Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Extremisté v Krupce testovali, co jim projde pod maskou ozubeného Řádu

Krupkou prošlo v pátek večer první procesí Řádu ozubeného kola. Připomínalo spíš dětský maškarní průvod. Ovšem záměr, aby setkání vyznělo jako recese, byl až příliš zjevný. Nemohl zastřít fakt, že se ho účastnili stejní lidé, kteří chodí na akce Dělnické strany sociální spravedlnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bitkar

nechapu

proc maj mit cirkve jakykoliv vyhody. At je to neziskova organizace jako kazda jina. Jakypak vyhody.

0/0
20.6.2011 9:50

bull003@seznam.cz

Mam takovy dojem,

ze jako prvni zneuzili vyhody nabozenskeho pochodu cikani, nebo se pletu?

0/0
19.6.2011 9:31

bezdukátů

Re: Mam takovy dojem,

nikdo takový na Idnes neexistuje;-D. Tady jen ROMOVÉ;-O

0/0
19.6.2011 11:06

kuttna

Re: Mam takovy dojem,

Ano, pletete se. Vím, jak Váš omyl vznikl. V Novém Bydžove sice svolal protidemonstraci Rom (pokud vím), ale náboženská část už byla z neromské iniciativy (kolik je romských kněží?). V Krupce byla organizace z neromské strany. Chování církví je v tomto případě opravdu na hraně zákona, možná i za ní.

Proti církevním shromážděním tam ale policie zasáhla. Proč nezasáhla teď, když jde o jakýsi "řád" a nikoli církev evidovanou státem (viz zákon o církvích)? Navíc zakrytím obličejů byl porušen další zákon.

Zatím jsem spokojen aspoň s tím, že je vidět, že náckové si ve větším měřítku něco dovolí jen pod policejní ochranou. To občanská společnost začíná být statečnější a zdá se, že se jim dokáže postavit (Brno).

0/0
19.6.2011 12:07

David a Goliáš

Re: Mam takovy dojem,

Policie proti "náboženským" shromážděním romských a radikálně levicových násilníků zasáhla teprve ve chvíli, když svévolně blokovala řádně nahlášený a povolený pochod legální politické strany. Akci jedenácti recesistů, kteří chtěli poukázat na zneužívání shromažďovacího zákona ze strany pořadatelů "náboženských" shromáždění, nelze vnímat jako nějakou nacistickou akci, a už vůbec ne ve větším měřítku. Nikoho nenapadali ani neomezovali, tudíž nebyl žádný důvod pro policii zasahovat. Nedivím se jim, že v noci raději nešli do sídliště, kde žijí taková individua, z nichž některá se neštítila znásilnit a pokusit se umlátit k smrti malého kluka, protože je běloch. Radikální levice, kterou nazýváte občanskou společností, je opravdu stále "statečnější". Nyní už otevřeně vyzývá k podpalování bank a vraždění bohatých lidí. Pokud nevěříte, podívejte se na stránky antifa.cz, kde jejich guru John Holloway řeční v tomto duchu a bez jakýchkoliv zástěrek přímo vyzývá k anarchii, násilí a vraždám. HNUS!

0/0
19.6.2011 12:26

Gonzales_sx1

Re: Mam takovy dojem,

;-DR^

0/0
19.6.2011 15:13

DoDo2006

*

;-D Připomíná mi to, že nedávno "náboženské akce" blokovaly romy a holohlavce při nedávném srazu. Prostě reagují na možnosti, kterými byli odstaveni. Že to připomíná akce z třicátých let minulého století? Je to v mezích zákona? Jak vidíte, je. Rozhodně se žádnou ze stran nesympatizuji a už vůbec ne k fašismu. Přesto by se s lidmi, kteří si zvykli parazitovat v naší společnosti, mělo začít rychle něco dělat! Jestliže se dokázali přizpůsobit naší kultuře např. vietnamci, musí to dokázat i oni. Když budou mít stejné podmínky a zákony jak ostatní občané v ČR, nebudou ani nějací příznivci ozubeného kola.

0/0
19.6.2011 8:17

p.dump

Re: *

(Když se kácí les ...)

A napadlo Vás, že se snažíte srovnat třísky do dvojstupu a nevidíte kácení lesa?:-(

0/0
19.6.2011 9:13

kuttna

Re: *

Nevím, jestli se nemám urazit. Do naší kultury patří pěstírny marihuany? Prodej falzifikátů a pašovaného zboží? Vytváření uzavřených gangů? Opravdu chcete této "kultuře" někoho přizpůsobovat? Mne vychovali jinak, tomuhle se už nepřizpůsobím.

0/0
19.6.2011 12:11

kuttna

Trochu mne to překvapuje.

Myslel jsem, že církve musí být registrovány a až pak "požívají" shromažďovacích výhod náležejících církvím.

0/0
19.6.2011 0:49

bezdukátů

Re: Trochu mne to překvapuje.

ale pak požívaly i tvoje daně

0/0
19.6.2011 11:05

jyyyj

Nácci se učili u komunistů vždycky.Třeba koncentrační tábory

A dneska od komoušů účelově převzali náboženské shromáždění....

Dokud nebude stejným metrem měřeno sympatizujícím s komunismem, jako sympatizujícím s nacismem, ....

0/0
18.6.2011 23:41

Bigjohn37

DSSS = neonacisti

Vandas - fascinovan Hitlerem, Stalinem a ostatnimi masovymi vrahy.

Skryvani za "vlastenectvi" je soucasny trend vsech neonacistickych skupin v Evrope.

0/0
18.6.2011 23:20

Qíteček

Re: DSSS = neonacisti

Čemu se divíš, když si o to multikulti eurohujeři sami říkaj?

0/0
19.6.2011 0:37

kuttna

Re: DSSS = neonacisti

Zkuste někdy aspoň chvilku se chovat jako dobře vychovaný člověk.

0/0
19.6.2011 0:47

p.dump

Re: DSSS = neonacisti

Nevím jak delece Qíteček ví o čem píše, ale bohužel má pravdu. Je to reakce na prostředí.

Vychovanost = ohnutý hřbet a nikdy neříct slovo pr*el? 

Takových tu máme celou vládu a tzv. podnikatelskou sféru.;-€

0/0
19.6.2011 9:22

bezdukátů

Re: DSSS = neonacisti

to jsem se snažil, než jsem zjistil co mě to stojí;-O

0/0
19.6.2011 11:07

kuttna

Re: DSSS = neonacisti

Pravda, někteří ani neví, co pojem slušnost znamená. Ale to už možná ani nebude jejich chyba. Z bahna še špatně vylézá - Čechovi, Romovi i hulvátovi. Je třeba mít trpělivost a pomoci jim.

0/0
19.6.2011 12:15

p.dump

Re: DSSS = neonacisti

To ale neznamená, že nikdy neřeknete sprosté slovo a budete frázi "slušnost"  používat proti svému okolí jako kladivo.:-/

0/0
19.6.2011 12:25

petrsmejkal

Re: DSSS = neonacisti

Kolikrát jste s Vandasem mluvil,že tak znáte jeho duši?Nebo to máte z "nezavislých"médií,nebo,nedej bože,z vlastní hlavy?

0/0
19.6.2011 11:11

medved.m

Hm, každý den má někdo svátek,

někdo narozeniny, někdo úmrtí... Jen česká wikipedie jich zaznamenala přehršel.

 

Zvláštní je představa, že třeba příště někdo vymyslí zákaz všech oslav 19.března, protože je přece svátek Josefa, který nechal povraždit 30 milionů obyvatel vlastní země.

Ale to se asi nemůže stát. I kdyby oslavenci místo ozubených kol nesli srpy a kladiva, viďte?

0/0
18.6.2011 23:03

honzaf

Re: Hm, každý den má někdo svátek,

Nemůže. Komunisti byli tak nějak naši čeští lidi a na ty přece nebudeme plivat, když je máme dodnes v parlamentu.

.

Nadávat se může jenom na nácky, protože ti byli v tom zlém Německu, fuj !!

0/0
19.6.2011 0:33

Doubas1

co muzou romaci, nemuzou vsak delnaci...

myslim tim sroceni pod kridly Jezise :) komedie...

+1/0
18.6.2011 21:56

heroforseason

...

A vážení, víte že měl včera svátek Adolf?

0/0
18.6.2011 21:22

Jen jeden? Po druhé anihilaci.

Re: ...

no a dneska je 18-tého mám se oběsit?

0/0
18.6.2011 22:07

isabell

Re: ...

No a v neděli má svátek Leoš- taky divný a zastaralý jméno, co?  :-P

0/0
18.6.2011 22:51

zorro_rojo

Re: ...

Hmm.. ano. Ciste nahodou, vim.

Ona by to take byla ostuda to nevedet, kdyz se tak jmenoval muj deda. A jmenuje se tak muj stryc.

Mozna bych na nej mel podat trestni oznameni, ne?

A na meho kamarada, ktery dnes oslavil narozeniny samozrejme take..

jako.. pardon, ale z lidi kteri by nejradeji zakazali vse co jim neco pripomina, je mi uz fakt blbe.

0/0
18.6.2011 23:28

heroforseason

eh

Maskovaní nabušenci s pochodněmi a maskami co uctívají vojenský styl a chtějí vyhánět minority pochodují v noci ve skupinách a tvrdí o sobě že jsou řád.

Fakt si myslíte že to je legrace?

Přesně takhle začínalo mnoho smrtelně nebezpečných extrémistických organizací. Namátkou třeba ku-klux-klan, nebo náckové, je to jak přes kopírák.

Pamětníci říkali přesně to samé: pochodovali pod okny a nebrali jsme je vážně, byly nám k smíchu. A pak už bylo pozdě.

0/0
18.6.2011 21:20

Jen jeden? Po druhé anihilaci.

Re: eh

sranda je v tom, že nedávno několik desítek možná stovek cikánů s klackama se taky vydávalo za náboženské shromáždění, jako odpověď je to více než správnéR^

0/0
18.6.2011 22:07

isabell

Re: eh

R^ přesně tak, dalo se čekat, že se toho někdo chytne, je to jen reakce ...

0/0
18.6.2011 22:46

ajk

Re: eh

je to fuk...za pár desítek let budeme stejně mlátit hlavou o zem směrem k Mecce....:-/

0/0
19.6.2011 3:08

Dr. Taby

Re: eh

Bohužel na to koukám tak nějak stejně.

0/0
19.6.2011 11:38

whitepawn

Re: eh

SMRTELNĚ NEBEZPEČNÉ bylo, když pár cikánů z Krupky mučilo, znásilnilo a pokusilo se zabít dvanáctiletého chlapce z dětského domova.

Měsíc se o tom nesmělo v demokratických médiích psát, až když to každému slušnému člověku přišlo mailem, tak to konečně zveřejnili. Vy jste ten mail nedostal. Hádejte proč?

0/0
19.6.2011 6:20

vetchý stařík

KRUPKA

už zase ta Krupka D.C.

0/0
18.6.2011 20:59

skeptický

A co zahalení levicoví extremisté, ti jsou v pořádku_

0/0
18.6.2011 20:57

Hellscream.Grom

Ozybenej řád strašně vadí...

Ale že se mezi lidma naprosto svobodně potlouká daleko nebezpečnější Ozubená Pleš, to je každýmu úplně jedno...

+1/0
18.6.2011 20:34

kunta_kinte - konzument psu

Re: Ozybenej řád strašně vadí...

R^

0/0
18.6.2011 20:48

vetchý stařík

Re: Ozybenej řád strašně vadí...

..že by Bohumil ??? ;-D

0/0
18.6.2011 20:58

serz I.

Re: Ozybenej řád strašně vadí...

;-D BINGOR^

0/0
19.6.2011 1:05

Pucharovic

Koukám,

že Stejkozovi už definitivně hráblo...

0/0
18.6.2011 20:28

katastrofální krupobití

Re: Koukám,

Copak on byl někdy normální?

0/0
19.6.2011 11:04

cizinec je našinec

učňové

na vycházce?

0/0
18.6.2011 20:14

rozhořčeny predstavitel

Japonce mám rád

Takže zítra vstupuji;-DR^

0/0
18.6.2011 19:30

Jen jeden? Po druhé anihilaci.

to by mě zajímalo

proč to tak strašně vadí zrovna tomu z ústecké iniciativy když s tím sami začali - 300 cikánů s klackama a prý náoženské setkání, tímhle jim jen ukázali na absruditu tohoto opatřeníR^

+5/0
18.6.2011 19:22

biggles

a bylo jich tam nepočítaně

nebo přinejmenším nespočítatelně pro redaktory iDnes...

přitom by si bohatě vystačili s prsty na rukou...

pozoruhodné ;-D ;-D ;-D

0/0
18.6.2011 19:13

rozhořčeny predstavitel

Re: a bylo jich tam nepočítaně

To i Ježíš měl jen nemnoho učedníků;-)a dnes jich je miliardaR^

0/0
18.6.2011 20:43

Ravenek

Adolfův svátek :D

Panejo, jak se říká, kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde. Imho byl pochod včera jen proto, že byl pátek. Pořádat večerní blbiny, když se jde druhý den do práce, nebývá nejlepší nápad :)

Kdyby to udělali dneska, tak by se říkalo, že to je schválně 18., protože to jasně znamená AH = Adolf Hitler...

+2/0
18.6.2011 18:21

Ravenek

Re: Adolfův svátek :D

Ale jelikož mám svátek zrovna dneska já, tak abych se začal bát, že jsou naši taky nacisti :D

0/0
18.6.2011 18:22

Jen jeden? Po druhé anihilaci.

Re: Adolfův svátek :D

nedejbože 8.8;-D

+1/0
18.6.2011 19:22

bella ciao

Reces

S tou recesí mají v podstatě pravdu... není snad smyslem recese pobavit nebo šokovat zesměšněním něčeho nebo sebe samotného? :-P

0/0
18.6.2011 18:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.