Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Špehovaných přibývá, inspekci zajímá i práce bezpečnostních agentur

Inspekce ministra vnitra se při vyšetřování aféry se sledováním telefonů zabývá i byznysem bezpečnostních agentur. Jedním ze sledovaných byl totiž i majitel agentury SSI Jan Vodrážka, který si myslí, že šlo o konkurenční boj ze strany ABL.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nejaktak

Mě takhle popelnici špehuje jeden homelessák každej den

Ablák jeden převlečenej. Ale až já ho zejtra chytnu tak z něj ty jeho smradlavý hadry budou lítat.

+2/0
21.6.2011 13:29

jajabar

Re: Mě takhle popelnici špehuje jeden homelessák každej den

R^;-DR^

0/0
21.6.2011 14:09

Verbascum thapsitorme

Re: Mě takhle popelnici špehuje jeden homelessák každej den

Mu dej radši najíst a padíka na sprchu, detektive. Obnošené hadry mu k tomu můžeš přidat. :-/

0/0
21.6.2011 14:16

velkamadam

a jak se dostali ty nahrávky ke Kmentovi???

to už nám nepoví, co? tady něco smrdí a iDnes je s tim slušně načichlá. Nevěřím, že redaktoři nikdy nepoužili odposlech.

0/0
21.6.2011 12:02

Čamrda Píková hopkající VeVeřice

Re: a jak se dostali ty nahrávky ke Kmentovi???

jste informačně zaostalá "VeVerčí madam" , šlo o data detektiva Pertlíčka , ofiko i neofiko zaměstnace ABL co nechal na počítači co zůstal jeho manželce při rozvodu , to víte do MFD nevlezla do sítě ABL jako se snažil bratr Klasnové vlézt na počítač Kmenty... ;-(

0/0
21.6.2011 12:07

velkamadam

Re: a jak se dostali ty nahrávky ke Kmentovi???

dobrá telenovela ala Čamrda. Tady nemůže mít nikdo jiný názor?? Hned bude pracovat pro VV, jste hlupák.

0/0
21.6.2011 12:15

CryptoCult

Re: a jak se dostali ty nahrávky ke Kmentovi???

souhlas ;-D Až narazíte na podobně stupidní nick a podobně stupidní příspěvek, je to jeden a ten samej hňup - Čamrda ;-D

0/0
21.6.2011 12:21

milpok

Špehování se dělo

i za minulého režimu a protože se dostali k moci bývalí aparátčníci, tak se děje pořád. Je to jenom systémem, jak je nastavený.

0/0
21.6.2011 11:55

imax.van.dort

Re: Špehování se dělo

kdo?

0/0
21.6.2011 12:06

milpok

Re: Špehování se dělo

imax.van.dort.

0/0
21.6.2011 12:10

psýtchoř

Teď si na rok starou událost vzpomněl.

tak takovou detektivní agenturu bych si vzal. Její majitel je zřejmě profík.

0/0
21.6.2011 11:35

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: Teď si na rok starou událost vzpomněl.

Tehdy nevěděl, že je v klubu sledovaných.

0/0
21.6.2011 11:37

DeathWillBeMyBride

Re: Teď si na rok starou událost vzpomněl.

Your argument is invalid.

0/0
21.6.2011 17:18

blebleson

Prý že je dnes špehování horší než za komunistů....

Všiml jsem si, že pod podobnými články se často vyrojí koumesové, kteří tvrdí, že dnes je špehování horší než za komunistů.

Koumesové, uvědomte si pár faktů - za komunistů byla naše zem neprodyšně uzavřená železnou oponou, komunisté tedy měli výborný přehled o každém, kdo tuto hranici přeročil, dále neexistoval internet, mobily, atd.... existovalo jen pár lehce kontrolovatelných způsobů komunikace - klasická pošta a státní pevná telefonní linka.

Všechno bylo srovnáno do lajny, nivelizováno takže každý kdo z lajny nějakým způsobem vykukoval, byl automaticky nápadný. Na každém pracovišti, v místě bydliště, na školách,.....všude byli "důvěrníci" jejichž úkolem bylo koukat kolem sebe a podávat hlášení.....

Takže do komunistů máme zatím stále ještě opravdu daleko.:-P

+2/0
21.6.2011 11:19

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: Prý že je dnes špehování horší než za komunistů....

Sranda bylo, jak si v r. 89 hlídali kopírky, ale nenapadlo je, že se dokumenty dají dobře množit na počítačových tiskárnách ...

0/0
21.6.2011 11:24

Caroline P... Bártowa čamrda

Re: Prý že je dnes špehování horší než za komunistů....

to si pište že ano jee to dáno tím že technické prostředky jsou o dva řády dokonalejší a dostupnost o jeden řád.

0/0
21.6.2011 11:26

vítek z prčice

Re: Prý že je dnes špehování horší než za komunistů....

To se mýlíš, pravda, komunisté neměli dnešní technické prostředky. Ale o Tvém soukromí toho dnes kdekdo víc mnohem více než za komunistů. A nevíš ani kdo a kdy to použije. To si piš a jestli nevěříš, pokus se nahlédnout do nejrůznějších registrů (nemyslím zrovnaty insolvenční). Zkus to porovnat se svým "spisem" STB, možná na Tebe ani nebyl založen. Pokud jsi ovšem nepatřil ke komunistům osmašedesátníkům, nebo nepodepsal Chartu. Dnes na sebe takto "upozornit" ani nemusíš .... :-)

0/0
21.6.2011 11:52

Čamrda Píková hopkající VeVeřice

Re: Prý že je dnes špehování horší než za komunistů....

stačí aby jste su sedl v restauraci vedle Kočí , nebo pil s Bártou těžké francouské , nebo chtěl Dobešovi ukrást maturitní otázky

0/0
21.6.2011 11:55

Simona super kočka

Kmenta objevil ameriku.

Třeba BIS může odposlouchávat a sledovat koho chce a nepotřebuje žádný povolení anebo pokud někdo dá 15 miliónů tak může koupit přístroj který umí odposlouchávat jakýkoliv tel hovor. To měl například Krejčí. Spíš jde o to že v BIS a u police zůstali bývají stbaci a pokračovali v zločinů a dělají se co chtějí. O tom to je.[>-]

0/0
21.6.2011 11:13

CryptoCult

Re: Kmenta objevil ameriku.

Simono, koukám že jsi taky právě objevila Ameriku ;-D

0/0
21.6.2011 11:16

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: Kmenta objevil ameriku.

furt lepší než objevit Kamčatku )

0/0
21.6.2011 11:18

CryptoCult

Re: Kmenta objevil ameriku.

Co to meleš? :-(

0/0
21.6.2011 11:32

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: Kmenta objevil ameriku.

Obávám se, že novodobí STBáci se s těmi starými bez problémů dohodnou ...

0/0
21.6.2011 11:17

Caroline P... Bártowa čamrda

Simonce: že toto nevíš o Dobešovi

No špehování zanášela do státní správa a politiky systematicky VV-ABL viz Dobeš ....

Dobešova tajemná komnata .....to   pero s kamerou NV PEN 8G ...asi pro XKlauseX bylo kouzelné ....  http://m.ceskapozice.cz/domov/politika/dobesova-tajemna-komnata-na-skolstvi-planovali-nakup-protispionazni-techniky

0/0
21.6.2011 11:28

CryptoCult

Re: Simonce: že toto nevíš o Dobešovi

kolikrát to sem ještě vylepíš?

0/0
21.6.2011 11:32

pomocný učitel Václav Poustka

Re: Simonce: že toto nevíš o Dobešovi

Vadí vám to moc?

0/0
21.6.2011 11:57

jajabar

Re: Simonce: že toto nevíš o Dobešovi

Ne, je to k smíchu ;-D

0/0
21.6.2011 12:00

pomocný učitel Václav Poustka

Re: Simonce: že toto nevíš o Dobešovi

Pokud je to pravda, tak to moc k smíchu není.

0/0
21.6.2011 12:02

jajabar

Re: Simonce: že toto nevíš o Dobešovi

Vlákno bylo o opakovaném vkládání příspěvku. Taky placen od počtu příspěvků ?

0/0
21.6.2011 12:07

blebleson

Špehovat obsah popelnice - to bych bral!

Pokud by se to dělo pravidelně 1x týdně vždy v polovině týdne mezi řádným vyvezením popelnice, tak bych to s vděčností vůči svému špehovateli bral, protože ke konci týdne, vždy den dva...před vyvezením máme popelnici narvanou doslova k prasknutí, takže někdo, kdo by ji v půlce týdne pravidelně zadarmo vyvážel, by se mě docela hodil.:-P

0/0
21.6.2011 11:00

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: Špehovat obsah popelnice - to bych bral!

Asi by ses divil, co se historicky vytěžilo z odpadu některých velvyslanectví .... a jak tato velvyslanectví po skandálu horečně nakupovala skartovačky, které tvoří mnohem menší proužky ...

0/0
21.6.2011 11:07

blebleson

Re: Špehovat obsah popelnice - to bych bral!

Netvrdím, že ne. Pouze tvrdím, že konkrétně v mém případě, pokud by si špehovatel práci na vyprazdňování mojí popelnice rozdělil půl na půl s komunálními službami, příp. by tuto práci převzal zadarmo celou a dělal by to tak, že by popelnice nikdy nebyla přeplněná, tak bych se na toho špehovatele vůbec nezlobil.:-P:-P

0/0
21.6.2011 11:11

qvido31

Paranoidní=

To,že je nevidíte,ještě neznamená,že Vás nesledují:-P

0/0
21.6.2011 10:58

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: Paranoidní=

To, že tě nesledují znamená, že nejsi důležitej.

0/0
21.6.2011 11:15

DeathWillBeMyBride

Nepředjímejme

Nikdo nevíme, kdo za tím stojí a za jakým účelem, takže bych tu z tohodle nedělal žádné závěry. Ostatně to byla právě SSI, kdo byl nedávno lustrován MF Dnes ohledně kauzy Savoy (tehdá to mělo být spiknutí STB v pozadí firmy, chapadla mafiánské ČSSD a tak podobně), aby se nakonec ukázalo, že SSI vydalo záznam ze schůzky zcela legitimně na vyžádání nějakýho policisty a pracovníka rozvědky. Teď má peška zrovna ABL, bůh ví, co se z toho vyvine.

0/0
21.6.2011 10:47

vítek z prčice

bordel

V tomoto rozkládajícím se státě se zřejmě dožijeme nejen výkřiků "zlatí komunisti" (!) ale snad i "zlatá STB" - pokud někdo zrovna nechystal státní převrat, většinou mu dali pokoj !  I takové názory jsou slyšet ! A kdopak za to může? Komunisti, estébáci? Ne. Za tento stav samozřejmě odpovídají dnešní vlády. Rv

0/0
21.6.2011 10:42

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: bordel

zlatej Grebeníček ... ten starší :-):-)

0/0
21.6.2011 10:46

3drmzejkebuoraP

Re: bordel

za to odpovídá především pokročilá demence té části obyvatelstva, která by tohle vypustila z huby

0/0
21.6.2011 10:59

CryptoCult

Re: bordel

Tak vyvázat z toho komunisty a estébáky, že za současný stav nenesou žádnou odpovědnost, to je hodně velká paranoia. Nebo máš hodně krátkou paměť. Takže pro osvěžení:

.

http://darny.blog.cz/0811/99-budovatelu-mafianskeho-kapitalismu-v-cechach :-)

0/0
21.6.2011 11:08

vítek z prčice

Re: bordel

Jsi v omylu, nikoho nevyvazuji. Estébáky, kromě toho, naprosto opovrhuji. Uplynulo však 20 let ! Převtělili se do dnešních struktur a ty j radostně přijaly. Dvacet let tu vládne někdo jiný a zodpovídá za to, koho si do "elit" přibral. Je ovšem také možno stále si stěžovat na Bílou Horu (1620). :-)

0/0
21.6.2011 11:42

pomocný učitel Václav Poustka

Re: bordel

Svádět všechno na komunisty je 20 let od "revoluce" k smíchu.

0/0
21.6.2011 11:49

Čamrda Píková hopkající VeVeřice

Re: bordel

struktury STB jsou stále aktivní např známý kandidát tajné spolupráce s STB Rajon byl agenturou STB pracující pod pláštíkem Ustavu pro studium totalitních režimů , nedávno kádrovým rozkazem povýšeen do kategorie Blokovaná osoba (viz Svazky.cz          databáze EZO) ...ku příležitosti zařazení do funkce ministra vnitra.

Blahopřejeme panu Johnovi dodatečně, Vy jste mu nepřál ???

0/0
21.6.2011 12:01

CryptoCult

Jiří Pospíšil, ministr spravedlnosti: (reakce na článek)

"Je důležité vyšetřit, zda je to akce jednotlivce nebo mafiánské struktrury. Vyšetřování je v zájmu právního státu" 8-o8-o8-o Tak to nemá chybu!! To říká člověk, který v modré chobotnici plní úkol zametání miliardových tunelů a podvodů 8-o A který není zchopen odvolat nejzkorumpovanějšího státního zástupce v historii samostatné ČR...POSPÍŠILE, VYRAŽ NA KARLŮV MOST, PŘIVAŽ SI KE KRKU 50KG BALVAN A RÁMCI PRÁVNÍHO STÁTU SKOČ DO VLTAVY !!!!!

0/0
21.6.2011 10:23

CryptoCult

Re: Jiří Pospíšil, ministr spravedlnosti: (reakce na článek)

schopen :-(

0/0
21.6.2011 10:29

3drmzejkebuoraP

Re: Jiří Pospíšil, ministr spravedlnosti: (reakce na článek)

a jak může ministr spravedlnosti zametat miliardové tunely?

0/0
21.6.2011 10:35

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: Jiří Pospíšil, ministr spravedlnosti: (reakce na článek)

psal to Facebook ...

0/0
21.6.2011 10:42

JaJaMilan

Re: Jiří Pospíšil, ministr spravedlnosti: (reakce na článek)

Jak se říká "není kouře bez ohně".

0/0
21.6.2011 10:56

3drmzejkebuoraP

Re: Jiří Pospíšil, ministr spravedlnosti: (reakce na článek)

a jeho kolega Twitter

0/0
21.6.2011 10:56

CryptoCult

Re: Jiří Pospíšil, ministr spravedlnosti: (reakce na článek)

Tím že na nátlak kmotrů a gangsterů ve vlastní straně, kryje vrchního státního zástupce Rampulu. Ačkoli už v březnu letošního roku obdžel od nejvyššího státního zástupce 18!!!! stránkovou zprávu důvodů pro jeho rezignaci. A ministr Pospíšil? Zbaběle se vymlouvá a kličkuje :-( Rv

0/0
21.6.2011 11:01

NTPT_PODRUHY_ZAKAZANY

Ještě že byla zrušena DATA RETENTION

s ní bylo špehování hračka.

0/0
21.6.2011 10:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.