- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
44 mŕtvych, ale reklamy do tých videí musia stále vyskakovať.
Aj si niekto myslí, že si niekedy kúpim tú sprostosť, čo v tých reklamách propagujú ? To sa hrozne mýli ...
... v kokpitu ne. Na náběžné hraně křídla ...
Vždyť jim musí táhnout minimálně na třicitku
... a co jako? Jak starý je 747, co myslíte?
Nevíte. proč v rámečku o TU 134 (mimochodem jednom z historicky nejbezpečnějších letadel) je honem připmínky havárie zcela jiného typu -- 154
... protože jsou podezřelý ...
... říkají "Tu", ale píšou tam klikyhák, co vypadá jako "My" ...
začínám věřit Polákům že letiště v Rusku jsou "akoci čudná". Zřejmě ta událost ve Smolensku vůbec nebyla náhoda. Myslím že se Rusové po každém přistání svého letadla dlouho modlí a líbají matičku zemi.
podle mne tomu chybí logika
1/Tupolev vypnul světla na ranveji,2/Při přistávání stroj přetrhal vysoké vedení, které napájelo navigační světla na letišti.
3/Výpadek proudu vypnul světla na letišti, která přistávající letadla navádí ve špatném počasí a mizivé viditelnosti. Záložní systémy naskočily příliš pozdě, piloti mezitím ztratili orientaci a letoun dopadl
Logiku by to mělo, kdyby měli ty dráty 100 metrů nad zemí, ale protože to tak určitě nebylo, řekl bych, že piloti ztratili orientaci ještě před zhasnutím světel.
vpravo mimo osu dráhy. Dopadlo na křižovatku silnic I.třídy. "Vysoké napětí" v jejich pojetí je vysoké jako naše dřevěné telegrafní sloupy(viz.foto) Z hlediska osy dráhy a přibližovací trajektorie netvořilo překážku let. provozu. Dle Metaru byla dráhová dohlednost 600 metrů.Což je pro tuto kategorii dostačující. Letiště nemá ILS, přístává se na 2x NDB. Piloti zřejmě nezvládli "usazení" na NDB při finálním manévru. Přerušení elekřiny pro dráhové osvětlení v této výšce (max.10-12 m.),a mimo osu dráhy již nemělo na katastrofu vliv.
Jenom k té ruské zaostalosti, na NDB se ještě u nás přistávalo před několika lety v Brně i K.Varech (po r.1990). Byly poslední tzv. mezinárodní letiště u kde se nejdříve postavil "lokalajzr", a později ILS.
elektrické vedení na stožárech v blízkosti přistávací plochy.....zřejmě ještě z dob industrializace Ruska pod vedením V.I. Lenina
překážky v okolí letišť fungují podobně jako filtry - ti nejlepší je snadno zdolají, naopak vadné piloty a letadla spolehlivě zachytí. Proto se dá o žijících ruských pilotech říct, že patří ke skutečné elitě...
V případě mlhy má letadlo záložní letiště...
Tady to s tou mlhou bylo už u Katyni, ale čert púořád nespí
Vašnosto, jste pěknej podvraťák. Proč jste jim to neporadil včas ?