Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Povstalci nabízejí Kaddáfímu možnost poklidného dožití v milované Libyi

Libyjský diktátor Muammar Kaddáfí dostal od šéfa místních povstalců Mustafá Džalíla nabídku na poklidný odchod do důchodu výměnou za odevzdání své moci. Sebevědomí povstalců posílilo i Turecko, jehož ministr zahraničí v neděli navštívil Benghází.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Majkyho_pupik

Trosku dost tady nefunguji vlakna

diskuzi, ze?

0/0
6.7.2011 12:18

pučmidrát

Re: Trosku dost tady nefunguji vlakna

Eh., nemáš komu dokazovat svou jedinou pravdu a neomylnost??;-DR^

0/0
6.7.2011 12:31

Majkyho_pupik

Re: Trosku dost tady nefunguji vlakna

jak je videt tak zajemcu je stale dost;-)ano, pokud mam pravdu a kolega diskuter nema, tak to klidne napisu. nemam s tim problem, vy ano?

0/0
6.7.2011 12:34

Lady Lucy

Re: Trosku dost tady nefunguji vlakna

Jak vlastně vidíš revoluci v Egyptě?

0/0
6.7.2011 12:35

Majkyho_pupik

Re: Trosku dost tady nefunguji vlakna

nejak to specifikuj, ted nevim, co tim myslis presne. ale obecne velmi podobne jako tu v Tunisku, Libyi nebo v Syrii. Pokud se 40 let koukas na stejny face v televizi a poslouchas stejne blaboly, tak te to jednou proste prestane bavit...

0/0
6.7.2011 12:37

Lady Lucy

Re: Trosku dost tady nefunguji vlakna

Ok. Jo to chápu, i když tak dlouho jako Kaddáfí nevládne snad nikdo.. jinak ale tím myslím, jak to tam vidíš teď, vládne tam armáda :-) každopádně se otevřel přechod do Gazy, jsem ráda, Mubarak byl Americká loutka....

0/0
6.7.2011 12:41

Majkyho_pupik

Re: Trosku dost tady nefunguji vlakna

jo takhle. no bude to velky boj jeste... videl sem po revoluci porad na bbc kde se resila ustava a svobodny volby v Egypte. Ty nazorovy rozdily jsou obrovsky, lidi nemaji zadnou zkusenost s demokracii, do toho islamisti a krestanska mensina... Ale na druhou stranu ty lidi podle me vedi, ze pokud se zacnou mlatit, tak umrou hlady, neb ta zeme nema nic krome turistiky... pral bych jim demokracii a svobodu ale bude to beh na dlouhou trat x let...

0/0
6.7.2011 12:45

minolt

Francie přikročením k vyzbrojování povstalců

přitom podrývá celou snahu Západu vybombardovat stávající režim z vládnutí Libyi, pod dobrou záminkou plnění rezoluce OSN, naznačuje John Laughland, ředitel Institutu pro demokracii a spolupráci v Paříži.

"Argument pro válku je, jak víme, založen na obvinění, že libyjská vláda útočí na civilisty. Doznání francouzské vlády, že vyzbrojuje povstalce, je očividným přiznáním, že to, co se děje v Libyi je boj mezi vládou a ozbrojenými povstalci - a ozbrojení povstalci nejsou civilisté. Takže jakýkoliv útok na ozbrojené povstalce v Libyi není nutně válečný zločin. Jinými slovy, tato zpráva, nejen že je neslučitelná s ospravedlněním války v Libyi, ale je zcela v rozporu s ním, "řekl Laughland

+1/0
6.7.2011 7:34

minolt

Re: Francie přikročením k vyzbrojování povstalců

­George Kenney, bývalý diplomat SSA řekl, že Francie údajně povstalcům také dodala několik lehkých tanků a to že později povede k dalším problémům.

„To bylo od Francie velmi bláhové. Nevíme, kdo tito povstalci jsou. Nevíme, co s těmi zbraněmi budou dělat. A já bych se domníval, že si významné procento těchto zbraní nalezne cestu do rukou teroristů a stane se zase dalším problémem, se kterým se budeme muset později potýkat."

+1/0
6.7.2011 7:35

pučmidrát

Re: Francie přikročením k vyzbrojování povstalců

No podle zpravodajství jim dodali  i nějaké Stingery. Kadáfí již nelétá, tak se Talibům  jistě hodí do hor v sestupovém koridoru na kábulské letiště!

0/0
6.7.2011 12:17

Lady Lucy

Re: Francie přikročením k vyzbrojování povstalců

Včera se vzdalo 300 rebelů v Západních horách a 700v Misurátě. + zatčeni nějácí francouzští vojáci.

http://youtu.be/K3Sg2lNk-n8

Tady je video o těch Katarských zbraních, kdyby Tě to zajímalo.

0/0
6.7.2011 12:21

pučmidrát

Re: Francie přikročením k vyzbrojování povstalců

Jj. zajímavé, a to je jen zlomek zbraní. Pak tady jště nějaký servil může blábolit o nějakých civilistech!

0/0
6.7.2011 12:30

Lady Lucy

Re: Francie přikročením k vyzbrojování povstalců

http://www.libya17f.com/

No právě, kdyby lidi chtěli, tak přece s rebely nebudou bojovat a nebude třeba města dobývat.....

0/0
6.7.2011 12:34

Larry Matejka

Re: Francie přikročením k vyzbrojování povstalců

Více jak sto dní bombardování Libye je nejdelším "humanitárním" bombardováním v historii. Dost času na to, aby se oficiální historka rozpadla, jak domeček z karet. Robert Gates si nedávno stěžoval, že neúspěšná mise v Libyi narušuje proces Arabského jara, čímž nepřímo přiznal známý fakt, že barevné revoluce v arabském světě jsou z velké části syntetické, podporované a bohatě financované US Department of State... Dokonce i Sorosovi hoši z Human Rights Watch byli nuceni přiznat, že historky kolem znásilňování a další vylhané skutečnosti se nezakládají na pravdě. Suzane Riceová otevřeně lhala na půdě RB OSN a vymohla si rezoluci na základě lží, že Libyjská vláda masakruje neozbrojené civilisty... Je načase, aby členové CFR jako Riceová, Clintonová a další odstoupili ze svých funkcí... Lidé v Libyi trpí nočním, zákeřným bombardováním, na podporu probritských a proidrisovských neokoloniálních sil z východních kmenů, džihádistů, Al Qaedy, LNSFatd.. Nikoli prodemokratických sil.

+1/0
6.7.2011 12:55

J,J,HOLKA

vraždící mašiny

dneska jsem čekala celej den na nádraží a zase žádná vraždící mašina z Libye nepřijela :-/V

0/0
6.7.2011 1:09

pučmidrát

Re: vraždící mašiny

Musíš ještě chvíli počkat. Než začne Brusel přerozdělovat černoušky z centrální Afriky, kteří hákovali v Libyi v naftových polích.A zdrhají před bombami NATO. Už jich je v Itálii a ve Francii hafo! Možná s nějakým kakaovým Kunta Kinem uděláš štěstí. Než s nějakou obtloustlou mašinou.No i když.........??! Babička říkala - proti gustu žádný dišputát!;-DR^

+1/0
6.7.2011 12:14

Larry Matejka

Re: vraždící mašiny

R^;-D

0/0
6.7.2011 13:21

Ferovka Veřejná DemiDžon

A co demonstrace 2 mil Libyjců

proti bombardování letouny NATO a na podporu Kaddáfího ......???????????????

http://www.youtube.com/watch?v=ZLt_PTCg1bQ&feature=player_embedded

0/0
5.7.2011 21:47

Kicker

Re: A co demonstrace 2 mil Libyjců

Psst. To je konspirační teorie, psst. :D

0/0
5.7.2011 21:51

Larry Matejka

Re: A co demonstrace 2 mil Libyjců

Podle místních humanitárních bombarďáků je tam Kaddáfí všechny nahnal násilím... Diktátor jak noha... K tomu rozdal zbraně asi tří miliónům Libyjců... Rv;-D

0/0
5.7.2011 21:52

Lady Lucy

Re: A co demonstrace 2 mil Libyjců

http://youtu.be/W3LPyZhvGNg

0/0
5.7.2011 22:51

Majkyho_pupik

Re: A co demonstrace 2 mil Libyjců

Uz se tesim, jak po padu rezimu budou mit ty 2 miliony Libyjcu konecne sanci svobodne rict, jak to s touhle marš fraskou ve skutecnosti bylo;-)

0/0
6.7.2011 10:32

Lady Lucy

Re: A co demonstrace 2 mil Libyjců

Já Ti to řeknu hned, spousty lidi, které znám tam byly, asi těžko ve válce půjde někdo pod hrozbou bombardování demonstrovat..

Ale Ty jim můžeš říct, jaké jsou volby mnohdy fraška;-)

0/0
6.7.2011 11:13

Majkyho_pupik

Re: A co demonstrace 2 mil Libyjců

Kde mluvim o nejake hrozbe?:-) Ano, ve valce se chodi demonstrovat opravdu tezko, presne proto je ten marš zcela absurdni...;-)volby v opravdovych demokraciich zadnou fraskou nejsou

0/0
6.7.2011 11:23

Lady Lucy

Re: A co demonstrace 2 mil Libyjců

Právě proto je ten marš OPRAVDOVÝ.. protože ti lidi dávají najevo, to co chtějí, a nejsou to poseroutkové jako třeba ty a historie Česka, nedělají věci jen tak na oko, jak to Ty uznáváš.. odpornou faleš.

0/0
6.7.2011 11:29

Majkyho_pupik

Re: A co demonstrace 2 mil Libyjců

Samozrejme, ze neni opravdovy. Nikdo rozumny a normalni by ve valce neporadal pochod pro civilisty. To je jako kdyby se za 1. svetove valky prochazeli miliony civilistu frontovou linii mezi zakopy... Je to absurdni fraska a jen co bude Kadafi odejit, zacnou ti lide, konecne mluvit svobodne

0/0
6.7.2011 11:33

Lady Lucy

Re: A co demonstrace 2 mil Libyjců

Takže ti lidi k tomu byli přinuceni? Kdo mě nutí tady psát proti útokům NATO? Kdo nutí mé kamarády tam být v Tripoli a demonstrovat a kdo nutí členy mých příbuzných? Díky za odpověď.

0/0
6.7.2011 11:34

Majkyho_pupik

Re: A co demonstrace 2 mil Libyjců

proc by k tomu meli byt prinuceni? Nas taky pochodovat na 1.Maje nikdo nenutil, ale nepochodovat znamenalo velke problemy. Vsechny totalitni systemy jsou uplne stejne;-)

0/0
6.7.2011 11:36

Lady Lucy

Re: A co demonstrace 2 mil Libyjců

Kolikrát jsi pochodoval ve válce?

0/0
6.7.2011 11:38

Majkyho_pupik

Re: A co demonstrace 2 mil Libyjců

samozrejmeze nikdy a nikdy ani nebudu, neb je to uplne normalni. to pochodovat ve valce normalni neni. celou dobu o tom pisu...;-)

0/0
6.7.2011 11:40

Kicker

Re: A co demonstrace 2 mil Libyjců

Totalitní systém? Asi moc nevíte jaký systém v Libyi je, jediné co víte je, že někdo Kaddáfího označil za diktátora. Informujte se, děkuji.

0/0
6.7.2011 11:40

Majkyho_pupik

Re: A co demonstrace 2 mil Libyjců

Ano, v Libyi je totalitni system, kteremu veli muz, jehoz nikdy nikam nikdo nezvolil;-)

0/0
6.7.2011 11:44

Majkyho_pupik

Re: A co demonstrace 2 mil Libyjců

kapitalismus funguje i s dnesnim peneznim systemem a pro vsechny. cili narozdil od komunismu funguje;-)

0/0
6.7.2011 12:13

Majkyho_pupik

Re: A co demonstrace 2 mil Libyjců

ja mluvim o tom, ze se svet ridi TOUTO rezoluci uz 4 mesice;-)

0/0
6.7.2011 12:14

Lady Lucy

Re: A co demonstrace 2 mil Libyjců

Západní část světa myslíš:-)

0/0
6.7.2011 12:22

Kicker

Re: A co demonstrace 2 mil Libyjců

Vážně? On funguje s dnešním peněžním systémem? A proto mají všechny evropské státy i USA atd. šílené dluhy? Jediný, kdo v krizi dokázal snížit státní zadlužování je Švýcarsko, protože tak rozhodlo v referendu, to je pane demokracie, ne ta fraška u nás. A jestli říkáte, že dnešní peněžní systém funguje, tak opět víte starou belu, dnešní systém funguje na systému úroků a dluhů a ten je dlouhodobě neudržitelný, už se to začíná projevovat docela dost. Zkuste si zjistit jak vznikají peníze a co je to vlastně úrok a z čeho se platí. ;)

0/0
6.7.2011 12:23

Kicker

Re: A co demonstrace 2 mil Libyjců

Ano, ovšem to, totalitní režim to asi v některých případech bude, ale totalitní režim také zakazují svobodu slova a mají neomezenou moc, čili to se docela vylučuje s lidovými sněmi. Kontrolní otázka, víte co je džamáhírije?

0/0
6.7.2011 11:52

Majkyho_pupik

Re: A co demonstrace 2 mil Libyjců

Kdyby v Libyi byla svoboda slova a Kadafi nemel neomezenou moc, tak zadna rezoluce RB OSN umoznujici ochranu civilistu v Libyi neni, protoze by nebyla potreba...;-)Otazka co je to dzamahirije mi pripomina otazku, co to byly volby v CR v letech 1950-1989... odpoved bude naprosto stejna;-D

0/0
6.7.2011 11:55

Kicker

Re: A co demonstrace 2 mil Libyjců

Jinými slovy to nevíte, protože vás to nezajímá, pokud si děláte názor pouze podle toho co vám řeknou největší média tak jste slepý hlupák, který věří všemu, co mu kdo podstrčí. Nezlobte se na mě, ale rezoluce OSN jsou mi u zadele. Ono ten úžasný kapitalismus. Stačí se zamyslet nad jedinou věcí. Nějaká země má potíže, MMF a Světová banka tam jdou, půjčí, oni přijmou mnohdy velmi kruté "opatření", většinou privatizaci skoro všeho a pak už o té zemi není nikdy slyšet, slyšel jste snad někdy, že by se taková země najednou dostala z krize? Že by se tam zlepšila životní úroveň? Ne, pak je ticho po pěšině, úkol splněn.

0/0
6.7.2011 12:00

Majkyho_pupik

Re: A co demonstrace 2 mil Libyjců

ja nevim, vedet nebo zjistit co znamena cokoliv dnes zabere asi 1 vterinu, tak proc se ztrapnujete podobnymi otazkami?:-)to kde jsou vam rezoluce RB OSN je vcelku vase vec, svetova politika se ale touto rezoluci uz asi 4 mesice ridi... na privatizaci statnich podniku neni vubec nic spatneho a uz jednou zminena resuscitace Argentiny je dobrym prikladem toho, ze kapitalismus ma sakra tuhy korinek a ze proste funguje. i kdyz se to nekterym velmi nelibi, ze?;-D

0/0
6.7.2011 12:06

Kicker

Re: A co demonstrace 2 mil Libyjců

Kapitalismus funguje, ovšem ne s dnešním peněžním systémem, a pouze pro pár vyvolených. Čili stejně jako komunismus. :)

0/0
6.7.2011 12:11

Lady Lucy

Re: A co demonstrace 2 mil Libyjců

Kdo ze se ridi rezolucemi OSN? Proč se takhle ztrapňuješ? Jak se dodržují rezoluce OSN ohledně Izraele;-D;-D

0/0
6.7.2011 12:11

Majkyho_pupik

Re: A co demonstrace 2 mil Libyjců

myslis, ze Cina a Rusko nebo Liga arabskych zemi necemu uverila? Vsichni presne vedeli co se chysta a jedine proc na to kyvli je fakt, ze to i pro ne bude zajimave

0/0
6.7.2011 12:33

Lady Lucy

Re: A co demonstrace 2 mil Libyjců

Jenže ti právě tu rezoluci kritizují, neměli tomu věřit.

A co se týká Kataru a Americké vládní loutky tam, tak se k tomu snad nemusím vyjadřovat nebo ano?;-)

0/0
6.7.2011 12:30

Majkyho_pupik

Re: A co demonstrace 2 mil Libyjců

Ja osobne tedy nepovazuji Ligu arabskych statu, Rusko, Cinu ani treba Katar za zapadni cast sveta? ty jo?;-)

0/0
6.7.2011 12:26

Majkyho_pupik

Re: A co demonstrace 2 mil Libyjců

ano, abych navazal na retoriku dnesni diskuze, tak nikdo zadne vlady nenuti delat rozpoctove schodky. To je pouze neschopnost politiku, nikoliv chyba systemu. ostatne sam mi zvladnete toto potvrdit hezkym prikladem ze Svycarska...;-)

0/0
6.7.2011 12:25

Lady Lucy

Re: A co demonstrace 2 mil Libyjců

http://www.youtube.com/watch?v=nRly01n0qbs&feature=share

Mimochodem jsou každý den, v pátky ale ty největší. A bude to tak stále.

0/0
6.7.2011 11:32

Lady Lucy

Re: A co demonstrace 2 mil Libyjců

http://fr.elkhabar.com/?230-algeriens-logent-dans-une

To je taky fraška co? Proč ti Alžířané riskují svoje životy a protestují proti útoky NATO;-) Můžeš se jich zeptat kdykoliv;-)

0/0
6.7.2011 11:27

Majkyho_pupik

Re: A co demonstrace 2 mil Libyjců

Francouzsky neumim sorry. co se tam pise?

0/0
6.7.2011 11:33

Lady Lucy

Re: A co demonstrace 2 mil Libyjců

Píše se o Alžířanech, kteří žijí v Libyi. Nejvíce jich žije v Tripoli a Záviji, a pak se píše, že byli (novinář) navštívit BAB EL AZIZIA, a mnozí Alžířané (přes 200) tam bydlí ve stanu, aby vyjádřili svůj protest proti útokům NATO. R^:-)

0/0
6.7.2011 11:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.