Diskuze

Registrované partnerství slaví pět let, na matriku zašlo přes tisíc párů

Už pět let mají gay a lesbické páry možnost uzavřít registrované partnerství. Pracně schvalovaný zákon začal platit 1. července 2006. Podle údajů ministerstva vnitra se do konce loňského roku registrovalo 1 111 párů. Sexuální menšině nejvíce vadí nemožnost adoptovat děti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Horst.Skalický

3. 7. 2011 22:45
Homosexualita je projevem nemocné společnosti.

Počet homosexuálů v naší společnosti dosáhl již takových rozměrů, že už musí s nimi počítat i politici, pokud chtějí uspět ve volbách.

Jenže mne zajímá jiná věc. Co na této úchylce vidíte pozitivního? Tuto otázku směřuji homosexuálům, já osobně na tom nevidím pozitivní vůbec nic. Homosexuál je nemocný člověk. Je to blázen, který myslí že je zdravý, proto nemůže být léčen psychiatrem. Je to duševní porucha nebo společenská? To je taky otázka, na kterou by si měli homosexuálové odpovědět sami. Zda jim takový život vyhovuje, když jsou jiným jen pro posměch. Možná chtěli původně na sebe jen upozornit a pak jim to zůstalo. Nevím, mám k nim řadu otázek, jenže oni odpovídají jen urážkami. Rozumná komunikace s nimi není možná, oni si svoji úchylku nikdy nepřipustí, nejsou k tomu ochotni. Ale já se jich ptám proč? Co je na tom lákavé a co je na tom pozitivní? Nebo je to jenom zpupnost a touha po odlišnosti? Pročpak se tak předvádějí? To se nemohou v tichosti sezdat, když už teda musí?

2 0
možnosti

babacek

4. 7. 2011 14:50
Re: Homosexualita je projevem nemocné společnosti.

Potom je nemocný každý kdo sebeméně vybočuje od tradičního postoje k rozmnožování.

1 0
možnosti

AA00_multinekulturní_2

3. 7. 2011 22:34
Toto

jsou zřejmě sezbírané údaje ze všech matrik k tomuto pěknému výročí :

http://www.youtube.com/watch?v=5C1yzZrjGNA&playnext=1&list=PLCCA45A7DC5A03576

:-)

0 0
možnosti

babacek

3. 7. 2011 15:11
RP

Nevěsta je šťastná, to je vidět. :-)

0 0
možnosti

Big-M

3. 7. 2011 15:17
Re: RP

ano, je :-)

0 0
možnosti

Jan.Tleskac

3. 7. 2011 6:49
Homosexualita je negativním jevem naší společnosti.

3 0
možnosti

RodoDendron0003

3. 7. 2011 9:03
Re: Homosexualita je negativním jevem naší společnosti.

Pokud by produkovala pouze lesbické porno, byla by pro tebe pozitivním?;-D;-D

0 0
možnosti

Big-M

2. 7. 2011 19:43
Registrovaných

partnerství 1000, z toho "odregistrovaných" jeden pár, na rozdíl od heterosvazků, kdy rozvodovost dosahuje více jak 50%

0 0
možnosti

libynn

2. 7. 2011 19:58
Re: Registrovaných

a co když jsou důvodem k vetší rozvodovosti hetero, právě ty děti? Protože vychovávat děti, to je nejen zodpovědnost za nezletilého, ale hlavně nutnost uskromnit se!

0 0
možnosti

Fotze

2. 7. 2011 17:25
Ano máte pravdu

Ano máte pravdu ti co kritizují homosexuální páry a adopci dětí.Je přeci lepší když dítě vyrustá v dětském domově a po dovršení 18 roku mu řeknou ahoj a tedka se musíš pěkně starat o sebe sám.Přeci homosexuální pár nemuže vychovávat dítě vždyt by ho mohl nakazit svoji homosexuální nemocí.

3 0
možnosti

RodoDendron0003

2. 7. 2011 17:58
Re: Ano máte pravdu

R^;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Jan.Emil.3

2. 7. 2011 15:30
Dávat děti homosexuálům je krátkozraké.

Homosexuálové jsou lidé vrtkaví, které baví chvíli to a jindy ono. Dokáží se nadchnout ale vždycky ochladnou. Dávat děti takovým lidem je riskantní. S velkou "láskou" dítě přijmou ale zakrátko jejich vztah skončí, jelikož není programován pro rodinu. Jim jde jen o bouchání a výplň přestávek mezi jejich homosexuálními aktivitami. Dle nich ušlechtilou aktivitou bývá usilovat o oadopci dítěte. Což o to, mít zájem o dítě je krásná aktivita ale co potom, až jejich homosexuální vztah ochladne a až jejich vrtkavý vztah skončí.

Zanedbávaný svěřenec homosexuálů - chudák. V lepším případě vrácen jak půjčená kniha do knihovny. V horším případě se protlouká jak možno. Sociální pracovnice dají od něj ruce pryč, protože znají co homosexuálové dovedou a jak vlivné jsou homosexuální organizace. Skandalizování a nařčení z diskriminace homosexuálů je to nejmenší, čemu by čelila špatně placená sociální pracovnice. Raději se tomu vyhne, dítěti pak nepomůže vůbec nikdo.

1 0
možnosti

Cynyc_

2. 7. 2011 15:57
Re: Dávat děti homosexuálům je krátkozraké.

To jsou nactiutrhačné žvásty, pro které nemáte žádné důkazy. Vědecké studie jasně říkají, že mezi výchovou heterosexuálním a homosexuálním párem není v průměru (tedy i při zahrnutí rozpadu vztahů) žádný rozdíl.

0 0
možnosti

Semper2

2. 7. 2011 12:45
Věřím, že těmhle nenormálitám bude učiněna přítrž

RvEURv

3 0
možnosti

Lanta 2004

2. 7. 2011 13:05
Re: Věřím, že těmhle nenormálitám bude učiněna přítrž

Nemusíš čekat. Se odstěhuj do KLDR  .Tam tyhle "nenormality"  netolerují a budeš tam mít klid:-P

1 0
možnosti

prolhaní novinári

2. 7. 2011 10:38
No, říkejte si co chcete

Ale vyrůstat jako dítě dvou chlapů musí být pro to dítě opravdu peklo, nevím jestli se nad tím někdo někdy zamyslel, ale dětský kolektiv si na politickou korektnost nepotrpí, okamžitě přiřkne onomu nebožákovi velmi nelichotivou nálepku, které se nezbaví.

0 0
možnosti

Petr_V

2. 7. 2011 11:26
Re: No, říkejte si co chcete

Třeba stejné jako výrůstat s jedním chlapem po rozvodu rodičů?

0 0
možnosti

RodoDendron0003

2. 7. 2011 10:10
Jaké jsou náklady na dětské domovy?

Proč může homosexuál adoptovat dítě, pokud nežije v registrovaném partnerství???

0 0
možnosti