Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za pět let se „vybodovalo“ 33 tisíc řidičů, z toho jen 1 700 žen

Za pět let fungování bodového systému si Češi připsali přes šest milionů bodů. "Vybodovalo" se více než 33 tisíc řidičů, v drtivé většině mužů. Žen nasbíralo dvanáct bodů jen 1 720. Experti i ministerstvo dopravy jsou s fungováním systému spokojeni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mpixel

experti a podporovatelé bodového systému jsou vrazi

díky nim zemře na silnicích 2x více lidí než je běžné ve státech kde je možno jezdit i rychlostí 300km/h;-€;-O

0/0
4.7.2011 10:30

mpixel

Re: experti a podporovatelé bodového systému jsou vrazi

to je neoddískutovatelný a nepopíratelný fakt.

Podle všech výzkumů a studií a dokonce i reálně potvrzených statistik !! vyšší rychlost přiospívá k nižší nehodovosti.

0/0
4.7.2011 10:32

mpixel

Re: experti a podporovatelé bodového systému jsou vrazi

...přesto selský hloupý rozum vládne českým "expertům"

0/0
4.7.2011 10:33

mpixel

Re: experti a podporovatelé bodového systému jsou vrazi

koho zajímají odkazy na statistiky a přesná dat, že čeští experti jsou hlupáci. Tak odkazy na tyto statistiky najdete na těchto stránkách:

http://www.kauzy.nazory.cz/?subj=6

0/0
4.7.2011 10:34

Cislo 2

Re: experti a podporovatelé bodového systému jsou vrazi

To už je diagnóza ...

0/0
4.7.2011 11:01

pomocný učitel Václav Poustka

Re: experti a podporovatelé bodového systému jsou vrazi

Lidé jako vy by opravdu neměli sedat za volant.

0/0
4.7.2011 11:33

dislektik-idnes si na mě zasedla

docela by mě zajímalo kolik PIRÁTU silnic se vybodovalo

řekl bych že vypodování budou hlavně ti co v obci jely 55 km/h,pak co zapomněly zapnout bezpečnostní pás a jiné drobnosti které jsou pro provoz na komunikacích velice nebezpečné !:-/

0/0
4.7.2011 9:13

Smrť

Re: docela by mě zajímalo kolik PIRÁTU silnic se vybodovalo

Brzy bude mírné překročení rychlosti pouze pokutováno.

0/0
4.7.2011 9:15

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: docela by mě zajímalo kolik PIRÁTU silnic se vybodovalo

jistě že ale tento bodový systém měl býti od záčátku dokonalý a ne postihovat nesmysly a piráti se dále smějí !!

0/0
4.7.2011 9:18

Doubleblue

Re: docela by mě zajímalo kolik PIRÁTU silnic se vybodovalo

Máte pravdu...na druhou stranu která právní norma je od začátku dokonalá a nebylo potřeba ji v průběhu času novelizovat?

0/0
4.7.2011 9:31

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: docela by mě zajímalo kolik PIRÁTU silnic se vybodovalo

jelikož jsme v ČR tak snad každá,ale tady šlo jen o to ne kopírovat ale podívat se jak to mají jinde a poněkud se poučit ale fakt je ten že i tak by to bylo po česku

0/0
4.7.2011 9:43

Doubleblue

Pro Fair-play

Pokud někdo jezdí jakýmkoliv autem denně spousty kilometrů,možná by stálo za úvahu si pořídit navigaci,ta je po SPRÁVNÉM nastavení blbuvzdorná...tady opět platí,že pokud přenesu zodpovědnost na nějaký přístroj,pak musím být při nastavení obezřetný(typy silnic,typ vozidla,tolerance rychlosti,body POI apod.)...pak nebudete dělat přestupky a pak je tupě obhajovat na netu.

0/0
4.7.2011 8:18

Fair-Play

Re: Pro Fair-play

Další neomylný....;-D

0/0
4.7.2011 8:20

Fair-Play

Re: Pro Fair-play

Proč nepíšeš do původního vlákna? Chceš se zviditelnit?

0/0
4.7.2011 8:21

pomocný učitel Václav Poustka

Re: Pro Fair-play

Každý den za volantem se modlím, abych nepotkal někoho jako vy.

0/0
4.7.2011 8:37

Doubleblue

Re: Pro Fair-play

R^...a vo tom to je.

0/0
4.7.2011 8:40

Fair-Play

Re: Pro Fair-play

Já se sice nemodlím protože jsem ateista ale pevně doufám, že já nepotkám tebe a to nejen na té silnici protože nejhorší na světě je srážka s ......který si navíc myslí, že má nad hlavou svatozář.

0/0
4.7.2011 8:44

Doubleblue

Re: Pro Fair-play

Ve svatozáři mi už dávno došly baterky,ale jestli já se modlím(mohu k čemukoliv nejen k bohu?) pak doufám,že moje dítě neskončí pod vašimi koly tupého kroutiče volantu,protože pak druhé dítě dlouho neuvidí tatínka,který se neudrží. Je příjemné sledovat jak kamioňák jede po dálnici,jí za jízdy,vykecává se po vysílačce,sleduje televizi či film na DVD s nohama na palubovce a jede takhle přes celou republiku.Moc příjemný pocit.

0/0
4.7.2011 8:49

Fair-Play

Re: Pro Fair-play

Já nejezdím kamionem! Jinak ...demagogie! Víš, chtěl bych s tebou sedět u stolu, možná by se vše lépe chápalo. Ale tady..píšeš od začátku s notnou dávkou jízlivosti a hraješ si na neomylného.

0/0
4.7.2011 8:54

Doubleblue

Re: Pro Fair-play

Potřebujete dávat někomu osobně najevo z pozice síly při osobním setkání že máte pravdu? Jízlivý jsem jenom tehdy,pokud někdo dělá chyby které primárně obhajuje špatným značením apod místo aby hledal chybu u sebe...

0/0
4.7.2011 8:56

Fair-Play

Re: Pro Fair-play

Tak to vidíš, opět to nechápeš, myslel jsem to tak, že verbálně se diskutuje lépe než psaním a že se vše lépe vysvětluje a následně pochopí. Ale z tvé strany opět jízlivost a demagogie. Končím, odjíždím dle tvého názoru "prasit" do provozu jako ostatně již 25 let bez nehody a trestných bodů.

0/0
4.7.2011 9:04

Doubleblue

Re: Pro Fair-play

Tak příjemné prasení přeji a mnoho dalších km bez nehody a trestných bodů...

0/0
4.7.2011 9:32

pomocný učitel Václav Poustka

Re: Pro Fair-play

O svatozáři řeč nebyla. Rozhodně se nepovažuju za neomylného. Nicméně mě děsí představa, že existují lidé považující páchání přestupků za normální běžnou věc.

0/0
4.7.2011 8:55

Fair-Play

Re: Pro Fair-play

Jinak nevím, čím jsem si vysloužil od tebe a tvého nohsleda takové opovržení když přiznávám, že občas nějaký ten přestupek udělám. Ostatně popsal jsem to níže a nebudu se opakovat.

0/0
4.7.2011 8:47

Doubleblue

Re: Pro Fair-play

Nepotřebuju se zviditelnit,nejsem dealer navigací a nejsem tupý kroutič volantem.Na silnici jsem v podstatě každý den a nemám jedinný bod,jak je to možné? A to navigaci nepoužívám.Překročím sem tam rychlost,ale nebudu se vymlouvat že to dodržet nejde,je to moje blbost,ne chyba nějakého katastru že šibuje s cedulema označení obec apod. hlouposti. Pokud máte navigaci a přesto sbíráte body za tyto přestupky o jakých píšete,pak vám nepomůže ani svěcená voda a najděte si jinou práci.Až někoho sešmelcujete ve vyšší rychlosti o pár kilometrů než by jste jet měl,pak si na to začnete dávat pozor.

0/0
4.7.2011 8:39

wiki5

vetsina

policistu jsou chlapi, takze statistika doklada, jak to ty zensky s chlapama umej

0/0
3.7.2011 23:27

Jardajar

Re: vetsina

Možná ani nevíte, jakou máte teď pravdu.:-)

0/0
4.7.2011 1:45

mrazik007

duvod

Jeste se pozastavim nad tim, ze tretina se vybodovala prerocenim rychlosti do 20 Km/h v obci. Zajimalo by me, kolik z teto tretny bylo u skol, nemocnic, skolek, nakupnich center a kolik na konci obce, nepouzivanych prejezdu atd.

Je snad kazdemu jasnem, ze o bezpecnost nejde, ale jde jen o vybirani penez, ktere od sprna bude opet zasobovat kasicky mest a obci a s odpovednosti provozovatele vozidla maji jisty prijem nekolik milionu, jen staci dat radar na sikovne misto, kde pro jistotu snizi rychlost.

+2/0
3.7.2011 21:36

habr

Re: duvod

Obecní policie má jednu přednost. Změří svého kolegu či starostu z jiného města zrovna na takovém blbém,  pro obecní kasu vhodném místě jako mají oni sami.  Už vidím jak starosta (obecní pohunek) cizí obce říká - pusťte mne - já vás u nás taky pustím.

0/0
3.7.2011 21:46

Qíteček

Re: duvod

No ale pro zbytek obyvatel, co zrovna nestarostuje, nic moc...

0/0
3.7.2011 21:52

l.g

Re: duvod

Řešení je prostší, než be se vám mohlo zdát: Nedělat přestupky.

To ale bohužel čecháčka nenapadne. Radši vymyslí 1000 důvodů, proč to je špatně. :-/

0/0
4.7.2011 1:02

Qíteček

Re: duvod

Jestli si myslíš, že to jde, tak asi málo jezdíš.

0/0
4.7.2011 1:04

Jardajar

Re: duvod

Ale jde to, proč by nešlo. Většinou ale blbě, když dodržování 50 někomu za váma věčně vadí.:-/

0/0
4.7.2011 1:48

Fair-Play

Re: duvod

Dokážeš pochopit, že to není jen o rychlosti jak si myslí většina řidičských lam!

0/0
4.7.2011 7:32

pomocný učitel Václav Poustka

Re: duvod

A o čem to tedy je?

0/0
4.7.2011 7:57

Fair-Play

Re: duvod

Přečti si zákon o provozu na pozemních komunikacích a také třeba AETR a další prováděcí předpisy a vyhlášky. Myslíš, že je vše jen o rychlosti?

0/0
4.7.2011 8:00

pomocný učitel Václav Poustka

Re: duvod

To netvrdím, ale cituji z článku: "Více než čtvrtinu z 3,25 milionu bodovaných přestupků a

trestných činů tvoří překročení povolené rychlosti v obci o méně než 20

kilometrů za hodinu, řekl mluvčí ministerstva dopravy Martin Novák."

0/0
4.7.2011 8:06

Fair-Play

Re: duvod

Ale samozřejmě, učitel hnidopich. Já to myslel samozřejmě všeobecně.

0/0
4.7.2011 8:09

habr

Re: duvod

O méně než 20 km/hod., je třeba o 5 km/hod. To je nepatrné, prakticky v okamžiku nepostřehnutelné zvýšení ychlosti třeba jen tím, že se řidič dívá okolo seba na provoz a ne na tachometr. Stačí se zamyslet, proč je tolik řetězovek před přechody. první řidič přibrzdí v okamžiku kdy druhý sleduje tachometr, zpětné zrcátko a potom drahocenná 1/4 vteřina v hustém provozu je pryč. Jenže to ten druhý nepřizná, tak se říká nedodržení vzdálenosti mezi vozidly.

0/0
4.7.2011 8:16

Smrť

Re: duvod

Bydlím cca 50 m od kraje obce, výjezd z naší ulice je u značky, omezující v obci rychlost na 40 km/h. Dlužno dodat, že výjezd je to nepřehledný - do kopečka, poštěrku, vpravo omezuje výhled sousedův plot, vlevo živý plot druhého souseda. Většina aut se tam pohybuje rychlostí okolo 70 km/h, leckdo i rychleji, protože se cesta (úzká okreska s rozpraskanými krajnicemi) k obci lehce svažuje a nejsou na ní zatáčky. Část motorkářů si tam s rychlostí hlavu vůbec neláme. Jenom čekám, kdy se ze mě stane ten zlý, mizerný řidič, co nějakému chudáčkovi nedal přednost. Je vážně takový problém projet povolenou rychlostí už kolem cedule a nebrzdit až čtvrt kilometru za ní?

0/0
4.7.2011 9:13

Smrť

Re: duvod

To je blbé s tím výjezdem, ale zase máš na samotě svatý klidR^. Minulý týden se mi podařilo zahlédnout, jak si kdosi u výjezdu ze svého pozemku instaluje vlastní zrcadlo... pravda, někde dál od domu by nemuselo vydržet dlouho, než by bylo znárodněno zlatými českými ručičkami :-/.

0/0
4.7.2011 9:51

Smrť

Re: duvod

Ups, to měla být reakce na lomihnáta o řádek níž... stařecký marasmus postupuje:-/

0/0
4.7.2011 10:20

lomihnát.

Re: duvod

Jak kde ..

Já zas znám místo, kde je cedule, a pak dlouho, dlouho NIC, než přijde "opravdický" začátek obce.

Mimochodem, my máme výjezd na silnici mezi stromy, mimo obec (samota) asi 50 metrů za značkou - ale značka NEJDE POSUNOUT ... :-/

0/0
4.7.2011 9:28

pomocný učitel Václav Poustka

Re: duvod

A proč by to probůh nešlo?

0/0
4.7.2011 7:55

Fair-Play

Re: duvod

Záleží na tom, kde a kolik toho najezdíš.

0/0
4.7.2011 7:58

pomocný učitel Václav Poustka

Re: duvod

Tak na tom tedy rozhodně nezáleží.

0/0
4.7.2011 7:59

Fair-Play

Re: duvod

Na tom záleží hodně!

0/0
4.7.2011 8:01

pomocný učitel Václav Poustka

Re: duvod

Jak to? On je rozdíl, když jedete podle předpisů 10 nebo 1000 km?

0/0
4.7.2011 8:02

Fair-Play

Re: duvod

Samozřejmě. Pokud pojedeš 10 km trasu kterou notoricky znáš, těžko uděláš ať vědomě nebo nevědomky nějaký přestupek. Pokud pojedeš trasu 1000 km tak je předpoklad hraničící s jistotou, že nějaký ten přestupek spácháš.

0/0
4.7.2011 8:06

pomocný učitel Václav Poustka

Re: duvod

To nechápu. Vy jezdíte podle paměti?

0/0
4.7.2011 8:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.