- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
se Správa dopravní železniční cest chová na poukazované nedostatky na tratích, tak se ani nedivím že ten most spadl.
vážení, je tu dost názorů jak by to mělo být, či nebýt. Od toho je diskuze, jenže, co to tahle nechat na obhájcích a žalobcích, ti musí dokázat nevinu či vinu. Soud pak posoudí. Pak bude zase diskuze, zda soudil dobře či špatně, ale tam ta diskuze bude mít podle mého větší relevanci diskuze této. Tak, a teď se pusťte do mne.
... ano, i rozhodnutí soudu bude jistě zajímavé ...
... není ovšem od věci znát také pravdu ...
Tak a mame dalsiho potencialniho vinika, ktery by mel sedet na lavici - MS kraj!
tak nevím jak ten kraj na tu lavici podaděj, any to holka vydržela
...nepřizpůsobení rychlosti jízdy stavu a povaze kolejí. Tomu už pomůže jen osoba blízká!
To ne. Meli udelat objizdku pres louky u Odry . Ale to by jim nepovolili ekologové
... ten mají taky?
Netřeba, "stavba nemá vliv na provoz vlakové dopravy"
...denně se totiž setkáváme se značením buď "pozor výjezd vozidel ze stavby + omezená rychlost" nebo "práce na silnici + omezená rychlost" - jak je vůbec možné,že tam mohl ten vlak jet tak rychle?Vždyť na takové stavbě se může stát cokoliv a neštěstí je na světě.V tomhle případě byly každopádně porušeny veškeré bezpečnostní předpisy!Vlaky v tomto úseku měly jezdit např. max 40 km/h a v době zásunu mostu nad trať tam neměl žádný vlak co pohledávat.Tohle kdyby bylo dodrženo tak tam ten most mohl spadnout hned třikrát zasebou - ano stálo by to mnoho peněz - ale nikomu by se nic nestalo a ty lidi by zůstali naživu Odpovědnost nesou bezpečnostní pracovníci.Tečka.
Prosím tě, než tady začneš horlit, přečti si diskuzi... na toto téma je tady asi 150 příspěvků... A šetři vykřičníky, ty tečko. Konkrétně ten den se na stavbě nemělo dít nic, natož pososuvat most, byla to černota.
Jestli tomu dobře rozumím, byla bezpečnost v sázce kvůli větším výdělkům stavebních firem, které nechtěly ČD zaplatit. Kolik dostanou, jeden dva roky?
Snad si nemyslíte, že se kvůli výlukám ČD nebo ostatním dopravcům něco platí? Ti mohou být rádi, že možná nemusí platit za projetí tratě, kterou projet nešlo.
protože vizualizace nikdy není tak názorná jako fyzický model. Architekti vědí...
vinnikem je samozrejme strojvedouci, ktery namisto aby se prekazke na trati vyhnul, tak do ni napalil.