Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Deset otázek a odpovědí ke krizi, která otřásá Nečasovou vládou

Není to už ani tak hádka o křesla, jako spíš spor o to, kolik peněz dostanou ministerstva, která řídí Věci veřejné. Středobodem vládní krize se staly miliardy na platy učitelů. iDNES.cz přináší deset odpovědí na hlavní otázky, které souvisí s vládní krizí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vins

Otázky a odpovědi podle iHeute

1. Může za krizi strana VV? Ano. 2. Víme všechno? Ano. 3. Jsme nezávislý deník? ANO!

+1/0
29.6.2011 21:41

Mihulebus

REFORMY??

To co se na nás valí nejsou reformy. To je sprosté okrádání. Mám pracovat do roztrhání těla, abych se nedožil důchodu, na který si mám šetřit u nějaké soukromé osoby, která pak zase zkrachuje i s mými penězi. A za to mi vláda zdraží potraviny a bydlení a sníží výplatu. První vlaštovka je zdražení MHD v Praze od 1.7. Další nás potká velmi brzo. Napsal bych naplno, co si o tom a vládě myslím, ale to by bylo spousta žalovatelných slov. Vládo, nashledanou v pekle!! Tam si to povíme.;-O;-O;-O

0/0
29.6.2011 14:25

mmmx

Hezke foto

Svazacky premier Petr Necas Dvojbradka, i kdyz ale Kopecky je vlastne vyzranejsi.

+1/0
27.6.2011 18:10

Milovnik cdROMU

Byla již zodpovězena zásadní otázka

kdy dostane 30% státho aparátu padáka a kdy se zbytku sníží paty o 30%?

Pokud ne, jsou ostatní otázky zcela zbytečné.

0/0
27.6.2011 17:40

Kicker

Re: Byla již zodpovězena zásadní otázka

Stačilo by mít schopné ministry, kteří mají schopné poradce a pak by se udělali skutečné reformy, nikoliv škrty Pata a Mata.

0/0
27.6.2011 17:42

velkýsmolař

Re: Byla již zodpovězena zásadní otázka

To je pravda, politiku by měli dělat experti, a ne slibotechny, které ničemu nerozumí...

0/0
27.6.2011 17:55

Bivoj, biji Odstop a VeVerky

Ťeď nám to zde hlavní ideolog AntiParub

správně ideologicky podal.

1.Zapoměl sdělit základní podstatumaterie, a to že hnuj patří na jednu hromadu ne na tři  jinak smrdí 3x tolik.

2. Redaktor zapomě napsal  že lidé už tu tlupu zlodějů a neumětelů poznali nejen po řečech ale po činech asi dříve než pravicoví redaktoři.

3.Lidově řečeno z toho hnědého smradlavého a navíc řídkého , bič neupleteš , a většina našich redaktorů se s nimi pěkně smradlavě umazala.

0/0
27.6.2011 17:01

Kicker

Re: Ťeď nám to zde hlavní ideolog AntiParub

;-D;-D Tak myslím, že by měli vyhlásit soutěž o nejlepší příspěvek roku, a máme tu i vítěze! :) R^R^

0/0
27.6.2011 17:41

Kicker

Škrty a zvedání daní

NEJSOU REFORMY. Proč tu není vláda co má za sebou odborníky co rozumí ekonomice a umějí to vyřešit jinak? Nebo to takhle vyhovuje sponzorům stran?

0/0
27.6.2011 16:58

666999666

Tahle vláda to je daleko lepší kus,

než jistě pane premiere/ministře. ;-D;-D;-D Jen to bohužel zaplatíme my. Na rozdíl od producentů seriálu. ;-€;-€;-€

+1/0
27.6.2011 16:50

luban12

Různých názorů je dost,

ale pokud nebude lidem opravdu zle,tak se nic nezmění. Těch pár placených "zoufalců",kteří jdou do stávky nic nedokáží.Pokud nepřijde někdo,kdo půjde organizovaně za voliči a shánět podpisy na odvolání poslanců,kteří neplní sliby a pokud opravdu nebude některý odvolán,tak se nic nezmění.Musí se do toho pustit ti lidé,kteří dopředu vědí,že to dělají zadarmo a hlavně mladí.

0/0
27.6.2011 16:08

kajak v zakoně

Re: Různých názorů je dost,

to je častý omyl.. Dokud budeme národem zlodějů a podvodníků.., není žádná základna pro slušné politiky.. :-/

0/0
27.6.2011 16:13

luban12

Re: Různých názorů je dost,

A jak se můžeme zbavit zlodějů a podvodníků,když do nich před volbami nevidíš? Jedině tak,že je odvoláme a toho se nebojí,protože si udělali takové zákony,aby bylo téměř nemožné je odvolat.Kdo zajistí nadpoloviční většinu oprávněných voličů v obvodě kde byl poslanec zvolen,aby hlasovali pro jeho odvolání ? Proto jsou veškeré snahy zbytečné a poslanci i vláda se nám jen smějí.Senát je jen odkladiště pro zkrachovalé existence,aby si přivydělali k důchodu.;-O

0/0
27.6.2011 16:40

kverulant01@seznam.cz

Re: Různých názorů je dost,

Ano, základem demokracie by mělo být na prvním místě, aby voliči mohli kdykoliv, mimo volební období každého poslance odvolat, protože si odsouhlasili takové zákony!My voliči zkrátka na ně nemáme a to proto, že bohužel naše slavná Ústava obsahuje, která v článku 5) má ustanoiven-cituji doslova:"Politický systém je založen na svobodném a dobrovolném vzniku a volné soutěži politických stran resprektujících základní demokratické principy a odmítající násilí jako prostředek k prosazování svých zájmů" K tomuto článku lze nyní po těch 21 letech dodat ,že násilím se politické partaje neprosazují, ale korupcí a uplátkářstvím,bohopustými sliby voličům,to se tu vžilo a je to bráno,jako kdyby to tak mělo vždy být! Další článek této Ústavy čís.6)zní doslova:"Politická rozhodnutí vycházejí z vůle většiny vyjádřené svobodným hlasováním."

Podle mého názoru odporují tyto dva články Ústavy článku 23),kde  je staven text poslaneckého slibu, který nic stranické loajálnosti nic neříká.

0/0
28.6.2011 14:37

kverulant01@seznam.cz

Re: Různých názorů je dost,

Ještě je nutné citovat text poslaneckého slibu,který má stejný text pro obě komory a zní takto:"Slibuji věrnost České republice.Slibuji,že budu zachovávat její Ústavu a zákony. Slibuji na  s v o u   č e s t ,že svůj mandát budu vykonávat v zájmu  v š e h o  l i d u a podle svého nejlepšího vědomí a svědomí."

Když bychom se zaměřili,jaká je skutečnost a morálka zvolených všech poslanců,zamyslete se milí spoluobčané nad tím,

jak jsou morálně na výši,jak skutečně myslí na nás voliče,když schvalují zákony a někdy neví ani co odhlasovali,jestli je možné,aby vždy používali svůj mozek,když klidně odhlasují zákon,který je paskvil a musí se novelizovat,zda jednají vždy čestně ve využívání svých výhod, jestli si skutečně zaslouží všechny tyto výhody, které si sami schválili a nakonec,zda musíme mít parlament o 200 osobách a zda si myslíte, že potřebujeme senát.

0/0
28.6.2011 14:54

kajak v zakoně

nechápu.., jak můžou jít socani z práce domu..

když je diskuze zrovna v nejlepším... 8-o

0/0
27.6.2011 16:00

kajak v zakoně

jsem pro to..

aby staří tuneláři a korupčníci nadále nepřekáželi příchodu nových tunelářů a korupčníků.. Při tomhle tempu se všichni jen tak nevystřídají.. 8-o

0/0
27.6.2011 15:29

velkýsmolař

Re: jsem pro to..

Já jsem rád, že přišly nové tváře - aspoň vazby mezi zaběhlejma korupčníkama...

0/0
27.6.2011 15:37

SuperSocka.

Vony ty předčasné volbičky budou ....

Chce to generální stávečku s masovou účastí a tato nelegitimní vláda těch co prohráli volby s 16% voličskou podporou (a nyní už asi ani to ne) půjde do pryč. A zase bude třebat pouštět žilou hlavně bohatým vepříkům a ne likvidovat nízkopříjmové skupiny,

+1/0
27.6.2011 15:28

petr.n_22

Re: Vony ty předčasné volbičky budou ....

Tvůj nick je mimořádně výstižný.

0/0
27.6.2011 15:29

kajak v zakoně

Re: Vony ty předčasné volbičky budou ....

R^

0/0
27.6.2011 15:30

SuperSocka.

Re: Vony ty předčasné volbičky budou ....

Viď? :-P Mě může urazit atomový fyzik a ne nějaký modrásek či příznivec chemie, tedy kalouskovec.

0/0
27.6.2011 15:31

Vikiš

Re: Vony ty předčasné volbičky budou ....

Vždyť ho nebylo ani slyšet. V tom lomozu, co otřásá vládou, tahle pípání není ani za máček slyšet. :-P

0/0
27.6.2011 15:40

imax.van.dort

Re: Vony ty předčasné volbičky budou ....

proč by tě měl nekdo urážet?..ty seš spíš k politování:-)

práceschopnej levičák s furt nataženou pracku ke státu...to v dnešní době není žádný terno...za paroubka možná, teď už ne:-)

+1/0
27.6.2011 15:40

SuperSocka.

Re: Vony ty předčasné volbičky budou ....

Neboj, zase bude. Zaměstnanci se nenechají ultrapravicovou politikou TOPky a ODS zlikvidovat. A že se s vládou levice sveze víc nemakčenků jak s pravicí je logické. Zase budou pracháči víc odvádět a ne si kupovat další Mercedesy. ;-)

0/0
27.6.2011 15:48

imax.van.dort

Re: Vony ty předčasné volbičky budou ....

jasně;-D..pracháči a firmy se už těší, jak vám budou přispívat na pastelky a 13. důchody...

já bych si spíš tipnul, že se vám na ten sociální stát vykašlou a budou danit jinde...

0/0
27.6.2011 15:50

SuperSocka.

Re: Vony ty předčasné volbičky budou ....

A kdepato pane modrý ?

0/0
27.6.2011 15:51

imax.van.dort

Re: Vony ty předčasné volbičky budou ....

v holandsku, na kypru, ... kde se dá:-)

0/0
27.6.2011 15:54

SuperSocka.

Re: Vony ty předčasné volbičky budou ....

V Holandsku si nemyslím. Znáš jejich sazby? Na Kypru možná, ale je jasné, že to je pak neseriózní firma daňových podvodníků.  Ono by jich neuteklo, stejně jako dosud. Hlavně zvýšit tresty za daňové podvody to chce a vězení pro dlužníky státu. ;-D

0/0
27.6.2011 15:58

imax.van.dort

Re: Vony ty předčasné volbičky budou ....

;-D

http://ekonomika.idnes.cz/cesi-si-oblibili-danove-raje-loni-se-do-nich-prestehovalo-o-ctvrtinu-vice-firem-1yg-/ekonomika.aspx?c=A100126_093202_ekonomika_spi

Seznam.cz ale není úplně neseriózní firma daňových podvodníků. ne?

http://ekonomika.idnes.cz/seznam-cz-uz-neni-cesky-vyhledavac-vlastni-kyperska-spolecnost-pwv-/ekoakcie.aspx?c=A110207_114507_ekoakcie_fih

0/0
27.6.2011 16:01

imax.van.dort

Re: Vony ty předčasné volbičky budou ....

progrese lidí nad 100K/měs. přinese 4mld korun..bude to na ty vaše pastelky stačit?

0/0
27.6.2011 16:19

SuperSocka.

Re: Vony ty předčasné volbičky budou ....

A? Bílá vrána. Koženej, Pitr, Valenta, to jsou voni. Žádná firma zakládající si na dobrém jméně by neměla s daňovými uprchlíky obchodovat a stát už vůbec ne. A Seznam je jak vidno dokladem toho, že kdo chce odejít, odejde bez ohledu na sazby. A to, že za daňové progrese firmy masově neprchaly zase dokaldem toho, že návrat progrese nezpůsobí prakticky nic (kromě toho, že pracháči budou zas víc solit), leda by byla progrese vyšší než ta původní.

0/0
27.6.2011 16:08

kajak v zakoně

Re: Vony ty předčasné volbičky budou ....

já znám jednoho atomovýho fyzika, kterey by tě mohl urazit...;-D

0/0
27.6.2011 15:53

kajak v zakoně

Re: Vony ty předčasné volbičky budou ....

ale teď se střídavě léčí a bumbá...:-/

0/0
27.6.2011 15:55

SuperSocka.

Re: Vony ty předčasné volbičky budou ....

A sakra .... :-/

0/0
27.6.2011 15:55

Vikiš

Re: Vony ty předčasné volbičky budou ....

Kajaku, bacha ať se nepřeklopíš. Ty jim těžko budeš, jedině v prvním semestru a na dalších 10 let, pokud otci nedojdou peníze a děkanovi trpělivost. V

0/0
27.6.2011 15:59

kajak v zakoně

Re: Vony ty předčasné volbičky budou ....

4 minuty formulovat příspěvek.. to je kus kumštu...;-D

0/0
27.6.2011 16:02

imax.van.dort

Re: Vony ty předčasné volbičky budou ....

;-DR^

0/0
27.6.2011 16:03

Vikiš

Re: Vony ty předčasné volbičky budou ....

Nebuď namyšlený. Nevěnuji se jenom tobě. Ten vedle mne je roztomilejší. :-)

0/0
27.6.2011 16:18

Queribus

Možná že budou...

Když ale někdo dokázal vyhrát volby s šestnáctiprocentní voličskou podporou znamená to, že opozice měla ještě méně. Znamená to, že mnoho lidí rezignovalo na své ústavní právo, právo volit. Nemají tudíž právo stěžovat si. Oni vlastně dali bianco šek... Snad jim to bude poučením a příště k volbám příjdou. Není sporu o tom, že je tato vláda neschopná a nekompetentní, ale opozice lepší alternativou není. Také to jsou jen zloději a lháři. Oni modří i oranžoví dokázali v minulosti již několikrát, že umí jen krást lhát a slibovat, případně se vymlouvat na EU.

To budeme pořád dokola volit ty staré známé podvodníky?

0/0
27.6.2011 15:37

SuperSocka.

Re: Možná že budou...

Asi budeme muset každý ty své. Pracháči, sobci a řečtí paranoikové ODS a TOPku, nízkopříjmové vrstvy  socany a komouše. Nikdo nový seriózní není pro pravé, levé ani středové. VV-čkáři mohli odčerpávat hlasy z obou pólů a jak to dopadlo....

0/0
27.6.2011 15:44

imax.van.dort

Re: Možná že budou...

ty seš nízkopříjmová vrstva?

0/0
27.6.2011 15:47

SuperSocka.

Re: Možná že budou...

Já rozhodně. Ty ne pane milionáři?

0/0
27.6.2011 15:49

imax.van.dort

Re: Možná že budou...

proč s tím něco neuděláš?

0/0
27.6.2011 15:51

SuperSocka.

Re: Možná že budou...

Divná odpověď. Ale jo, budu stávkovat. A možná se soudit. ;-)

0/0
27.6.2011 15:53

imax.van.dort

Re: Možná že budou...

promiň: ne, nejsem nízkopříjmová skupina...

takže pro to, aby ses měl líp, budeš stávkovat?;-D tady už se nevydělávaj peníze prací ale stávkama?

0/0
27.6.2011 15:55

SuperSocka.

Re: Možná že budou...

Tos nevěděl? 8-o

0/0
27.6.2011 15:59

imax.van.dort

Re: Možná že budou...

zaslechl jsem, že minule brali odboráři 300,- za účast, ale to na nějaký velký zbohatnutí není, ne?

0/0
27.6.2011 16:02

SuperSocka.

Re: Možná že budou...

Ne, ale přinutit zaměstnavate, aby kvalitní práci trochu slušně platil, to už by být mohlo, ne? Samozřejmě ne ve smyslu milionáře, ale slušně placeného odborníka. To ale pravičák neuzná.

0/0
27.6.2011 16:11

imax.van.dort

Re: Možná že budou...

tvůj zaměstnavatel je stát?

0/0
27.6.2011 16:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.