- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tady je krásně vidět, že cokoliv, co spravuje stát prostě nemůže fungovat, nejen že normálně zisková záležitost je těžce v mínusu, ale ještě kvalita práce je minimální.
V současnosti je to dobrá dojná kráva a vedení SŽDC jde soukromým firmám na ruku. Nějaká provozuschopnost jde bohužel stranou.
mohu dodat jen jediné - Ještě že se toho táta nedožil.Musela by ho ranit mrtvice !
A jak to prosím souvisí se skutečností,že SŽDC zrušila např.pochůzkáře?
Každý pohyb na kolejích řídí výpravčí (ten zatím patří pod ČD) pokud on stávkoval nemůže po kolejích nic jezdit .Od 1,7 budou všichni výpravčí a jim podřízení patřit pod sždc .
Za stav kolejí může sždc šetří se na úkor bezpečnosti .150 km tratí jsou pouze 2 dělníci .na práce si musí sždc objednávat soukromé firmy které stojí cca o 300% více než kdyby si práci prováděla organizace sama ,ale protože musela všechnu velkou mechanizaci odprodat za pár korun např viamontu žádnou mechanizaci jíž nevlastní A kdo za to může ? Jediným vyníkem je stát a je úplně jedno za jaké vlady .
dělníků...
Nejen ve státních.. inu kapitalismus.
Komu by jste nadávali, kdyby na onom místě jel Jančura?? Taky ČD??
tvé učitelce češtiny
technický bankrot státu. Byť oficiálně státu není nic, ve skutečnosti se jeho stav neliší od stavu, kdy je v bankrotu a
zcela nedostatečné investice do infrastruktury, byť jenom pro udržení bezpečnosti, jsou jasným signálem. Dalším je pak totální rozklad služeb životní potřeby, jako je zdravotnictví, důchodový systém, školství ...
Tento technický bankrot se realizuje od roku 2007 a jeho kontury jsou zřetelnější.
Podle dikce bych řekl, že jste pečlivým čtenářem především Haló novin a podobně zaměřených periodik.
Nezaměňujte systémové problémy státu s tím, že někteří lidé, kteří mají dělat svou práci, na to kašlou. Se státem to má společného jenom to, že jsou to zaměstnanci státní firmy SŽDC.
stávkovat to jo, to jim jde....ale golf taky....no a jinak povolené šrouby......"vybočená kolej" (co to je") voni za to nemůžou žejo, svítí sluníčko a koleje se kroutěj...ne?
voni jsou takový lajdáci a nemakačenkové furt nějaký problemy ale oni budou raději stávkovat za stravenky a jiné jejich nadstavby z doby císaře pána, nejsou už dávno modrá armáda ale železničáři mající přepravovat a pečovat o cestující a cargo ale to je pro ně jen rutiní záležitost.Ale dnes je svět trochu jinde v přepravě ....bohužel nesrovnatelně jinde.Kdo jel někdy někam vlakem v zahraničí tak ví o čem mluvím.......... a nakonec si nechají za stávku platit