Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sedmdesát perel Václava Klause

Václav Klaus nás obohatil o nezapomenutelné citáty a výroky jako nikdo jiný. Magazín DNES k jeho sedmdesátým narozeninám sestavil (a oglosoval) sbírku těch nejlepších, nejneuvěřitelnějších a nejsebestřednějších.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tudymuk

už jako čtyřletý

Už jako čtyřletý si při stavěný barikády četl a obyčejnou propiskou, ne perem, v knize podtrhával slovíčka a větičky a ani trochu ho nevyděsilo, na rozdíl od ostatních, když se vedle něj zatřásla země...

+1/0
10.8.2011 17:36

Králík Roger

Re: už jako čtyřletý

Naštěstí jsem ten Klausův výrok slyšel od něj. Bylo to řečeno v tom smyslu, že ve čtyřech letech neměl ponětí, o co jde. Je jasné, že čtyřletý klouček také "pomáhal."

Moje matka mi říkala, "když jsem zavařovala, ty jsi chtěl taky zavařovat, tak jsem ti dala sklenici, víko, gumičku a péro a ty jsi "zavařoval.""

0/0
10.8.2011 19:30

Johnanek

Smutné

Nanejvýš trapný článek, zřejmě napsaný a koncipovaný někým, kdo nemá rád prezidenta České Republiky Václava Klause. Ano některé "hlody" jsou úsměvné, někdy až absurdní, nicméně chybí kontext. Jiné jsou naprosto logické a normální, ale některým lidem, a zvláště bez kontextu, se mohou zdát vtipné. Jsem čtenářem MF Dnes a iDnes a pomalu se začínám divit proč, když jako hlavní článek vidím tuto trapnou, nekompetentní a rádoby vtipnou reportáž, která má poškodit a zostudit PREZIDENTA ČESKÉ REPUBLIKY. Opravdu jsme až tak daleko, že se budeme vysmívat vlastnímu prezidentovi?

0/0
10.8.2011 16:07

Lisen

Sedmdesát perel

Od někoho kdo opakovaně podával přihlášku do KSČ a nikdy nebyl přijat - ty plky opravdu, ale opravdu sedí.

0/0
10.8.2011 15:15

John Panther - růžový Litton

To o těch novinářích je trefné.......

.....zvlášť o těch z MfIdnes !;-D;-D

0/0
4.8.2011 8:46

Aircombat

No, ...

... místo těch výblitků v podstatě stačilo jen napsat: "nemám rád Klause".

0/0
4.8.2011 8:39

Alexadr43

Tak tohle

nám dělá przidenta. Jsem opravdu, ale opravdu zděšen ;-D!!

+1/0
20.7.2011 11:01

santos

Sedmdesát perel Václava Klause

...........per..............;-)

0/0
20.7.2011 10:18

fhrabal

Křečovitá snaha

... najit na každém výroku našeho prezidenta něco špatného. :-/

Škoda, že stejné úsilí není vynaloženo na hledání toho dobrého (nejen na našem prezidentovi)

Pak máme mít nějakou národní hrdost. ;-€Rv

+1/0
18.7.2011 16:34

dogi2

Re: Křečovitá snaha

Nemůžeme mít nějakou národní hrdost, když posledních dvacet let na Hradě seděli dva takoví exoti. To se ta hrdost pak mění ve stud...

0/0
24.7.2011 4:58

wikiped

Známá zkratka MM stále platná

či Zemanova vyjádření o novinářích.... RvRvRv

0/0
17.7.2011 15:05

sovík

On celý kikina,

je jedna velká perla   !

0/0
17.7.2011 13:27

parlost18

...

Proboha, co je to za blbosti. Já čekal nějaké výroky opravdu nesmyslné, ale tady je spousta úplně normálních vět, které proneseme každý za život v různých obměnách tisíckrát a které si autor vykládá po svém ve snaze ty výroky udělat směšnými. Stejně jako před pár týdny mi připadalo přiblblé zesměšňovat výroky Paroubka, které taky - snad až na ty jeho "marťany" a pár dalších hlodů - také nebyly tak hrozné. Co například výroky 14, 15, 16 (člověk neví, zda to byl vtip, sarkasmus atd.), 17 či 26 atd.? Myslím, že na tom výroku o novinářích něco je. :-/

+1/0
13.7.2011 16:16

parlost18

Neznám účinnou metodu, jak rozlišit čisté a špinavé peníze.

Pokud to řekl takto, tak nevidím nic špatného na tomto výroku. Taková metoda totiž neexistuje. Krom toho peníze jsou jen peníze. Jsou prostředkem směny. Nic víc. Vezme-li někdo peníze z drog a vystaví za to například nemocnici - jsou ty peníze čisté nebo špinavé?

+3/0
13.7.2011 16:04

dogi2

Re: Neznám účinnou metodu, jak rozlišit čisté a špinavé peníze.

A to si napsal ve stavu příčetném nebo v rauši? Takže peníze, které jsem získal za prodej drog, vyperu tím, že za ně postavím nemocnici? Nádhera! Když tedy zabiju milionáře a všechny peníze, které jsem mu ukradl, investuji do stavby nemocnice, tak jsem vlastně anděl, že? Bože, myšlení některých našich spoluobčanů je skutečně pokřivenější, než jsem si až dosud myslel!

0/0
24.7.2011 5:02

parlost18

Re: Neznám účinnou metodu, jak rozlišit čisté a špinavé peníze.

Na tom není nic pokřiveného. Vy totiž zjevně nechápete podstatu peněz. Ty totiž nejsou nositelem jakýchkoliv vlastností "špatný" či "dobrý". Jsou jen a jen prostředkem směny. Nositelem špatných a dobrých skutků jsou jen a jen lidé. To, že člověk prodávající drogy jejich část investuje do stavby nemocnice jej nezříká odpovědnosti za nelegální činnost, kterou provozuje. Ale vinit z toho peníze je prostě idiotské. Vy prostě mícháte dohromady "peníze" a člověka, který s ními nakládá.

0/0
24.7.2011 13:12

kocurstvo

..

Ten Klaus je fakt ... jiný... Zaplať pánbu, že na hradě končí. Pak by mohl s jeho nenasytnou touhou po práci přijet ke mě na barák. Jsem si jist, že by ho to brzo přešlo a možná by si občas i zaodpočíval

+2/0
12.7.2011 17:52

Rubik1

U cisla 13 Klause obhajuji

13. A vy jste kdo?

Je prostě trapnou chybou, když se presidentovi člověk nepředstaví. Pokud se představil, tak může oplatit a připomenout, že se představil.

0/0
6.7.2011 1:07

Juras

?

Hned první "perla" diskvalifikuje pana DOlejšího ze společnosti rozumných lidí. Cit.:"1. Neznám účinnou metodu, jak rozlišit čisté a špinavé peníze.Je

mu připisován výrok, že vůbec „nezná špinavé peníze“, ale podle

Miroslava Macka to řekl mírněji, což však na smyslu nic nemění."

Nevěřím, že by někdo mohl myslet vážně, že ty dva výroky jsou ekvivalentní. Pokud ano, tak by ho hned měli vyhodit od novin.Rv

+1/0
4.7.2011 15:01

baloun

Re: ?

Máte úplnou pravdu. Takových kiksů je tam víc. I když jsem dočetl někam ke dvacítce, dál se to prostě nedalo...

+1/0
8.7.2011 19:40

Vyplesk

Stále zde?

Po několika týdnech stále zjišťuji, že snůška blábolů pana Dolejšího je stále zde :)

No, jen to tu nechte co nejdéle, aspoň nebudou pochybnosti o kvalitách vašich "novinářů" a potažmo celého plátku.

A až budete na poradě vedení řešit pokles prodeje, můžete se navzájem ukájet pohádkami o vlivu internetu na tištěná média nebo jinými podobnými nesmysly...

0/0
2.7.2011 8:22

marena007

0/0
30.6.2011 7:33

wikiped

Pěkná sprosťárna k narozeninám

Sebrat zmanipulované výroky prezidentovy výroky, vytržené z kontextu. Němcům a německým novinám se holt Klaus nehodí do krámu, nepoklonkuje tolik jako Havel. RvRv

+1/0
28.6.2011 0:28

wikiped

Re: Pěkná sprosťárna k narozeninám

A to, že je z těchto novin manipulující žumpa, vím už od dob čunkiády. Blesk nebo Aha jsou poctivější. Můžete hádat, jestli si vás ještě někdy koupíme. RvRv

0/0
28.6.2011 0:33

Tangua

Re: Pěkná sprosťárna k narozeninám

Je zajímavé, že z těch 70ti bych zhruba s šedesáti docela souhlasil.

0/0
5.7.2011 15:12

zupan

Nadpis mel spravne znit

Sedmdesat per Vaclava Klause.

0/0
27.6.2011 21:13

roby

-

brouk pytlík hadra

0/0
23.6.2011 21:43

sdasdgk

Vyborny clanek

Hezky jsem se pobavil dekuji. Vsude na svete se ryje do politiku. A ze clanek nemini byt objektivni je snad patrno na prvni pohled, tak co zde vsichni objevujete Ameriku.

0/0
23.6.2011 11:19

rozumný

pro pana Dolejšího

pane Dolejší,

je logické, že každý z nás má různou míru sympatií k ostatním. Vy ale nejste , anebo neměl by jste být jednoduchý demonstrant, Vy jste přece novinář a politický komentátor, který by měl být nad věcí a především objektivní. To mi ve Vašich komentářích k výrokům Václava Klause chybí. Nedokázal jste zamaskovat obrovskou antipatii k Václavu Klausovi. Mnoho těch jednodušších Vám bude hodně tleskat, ale většina normálně uvažujících lidí bude možná Vaše příští politické komentáře hodnotit zdrženlivěji.

Je jen otázka času kdy i Vašim stávajícím i budoucím zaměstnavatelům může vadit menší efektivita a účinnost Vašich článků. Věřte, že většina lidí v naší zemi nepatří k jednoduchým davovým řečníkům na demonstracích.

+2/0
23.6.2011 9:14

boruvka

Re: pro pana Dolejšího

R^

0/0
23.6.2011 16:16

clara2

k smíchu

Je jenom málo špatných vlastností, které tento člověk nemá. Při pohledu na jeho fyziognomii je jasno. Pane vás nebudou jednou hodnotit podle vaší sebestředné knihy ale podle toho co jste udělal pro občany tohoto státu. A už dnes je mnoha lidem jasné, že jste byl autorem největší zlodějiny v dějinách lidstva. Za to si zasloužíte maximálně Guinessovu knihu rekordů.

0/0
22.6.2011 9:00

venca narcis

Asi takhle ...

sedmilhář .... ! Rv EU desetinásobnej ...:-/

0/0
21.6.2011 22:49

zberanek

Zapomenut nebude, ale bude spíše černý než bílý

Klaus vykonal mnoho dobrého, ale bohužel spustil rozkrádání republiky, a to jistě zapomenuto nebude.

0/0
21.6.2011 19:47

Milík

Autor komentářů

Václave Dolejší, já jsem s VK také často v rozporu a jeho ješitnost taky nemusím, ale to, jakým způsobem se zde k jeho osobě a názorům vyjadřujete, je nehorázné. Ale co se dá od novináře očekávat, tedy lidí často jakoby bez charakteru, slušnosti a etiky. Takže si zameť nejdřív před vlastním prahem a pak kritizuj ostatní, nebudeš pak tolik trapný. Rv

+6/0
21.6.2011 13:13

Clara Shot

Re: Autor komentářů

R^

0/0
22.6.2011 1:13

skyon

Re: Autor komentářů

R^!!!!!!

0/0
22.6.2011 10:22

slon75

Re: Autor komentářů

Souhlas. Autor jenom potvrzuje Klausova slova o novinářích. Vydržel jsem jen do bodu 14 a trapného blábolu o tom, zda někdy Klaus předvede "moonwalk" na pódiu Rv

0/0
22.6.2011 15:44

sdasdgk

Re: Autor komentářů

Prece na prvni pohled je patrno, ze clanek neni minen jako objektivni. V prilezitosti narozenin prezidenta vaznych clanku bude dost. To jen tem, kteri kritizuji toho novinare za neprofesionalitu. Spise se podivejte jak profesionalne se chova nas prezident - jak nas reprezentuje navenek a jakou reklamu nam dela. Tohle je skutecny problem.

0/0
23.6.2011 11:13

lbc.koko

účelový článek

18. Každý dolar v kapse občana je pro totalitu nebezpečnější než disidentský časopis.

Disidenty zkrátka neuznává.

Kde se tu píše v tom citátu, že neuznává  disidenty? Zamysleli jste se nad tím, že čím má člověk víc peněz tím větší má možnost volby? A že každým rokem o tyto možnosti (svobodu) přichazíme.

V tom bylo poselství citátu nikoliv v tom že neuznává disidenty. Takovýhle perel tam máte nadpoloviční většinu a jen ukazujete na odiv svoji závist, vůči moci uznání, jménu a v neposlední řadě i penězům. To že zbabral při privatizaci co šlo je kapitola sama o sobě, pravděpodobně by i nemusel vykonávat prezidentskou funcki ale už se stalo a vy se nedokážete přenýst přes fakt, žemá prostě pravdu i o vás.

Další naprostý selhání médií a manipulace. MFko je daleko ješitnější než deset Klausů najednou. O revoluci mladých ve Španělsku se tu vůbec nepíše. Maximálně krátký článek který je od věci.  Místo toho jsou tu nesmyslné články vytvořené za pět minut.

+5/0
21.6.2011 12:23

jacobsen

v 70 případech má pravdu

0/0
21.6.2011 8:06

on3.

Re: v 70 případech má pravdu

cca polovina je ukazka psychopatie, druha sociopatie. Samozrejme je otazka, nakolik byly vyroky vytrzeny z kontextu.

0/0
21.6.2011 12:30

sir Humprey V.

Re: v 70 případech má pravdu

tvůj příspěvek je psychopatický ovšem celý

Vážně není od Dolejšího?

0/0
22.6.2011 1:15

on3.

Re: v 70 případech má pravdu

no sice nevim, co je na nem psychopatickeho (az na lehke prehaneni, coz by byla jina psychicka porucha), ale kdyz myslite.

0/0
22.6.2011 8:55

Antonín, topič

Re: v 70 případech má pravdu

Což je typická diagnoza vrcholového manažera. Nebo-li, vrcholovým manažerem se spíš stane narcistický workoholik, než nesebevědomý lempl.

0/0
22.6.2011 7:10

on3.

Re: v 70 případech má pravdu

nebo hodny pracant

0/0
22.6.2011 9:30

dogi2

Na rozdíl od mnoha článků na iDnesu, to, co

jste zde zveřejnili, mám za obstojné zhodnocení osoby Vašíka Klausů. je jasné, že hradní gerile se to líbit nemůže, ale většina čtenářů určitě ocení esenciální exhibici tohoto rádoby politika.

0/0
21.6.2011 5:28

minutos007

Re: Na rozdíl od mnoha článků na iDnesu, to, co

Aniž to víte, vystihl jste podstatu článku - naco psát pravdu, je potřeba psát to, co se líbí většině. Pak je úspšch zaručen a že to nemá s realitou nic společného? Koho to zajímá....

Jen se děsím, kam tato virtuální "realita" povede....

+3/0
21.6.2011 5:46

kenitsok

teprve perly pohromadě

činí jeho osobu čitelnou.Znal jsem jenom zlomek pravdy o tomto arogantním ješitovi. Teď už se mně zošklivil úplně.No a ti vlezdop.....příznivci také.Zavírám diskusi a více o tom člověku nechci slyšet kromně toho, že už není presidentem. V

0/0
20.6.2011 22:41

minutos007

Re: teprve perly pohromadě

Zlomek pravdy?;-D;-D;-D  a teď už víš vše... Svatá prostoto...;-(

0/0
21.6.2011 5:48

JayZak

Tragický, laciný článek

Tohle je největší žumpa, co jsem na iDnes za dlouhou dobu četl. Laciný bulvár.

Nejvíc mě zaujal komentář k "perle" č. 53: Prostě letíme letadlem, vládní letkou, a najednou turbulence. A teď někteří zblednou – a já nehnu brvou, čtu a podtrhávám si dál.

Když zrovna nevládne, Klaus neustále čte a podtrhává. Nechápe, jak lidé mohou jezdit tramvají nebo autobusem a jen tak koukat z okýnka.

Tohle je něco tak nízkého, podbízivého, až by z toho jeden brečel.

+8/0
20.6.2011 20:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.