Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jihokorejci omylem několik minut pálili po civilním letadle

Letadlo společnosti Asiana s cestujícími, které přelétalo nad hranicí KLDR s Jižní Koreou, mělo namále. Jihokorejská armáda začala po stroji naostro pálit v domnění, že je to nepřátelské letadlo z komunistické země. Stroj byl ale mimo dosah.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mimouch

Na Zeppelin nevystřelíš...

A vystřelíš-li nedostřelíš. Dostřelíš-li, netrefíš se... ;-D

0/0
20.6.2011 9:48

bitkar

2x volove

1) 10 min. po necem palit a netrefit, to je diletantstvi

2) palit po dopravnim letadlu, dtto

0/0
20.6.2011 9:46

pučmidrát

Kdy se podařilo sundat to jihokorejské letadlo,

tak už by zřejmě amíci bombardovali Severní Koreu. Protože nikdo jiný by to letadlo nemohl sundat!

0/0
19.6.2011 12:43

Sharpe

Re: Kdy se podařilo sundat to jihokorejské letadlo,

Kdyz rusove sundali jihokorejske letadlo a zahynul tam americky senator, tak se take nic nestalo

0/0
20.6.2011 4:08

Lojzino

Re: Kdy se podařilo sundat to jihokorejské letadlo,

Jestli to nebylo tím,že tehdejší CCCP bylo o poznání větší a vyzbrojenější nežli Korea.

0/0
20.6.2011 8:44

Tazwoman

Přiznali by se ?

Kdyby pálili něčím jiným a trefili se. :-/

0/0
19.6.2011 8:56

bezdukátů

Re: Přiznali by se ?

pak by se pod tlakem OSN přiznala ta severní8-o

0/0
19.6.2011 11:36

procensora@seznam.cz

Re: Přiznali by se ?

Severni toto dela vic. To je zly stat

0/0
19.6.2011 12:43

Sharpe

Re: Přiznali by se ?

Neber mu iluse.

0/0
20.6.2011 4:01

MirdaCB

Jihokorejcům ta diktatura v KLDR vyhovuje.

Viděl jsem dokument který o tom pojednával a tam říkali že drtivá většina obyvatel jižní Koree sjednocení země nechce. Bojí se o svou životní úroveň. Kdyby chtěli tak ten režim už dávno svrhli. To samé jako Amíci na Kubě. Ti také nechtějí Fidela svrhnout protože se domluvili s Rusem že když stáhne rakety tak nechají Kubu na pokoji.

0/0
19.6.2011 5:04

djdave

Re: Jihokorejcům ta diktatura v KLDR vyhovuje.

si z toho dokumentu zas sedni na zadnici

0/0
19.6.2011 10:00

ttf

Re: Jihokorejcům ta diktatura v KLDR vyhovuje.

Neřekl bych, že jim diktatura vyhovuje. Ano, určitě by si nepřáli otevření hranic ze dne na den. Ono to ani neni možný, protože by severokorejci nebyli schopný v jižní korei žít. Pokud se podíváš na jiný dokumenty, tak zjistíš, že adaptace severokorejce na úroveň života v jižní trvá několik let. Ty lidi nejsou schopný pochopit, že maj třeba na výběr práci, že se můžou svobodně pohybovat kde chtěj, bavit se s kym chtěj a o čemkoliv. Navíc, většina lidí ze severní koreje by se ani na jihokorejskym trhu práce neuplatnila. Severokorejskej průmysl je úplně jinak orientovanej a neskutečně zaostalej. To k čemu musí dojít je pozvolný vyrovnávání životní úrovně s KLDR s JK a až to bude nějak tak srovnatelný, tak se můžou hranice otevřít. Do tý doby je to podle mě hloupost a bejt jihokorejcem, tak bych to taky nechtěl. Protože je to prostě nerealizovatelný.

0/0
19.6.2011 11:17

procensora@seznam.cz

Re: Jihokorejcům ta diktatura v KLDR vyhovuje.

Neni zajem mit 1 Koreau. Jizni ma podporu Zapadu, podpora nebyla proto aby Severni to znicila

0/0
19.6.2011 12:42

MirdaCB

Re: Jihokorejcům ta diktatura v KLDR vyhovuje.

Ono to by sjednocení šlo. Ale bolelo by to Jihokorejce daleko více nežli kdysi západní Němce při sjednocení. Protože ekonomický rozdíl na korejském poloostrově je větší nežli tomu bylo u Němců a také poměr obyvatelstva mezi státy je o něco nižší nežli byl v Německu (na dva Jihokorejce připadá jeden obyvatel KLDR zatím co u Němců byl ten poměr cca 3,5:1). Ostatně i my máme podobnou zkušenost při založení Československa a zvládli jsme to. Slovensko a hlavně Podkarpatská Rus byly v roce 1918 ekonomicky oproti českým zemím velmi zaostalé. Byly to hlavně zemědělské oblasti bez průmyslu oproti Čechám s rozvinutým průmyslem a životní úroveň lidí mezi Čechami a zbytkem republiky byla propastná.

0/0
19.6.2011 13:15

Noli tangere circulos meos

ja uz se te severni korei nedivim

tyhle jiho koreiske provokace je hrozne snaset :-)

0/0
19.6.2011 3:44

guang

Inčchon?!

8-o Pochopitelně jde o letiště Incheon... :-/

+1/0
18.6.2011 23:04

Miroslav_Beránek

Re: Inčchon?!

Ve skutečnosti ani jeden tvar není správně. V jednom případě jde o českou transkripci, v druhém o anglickou. Proč ti nevadí Pchjongjang? Vadí ti, když se říká Paříž a Londýn a ne Paris a London?

+1/0
19.6.2011 11:03

Stříhali dohola velikou holčičku

Inu, vytvářené konspirace jsou složité příběhy

Skutečnost je vedle toho jednoduchá, banální a nudná :-)

0/0
18.6.2011 22:06

procensora@seznam.cz

To je fake anebo bylo dopravni a taky nejake jine a byla provokace

Tam to tak je normal

0/0
18.6.2011 21:05

ivoš

NA valka.cz

píšou, že po něm vojáci vypálili celých 99 střel z pušek. To by stěží stačilo na Bigglesona Velblouda.;-DŠlo o letadlo na lince do Soulu, který je hned vedle, takže nemohlo být vysoko. Triedry asi jihokorejská armáda nemá.;-DPřipomíná mi to toho velitele amerického torpedoborce v Perském zálivu, který nechal sestřelit dopravní letadlo ve výšce 7 km, protože ho - za jasné oblohy! - považoval za bitevník útočící na jeho loď. Tehdy to bylo asi 220 mrtvých.

0/0
18.6.2011 19:38

ivoš

Re: NA valka.cz

A došlo mi až později, pokud střílím na letadlo z pušky (samopalu), tak ho asi zřetelně vidím - včetně imatrikulace. A střílet na dopravák, i když znepřáteleného státu, to raději no comment.

0/0
18.6.2011 19:57

Sharpe

Re: NA valka.cz

)Onoto tak nebylo, videli ho na radaru kdyz odpalili raketu, kdyby cekal az ho bude videt, tak by bylo pozde, pokud to byl umysl lod znicit. Mel na to jen par vterin, rozhodnout, ze obetuje lot a zivoty posdaky, pokud ten letoun ma nepratelske umysly a nebo jednat. Coz kdyz to letadlo nenavedli na lod ti nabozensti silenci umyslne, aby meli material pro propagandu ?, Kdyby sestrelili ty letadla co letela na Twin Towers, tak by bylo narku nad nevinne zabitymi.

0/0
18.6.2011 20:25

rigel

Re: NA valka.cz

Aby tedy 9/11 k zadne konfrontaci s temi letadly nedoslo, stihacky NORAD poslali radeji nekam jinam.:-)

0/0
19.6.2011 3:02

Sharpe

Re: NA valka.cz

A vsichni zidi byli vyzvani k opusteni budovy.

0/0
19.6.2011 3:58

rigel

Re: NA valka.cz

Kdyz to pises ty tak uz tomu musim verit.:-)

0/0
19.6.2011 4:49

captain cook

Re: NA valka.cz

jenze on uz nevysvetluje jak to, ze bylo mezi obetmi dost osob zidovskeho nabozenstvi. To vis, nekdo nezapne mozek, kdyz zere ty "urban legends" a ruzne konspiracni teorie.

0/0
19.6.2011 5:50

Sharpe

Re: NA valka.cz

Ta ja chtel rigelovi udelat radost a ty mu ji zkazis.

0/0
20.6.2011 4:09

my+š+ka

Re: NA valka.cz

Stříleli asi 10 minut ! Letadlo je během 3 minut za obzorem . Po čem tedy stříleli 10 mimut ?

0/0
18.6.2011 20:47

procensora@seznam.cz

Re: NA valka.cz

Tam bylo taky jiny letadlo. Jiny army. Tak, oni by nestrileli do dopravni. To nejaky fake

0/0
18.6.2011 21:08

Mysel

Re: NA valka.cz

Vy jste horsi nez radio Jerevan. :o)

Americky torpedoborec nebyl torpedoborec, ale kriznik tridy Ticonderoga - CG-49 Vincennes. Pasazeru nebylo 220, ale 290. Nespletl si ho s bitevnim letadlem, ale se stihacim bombarderem, coz vzhledem k situaci a informacim, ktere mel k dispozici, neni az tak prekvapujici.

A nejedna se bohuzel az tak ojedinely incident. Nejznamejsi jsou asi pripady letu KAL007 nebo sestreleni airlineru pri cvicnych strelbach ukrajinskych ozbrojenych sil...

+1/0
19.6.2011 3:29

you.can

my permanentně nadáváme na idnes,

že je to bulvár, ale mám pět minut zapnuté zprávy na Nově a to je peklo, nebo spíš žumpa nehorázná ;-O Bulvárem to už nazvat nelze. Mimochodem jedna ze zpráv je, že jihokorejci pálili po letadle plném lidí. Problém je v tom, že letadlo plné nebylo. Letělo v něm asi 119 lidí a kapacita je minimálně dvojnásobná.

0/0
18.6.2011 19:38

Sprintujici.stonozka

Re: my permanentně nadáváme na idnes,

tak pokud se nemačkali jeden vedle druhého, může se letadlo nazvat plným lidí

0/0
18.6.2011 19:41

zorro_rojo

Re: my permanentně nadáváme na idnes,

Ano. A veprova konzerva z Kauflandu se muze nazyvat plnou masa. :-)

Mozna i veproveho.

+1/0
18.6.2011 23:33

procensora@seznam.cz

Dopravni musi letet v svem koridoru!

Jizni Korea dobre dela. Dela poradek. Cina a Russko tam dela porad takove varovani. Severni Korea, taky je drza

0/0
18.6.2011 19:18

woodward.b

Re: Dopravni musi letet v svem koridoru!

v jakým koridoru ty trdlo? to jsme měli jen v našem oploceným "ráji" za komančů, ve svobodným světě žádný koridory nejsou. a vím, že i před nějakými 30 lety vojáci s dalekohledem byli schopný dalekohledem rozeznat i v desetikilometrový výšce DC devítku od Caravelly, natož dopravní éro od bombarďáku.

0/0
18.6.2011 20:03

Sharpe

Re: Dopravni musi letet v svem koridoru!

Kdy se uchylis s koridoru, tak je v kontrolni vezi poplac a startuji stihacky dnes pravdepodobne v kazde zemi. Kdyby si kazdy lital jak chce, to by bylo srazek.

0/0
18.6.2011 20:31

uluf

Re: Dopravni musi letet v svem koridoru!

prosim vás, pokud tomu nerozumíte, tak o tom raději nepište...to neplatí jenom pro vás...slovo jako koridor v letectví neexistuje a že se letadla řídí z letištní věže, to je taky tdost zavádějící informace...

0/0
18.6.2011 23:47

procensora@seznam.cz

Re: Dopravni musi letet v svem koridoru!

Vy hodne lzete. A urazite. Ale nepisete nic spravny. Koridor, kdyz dopravni leti do army koridor tak to je kokec. To nesmi. Koridor letu je normal. Jiny pro army, jiny pro civil. Vy me neurazejte!

0/0
18.6.2011 20:59

uluf

Re: Dopravni musi letet v svem koridoru!

Rv nic takového v letectví neexistuje...civilní versus vojenský koridor je blbost...

0/0
18.6.2011 23:49

pučmidrát

Re: Dopravni musi letet v svem koridoru!

Když tomu nerozumíš, tak neplkej.S komančema to nemá nic společný. Letové cesty - koridory jsou u nás defakto pár let zrušeny, ale máš definované vstupní body v těchto "koridorech", přes které vstupuješ do oblastích ŘLP nebo CTR letišť.

0/0
18.6.2011 23:02

procensora@seznam.cz

Re: Dopravni musi letet v svem koridoru!

To je stejne! Kde mate ze vojensky a dopravni leti v stejny draze? Nikde! Jenom v CR?

0/0
19.6.2011 12:38

uluf

Re: Dopravni musi letet v svem koridoru!

tak to samozřejmě není pravda, příliš to zjednodušujete a díky tomu z toho vychází, že to prostě píšete špatně...příště o něčem, čemu rozumíte prosím

0/0
20.6.2011 11:27

hajny.kuzma.kuzmic

No mein Gott....

Tohle je zase blábol.Proboha živýho.Pane redaktore,která bába na rohu vám tohle nakukala?To je tak nesmyslný článek až to bolí....

0/0
18.6.2011 19:16

Sharpe

Re: No mein Gott....

Pravda, ten s tim ukamenovanym psem byl lepsi trhak

0/0
18.6.2011 20:33

biggles

mohl to být celklem pěkný romantické výhled

na ty obláčky flaku pod nimi... ;-)

0/0
18.6.2011 19:00

procensora@seznam.cz

Re: mohl to být celklem pěkný romantické výhled

Ano :-)

0/0
18.6.2011 19:13

963214785

Starcraft

Asi hrajou nějak moc Starcraft, když si myslí že letadlo jde sestřelit samopalem.

0/0
18.6.2011 17:40

Sharpe

no jo

No rusove sestrelili de jihokorejska letadla a nic se nejstalo. Jenze jihokorejci by s toho mohli mit maler.

0/0
18.6.2011 17:32

pučmidrát

Re: no jo

Rusove sestřelii jihokorejské letadlo několik desítek km. nad svým územím (kde mají radarové stanice PVOS) které nereagovalo na výzvy ŘLP, a nakonec ani na mezinár. signály stihače, že je letadlo narušitel! Letová cesta je široká 10 km. Korejci by si sundali především své letadlo.

+1/0
18.6.2011 18:05

procensora@seznam.cz

Re: no jo

To je jedno. Ale kazdy vi jak hlidaji. Oni maji porad takove provokace. Jiny stat, ten by strilel rocket

0/0
18.6.2011 19:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.