Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Téměř 200 uprchlíků se utopilo v Rudém moři, loď zachvátil požár

Jen tři uprchlíci ze dvou set přežili požár na lodi plné běženců ze Súdánu a sousedních zemí. Loď je měla nelegálně převézt do Saudské Arábie, vypukl na ní ale požár. Většina běženců se pak utopila v Rudém moři, informovala s odvoláním na súdánské úřední zdroje tamější státní média.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pravicovyruger

Utonulí sudánci

na jemenské lodi , plující pod kubánskou vlajkou......

To zní jako ze špatné anekdoty..

0/0
7.7.2011 13:31

kulik933

TomaHawk

Není nad americký TomaHawk

0/0
6.7.2011 12:14

[[[antimultikulturista vz. 58]]]

venku sviti slunicko a

den je krasny :-)R^ vid cenzurku? ;-D;-D;-D

0/0
6.7.2011 10:58

Sucubus

po ránu

tu je většina lidí se kterými souhlasím, zajímavé :-)

0/0
6.7.2011 9:19

Deratizátor vulgo Krysařík

A ten požár vypukl sám od sebe, nebo až po zásahu raketou?

8-o

+1/0
6.7.2011 8:53

Jmenuji se Banda. Patrik Banda.

Zajímalo by mě, co v té své původní vlasti dělali,

že ji přivedli do tak zbídačeného stavu. Nebo se to tam zbídačilo samo, jako se tady ztrácí samy radiátory z paneláků?:-P

+1/0
6.7.2011 8:26

misery index

Re: Zajímalo by mě, co v té své původní vlasti dělali,

R^R^R^

0/0
6.7.2011 17:28

ybes

Dneska je krásný den

Jen ti jaderní inženýři a astrofyzikové se měli při svém pilném studiu také naučit plavat....;-D

+2/0
6.7.2011 8:04

kunta_kinte

Sakra

temer 200 lidi, co by jiste nebetycne pomohli evrope v dalsim rozvoji je fuc. ;-(

+1/0
6.7.2011 7:45

jan.banos

Re: Sakra

R^

zahájil jsem 1000ms ticha.

0/0
6.7.2011 11:35

Profesionální neúplatný diskutér

A pak že jen samé negativní zprávy

Anebo je snad někdo z vás chtěl ubytovat?

Anebo zaměstnat?

Anebo živit ze svého?

Anebo si někdo myslel, že tihle lidi budou přínosem pro ekonomiku EU ?

+12/0
6.7.2011 7:39

Corason

bleh

ok 200 jich nedojelo na rozdíl od těch 2-4 tísíců co přistávají do Evropy každý den!... Kdo je chce, nechť si je vezme, ale ať po mě nežádá abych za ně cokoliv platil.

Jak tu někdo poznamenal, co si pomyslet o lidech, kteří jen tak odjedou a doma nechají ženy a děti, a přitom to nejsou váleční, ale především ekonomičtí uprchlíci (vyžírky) ;-€

0/0
6.7.2011 5:04

wertzu

Re: bleh

V Itálii se pokoušeli,aby si tito lidé v táborech alespoň uklízeli.Marně.Kudy tam chodí,tam se povalují jejich exkrementy a nejsou schopni ani vracet nádobí po jídle.Prostě místo aby se sebral a misku odnesl pár metrů do sběrného místa,tak ji raději odhodí za sebe.To je to obohacení evropské kultury.Rv

0/0
6.7.2011 6:20

ThutmoseIII

...

pokud by se člověk měl držet některých statistik (nějaký ten milionek ročně), tak se do Evropy jen za tento den dostaly další cca 3 tisíce imigrantů... Což o to, on by to sám o sobě nebyl vůbec špatný fakt, pokud by však ti lidé vyznávali hodnoty, které jsou alespoň v základech kompatibilní s našimi, měli by snahu se začlenit a společnosti, do které se přistěhují, měli co dát... To je rozdíl mezi tou imigrací do USA před nějakými těma třeba sto lety a do Evropy nyní... To je rozdíl například mezi emigrací Ukrajinců k nám a třebas těch Súdánců někam do Francie. A aby mě zas nějaký pseudohumanista, který vše chápe omezeně a za vším hned automaticky vidí rasismus, nenazýval extrémistou, tak podotýkám: je rozdíl mezi například člověkem třeba z Kamerunu, který jde třeba do Anglie studovat medicínu a následně tam zůstane praktikovat a mezi těmi hordami bohužel pologramotných, kteří tvoří drtivou většinu imigrantů, jejichž jedinou ambicí je zde dostávat štědré přídavky, kterými si je kupuje

0/0
6.7.2011 2:55

ThutmoseIII

Re: ...

...evropská levice, kam se jen na Západ podíváte...

0/0
6.7.2011 2:55

Duce Mea Luce

Re: ...

Tihle byli taky studenti, ale zjevně tu "praktikovali" něco jiného.

http://jihlavsky.denik.cz/zpravy_region/20110428_ji_tri-studenti-polytechniky-znasilnili-m.html

+1/0
6.7.2011 3:07

venoch

Re: ...

Asi reagujete na me. Ja s vami souhlasim, pokud se bavime o zaclenovani cizincu-emigrantu do jineho statu, jine kultury a podobne. Emigranti by meli....spise musi prebirat hodnoty toho statu, kam chteji emigrovat. O tom diskutovat nechci. Prichazeji do cizi zeme a podle toho se musi chovat. To ze se to nedeje, ze zneuzivaji socialni system a jine veci je chybou statu, ktery to po nich nevyzaduje a jeste je v tom podporuje. Za tohle by meli byt okamzite vyhosteni, bez jakekoli diskuze, tak jak to udelal Sarkozy s rumunskymi romy. Me ale vadi, ze tady lide odsuzuji to, ze se nekde jinde na svete dostanou jini lide nezavinene do strasne situace, rozhodou se k emigraci, coz je hodne tezky krok v lidskem zivote a jeste jim preji smrt.

0/0
6.7.2011 4:14

Profesionální neúplatný diskutér

Re: ...

Každý má vždy podíl na své situaci. A o těchto lidech nikdo neví zhola nic.

0/0
6.7.2011 7:45

venoch

lidi....neblaznete

Lidi, co tady vyvadite, vy mate radost ze smrti jinych? Co to ve vas je? Proc vam to dela takovou radost? Jen kvuli tomu, ze mame u nas spatny socialni system, ktery podporuje nase neprizpusobive tak podporujete smrt jinych lidi? Kampak jste to az zasli? Na svete existuji miliony lidi, co se snazi najit praci jinde, protoze ve sve vlasti je ceka bida nebo vezeni ci smrt, co je na tom nepochopitelne? To, ze se to nedeje zrovna vam? To je duvod, ze se to nemuze dit jinym? Vite, ze jen v USA se hlasilo k narodnosti Ceske nebo Slovenske pred 2 sv.v. asi 3,5 milonu lidi, sami emigranti, co by jste rekli nekomu, kdo by si pral jejich smrt? Ze Arab neni Evropan? Neni to tak davno co jsem totez slysel o Asiatech a dnes si nas Asiati najimaji jako levnou pracovni silu, tak se vzpamatujte.

0/0
6.7.2011 2:10

cartouche

Re: lidi....neblaznete

"Vite, ze jen v USA se hlasilo k narodnosti Ceske nebo Slovenske pred 2

sv.v. asi 3,5 milonu lidi, sami emigranti, co by jste rekli nekomu, kdo

by si pral jejich smrt?"

Jsi aspoň natolik inteligentní, abys byl schopen rozlišovat mezi legální imigrací a imigrační turistikou? Nechci tě přeceňovat, ale obávám se, že to přesahuje tvoji intelektuální kapacitu.

+1/0
6.7.2011 2:20

ModroPlach

Re: lidi....neblaznete

Legalni imigraci? A co si predstavujete pod takovym pojmem :)?

0/0
6.7.2011 2:41

cartouche

Re: lidi....neblaznete

Jsi magor, mešuge nebo co?

0/0
6.7.2011 13:33

Galis27

Re: lidi....neblaznete

pane vy jste blazeen...!

0/0
6.7.2011 3:13

venoch

Re: lidi....neblaznete

Co to meni na tom, ze ti lide maji mizerne podminky k zivotu, mozna dokonce i nemoznost preziti a ze chteji odejit za vidinou lepsiho zivota nebo alespon preziti  jinam? A co to meni na tom, ze jim tady spousta lidi preje smrt? Obavam se ze vubec nic. Jen takova otazka, kdyby vy jste mel tu moc, a bylo to zcela legalni, ci podporovane, dokazal by jste je treba postrilet? Podivat se jim do oci a strelit? Ne? Tak proc jim prejete smrt? Zkuste mi to pri me slabe inteligenci vysvetlit.

0/0
6.7.2011 3:57

Ravenek

Re: lidi....neblaznete

Ja ty lidi chapu a na jejich miste bych se pokousel uplne o totez. Problem je ale v tom, ze porozumeni a lidskost musi jit stranou, protoze my se nedostavame do stavu, kdy lidem misto chaosu nabidneme poradek, ale do stavu, kdy tito lide chaos prinaseji. A na prvnim miste by mela byt vzdy snaha o zachovani vlastniho preziti, vlastnich hodnot a vlastniho naroda. Nemuzeme obetovat sami sebe jen proto, aby se jini meli lepe.

0/0
6.7.2011 5:52

wertzu

Re: lidi....neblaznete

No jo,ale vysvětlujte to pomateným pseudohumanistům.Vysvětlete jim,že takový člověk z Afriky se mu klidně bude dívat do očí a po tom co mu nabídnete kus svého pohodlí,tak on vás mezi ně střelí.Je to pouze o osobní zkušenosti a takovým lidem v Itálii to již nikdo vysvětlovat nemusí o co jde a jim hrozí.Ti to již prožívají.EU

0/0
6.7.2011 6:31

katano

to je smutná zpráva

0/0
6.7.2011 1:53

vladino

Těch lidí je mi fakt líto

Myslíte, že se podaří zjistit, kdo to zavinil?

0/0
6.7.2011 1:38

vgzp

Re: Těch lidí je mi fakt líto

tak myslis-li to vazne,tak je mi te take lito!:)

+2/0
6.7.2011 1:49

LUF4

Re: Těch lidí je mi fakt líto

Píšou že to zavinil oheň, na palubě zřejmě nějaký kuřák. Taky to zavinil ten koho napadlo ilegálně vycestovat do jiné země. Asi neměli dost zbraní aby mohli dělat piráty.

0/0
6.7.2011 2:31

J,J,HOLKA

požár

proč ten požár neuhasili? 8-o vody měli dost 8-oV

+2/0
6.7.2011 1:07

abraxas125

Re: požár

nejspíš čekali, že to někdo udělá za ně...

+8/0
6.7.2011 1:10

Hovněj nesmrtelný

Re: požár

Podle příspěvků dole jsou tito lidé bezmezně líní, tak asi raději shořeli, než aby vykázali nějakou činnost. :-)

+1/0
6.7.2011 1:11

vgzp

Re: požár

haseni pozaru uz se da zaradit k pracovni cinnosti a to oni nesmi.

+5/0
6.7.2011 1:13

LUF4

Re: požár

Nevěděli že oheň se dá uhasit vodou, nechodili do školy

+2/0
6.7.2011 1:35

Zefram Cochrane

Re: požár

Nebyl čas, všichni si ještě narychlo kontrolovali papíry pro pracák a sociálku.

+2/0
6.7.2011 8:17

oldiess

Je to sice drsný, ale teď je z nich už jen statistika

zajímavá je ovšem ta Kubánská vlajka, že nejeli za Fidelem

0/0
6.7.2011 1:05

vgzp

za praci nepluli

Tak asi je kazdemu jasne,ze tito lide nepluji nikam jen proto aby meli praci,kterou u v jejich nemaji.Oni pluji pouze za lepsim zivotem a to je rozdil.Pracovat nebudou,mysli si,ze my se se zde mame jako v raji a to bez prace.Kdyz prijdou do Evropy,tak nam zadnym prinosem nejsou,jen se mnozi,pobiraji davky,uzivaji si vyhod a ozveme-li se proti tomu jsme okamzite obvinovani z rasismu.Ten tu skutecne je,ale v nas neprospech.Ten,kdo zna cernochy,Indy,Pakistance....jen z fotek,filmu....ma samozrejme jiny pohled na vec.Ukazuji nam je totiz jen v ruzovem svetle.Realita je ale jina.

+1/0
6.7.2011 0:59

bear64

Re: za praci nepluli

pracovat nebudou, to je blee, jen pichat, mnozit se a natahovat pazouru po davdach, dejte, ja mam NAROK !!

+2/0
6.7.2011 1:06

síma25

Re: za praci nepluli

Až na ty Indy s Vámi plně souhlasím. Ale pár Indů znám a jsou to hodně pracovití lidé. Stejně jako když se podíváte do Indie - ti lidi se snaží. Pracují, pokoušejí se zlepšit svoji situaci prací a pokud dostanou příležitost, tak i studiem. Neříkám, že tam nejsou výjimky a líné špíny, ale řekla bych, že jsou v menšině. Bohužel jsou tam tak zoufalé oblasti, kde se nedá sehnat žádná práce a kde už mnoho lidí rezignovalo, ale většinou jsem tam viděla snahu.

Horší je to s těmi Pakistánci a hlavně Afričany:( Spousta z nich se narodila za války a neznají nic jiného. Nemají vzory "normálního" chování, nikdy neviděli své rodiče vstávat ráno do práce a odpoledne nakupovat, nemají žádné sociální návyky, jen čekají odkud přijde pomoc...

0/0
6.7.2011 9:21

Posel z Liptákova II.

Ta nesnášenlivost zaprděných čecháčků...

...tady na diskuzích už mě začíná dost krkat !!

0/0
6.7.2011 0:58

vgzp

Re: Ta nesnášenlivost zaprděných čecháčků...

ano,ja je treba rad nemam.Zil jsem po jejich boku nekolik let a s cistym svedomim mohu rici,ze z 99% je to lina pakaz.Takze nekomu vadi nesnasenlivost zaprdenych Cechacku,me zase vadi prilisna tolerance zaprdenych Cechacku z neznalosti.

+7/0
6.7.2011 1:06

Posel z Liptákova II.

Re: Ta nesnášenlivost zaprděných čecháčků...

nevím, mám opačné zkušenosti. A to takové, že přistěhovalci z východu jsou mnohem snaživější, pracovitější a ochotni vzít mnohem horší práci, kterou u nás nevezme ani nezaměstnaný Čech...

0/0
6.7.2011 1:22

vgzp

Re: Ta nesnášenlivost zaprděných čecháčků...

tento clanek ale neni o Ukrajincich.Jde nebo lepe slo o obcany africkych zemi a ty jsem okomentoval.

+3/0
6.7.2011 1:27

cartouche

Re: Ta nesnášenlivost zaprděných čecháčků...

Jak vidno, naše školy už produkují lidi, kteří nerozlišují mezi Ukrajinou a Afrikou. Takovým se prý líp vymývají mozky.

+2/0
6.7.2011 2:22

Queribus

Jestli myslíte pracovní sílu z postrsovětských států,

tak to už dávno není pravda.

0/0
6.7.2011 2:40

Ak-trax

Re: Ta nesnášenlivost zaprděných čecháčků...

tak to začni řešit troubo. No co nenaděláš nic.. zítra ráno v šest do práce !!;-)

0/0
6.7.2011 1:08

PořízkovabastaII

Re: Ta nesnášenlivost zaprděných čecháčků...

Zabruste si na youtube, na výtvory zaprděných noráčků a švéďáčků, oni s nimi už dobu žijí. Třeba pak konečně přijdete na to jakej jste.... jak jste se zmýlil.

+4/0
6.7.2011 1:57

cartouche

Re: Ta nesnášenlivost zaprděných čecháčků...

To chápání bude ještě nějaký čas trvat. Z multikulturní výchovy měl totiž na vysvědčení podtrženou jedničku.

+2/0
6.7.2011 2:23

PořízkovabastaII

Re: Ta nesnášenlivost zaprděných čecháčků...

To já náhodou taky. Na základce jsem v 9 třídě napsal kráásnej referát na multikulturní soužití. Byl plnej správnejch názorů, pravdivých skutečností, míru, lásky a porozumění. ;-D Jenže to bylo 100% teorie a 0% praxe.... prominťe paní učitelko ;-D

0/0
6.7.2011 11:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.