Diskuze

Boeing zatočil na špatnou ranvej a vjel do cesty startujícímu airbusu

Tragédií málem skončil pondělní incident na letišti v New Yorku. Letoun egyptských aerolinek omylem vjel na ranvej, kde se ke startu rozjížděl airbus společnosti Lufthansa. Pilot německých aerolinek naštěstí stačil svůj stroj včas zabrzdit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

bx777desta

28. 6. 2011 10:49
pane redachtor udelejte si kaficko

slo to v televiznich novinach novinach i s tim audiozaznamem, kde letovej dispecer naprosto v klidu oznamuje zruste start. Po zastaveni opet v klidu rika veskery provoz je ted zastaven sami vidite co se deje chlapci.

Ale pan redaktor z toho musel udelat drama jak letovy dispecer asi na vezi silene pobiha a rve jako splaneje zastavte start a piloti spoceny plnou silou brzdi a vsichni rvou strachy :-))))))

tento redaktor jako vetsina na iDnes opet potvrdil ze je pouze idijot !

0 0
možnosti
ED

ooihojte

27. 6. 2011 22:27
na kolik by asi přišlo

osadit ty křižovatky semafory?

0 0
možnosti
P

Petronaska

24. 6. 2011 11:50
!!!

EgyptAir je naprosto standardní aerolinkou, to, že jeden z pilotů udělal chybu neznamená, že celé aerolinky jsou špatné. Navíc nebývá pravidlem, že egyptské pilotuje Egypťan, singapurské Singapurec. Aerolinky po celém světě si piloty najímají. Takže klidně s tím letadlem mohl blbě odbočit Čech. Nebo Polák.

0 0
možnosti
K

KdysiBedlam

24. 6. 2011 12:14
Re: !!!

Nebo i Nemec.

0 0
možnosti
TZT

Teleke z Toloko

24. 6. 2011 11:41
na JFK dycky

než odletíme tak stojíme doslova v dopravní zácpě, dycky dyž se otáčíme na startovací ranvej tak je možný na chvilku vidět letadla za náma... dá se jich napočítat kolem 30 všech možných velikostí.. běžně se na start čekájí skoro 2 hodiny, což vzhledem k letu do prahy je docela masakr Rv

0 0
možnosti
LO

ice-nine

26. 6. 2011 11:04
Re: na JFK dycky

znam to z Heathrow .. klidne 30min cekani

0 0
možnosti
MG

bitkar

24. 6. 2011 9:17
semafor

docela by mozna pomohlo, kdyby tam dali nejaky semafory. Proste, ze na ranvej nemuzes dokud nemas zelenou a ta bude jen, kdyz bude prazdno. Urcite by to slo technicky.

0 0
možnosti

Ghost47

24. 6. 2011 9:33
Re: semafor

Červená není zeď, tady taky neměl povolení a stejně se tam málem nacpal.

0 0
možnosti
VBS

vikýř

24. 6. 2011 7:45
pokud to byl

Egypt Air, tak se až tak moc nedivím. Kdo jednou letěl touto společností, bude si to pamatovat celý život. Přestárlé letouny /hlavně na arbských trasách/, unavený personál. Strava "k nezaplacení". Na letišti v Cairo bor..l, nekonečné tlačenice atd..atd....

0 0
možnosti
AT

Antonín, topič

24. 6. 2011 8:16
Re: pokud to byl

Jak souvisí Egypt Air s letištěm v Káhiře?

0 0
možnosti
M

markii

24. 6. 2011 6:55
ve vzduchu je denne ...

pres pul milionu letadel , takze hold to mohl byt chyba pilota a nebo navigatora pripadne letecke kontroly z veze , tezko rict , tady je mapa provozu letadel :-) http://www.flightradar24.com/

0 0
možnosti
JN

mircxxx

25. 6. 2011 8:08
Re: ve vzduchu je denne ...

hold a holt není totéž

0 0
možnosti
AP

GLUM-II

24. 6. 2011 4:54
Co dodat?Pěkně to pokračuje.

Přečetl jsem si první větu článku a je jasné že to nebyla náhoda ale pokus o útok našich multi kulti přátel.Nemám k tomu co dodat.

0 0
možnosti
JR

wertzu

24. 6. 2011 5:33
Re: Co dodat?Pěkně to pokračuje.

Přečetl jsem si Váš názor a je jasné,že to není náhoda,ale schýza jak hrom,podpořená paranoiou.

3 0
možnosti
TT

Thyronx1

24. 6. 2011 3:39
Ma nekdo predstavu o

leteckem provozu na zemi i nahore nad NY JFK nebo na dvou ostatnich?

Splest si ranvej se stava ale stavat by se nemelo.  Ja to videl nekolikrat na vlastni oci.

To rozhodne neni o Boeing versus Airbus. Obe jsou kvalitni a kazda z nich ma jinou cestu k zakaznikum. Airbus podporuje financne Francie a Nemecko, Boeing doslova nikdo. Pokud dostane zakazku od Pentagonu (ten ji zadava ale i Airbusu), tak to je vsechno. Boeing NENI statni firma.

0 0
možnosti
BN

bo.no

24. 6. 2011 6:14
Re: Ma nekdo predstavu o

8-o

0 0
možnosti
JP

Čojo Čagas

24. 6. 2011 2:37
Moderní navádění by mělo nebezpečí takových chyb snížit

Otázka je, zda byl Boeing vybaven "čtecím zařízením" pro takové navádění ?

Naštěstí dispečer nespal a reagoval promptněR^

A správně pak zareagovali i oba kapitániR^R^

0 0
možnosti