- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
1) Proč takové věci nehlásit do RDS/TMC? Na co jdou dotace MDČR?
2) Značku bych chápal u předělané/rozestavěné křižovatky, kde navigace může posílat na neexistující sjezd a je nutné vnímat ukazatele ale ne u běžného zúžení/zpomalení, kde stačí vnímat příkazové/zákazové značky značky.
takových značek zapotřebí.
Navigace mozek nevymývá, ale pokud uživatel navigace měl vymytý mozek už předtím, tak navigace to už nezachrání ... faktem je, že ta značka mi přijde také zhola zbytečnou, ale zase na druhou stranu - hlupáků je na světě pořád dost a dost, jen nerozumím tomu, proč by měl stát za naše peníze chránit hlupáka před jeho vlastní hloupostí a i beztoho je u nás těžce přeznačkováno, což vede k další degeneraci řidičů - stačí se podívat kolik řidičů dnes vůbec netuší zhola nic o pravidlu pravé ruky
Tohle je prča, kdo nemá navigaci, další krám do auta, tak má klid a nemusí přemýšlet na kravinami na cestě.
Kdo nepřemýšlí, ten udělá průšvih stejně. Kdo přemýšlí, tomu navigace může pomoc.
Vymyslet značku "Řiď se značkami" může jen nevytížený státní úředník a i to jen za solidní úplatek.
Proč, když se mluví o úsporách na ministerstvech nám novináři vnucují, kolik by se muselo propustit požárníků nebo policistů? Stačí, kdyby se zrušilo 75% procent míst na ministerstvech, generálních ředitelstvích a jiných ústředních orgánech!!!
Nebo má někdo dojem, že nás obtěžuje málo orgánů?
Taky rychle vymyslím nějakou značku. Třeba na ní bude mozek a bude znamenat: Müsli!
Osobně navigaci používám, pokud možno s co nejaktuálnějšíma mapama a hlavně s co nejaktuálnější databází radarů a hlídek Ale jsem si pořád vědom, že mapa nemusí být aktuální. Na displej občas mrknu, hlavně před neznámými složitějšími křižovatkami. Přesto si trasu předem nastuduji (na netu a papírovou mapu vozím a občas i po cestě využívám, když se mi něco nezdá) a hlavně primární je vždy značení u silnice a aktuální situace, GPS je jen takový pomocník v nouzi - nejsem poslušná ovce, abych jel tam kam mi říká navigace i když moje oči a můj mozek říkají zcela něco jiného.
Aha, a co má teda řidič udělat, když v místě kde je evidentně STAVBA, mu navigace hlásí, že jede v protisměru To se jako jinde nestává, že by přejel do protisměru
Proč u tohoobjevného článku není oblíbený titulek iDnesu - Víme první?????? Ta značka je tam snad už pár měsíců.... ale páni pisálkové o ní píšou až dnes.... Nebo že by byla nějaká tiskovka???
ale přeškrtnuté GPS mi přijde dost praštěné... signál je přece i v místě objížďky. Možná je to ale pro BFU srozumitelné...
Uznávám, že ta značka může mít smysl pokud se musí něco objíždet nebo jinak odbočovat nebo jsou dočasně jinak nastaveny jednosměrné komunikace. Pokud ale řidič jede 130 km/h podle GPS a nevšímá si značek s omezením na nižší rychlost, tak se na mě nezlobte, ale to je b*b. Podle mého názoru když někam postavím (80), tak je to tím vyřízené.
Problem je ten, ze uvedene priklady pro jeji zavedeni u nas jsou v lepsim pripade vtipne. Takovahle znacka se hodi tam kde se treba predelavaj ruzne najezdy, dalnicni krizovatky apod. kdy vas navigace presvedcuje ze se mate drzet napr. vlevo jenze ono to uz neplati nebot je to predelane.
Jenze rekneme si na rovinu, na to staci sledovat smerove cedule. A kdo nezvladne sledovat smerove cedule - aby si zkontroloval napady navigace, tak ten si ani nevsimne znacky ze navigaci pravce ted nema poslouchat.