Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jen jsem ho štípl do tváře, bránil se hokejista Duda u soudu

Případ hokejisty Radka Dudy, který je obžalovaný z výtržnictví, začal projednávat karlovarský okresní soud. Hokejistovi hrozí až dva roky vězení. Duda se dnes hájil tím, že důchodce nezmlátil, ale jen ho štípl do tváře. Napadený si trvá na svém.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

karelka7

Doufám,

že má pán aspoň tři synáčky rabijáky, přes metrák a trošku choleričtí a mstiví. A trošku mu domluvit ohledně chování k pánu otci! Jasně že se vší vehemencí, aby si to pamatoval nafurt , zmetek arogantní!

0/0
1.7.2011 10:17

abate

svetr nebo dres

Nejvíce mne pobavilo že když chtěl u soudu prohlásit : "Jen jsem mu přetáhl svetr přez hlavu" tak se ubreptnul a řekl  "Jen jsem mu přetáhl dres přez hlavu". Ha Ha - je to pako

0/0
30.6.2011 15:43

sittingsnake

To snaď nie ???

Je až neuveritelné, ba smiešne na akej stupidite sú schopní obhajcovia postaviť obhajobu svojho klienta. Ale teda budiž, ja by som navrhoval také recipročné riešenie , ktoré by bolo zároveň aj trestom. Ten pán by mohol takisto poštípať Dudu do tváre napr. kombinačkami . Ona tá jeho tvár je na také poštípanie ako stvorená....

0/0
30.6.2011 12:31

Philosopher

Správné řešení

Jedinné správné řešení, které vidím: najmout baseballový tým, počkat, až Duda vyrazí s autem a vyslat baseballisty na přechod, aby chodili sem tam ....

0/0
30.6.2011 11:30

Pravičák začíná být nadávka

je to charakter, ten Pan Hokejista

"Jen jsem ho štípl do tváře",  "Nesmysl, do kabiny jsem za soupeřem nešel"....

0/0
30.6.2011 9:18

Dufi

Rozumím tomu dobře?

Takže kdyby to nemělo takový mediální ohlas, mlátil by důchodce na přechodech dál??

0/0
30.6.2011 9:13

Pláteník

Re: Rozumím tomu dobře?

áno... přesně tak... a navíc nabušenej sportovec se bál důchodce, že ho napadne a tak se jen bránil;-D;-D;-D

0/0
30.6.2011 9:15

Jiřik

K tématu

Možná to tu už bylo...

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150301368488854&set=a.181043793853.158139.181040503853&type=1&theater

0/0
30.6.2011 7:43

Schara

Inteligent od pohledu

0/0
30.6.2011 6:00

urceno ke smazani

LOL

tezko rici jak to bylo, nicmene mozny scenar - pan dedula jde na prechod jak je zvykly - nekouka vlevo vpravo, mam prece prednost. pan hokejka musi zadupnout svuj kchulwagen tak to zadupne aspon tak ze tesne pred dedulou. pan Dedula pohrozi, pripadne bouchne kchulwagen pres haubnu. pan hokejka jest inteligence mdle (jak ostatne predvadi ve sve brilantni obhajobe live u soudni stolice), vyskoci z kchulwagnu jak certik z krabicky a pana dedulu propleskne protoze na jeho autisko se co - na jeho autisko se nesaha.. relativne bezna konfliktni situace kdy to jeden vyprovokoval a druhy prehnal.

Spravila by to omluva, zaplaceni skody, maximalne verejne prospesne prace. Lec chopi se toho sedma velmoc a ukuje z toho mostrproces strasneho silnicniho pirata a neboheho starecka ktery je temer umlacen k smrti.. trest smrti je malo, ze..

0/0
30.6.2011 0:40

dresinek

Re: LOL

LOL

težko říci jak to bylo,nicméně musím něco napsat viďte??Kdybyste znal situaci namístě,tak by jste věděl že je zbytečné se rozhlížet,protože přechod je hned za kruháčem.To že jsou přechody hned za kruháčem asi není problém toho "pana děduly" viďte pane "chytrý",ale projektantů kteří to teď takhle všude dělaj.Že je pan Duda blb kterej se neumí ovládat je jeho problém a žádnej monstrproces v tom nevidim.Akorát měl "pan Duda" smůlu,že si ho lidi všimli a nemlčeli.

Mimochodem nevím jakou slávou se "pan Duda" pokryl na poli hokejové cti,ale asi to zas tak světoborný není,když vůbec nevim o koho se jedná

+1/0
30.6.2011 1:13

stefi_ul

Re: LOL

Oni se nedelaji jen ZA KRUHACEM...Delaji se bezne za krizovatkama... ted je navic pravidlo TVRDSI a musi se delat nejmene - tusim - 8 - 10m za hranici krizovatky. U nas jich nekolik uplne zrusili, protoze z jedny strany je za hranici krizovatky odbocka na parkoviste.

Jestlize to je takhle "za krizovatkou" dudlik mel sedet v aute a cervenat se, jaky je to ale pako, ze za kruhem necekal prechod. V tom pripade bych to vubec neresil, jemu napalil poradnej balik prospesnejch pracin a jeste bych mu vybral nejaky hutny a pod medialnim dozorem a bylo by vyreseno.

0/0
30.6.2011 6:12

wrah

Re: LOL

Ano, bohužel jsou poslední dobou všude budovány kruháče, často nepřehledné a na místech k tomuto se naprosto nehodících. A bohužel, spousty chodců získaly uzákoněním přednosti na přechodu pocit, že mají přednost i před fyzikálními zákony a neobtěžují se před vstupem do vozovky rozhlédnout. Vůbec jim nevadí, že i pomalu jedoucí auto potřebuje k zastavení třeba 15 metrů. Každopádně ale musím přiznat, že bezohlední pitomci jsou v obou táborech, jak motoristů tak chodců zastoupeni přibližně stejně. A konečně: když se podíváte na rozdíl váhy a kondičky pána a  obviněného Dudy (proč není jmenován i žalobce? Není to takto dost nefér?), tak je jasné, že mu rozhodně pěstí nedal, protože to by pán končil na JIP. Takže se opravdu muselo jednat jen o výchovné opatření, ne o zbití.

0/0
30.6.2011 7:28

Picolik

Vsimli jste si

jak se tihle silaci u soudu kroutí? Je to stejne s Lacinou,Trpisovskym,i Dudou. Pokud maji pocit sily jsou agresivní, ale ve skutečnosti jsou to srabi.

0/0
29.6.2011 22:39

McGrinder

Re: Vsimli jste si

Hm, je to tak :-/ Zrovinka Duda je je ukázkovej příklad. Jinak je to hroznej idiot. Víc mu jdou ty průsery, jak hokej. Vrchol kariéry už má za sebou a je to škoda, takový to byl talent. Každý holt popularitu nezvládne.

0/0
30.6.2011 0:09

BARON FON SAXOFON

duda, co dodat

:-/

0/0
29.6.2011 22:36

Picolik

Re: duda, co dodat

Duda,co dudat

0/0
29.6.2011 22:39

Jimmy888

at zijou cesti soudci

Soudce pripad odrocil, protoze to je jedine co nasi soudci umi dobre. Neustale odkladat a prodluzovat jakekoliv rozhodnuti... A kdyz uz nejaky verdikt za par let vyrknou, tak se odsouzeny odvola a zacne dalsi roky trvajici kolotoc. Je to na hlavu postavene, ale soudci jsou se stavajicim system maximalne spokojeni.

+1/0
29.6.2011 22:32

dolch

Re: at zijou cesti soudci

Jo, tohle je trefná poznámka. Chápal bych to ještě v případě vraždy nebo nějaké multimilionové zlodějny. Ale v případě výtržnictví? To se snad dá rozhodnout za jedno stání. V Austrálii prý takové případy - jako rvačka, jízda pod vlivem a podobně - řeší po deseti najednou. Prostě všichni obvinění jsou najednou v soudní síni a jede to jak na běžícím pásu. A kdo se proti rozsudku odvolá, tak nikdy neodejde s menším neb stejným trestem :-) Takže se nikdo neodvolává. To je potom výkonost, a ne co předvádí tady ti naší šašci, teda doufám, že u nás se jim nemusí říkat ctihodnosti :-)

+1/0
30.6.2011 0:16

MartyKO

Re: at zijou cesti soudci

A nebylo to třeba tak, že obžaloba i obhajoba předložila svůj seznam svědků který soud musí předvolat k výslechu?

0/0
30.6.2011 1:48

Rudý přízrak fights for freedom

myslim, ze kdyby tento vylizanec sel na dva roky

vychladnout do basy, ze by se nic spatneho nestalo, ba naopak. !R^

+1/0
29.6.2011 22:22

McGrinder

Re: myslim, ze kdyby tento vylizanec sel na dva roky

Pravdu máte!!! I kdyby si odseděl jen rok! Ale naši soudci nepošlou za katr nikoho tak známeho, pokud nevraždil ;-€

0/0
30.6.2011 0:11

dolch

Re: myslim, ze kdyby tento vylizanec sel na dva roky

V tomhle případě bych nepodmíněný trest považoval za dost tvrdý. Tím se Dudy nechci nějak zastávat. Podmínka + odškodné + veřejně prospěšné práce by myslím byl trest naprosto dostatečný. Možná jako bonus zákaz řízení na 1 rok :-)

0/0
30.6.2011 0:19

DBLXCHT

Re: myslim, ze kdyby tento vylizanec sel na dva roky

Duda je sice primitiv, teda aspoň jeho komentáře a rozhovory v tv to zněj dělají, ale na kriminál bych ten incident taky neviděl...takže souhlas stebou dolch...R^

0/0
30.6.2011 8:37

michal II

Vylizanec

Zase jeden vylizanec, ktery prd umi a prsto prisel k velkym prachum a mysli si ze muze vsechno.

+1/0
29.6.2011 22:07

Ignác Guy

Dudo, že tě štípla pěst

ještě neznamená, že šlo o štípanec....

0/0
29.6.2011 21:47

Picolik

Re: Dudo, že tě štípla pěst

i kdyby co na co někoho stipat.

0/0
29.6.2011 22:40

sir Humprey V.

je to SRAB

+2/0
29.6.2011 21:30

lrkfa1

Duda získá cenu Mádla a Issové

za hezký vztah k důchodcům!!

0/0
29.6.2011 21:26

mpes3

Re: Duda získá cenu Mádla a Issové

to se jako musí každý chovat k důchodcům slušně, i kdyby oni se chovali neslušně?

0/0
29.6.2011 21:30

Schara

Re: Duda získá cenu Mádla a Issové

viditelně vám to vlezlo na mozek, jděte se léčit

0/0
29.6.2011 22:11

Ejsí

no jo

Ať to soud projedná né jako s hokejistou, ale jako s každým jiným. Vidím to tak na nějakýveřejně prospěšný práce a pokutočku. Kdyby ten důchodce byl nějaká hvězda, tak by vysoudil i nějaké slušné peníze. Takhle dostane asi prd. Hokejový klub by možná mohl udělat nějaké gesto a zaplatit důchodci třeba nějaký relaxační pobyt.

0/0
29.6.2011 21:25

doktor_bota

Re: no jo

Hokejový klub? Následuje už starší, nicméně výmluvná informace: http://www.tyden.cz/rubriky/sport/hokej/goly-skandaly-zadna-nuda-na-uradu-prace-hokejista-duda_199448.html - nevím, zda se něco změnilo, hokej nesleduju.

Jinak si nemyslím, že by měl soud ignorovat profesi (ob)žalovaného, jeho časté nepřiměřeně agresivní chování na ledě (i z pohledu hokejistů) by byl naopak velmi důležitý nepřímý důkaz.

0/0
29.6.2011 22:12

Thorough

Přetáhl svetr přes hlavu

... ještě že potom Duda neodběhl na nejbližší prosklenou zastávku MHD jako na střídačku :)

0/0
29.6.2011 21:14

Feldkurat Katz

Re: Přetáhl svetr přes hlavu

sednul tam ,sundal rukavice a sel uz rovnou nadve minuty na  trestnou

0/0
29.6.2011 21:30

mpes3

Re: Přetáhl svetr přes hlavu

jenom jestli tam neměl sedět dědula za sekání holí ;-D

0/0
29.6.2011 21:32

we_ah

:-/

No nevim, nechci se Dudy zastavat, ale kolik takovych konfliktu denne je? Kdyby to nebyl "ten Duda" tak se to vubec medialne neresi, pan nechce lovaky a je klid. Ale protoze je to zlej Dudak, tak se to resi u soudu, kamery, medializace, bla bla bla. Kolik z vas chtelo proplesknout nekoho na prechodu, nebo vytahnout ridice z auta, hm?

0/0
29.6.2011 20:35

huggo1

Re: :-/

Asi pár lidí jo, ale většinou to neudělají. A pokud ano, tak se to řeší. Kdyby tebe někdo napadl, tak mu poděkuješ a deš domů, že?

0/0
29.6.2011 20:41

we_ah

Re: :-/

Za 1 si to vubec nepobral, za 2 nikde nerikam, ze se lidi maji chovat jako prasata a za 3 a to hlavne, jen jsem chtel pripomenout to, ze kdyby to nebyl HOKEJISTA Radek Duda, at je jakejkoliv, nikdo by to takhle neresil. Nashle R^

0/0
29.6.2011 20:44

huggo1

Re: :-/

Myslím, že televize Nova a pod. by si na takové bitce "pochutnaly" a vůbec by se nemuselo jednat o Dudu.

+1/0
29.6.2011 20:49

we_ah

Re: :-/

Blbost...

0/0
29.6.2011 20:51

Měsíčník, pán period.

Re: :-/

Kdyby se Duda choval jako člověk a ne jako buran tak by i tuto medialní bublinu přežil s rovnou páteří.

0/0
29.6.2011 20:50

mpes3

Re: :-/

to je stejné jak s Trpišovským - má prachy, silný auto - tak je automaticky ten špatnej. O tom druhým týpkovi, co na dálnici vybržďoval kamiony a způsobil jejich havárku - o tom se napsal jediný článek. Protože nebyl ani úspěšný, ani bohatý. Bylo to obyčejné netáhlo.

0/0
29.6.2011 21:31

Měsíčník, pán period.

Re: :-/

Netáhlo určitě ne, byl to akrobat a docela známá persona. Trpišovský je nicka která si hraje na pána řidiče.

0/0
29.6.2011 22:03

mpes3

Re: :-/

prosím tě, připomeň mi jeho jméno? Akrobaty nějak neznám ;-D

0/0
29.6.2011 22:24

pakunc

Re: :-/

Možná jsem naivní, ale když "udělaný" dvaatřicetiletý chlap zmlátí dvakrát tak starého menšího, ten to ohlásí a existují svědci, tak to policajt i řeší, ne? Samozřejmě ne na idnes - pan Duda je součástí mediálního světa, na publicitě vydělává a musí počítat i s negativní pozorností.

0/0
29.6.2011 21:38

a1b1c1d1

Re: :-/

Ale prave o to jde. On zije jen a diky verejne popularite, proto se musi chovat lepe nez ostatni, protoze je na nej videt. Jestli to nechape, pak ma IQ houpaciho kone a skonci tam, kam patri. Preji mu, aby dostal vysoky trest, protoze prave takove pripady budou prikladem pro ostani.

0/0
29.6.2011 22:01

dolda1

Re: :-/

PROSÍM.....NEURÁŽEJ HOUPACÍ KONĚ...!!! oni za hokejového inteligenta snad trpět nemusí...

0/0
30.6.2011 8:32

macarát

Re: :-/

Nesmysl. Normálně to nejde k soudu, protože 1) většina důchodců fakt nemá energii jít do konfliktu, ani právního 2) normálně je dost problém sehnat svědky

0/0
30.6.2011 2:04

Fikus 1

On je tak blbej

že řekne u soudu, že kdyby věděl že se to proflákne tak by to neudělal. Tak tomu teda říkám originální pojetí účinné lítosti. Zavřel bych to pako až zčerná.

+1/0
29.6.2011 20:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.