Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sirotci v KLDR žebrají a vojáci trpí hladem, ukázalo propašované video

Situace v Severní Koreji je zřejmě ještě horší, než se dosud soudilo. Otřesné záběry, které se podařilo Severokorejci propašovat do Číny, ukazují opuštěné žebrající děti a usvědčují nejtužší režim světa, že už neuživí ani vlastní armádu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mam-rad-pivo

oddaná armáda

jediný, co kim potřebuje, je oddaná armáda, která ho uchrání do jeho smrti, ostatní je mu už evidentně jedno

0/0
7.7.2011 11:08

O.M.

Goebbels břídil

Blbý je, že se jim to trochu sype - čemu jsme dřív věřili dekády se teď vyvrací během týdnů - prasečí chřipka, krvácivý průjem, libye, očkování, boj se vším (rakovina, aids, drogy, ....), irák, kosovo, 9/11, globální oteplování (nebo ochlazování?), eu, revoluce,  .....

0/0
6.7.2011 8:19

fsp

Propaganda je propaganda, ale

o zbídačeném stavu hospodářství KLDR není třeba pochybovat. Je to převážně hornatá a neúrodná země, která se bez potravinové pomoci nikdy neobešla. Největší materiální podporu poskytuje Čína, ale soudruhům už také dochází trpělivost, protože KLDR část z této pomoci tajně přeprodává jiným zemím.

Letos, díky povodním, tam rozhodně musí být lokální hladomor s vysokým počtem obětí.

0/0
5.7.2011 10:10

Duash

Odkud to má?

Kde v KLDR si prosím sehnal kameru? jestli říkají, že tam nemají ani jíslo, tak jak si tam mohl sehnat kameru a ještě k tomu do lágru?

0/0
4.7.2011 22:48

lost

Re: Odkud to má?

mají a vyrábějí ledacos, nemají co žrát .

0/0
5.7.2011 12:14

shaag

Re: Odkud to má?

Doporucuji si clanek precist jeste jednou.

0/0
8.7.2011 16:24

kaksikymmenta

Záběry toho videa...

...jsou docela na kočku, ale i z toho čtení se mi zvedá kufr. Jestli se KLDR nepostaví na nohy, nebude mít Kim Čong-Un ani komu vládnout a sám zemře na hlad, protože mu nikdo jídlo neudělá.

0/0
4.7.2011 17:40

mam-rad-pivo

Re: Záběry toho videa...

jenže kimovi je už asi všechno jedno, on to má za pár

0/0
7.7.2011 11:06

kaksikymmenta

Re: Záběry toho videa...

Tak aspoň ten jeho tlustý potomek by mohl dostat rozum.

0/0
7.7.2011 12:27

Meliach

Hmm

A přesně před takový video se hodí 15s reklama... "já sem raper, strašně tvrdej raper" -.- :-/ Rv

0/0
4.7.2011 16:07

Olds

... jenom pozor na "Vrtěti psem"

Myslím, že takové záběry by se celkem lehce daly natočit i u nás.

Stačí jenom chtít a diskreditační film je na světě.

Pár záběrů z pražského Sherwoodu, něco z Chánova, Chomutova, Litvínova a klidně můžete udělat celovečerní film o tom, v jaké bídě žijí občané ČR.

Jen málokdo má možnost vidět realitu skutečného života v KLDR jinak, než filtrovanou přes média. Tak jenom pozor na "Vrtěti psem". Všechno co vidíme v televizi taky nemusí být vždycky pravda.

+1/0
4.7.2011 14:58

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

Re: ... jenom pozor na "Vrtěti psem"

Takové filmy a reportáže o našich "ghetech" už i vznikly a byly odvysílány v zahraničních TV. Jsme tu za rasisty a už nikdo "tam na západě" neví, jaká je pravda.

+1/0
5.7.2011 16:13

karolínka

Re: ... jenom pozor na "Vrtěti psem"

R^R^R^

0/0
6.7.2011 9:53

rene1879

Možná, že je to pravda...

Jenže stejně pravdivý by byl i film, který by se promítal v KLDR, natočený večer na našich nádražích - bezdomovci spící ve špinavých koutech. Jen trochu vyšperkovat komentář: "zbídačení a hladoví obyvatelé (lepší by bylo dělníci) vykořisťovatelské kapitalistické České republiky nemohou platit obrovské nájemné a jsou nuceni přežívat po nádražích" - nebo něco podobného. K tomu by mohli přidat pořad TV Nova o odebíraných dětech sociálně slabým rodinám. Komentáře ani nedokážu domyslet. ....;-D

0/0
4.7.2011 13:20

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

Propaganda?

http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/238091-zpravy-o-znasilnovani-v-libyi-jsou-mozna-jen-propaganda-nato.html

0/0
4.7.2011 6:39

StanleyP

Re: Propaganda?

Co to sem pořád cpeš?

0/0
4.7.2011 11:56

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

Re: Propaganda?

To co ty. Co chci. ;-)

0/0
4.7.2011 20:58

denny6002

Není možná!

již by těch lží měli imperialističtí štváči a zaprodanci zanechat,nebo na ně dopadne pěst spravedlivé odplaty našeho milovaného vůdce Kim Čong-ila a všeho pracujícího lidu naší vzkvétající socialistické vlasti;-€!

0/0
3.7.2011 15:43

Lady Humussprey

Nedá se vyloučit, že tam mají i žebravé děti,

ale svědčí to o větší svobodě než u nás, protože MP hladové žebráky z ulic vyhání. Kdyby však byla v KLDR taková bída, tak z čeho by lidi žebrákům dávali? Tak to už autor nedomyslel.

0/0
3.7.2011 12:48

Big-M

Re: Nedá se vyloučit, že tam mají i žebravé děti,

utrhnou si  od huby ze soucitu i to málo co mají

0/0
3.7.2011 15:20

Měsíčník, pán period.

Re: Nedá se vyloučit, že tam mají i žebravé děti,

Ty jsi tak -100 že to snad není ani pravda.

0/0
3.7.2011 15:24

Parcival

Re: Nedá se vyloučit, že tam mají i žebravé děti,

Aha, takže tam, kde je bída a hladomor nejsou žebráci proto, že jim nikdo nemá co dát? To je logika! Když budete hladovět, co vám asi jiného zbude, než žebrat? Umřít.

0/0
3.7.2011 22:07

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

A o nás se říkalo, že bydlíme na ulicích, nemáme co jíst

atd. Má spolužačka bezprostředně po roce 89 odjela na rok na výměnný pobyt do USA a tam se MOC MOC divila "její" hostitelská rodina, že se denně myje, že ví, že si má umýt hlavu, umí chodit na WC (asi že nese.. do kouta) a že UMÍ JÍST PŘÍBOREM. Možná si mysleli, že tu bydlíme na stromech. Inu propaganda jela na plné obrátky jak u nás, tak na západě. Takováto videa, fotky a informace beru s velkou rezervou.

+3/0
2.7.2011 16:53

Shal2

Re: A o nás se říkalo, že bydlíme na ulicích, nemáme co jíst

Těžko se přijímá realita, co?

0/0
2.7.2011 20:20

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

Re: A o nás se říkalo, že bydlíme na ulicích, nemáme co jíst

Pokud jsi tam byl, prosím, můžeš soudit. Nebyl-li jsi tam a věříš bezmezně našim médiím, co ti naservírují, zkontroluj si raději svůj intelekt. ;-)

0/0
3.7.2011 15:16

Big-M

Re: A o nás se říkalo, že bydlíme na ulicích, nemáme co jíst

máš pravdu, když k nám poprve přijela návštěva z Anglie, tak byli dost vedle, že žijeme jako oni (a často i lépe)

0/0
3.7.2011 15:22

kajak v zakoně

Re: A o nás se říkalo, že bydlíme na ulicích, nemáme co jíst

a ona se opravdu každý den meje...?8-o

0/0
2.7.2011 20:28

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

Re: A o nás se říkalo, že bydlíme na ulicích, nemáme co jíst

Je-li to pro tebe překvapení: ano, čistotní lidé se myjí každý den, ale tebe se to zřejmě netýká, seš-li schopen podat takový dotaz. :-P;-D

0/0
3.7.2011 15:18

Big-M

Re: A o nás se říkalo, že bydlíme na ulicích, nemáme co jíst

;-D

0/0
3.7.2011 15:27

dogi2

Re: A o nás se říkalo, že bydlíme na ulicích, nemáme co jíst

Naprosto s vámi souhlasím, tu dobu také pamatuji. I dnes, když vycestuji do některých států světa, tak musím občas čelit podivným dotazům a pohledům partnerům, s nimiž se setkám, kteří nemohou pochopit, že není pravda to, co jim říkali před lety jejich ideologové. Asi před rokem mi v Norsku člověk, který mě dostal na starost, ukazoval, k čemu je to tlačítko u WC. Když mi pak chtěl ukázat, k čemu je bidet a já jsem se začal hlasitě smát, tak začal chápat, že něco z toho, co mu o naší zemí řekli, nesedí. Ale tohle nemá cenu vysvětlovat, neb stejně to celá řada lidí nepochopí. Vím jen jedno: V KLDR jsem nebyl, tak nemohu komentovat. A podléhat propagandě? Na to už jsem dost stár a mám poměrně dost zkušeností.

+3/0
3.7.2011 4:29

Hanyz01Reloaded

Re: A o nás se říkalo, že bydlíme na ulicích, nemáme co jíst

Víte, vy si pletete propagandu s obyčejnou nevzdělaností - bráno ovšem z našeho pohledu. Bráno z pohledu Američana jsme prostě celkem neznámá malinkatá země (doporučuji, abyste si srovnal velikost ČR a libovolného státu Unie) kdesi v Evropě, která se defakto proslavila jen tím, jak se umí vymlouvat, když má dostát spojeneckým závazkům. Jo a taky si běžní Amíci pamatují, že se u nás hodně krade a sem si myslí, že u nás byla při rozdělení federace občanská válka (splýváme jim s Jugoslávií).

0/0
3.7.2011 8:35

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

Re: A o nás se říkalo, že bydlíme na ulicích, nemáme co jíst

http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/238091-zpravy-o-znasilnovani-v-libyi-jsou-mozna-jen-propaganda-nato.html

0/0
4.7.2011 6:38

pissflapslover

Re: A o nás se říkalo, že bydlíme na ulicích, nemáme co jíst

JEDNA PANI POVIDALA;-D PROPAGAND BYDLIM TU IZ 27 LET A VZIVOTE SI TADY NIKDO NEMYSLEL ZE V EVROPE ZIJI NA STROMECH CO TO MELETE PROSIMVAS8-o

0/0
4.7.2011 10:11

StanleyP

Re: A o nás se říkalo, že bydlíme na ulicích, nemáme co jíst

NO JÓ, Když si někdo plete Česko s Čečenskem, tak se není čemu divit!;-D

0/0
4.7.2011 11:54

opportunity

Problém je,

že jejich "osvobození" si nepřeje Jižní Korea, které by prudce klesla životní úroveň. Proto přes všechny proklamace udržuje status quo.

0/0
2.7.2011 15:03

asik

Re: Problém je,

Sloučení těchto zemí je nemožné. Už sloučení Německa udělalo dost problémů

0/0
2.7.2011 15:31

Rodnok

Re: Problém je,

ty chytrá, co má Jižní Korea asi tak dělat? Soul je v dostřelu severokorejského dělostřelectva. Ta podvyživená armáda je pořád jedna z nejsilnějších na světě. I kdyby se osvobození povedlo, stálo by to hezkých pár set tisíc až milionů Jihokorejců život.

0/0
3.7.2011 2:53

emersonskej

Re: Problém je,

S tou jednou z nejsilnějších bych nebyl zas až takový optimista - možná jedna z nejpočetnějších.., ale se zastaralou výzbrojí.

0/0
4.7.2011 0:41

Bob-an

Re: Problém je,

tjn, ale kdyz na tebe orazne receno nabehne 100 lidi s klackem v ruce, tak ti nepomuze ani nejmodernejsi utocna puska co umi strilet za roh...

0/0
8.7.2011 0:08

emersonskej

Re: Problém je,

No tak samosebou. Ovšem armáda KLDR zas nemá takovou početní převahu, aby tím vyrovnala svoji technickou zaostalost...

0/0
8.7.2011 12:00

Bob-an

Re: Problém je,

"osvobození" severní koreje nijak neimplikuje sloučení s jihem ...

0/0
8.7.2011 0:10

kajak v zakoně

a jak se tam vlastně dostali k moci sociální demokrati...?

8-o

0/0
2.7.2011 4:40

Czechoslovakia_1

Nechci zlehčovat, ale...

pokud byste podobné video sestřihy natočili v jakékoliv západní zemi, můžete dostat úplně stejné obrázky. Rv

+3/0
1.7.2011 19:23

opportunity

Re: Nechci zlehčovat, ale...

To jo, akorát naši vojáci nehladoví ;-D

0/0
2.7.2011 14:58

Normann

A tady maj furt komančové 12% volební preference

A já se vás, jejich voliči, ptám: když je vám tady v Česku tak nesnesitelně, proč neemigrujete někam do komunistickýho ráje, viz. Severní Korea, Kuba apod.? Tam se lidi maj dobře (tohleto je jen propaganda), stačí držet hubu a krok, fízlovat a hlásit, nikomu nebudete krom pár tisícovek soudruhů nic závidět, páč budete mít houno všichni, budete se moci zařadit do tupýho stáda, za který rozhodnou jiní. Před '89 odsud lidi utíkali s nasazením života přes elektřinou nabitej ostnatej drát, kolem psů a samopalů. Proč voliči komančů, kteří s láskou vzpomínají na to jak úžasně tady dřív bylo, neodejdou dobrovolně do těchto zaslíbených zemí ? !

+2/0
1.7.2011 14:55

Karel2002

Re: A tady maj furt komančové 12% volební preference

Máš v tom svém mozku takové prázdno, že nechápeš absolutní rozdíly mezi stranami tohoto typu v KLDR i např. Číně a námi. Copak byl stejný režim Husáka, Štrougala atd. a režim Pol Pota,i Mao Cetunga či Kima? Ty rodíly jsou dané odlišností prostředí a jinou historií. Naše KSČM po roce 1990 změnila svůj program a je spíše stranou sociálně demokratického typu. To každý soudný chápe.

0/0
2.7.2011 9:49

Karel Endler

Re: A tady maj furt komančové 12% volební preference

Jenže naibvní mlaďáci, věřící pravicové demagogii, soudní nejsou a před důchodem nejspíš ani nebudou.

0/0
2.7.2011 9:59

Tereszz

Re: A tady maj furt komančové 12% volební preference

Naše KSČM po roce 1990 změnila svůj program a je spíše stranou sociálně demokratického typu. To každý soudný chápe. - není pravda, víc na to reagovat nebudu Rv

0/0
2.7.2011 11:05

dogi2

Re: A tady maj furt komančové 12% volební preference

No, asi nejsi soudný. Víc na to reagovat nebudu.

0/0
3.7.2011 4:31

Cynyc_

Re: A tady maj furt komančové 12% volební preference

Každý soudný vidí, že KSČM udělala jisté kompromisy, aby byla vůbec společensky přijatelná, ale jen navenek. Uvnitř je klasickou stalinistickou stranou s programem převzetí moci, fyzické likvidace členů nevhodných tříd a zavedení totalitního režimu, jako vždy a všude. Nejvýmluvnějším důkazem je uchování názvu nejvražednější ideologie v dějinách v názvu této "sociálnědemokratické" strany.

0/0
2.7.2011 14:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.