné agrese.

0/0
7.7.2011 15:46

gentlastwo

Z vyprávění rodičů...Jde o to, jak byli informováni,

když  zabrali Sudety  a pak v druhé  fázi začali  zavírat  Nár. socialisty, Sokolly, komunisty,...

   Bez  řádného soudu..!!!!

0/0
7.7.2011 16:00

KOČÍ -> jenom přesmyčka ÍČKO

Re: jsou i jiní

Tak tak, naprostou pravdu máte. Když se k našemu městu blížila rudá armáda, místní lihovar se celý vypustil do potoka. Aby nedošlo k tomu, co tu popisujete.. R^

0/0
7.7.2011 15:44

AugustusTiberius

Re: jsou i jiní

stokrat radeji risknu exces ozralych vojaku (ktere byli trestany a to dokonce i na dobytem nemeckem uzemi v posl.roku valky) nez PLANOVANOU genocidu panske rasy

0/0
7.7.2011 15:49

KOČÍ -> jenom přesmyčka ÍČKO

Re: jsou i jiní

Pokud bych byl žid, cikán, homosexuál nebo jiná Němci pronásledovaná menšina, jistě bych s Vámi souhlasil, protože by mi hrozila genocida. Pokud by mi hrozilo znásilnění popř. zavraždění od rudoarmějců, nebo poněmčení od Němců ...

0/0
7.7.2011 15:54

nibor

Re: jsou i jiní

A kolik Čechů bylo Rusy v roce 1945 zavražděno, kolik žen znásilněno, že se to kupodivu neptrojevilo na poválečných sympatíích k SSSR?

0/0
7.7.2011 15:57

AugustusTiberius

Re: jsou i jiní

jste predpokladam ceska...tudiz slovanka...co myslite ze by vas cekalo po nacisty vyhrane valce?

zkuste hadat...ostatne Hitler se s tim nijak netajil

0/0
7.7.2011 15:57

KOČÍ -> jenom přesmyčka ÍČKO

Re: jsou i jiní

Mám rakouský původ, a nehledě na něj by mne pravděpodobně čekalo poněmčení, stejně jako 60% veškerého českého obyvatelstva (dle návrhu úřadu říšského protektora). Pokud ne poněmčení, tak nucené práce. A pokud bych byl zarytý odpůrce režimu a aktivně proti němu vystupoval, tak poprava. :-)

0/0
7.7.2011 16:02

albert10

Re: jsou i jiní

Od Němců nám nehrozilo pouze poněmčení, ale vyhlazení. Ovšem válka byla naštěstí příliš krátká na to, aby k tomu došlo.

0/0
7.7.2011 15:58

nibor

Re: jsou i jiní

"Všichni se báli víc osvobození než příchodu němců." Větší kravinu už asi vymyslet nešlo. Ale přepisování dějin je teď v módě:-/.

0/0
7.7.2011 15:45

AgreSSator

Re: jsou i jiní

Přepisování dějin bylo vždy v módě.

0/0
7.7.2011 15:50

KOČÍ -> jenom přesmyčka ÍČKO

Re: jsou i jiní

Myslím, že pisatel to bere spíše z pohledu obyčejných lidí, ne z celkového pohledu státu. Když do vesnice přišli Němci, nestalo se nic. Když do vesnice přišli Rusové, to byl tanec. Jinak samozřejmě z pohledu státu se berou Rusové jako osvoboditelé a jsou přímáni kladně z důvodu že tu nezůstali na pořád, kdežto Němci zůstali, resp. chtěli zůstat.

+1/0
7.7.2011 15:51

nibor

Re: jsou i jiní

Jistě, v Bernarticích, Javoříčku, Psárech...nikomu Němci nezkřivili ani vlas, zato Rusové očividně nic jiného než znásilňování a loupeže neprováděli. Ach jo...

0/0
7.7.2011 15:55

AugustusTiberius

Re: jsou i jiní

precti si neco o valce v rusku od ruznych i zapadnich autoru...potom si mozna uvedomis co to znamenalo kdyz nemci prisli do vesnice:-(

0/0
7.7.2011 15:55

KOČÍ -> jenom přesmyčka ÍČKO

Re: jsou i jiní

Žiji v Česku, ne v Rusku.. Ale nijak nepopírám brutální působení protipartyzánských komand, na druhou stranu když se někdo stane partyzánem tak musí počítat s odvetnými kroky.. To platí i k příspěvku výše. Akce vyvolává reakci..

0/0
7.7.2011 15:59

nibor

Re: jsou i jiní

Takže vystřílení vesnice včetně dětí je oprávněná reakce na partyzány v okolí8-o?

0/0
7.7.2011 16:01

KOČÍ -> jenom přesmyčka ÍČKO

Re: jsou i jiní

Pokud obyvatelé partyzány podporovali, kryli, pomáhali jim.. Ve válce se na to asi dívali jinak než v míru, pokud pomáhalo 90%, těch 10% na to holt doplatilo, pokud 80%, doplatilo na to těch 20%..

0/0
7.7.2011 16:05

nibor

Re: jsou i jiní

No, pak s vámi není dál co řešit . Po válce se plnění takových názorů odměňovalo provazem a to oprávněně. Někdo, kdo je schopen obhajovat masové vraždění dokonce i dětí,  ať jde laskavě kamsi ke svým hnědým nebo rudým soukmenovcům.

0/0
7.7.2011 16:10

KOČÍ -> jenom přesmyčka ÍČKO

Re: jsou i jiní

Ale já to přeci neobhajuji, já jen říkám jak to bylo.. Myslíte že SSák, kterému partyzáni předtím postříleli půlku jednotky (ztráty způsobené partyzány v SSSR jsou asi 350 000 - 500 000 můžů) řešil, jestli jeden z deseti civilů náhodou není nevinný? Znovu Vám říkám že to neobhajuji, ale když partyzáni útočili na řádné jednotky, ty pak dělali odvety.. Nevím co na je na tom tak strašně nelogického.. :-/

0/0
7.7.2011 16:16

nibor

Re: jsou i jiní

Jasně, strašně důkladně to zjišťovali, jestli ta vesnice partyzány podporuje a zejména u dětí byla ta vina jasná na první pohled, že:-/, Byl jsem v pokušení napsat, že ten rakouský původ se na vás projevuje, ale pak jsem si uvědomil, že dnešní Rakušané už jsou vesměs slušní lidé, takže pro ně by to byla urážka, stavět je do jedné řady s vámi. Jen opravdu nechutný charakter se může udiveně ptát, co je na plošném vyvraždění vesnice nelogického, pro něj asi nic....

0/0
7.7.2011 16:23

KOČÍ -> jenom přesmyčka ÍČKO

Re: jsou i jiní

No jo, tak si melte tu svou, lepší říkat zaručené blbosti, než uznat že ten druhý má pravdu, klidně si je melte dál, já se tu s Vámi hádat nebudu.. Vždyť učitelka z dějepisu na ZŠ to říkala takto, tak to tak prostě musí být, žejo? ;-)

0/0
7.7.2011 16:46

nibor

Re: jsou i jiní

Mtrkací smajlík jako obvykle nevalného ducha značí, tady dokonce již s náznaky hysterie. Obhajovat šílené zločiny tím, že vlastně byly vyprovokovány odbojem a že když se děly, znamená, že jsou ve válce akceptovatelné,chce opravdu charakter.

0/0
7.7.2011 16:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.