- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No hlavně že ušetřili za nocleh.
Loni jsem byl s Kalouskem - pozor,to není ten padákový odborník a defraudant, to je jen shoda jmen - v Kalábrii a myslel jsem, že mi z toho dodržování předpisů mrskne... Dva řidiči, pomalu každé dvě hodiny zastávka na čerpačce, na dálnici jsme se plazili těch 90 km/hod, střídali se pravidelně a dneska je za to musím pochváliti, vyjádřiti obdiv a poděkování Možná, že jsme jeli opravdu dlouho, ale za to bez jediné krizové situace a celých možná 4 500km přežili ve zdraví a živí...Ještě jednou díky
jak dlouho trvala cesta? tyden?
gratuluju ze jste to prezil..
Volná reakce na příspěvky typu: "500 kilometrů na jeden zátah" a "jezdí s jedním řidičem" ...
Řízení autobusů (stejně jako náklaďáků) se řídí předpisy AETR, podle kterých (velmi zjednodušeně) jeden řidič smí řídit v kuse nejvýše 3 hodiny, během 4,5 hodin musí mít 45 minut přestávky a pokud jedou dva řidiči (to je v podstatě kamkoliv dál, než do Rakouska (okolních zemí ČR), tak se po těch 4,5 hodiny střídají.
Neznám mnoho lidí, kteří taková pravidla dodržují v osobáku.
A jsem si jist, že autobusová doprava je mnohem bezpečnější, než automobilová (ať k počtu nehod, tak zranění / mrtvých).
Spatne, po 4,5 hod min. 45 min pausa max 9hod rizeni v jeden den. Pred 4,5 h pausa 30 min. nebo 2*20min.
jsem projizdel kolem nich, byl to zlutej autobus a lezel na pravym boku, takze lidi nemohli z autobusu vylezt. Hlavne, ze se temer nikomu nic nestalo....
Ridic proste usnul. Mimochodem, tyhle vychodni usporne jizdy autobusem by mely byt pres uzemi zapadni Evropy zakazany. At si jezdi pres Slovensko a Madarsko. A vselijake autobusy Praha-Londyn atd. zrovna tak.
ano..autobusy Praha - Londým pošleme přes Bratislavu a Budapešť!
a bohužel častěji než se na první pohled zdá. Autobusy prostě nejsou ve srovnání s jinými hromadnými dopravními prostředky zrovna nejbezpečnějším způsobem přepravy.