- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
v podstatě s panem Klausem souhlasím. Sestra letos dělala maturitu a její znalosti literatury jsou otřesné. Na druhou stranu - nesouhlasím s povinnou matematikou. Na gymplu jsem matikou prolezla jen díky milosti učitelky. Přitom jsem studijní typ, nyní studuji s dobrými výsledky druhou vysokou školu (jistěže humanitního typu)...
Nejlépe nasvítit jeho tvář pouze z jedné půlky
možná opravdu od žádné polostátní firmy žádné peníze nedostalo. Těch 100 000 000 byl osobní dar ředitele ČEZ Romana.
je vzdělání podložené nějakou pofidérní zkouškou důležité? Myslím že není, jelikož když vidím ten odpad co se mi dotlačí agentury do firmy, tak se nestačím divit co za idioty udělalo střední školu, použitelná je tak desetina. Takže onějakem honění maturit a titulů to asi nebude.
který je 20 let venku ze školy a přesto se maturitní látku kterou se druzí učí 4 roky dokázal naučit za pár dní o dovolené, tak už tu maturitu musí zvládnout úplně každý.
když chtěli hodně středoškoláků, mají je....
.. a akceptovali... co je to zas za blbost, nezveřejnit informace získané za veřejné peníze.... že by zas nějaká státní zakázka?
Školy s katastrofálními výsledky by se měly zavřít - nebo ještě lépe
zveřejnit jejich úroveň a nechat je zkrachovat, skončit díky malému zájmu studentů. Ale také hlídat, kdo tam
učil a nenechat ty kantory nastoupit na jiné školy.
už teď má většina blbejch kantorů teplý místečko, jinak by za to placený bejt nemohli
Moc nechápu, k čemu je učební obor s maturitou. Učební obor je pro lidi, kteří se potřebují naučit řemeslo. Maturita má dosvědčit všeobecné vzdělání, schopnost přemýšlet a studovat, předpoklad k dalšímu studiu. Maturita u učebního oboru je myslím nonsens. Pokud chce někdo z absolvujících učňů maturovat, měla by tu být možnost složit maturitní zkoušku za peníze aniž by někdo musel chodit ty 4 roky na (další) střední školu.
Ale tak zase já to beru tak, že je spousta lidí, kteří jsou vyloženě "specializovaní", ale přesto chtějí mít určitý stupeň vzdělání i v dalších oblastech... Takže ne třeba SOU s maturitou, ale byla bych pro kvalitní střední odborné školy, kde nebude chybět praxe a současně lidem (dětem),nebude odepřeno vzdělání. Mě docela vadí to rozdělování na buď jen řemeslníky a čistě jen vzdělance. Jsou lidi, kteří chtějí být řemeslníci a chtějí se tím živit, nicméně mají současně i hlavu na vzdělání a pokud všichni půjdou na gymply, tak je to vzdělání všeobecné a pak můžete cestovat na VŠ, ale následně půjdete spíše do jiné sféry než řemeslné a zase na druhou stranu zase přeci nemusím zůstat nevzdělancem, pokud tedy chci to řemeslo dělat.. Každopádně mám dojem, že pokud srovnáme maturity, tak pak nechápu v čem bude třeba gymnázium prestižnější...pokud budu vyžadovat na průmyslovce, umělecké střední, či ekonomce, či nějaké hudební škole totéž, v čem budou pak odborné?
Kdyby se zaměřili na kvalitu vzdělávání celkově a ne dělali koniny jako státní maturitu... To by aspoň každý rok nevycházelo spoustu lopat s titulem z vysokých škol..... To je pořád honem honem, máme málo vysokoškoláků. Tak se studium uzpůsobí i lopatě, co by se jinač než lopatou neuživila.