- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
prizpusobili se a prisli na to, ze se da jezdit i jinak.....
Připomínáš mi odborářské bossy, kteří viděli jako jediní své drtivé vítězství. Co bylo účelem sávky? Odbory chtěly ukázat svou sílu, chtěly prokázat, že umějí ochromit chod ekonomiky a přitlačit ostatní ke zdi. Pražáci, kteří si nevzali volno, doslova převálcovali stávku na kolech. Ano, připomíná to vítězství bosých Habešanů proti Mussoliniho tankům, ale je to fakt. Kdo prohrál? To se teprve ukáže, možná si stávkující vymohou na magistrátu úhradu škod, které DP utrpěl jejich stávkou. Každopádně to vypadá, že jediný postižený je právě jejich zaměstnavatel.
Párkrát to zopakujete a ubyde úrazů svátečních pycyglistů©Já. Lékaři budou moci poděkovat a odejít do zemí s vyšší nemocností za vyššími platy. Ušetřené státní prostředky na dopravu a léčení a tak bude moci krásně rozkrást StrýčkoTetičkovskáStBácKočKomunisticKolotočářskáMafie©Já, dále jen STStBKKKM©Já stále u penězovodů.
A FŠICHNI budou mít odborářské papaláše rádi. A nejvíc RZETA !!
TO je KRÁÁSA! Přijměte můj upřimný obdiv! Ale teď vážně. Vy jste nějaký přímý potomek Mistra Jana Husa?
Paráda,báječný klid a pohoda a hlavně propagace cyklistiky.Děkujeme a doufám,že by se to dalo zopakovat častěji.Kolo a investice do cyklostezek si propagaci zaslouží a ani já bych nevymyslel lepší reklamu na jěždění na kole.Odboráři děkujeme a jako další záminku si můžete předsevzít stávku proti pomalé výstavbě cyklostezek
jeli na kolech a budou se z toho vzpamatovávat několik dnů
Silnice v hlavním městě jsou samá mulda, díra, propadlý kanály, v centru kočičí hlavy, přes tramvajové koleje je taky lepší mít široký plášť než galusku. A odpruženou vidlici... Silnička sice nabízí menší odpor při šlapání, ale horák to vykompenzuje pomalejšími převody! A kdo jste někdy šlapal např. Jeremenkovou nebo Holečkovou, víte o čem mluvím
Kdo napíše takovou blbost tak jen dokazuje, že buď není z Prahy, nebo kolo nemá. Protože NAOPAK horák je do Prahy akorát. Nemyslím celoodpružený nebo ty největší galusky. Ale odpružená přední vidlice a plášť tak 5 6 cm nafouklý k maximu.
Kočičí hlavy, převýšení, samý nájez, koleje, záplaty, občas neasfaltová cesta atd... Na horáka jak dělaný. Když vidím silničáře na té žiletce tak těm se spíše divím...
Na kocici hlavy je horske kolo super, a kdyz jses mlady a mas energie na rozdavani tak bezva.
Horska kola nejsou do Prahy vhodna, ale poucme se ze zemi jako je Holandsko, Dansko i Nemecko. Udelejme vice cyklistickych stezek, dejme kolum zelenouUlehcime doprave, ovzdusi atd.
Jejdanánku, a co v zimě, za deště, s dětma, babičkou. A co to převýšení? V Holandsku má největší kopec pět metrů
ty máš asi doma silnice jak olej a jezdíš na několikamilimetrových galuskách V Praze jsou silnice samá díra, a to nejen kolmá, ale i podélná, a vlítnout do takové díry galuskou je zážitek, o který opravdu nestojím
Galusky nejsou take to prave, neco mezi galuskou a horskym kolem. Plast o neco silnejsi nez galuska, ale podstatne lehci nez maji horska kola.