Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kaddáfího zločiny nesmí zůstat bez trestu, shodli se evropští ministři

Šéfové diplomacií zemí EU ostře odsoudili režim libyjského vůdce Muammara Kaddáfího s tím, že jeho "zločiny proti lidskosti" nemohou zůstat bez trestu. Oznámili také, že chtějí rozšířit sankce proti Sýrii v reakci na prohlubování násilí vůči odpůrcům tamější vlády.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

acvil

...milí ministři, nezapomínejte na jednu věc...!!!

...totiž že "NA KAŽDOU SVINI SE UŽ VAŘÍ VODA...!!!"...i na vás jednou dojde....!!!!

0/0
23.6.2011 23:11

tetek.

Korupce v ČR nesmí zůstat bez trestu!

Shodl se Tetek.

0/0
22.6.2011 7:47

Lady Lucy

http://www.youtube.com/watch?v=FzYn3CDzjwA

0/0
21.6.2011 16:09

Censors will be assimilated999

Davejte si pozor co pisete..

Zdejsi placena gerila USA praska do redakce jak za gestapa, zatimco oni muzou psat vulgarni prispevky jak se jim zachce, aniz by to nekdo mazal a to dokonce v tom samem vlakne, ve kterem vas smazou. Slusni lide co nesouhlasi s vrazdenim ala NATO nemaji duvod nekoho udavat. To je vysada pouze specifickeho okruhu lidi, ktery se vyskytuje pouze tady. Oznacit je jmenem skonci opet -100 dukatama, tak si to domyslete..

+2/0
21.6.2011 12:45

HaPe

Re: Davejte si pozor co pisete..

Mně něco vyprávějte!

Jak začaly diskuse o Libyi, měl jsem hned máznuto milión postů. Včas jsem si udělal druhý nick a potom ještě třetí, protože naklikat tu tisícovku, co dnes požadují, chvilku trvá. Navíc po určitém oddechu nějaké ty smazané posty odepisují, takže je výhodnější mít víc účtů.

Několikrát jsem to tu vysvětloval, ale to nic nebrání jednomu zaměstnanci, aby mě pravidelně nepranýřoval s podtextem, jako že jsem podvodník. Že, zelený mužíčku?

HaPe, alisas jxd alias Zanik (ale od posledního nicku už jsem zapomněl heslo, takže ten už je mimo mísu)...

+1/0
21.6.2011 18:07

Noli tangere circulos meos

9/11 and the Orwellian Redefinition of “Conspiracy Theory”

While we were not watching, conspiracy theory has undergone Orwellian redefinition.

A “conspiracy theory” no longer means an event explained by a conspiracy. Instead, it now means any explanation, or even a fact, that is out of step with the government’s explanation and that of its media pimps.

For example, online news broadcasts of RT have been equated with conspiracy theories by the New York Times simply because RT reports news and opinions that the New York Times does not report and the US government does not endorse.

In other words, as truth becomes uncomfortable for government and its Ministry of Propaganda, truth is redefined as conspiracy theory, by which is meant an absurd and laughable explanation that we should ignore.

0/0
21.6.2011 9:52

Noli tangere circulos meos

Re: 9/11 and the Orwellian Redefinition of “Conspiracy Theory”

When piles of carefully researched books, released government documents, and testimony of eye witnesses made it clear that Oswald was not President John F. Kennedy’s assassin, the voluminous research, government documents, and verified testimony was dismissed as “conspiracy theory.

”The purest example of how Americans are shielded from truth is the media’s (including many Internet sites’) response to the large number of professionals who find the official explanation of September 11, 2001, inconsistent with everything they, as experts, know about physics, chemistry, structural engineering, architecture, fires, structural damage, the piloting of airplanes, the security procedures of the United States, NORAD’s capabilities, air traffic control, airport security, and other matters. These experts, numbering in the thousands, have been shouted down by know-nothings in the media who brand the experts as “conspiracy theorists.”

0/0
21.6.2011 9:55

HaPe

Re: 9/11 and the Orwellian Redefinition of “Conspiracy Theory”

K tomu závěru mám trošku výhrady. Žádní know-nothings, ale buď zaplacení nebo podplacení (netřeba vždy penězi) pomahači. Najdete je i tady na diskusi. Také nevěřím, že by tu trávili tolik času jen z vlastní hlouposti.

+1/0
21.6.2011 10:44

greenalien

...

Taky nevěřím, že zde trávíte tolik času jen z vlastní hlouposti.

+1/0
21.6.2011 10:50

HaPe

Re: ...

Ne. Já mám k Libyi osobní vztah. Mám mezi Libyjci mnoho přátel a mnoho desítek známých. Proto mne zajímá vše, co se týká jejich osudu. Proto mne rozčiluje, když tady mnozí žvaní hlouposti, naprosto odtržené od reality, se kterou jsem se po téměř 11 let setkával.

+1/0
21.6.2011 10:53

greenalien

Re: ...

Vy jste se tam setkával s nálety a válkou? To co jste napsal může napsat každý, to je jak Urbancová a její zaručeně pravé osobní příhody. Krize po celém světě, a jenom u Libye se nám sejde x lidí kteří tam zaručeně byli, kteří tam mají kvanta známých, a kteří do jednoho podporují plukovníka Kaddáfího shodně a nerozborně. Normálně unikát.

+1/0
21.6.2011 11:00

HaPe

Re: ...

Setkával s nálety a válkou, krize po celém světě... Ježíši, to jsou najednou žvásty! V Libyi pobývalo po delší dobu několik tisíc Čechů. Většinou jim je lhostejný osud plukovníka, ale není jim lhostejný osud lidí, které tam potkali. A mají zkušenosti, takže propagandistické lži a kecy na ně jaksi nepůsobí. Žádný unikát. Většinou se tady bavíme o libyjských skutečnostech - neodvislých na válce. Krize po celém světě se neřeší v diskusi u článku o Libyi. Buď už se začínáte stydět za svou podporu zločinů a trošku zmatkovat, nebo potřebujete vystřídat. Takhle hloupý post už jste tu dost dlouho neměl.

+1/0
21.6.2011 11:34

Antonín, topič

Re: ...

Plukovníka podporuje kdo (krom teda donedávna Francie a Itálie)?

0/0
21.6.2011 12:16

Kwak Kwakovič

Re: ...

Jestli to nebude tím, že v Libyi pobývalo suverenně nejvíc lidí v zahraničí - jen od tankistů se jich tam vystřídalo možná kolem 1000. a to nemluvím o několika tisících lidí z DS Olomouc, IPS Gotwaldov, Geoindustria Praha a stovkách zdravotníků a vysokoškolských pedagogů, kteří tam byli přes PZO Polytechna. V žádné jiné zemi jich tolik nebylo. A nejen od nás - např Bulharů tam bylo cca 30.000 zároveň - v Tripoli měli i vlastní gymnásium pro děti svých zaměstnanců. V 80. letech bylo v Libyi víc zahraničních pracovníků jak nativních Libyjců.

+1/0
21.6.2011 13:26

Lady Lucy

Re: ...

R^

0/0
21.6.2011 15:26

Lady Lucy

Re: ...

Výborně napsáno !!! :-)

0/0
21.6.2011 15:25

Noli tangere circulos meos

Ron Paul

Ron Paul: “I Want To Legalize Freedom. What’s So Bad About That?”

Congressman Ron Paul fired back at an NBC host today for suggesting that he was a fringe candidate in the 2012 GOP presidential race, despite the fact that Paul won another straw poll over the weekend.

+1/0
21.6.2011 9:48

Noli tangere circulos meos

NATO has admitted

that civilians were killed in an air strike on a Tripoli suburb on Sunday. Gaddafi officials say two babies were among the nine dead. It’s the first time the Alliance has conceded responsibility for civilian deaths, although Libya’s Health Ministry claims more than 800 people have died in three months of air attacks. Maria Finoshina reports now from the capital Tripoli. You may find some of the images disturbing.

0/0
21.6.2011 9:47

HaPe

Re: NATO has admitted

A hned v pondělí večer druhý takový "přehmat" ( ;-€ ) na Surmanu. Myslím, že 19 mrtvých. Druhý "prokázaný" bych měl říci, protože oba "cíle" byly prezentovány novinářům, kteří tentokrát ani nemohli používat svá "údajně"...

+1/0
21.6.2011 10:47

rcs-34

Kaddáfí je patrně lump

Nejsem si však jistý, že největší ze všech. Co mě osobně na celém konfliktu dost zarazilo, byla rychlost s jakou se všechny zúčastněné země shodly na bombardování Libye. Přitom Kaddáfí tam vládne už cca 40let a donedávna to nikomu moc nevadilo. V případě předchozích akcí (Kosovo, Afghánistán, Irák) byly diskuze podstatně delší a v oficiálních médiích bylo slyšet různé názory pro a proti. Teď jsou všichni jako jeden muž. Chci věřit, že je to kvůli obavám o blaho prostých afričanů a chtel bych vedět: "Co tak najednou"?

0/0
21.6.2011 7:25

Kwak Kwakovič

Re: Kaddáfí je patrně lump

Protože, kdyby se o tom debatovalo, tak by bylo po všem a nebyl by důvod k akci - proto to Šaškézy musel rozjet dřív než to "uhaslo".

0/0
21.6.2011 7:30

Mandelův_očař

Re: Kaddáfí je patrně lump

Což je samozřejmě propagandistický nesmysl. Francie se zapojila do akce ve stejnou chvíli jako ostatní země, teprve po odouhlasení rezoluce rady bezpečnosti. Tj. poté co se vše řádně oddebatovalo.

0/0
21.6.2011 10:10

Kwak Kwakovič

Dobře - omlouvám se -

chybí mi tam jedno slovo - oprava: "Kdyby se o tom debatovalo DLOUHO......."

0/0
21.6.2011 13:19

Antonín, topič

Re: Kaddáfí je patrně lump

Ale kolego, vemte si něco na posílení paměti!

0/0
24.6.2011 8:11

Kwak Kwakovič

Podle bývalého velvyslance

ČR při NATO končí platnost rezoluce o bezletové zoně 27.6.2011 a o její prodloužení se musí žádat. Přičemž s prodloužením nesouhlasí Liga arab. států. Jak to tedy je s její platností??

0/0
21.6.2011 4:15

procensora@seznam.cz

Re: Podle bývalého velvyslance

Potom uz schvali pozemni operaci

0/0
21.6.2011 6:37

Kwak Kwakovič

Re: Podle bývalého velvyslance

Pozemní? A kdo ji bude dělat? Briti? Ti už nemají peníze ani na letecké údery. Frog&snail eaters? Ti na to nemají dost odvahy - doma by je vlastní musulmani utloukli. A USA - těm se tam nechtělo od začátku, a kdyby to Šaškézy jednostranně nerozjel, tak se nejspíš na celou akci vykašlali.

0/0
21.6.2011 7:28

procensora@seznam.cz

Re: Podle bývalého velvyslance

U.S. tam pujde, jestli se to bude vyvijet dal tak jako ted. U.S.Army to zvladne, ale jestli tam pujde, tak to odskace Evropa

0/0
21.6.2011 10:20

Antonín, topič

Re: Podle bývalého velvyslance

U.S. Army to samozřejmě nezvládne.

0/0
24.6.2011 8:12

Noli tangere circulos meos

Ty Evropske volby noveho sefa Libye jsou dost krvave,

nemyslite? :-)

0/0
21.6.2011 2:55

marty2ban

...

...aneb Zloděj křičí: Chyťte zloděje. Doporučuji jeden z projevů Nigela Farage.....

0/0
21.6.2011 1:00

Lady Lucy

http://youtu.be/WF_w0JFvyl0

Francie jede :-/

0/0
21.6.2011 0:40

kenzo

Před soud patří především evropští politici

nejen za válečné zločiny v Libyi, ale i EUrorozkradačku historických rozměrů!!

0/0
20.6.2011 23:00

Satanuv pohunek

Více takových Kaddáfích !

Alespoň by se afrika někam posunula. A oblíkal se nejlíp ! R^;-D

0/0
20.6.2011 22:13

Stříhali dohola velikou holčičku

Re: Více takových Kaddáfích !

Voháknout se za pár miliard dolarů není až zas tak velkej kumšt ...

0/0
21.6.2011 6:54

Lady Lucy

Re: Více takových Kaddáfích !

Ale je. Jen tak na sebe hodit hadry dokáže každý

0/0
21.6.2011 7:47

procensora@seznam.cz

Re: Více takových Kaddáfích !

Ano, nektery holky jsou hrozne ohakly :-P

0/0
21.6.2011 10:22

BajnyPhoenix

Je tu jedna potiz

Vyzva ministru NATO ma pro Libyjce takovou vahu jako kdyz Hitler vyzyval Cechy k zatraceni Benese. Pro Libyjce je NATO neco jako wehrmacht pripadne sovetska armada pro Cechy v roce 1968. Uvedomuji si,ze je to silny nepritel,ktery je porazi,ale moralni kredit u Libyjcu maji jak Hitlerovo Nemecko (Breznevuv SSSR)

+4/0
20.6.2011 22:11

Lady Lucy

Re: Je tu jedna potiz

R^R^R^R^ a to všechny Libyjce bez ohledu na ty, kteří jsou proti němu, protože ti taky NATO a Západ nemají až tak v lásce.

0/0
20.6.2011 22:44

greenalien

Re: Je tu jedna potiz

http://www.youtube.com/watch?v=myV4-9EU5JU&feature=relmfu

0/0
21.6.2011 0:35

Lady Lucy

Re: Je tu jedna potiz

LOOOL - já mám dost, z Tebe fakt, Mar/23/2011. No a jinak děkují za letecké údery, ale to je tak asi všechno :P to už snad dávno víme, že rádi se předvádí se zbraněmi.

http://youtu.be/WF_w0JFvyl0

0/0
21.6.2011 0:44

greenalien

...

;-D;-D;-D Předvádějí se zbraněmi ;-D;-D;-D

0/0
21.6.2011 0:46

procensora@seznam.cz

Re: Je tu jedna potiz

Kdyby to bylo opacne, Kaddafi by zadne ohledy nebral Rv. NATO postupuje maximalne humanitarne R^

0/0
21.6.2011 6:39

Kulhánková, dcera

Re: Je tu jedna potiz

Kdyby jsou chyby. NATO je obranný pakt a nemá v Africe co dělat.

0/0
21.6.2011 7:38

procensora@seznam.cz

Re: Je tu jedna potiz

Ma. Poslala ho tam OSN

0/0
21.6.2011 10:21

Antonín, topič

Re: Je tu jedna potiz

OSN nemá mandát někam posílat NATO. OSN pouze řekla: Je OK když tam půjdete.

0/0
24.6.2011 8:10

Censors will be assimilated999

Re: Je tu jedna potiz

R^R^R^

0/0
21.6.2011 12:49

Liptacik

Chore..

Uz niekto vycislil kolko su naklady na tuto operaciu v Libyi? Preco Zapad neriesi radsej Etiopiu, Sudan, Somalsko a dalsie krajiny, kde ludia nemaju ani vodu a potraviny? Nedaleko v Afrike umieraju hladom a trpia nedostatkom zakladnych potrieb pre zivot, tak toto nikoho nezaujima a ja sa pytam, kde je vacsie utrpenie pre obyvatelstvo v Libyi, alebo v Etiopii???

Libya je asi najbohatsia a najlepsie fungujuca Islamska krajina ...je absurdne, ze prave tato 4 milionova bezvyznamna krajina musi byt zlikvidovana, kvoli rope a Cine.

Cely bordel v Afrike vytvara CIA+NATO z jedneho dovodu : vyhanania Cinanov z Afriky, ktory tam zacali vyhadzovat svoje devizove rezervy. Cina tam zacala stavat infrastrukturu a zato chcela suroviny....Ak este USA zabodnu do Iranu resp. Pakistanu, tak to bude pre Cinu znamenat, ako utok na nich a vojna moze zacat, ako zachrana USA.

0/0
20.6.2011 20:53

brekebrekeke

Re: Chore..

asi k tomu ma duvod, to te nenapadlo?

0/0
20.6.2011 21:28

Liptacik

Re: Chore..

aky dovod? to akoze poslednych 10 rokov demokratizacnych procesov v Iraku je pre Iracana lepsie, ako zivot za Husajna? miliony mrtvych, miliony utecencov a krajina v neptretrzitych bojoch, ci uz kmenove vojny, partizanske vojny atd..Relativne funkcny stat s infrastrukturov sa zmeni vlastne na roky nestabilizacie a navrat do stredoveku. To iste mas v Afganistane....USa vlastne vytvorila Taliban, USA podporili Chomeniho k moci a dopomohla totalite v Irane.

Moja otazka spocivala k tomu, ze co dava prednost riesenia LIbijskeho ludu oproti milionom podvizivenych ludom v inych krajinach? ja keby som si mal vybrat zivot v Libyi s Kadaffim, alebo v Etiopii, Sudane tak ani nerozmyslam a idem do Lybije...

Alebo veris tomu, ze svet ohrozuje Libya ;-D? zbrane hromadneho nicenia sa v Iraku nenasli...kto ma zbrane, tak toho nenapadnu, ako ZSSR...a vidis so ZSSR nebolo potrebne bojovat a to bola ina vaha.

0/0
20.6.2011 22:55





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.