Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mimo velkoměsta přinesla stávka víkendový provoz i absurdní situace

Stávka, zejména na železnici, zasáhla celé Česko, ale mimo Prahu a Brno žádné zásadní potíže nepůsobí. Spíš přinesla absurdní situace a zklidnění dopravy na víkendovou úroveň i do měst, kde MHD ani příměstské autobusy nestávkovaly. A řada lidí si zlepšila fyzičku, sedli na kola.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

FandaVV

Senzace za každou cenu - pche prý žurnalisti

A proč si udatný fotograf MFD nekoupil poctivě perónku v automatu???

0/0
16.6.2011 22:56

Judge Dredd

nejedou vlaky, nejedou (skoro) autobusy

... tak takhle to bude vážení odboráři vypadat, až stát nebude mít na doplacení příspěvku na vlaky a autobusy..

.

... a bylo zajímavé, že Ukrajinci na stavbách dneska makali 2x více ;-D;-D;-D

0/0
16.6.2011 19:21

atakitak

Cerstve mleko

Jediny positivni akt dnes

u nas v ulici Cafourkove byl ten ze pres ten bozi klid od pulnoci, kdy nejezdili autobusy jsme se vysoali so ruzova :) a prijelo k nam auto, ktere hlasalo " Vezeme vam cerstve mleko. Mleko z farmy.cz" a zabucela krava na pulku starych Bohnic. Ted ale nevim jak se dostanu ve 22h na nocni. Asi si koupim 2 litry cerstveho mleka a budu stihat peskobusem tech par zastavek, mozna se zastavim na Bulovce :) Jinak pohled z okna jako na naves :) Stavce zdar

0/0
16.6.2011 18:07

loleeek

Sport

Klidně by se takové akce mohly dělat i bez stávek, udělat den bez aut....(samozřejmě že kdo to má daleko tak se nedá nic dělat) a vyrazit do práce na kolech :))

0/0
16.6.2011 17:09

Buffalo007

ČD

Cituji: České dráhy odhadly škody vzniklé v souvislosti se stávkou

na 70 milionů korun. Zahrnují nevybrané jízdné nebo poplatky za provoz

vagónů.

Může mi někdo vysvětlit co znamená těch 70 milionů? Pochybuji, že zisk by byl 70 milionů za den. To vypadá, že se snaží do tisku napsat co největší číslo.

0/0
16.6.2011 16:17

sousedova jitrnice

Re: ČD

Poplatky za jízdné a vagóny není zisk, ale obrat, který nejspíš ČD mají v průměru denně.

0/0
16.6.2011 16:33

Buffalo007

Re: ČD

no právě, to ale odporuje té první větě, že mají škodu 70 milionu

0/0
16.6.2011 16:49

mike551

Re: ČD

Neodporuje to ničemu. Ubyl jim příjem (obrat) větší než 70 mil., ale náklady jim ubyly relativně malé - nejvýše v řádech milionů.  To je velmi uvěřitelné. Část toho příjmu jim může přijít v následujících dnech, ale celková škoda zůstane velká.

0/0
16.6.2011 16:59

thomas.angel

Kam jsem potřeboval,

0/0
16.6.2011 15:40

thomas.angel

Re: Kam jsem potřeboval,

jsem se dnes s mírnými obtížemi dostal, ale jinak celkem dobrý. Ale chudáci ti, kteří měli jet někam vlakem.

0/0
16.6.2011 15:41

topič elektrárenský

Stávka na železnici,

to musí být pro sběrače barevných i jiných kovů téměř státní svátek. Vlak je nepřejede, výpravčí nepozná, že mu chybí kus trati, hradlař je nemůže chytit, protože veze seno do Prahy. To asi zítra moc vlaků nevyjede.

0/0
16.6.2011 15:30

atakitak

Re: Stávka na železnici,

Presne tak ,dva dny aby to kontrolovali chudaci

0/0
16.6.2011 18:09

Feralo1

Promiňte,

ale pokud vím, tak v ČR je jen jedno velkoměsto. A to jsem z Moravy.

+3/0
16.6.2011 15:19

Graetar

Re: Promiňte,

I jako Pražák musím nesouhlasit. Pokud se za velkoměsto počítá obec nad 100 tisíc obyvatel, tak jich máme hned šest (Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec a Olomouc).

0/0
16.6.2011 16:45

fitzie

mně se to líbilo

u zubaře bylo prázdno a šli jsme na řadu hned. zjevně jsme byli jedni z mála, co dorazili.

0/0
16.6.2011 15:13

calypsol

kdepak

Tady s tou bandou knedlikaru nehne nic, stejne jako pred 22 lety, budou tady muset "udelat revoluci" byvali estebaci, dneska nalezli do zprivatizovanych statnich podniku:-/

0/0
16.6.2011 15:10

entony13

Nechápu jednu ani druhou stranu, nárok na malý důchod od 35

odpracovaných roků a nepočítalo by se do toho školní roky a základní vojenská služba . S každým rokem větší důchod a bylo by to jednoduché, plný důchod klidně v 75 :-). Já bych šel do důchodu v 55 a v klídku bych si přivydělával. Kdo studuje do 26 a nebo i déle, měl by smůlu. Dnes řeší nějaké odchody do důchodu, ale rozumný návrh jsem neslyšel

0/0
16.6.2011 14:57

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Nechápu jednu ani druhou stranu, nárok na malý důchod od 35

Jj, také si myslím, že by měla být možnost odejít do důchodu brzy, ale s malým důchodem, nebo později s vyšším.

0/0
16.6.2011 15:13

medved_cz

Re: Nechápu jednu ani druhou stranu, nárok na malý důchod od 35

Ve Vašich návrzích je problém se solidaritou. Dnes některým z nás ukradne stát 90% jejich sociálního pojištění a přerozdělí jej mezi netáhla. 75% důchodců dostane na důchodech více než kdy na sociálním pojištění odvedli. A zbývajících 25% jim to musí zatáhnout.

Proto stát tlačí na odchod do důchodu až po 65 i když platíš sociálpojištění třeba od 18.

0/0
16.6.2011 15:36

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Nechápu jednu ani druhou stranu, nárok na malý důchod od 35

Pokud si někdo na důchod "vydělá", tak proč mu ho nedat?

0/0
16.6.2011 15:47

BlkRider

Re: Nechápu jednu ani druhou stranu, nárok na malý důchod od 35

Pokud si nekdo na duchod vydela, tak by to hlavne nemel davat statu, protoze pak z toho uz neuvidi ani korunu...

0/0
16.6.2011 15:58

mike551

Re: Nechápu jednu ani druhou stranu, nárok na malý důchod od 35

Solidarita je, když dáte potřebnému peníze dobrovolně. Pokud vás stát donutí je odevzdat, není to solidarita, ale loupež.

Sociální záležitosti se mají řešit především kombinací pojištění a solidarity, z daní by měl stát podporovat jen toho, kdo neměl šanci se pojistit. Odbory a ČSSD ale trvají na loupeži jako jediné _spravedlivé_ metodě.

0/0
16.6.2011 17:06

entony13

Re: Nechápu jednu ani druhou stranu, nárok na malý důchod od 35

Kdo vydělává velké peníze,nepůjde do dlchodu, to je jasné. Kdo půjde brzy bude bit, bylo by to spravedlivé, jiná cesta ven z toho nepořádku nevede. Komanči rozdělovali i co neměli, dnes odvádím na důchody komančům a pro mne již nic nezbude, to je teda .................... Za solidaritu se schovává pěkný ..................... já jsem celý život investoval, tak z důchodu nemám strach, neprolil jsem to hrdlem a tak musím ožralům platit na chlast, ta spravedlnost nikdy nebude

0/0
16.6.2011 17:36

kretzschmar

nepotrebujeme je

mohli by stavkovat porad, takovej klid jsme dlouho nezazil. diky za to ;-D

0/0
16.6.2011 14:52

Honza13

Re: nepotrebujeme je

Trochu mě děsí, že zítra zas bude fungovat MHD. Takovej klid tu dneska je.

0/0
16.6.2011 14:55

Jan Motůrek

Cesta zpět

Horší je, že na té koloběžce či kole ještě všichni budeme muset zpět domu :)

0/0
16.6.2011 14:48

Honza13

Re: Cesta zpět

Jezdím na kole celoročně a cesta z práce je vždycky radostnější. Ty máš doma tchyni?

0/0
16.6.2011 14:57

Jan Motůrek

Re: Cesta zpět

No vlastně jo, budoucí, musel jsem u nich dnes přespat a musim zase :)

0/0
16.6.2011 15:03

z tohoto mraku nezaprší

Mně se reformy líbí

stávku nechápu :-/

0/0
16.6.2011 14:33

tfujpm

Re: Mně se reformy líbí

mne se reformy nelibi a stavku nechapu

0/0
16.6.2011 14:35

Tajemný muž

Re: Mně se reformy líbí

;-DR^

0/0
16.6.2011 14:38

Jan Motůrek

Re: Mně se reformy líbí

mě se reformy nelíbí, stávku chápu, ale také se mi nelíbí, ale líbí se mi stav stávky, protože Praha je klidná a lidi radostně sportují :)

0/0
16.6.2011 14:42

swampy1977

Re: Mně se reformy líbí

co se ti na nich libi?

0/0
16.6.2011 14:37

z tohoto mraku nezaprší

Re: Mně se reformy líbí

Obsah sice neznám, stejně jako 99,9999999% stávkujících, ale tuhle jsem viděl fotku nějakýho lejstra a bylo to na pěkným papíře s pěknou úpravou R^

0/0
16.6.2011 14:50

tnx

Re: Mně se reformy líbí

Ja mam tolik prace, ze nemam cas sledovat, co prinasi reformy. Stejne se budou jeste 10x reformovat. A stavku nechapu taky.

0/0
16.6.2011 14:45

lezici_spici

mám docela radost

hlavně v Praze lidé odborářům ukázali, že je nějaká stávka nerozhodí. Bylo by fajn, kdyby více lidí jezdilo do práce na kole. Aspoň by si ti stávkující víc vážili práce. Až bude metro jezdit bez strojvedoucích a koneckonců tramvaje k tomu také nemají daleko, to si pak mohou stávkovat jak chtějí ...

0/0
16.6.2011 14:30

Fungy

René já a Rudolf ...

http://mam.ihned.cz/c1-52101530-jim-beam-vyrazil-za-odborarskymi-sefy-na-golf

i v Praze je snad menší provoz než-li normálně, soudruzi odboráři asi někde udělali chybu

0/0
16.6.2011 14:28

peterudes

odborářské waterloo

http://cunderlik.blog.idnes.cz/c/196714/Odborarske-Waterloo-aneb-stavkujeme-doma-na-chalupe-nebo-v-OC.html

0/0
16.6.2011 14:24

Meruse

Stávka ANO !!!

Odboráři, děkuji Vám. Stávkujete i za mě !!! Čecháčci Švejkové totiž na jedné straně nadávají na vládu a na její reformy, 70% občanů je nespokojených dle různých průzkumů a ve finále se stávky zúčastní jen pár stovek demonstrantů !!! Češi mají pouze na to, aby nadávali v hospodách, v tramvajích a u televize!!! Takhle toho hodně změní !!! Kdyby šlo do ulic 50.000 občanů, nebo se opakoval dokonce r. 1989 - jistě by si to ti vládní panáci se svými reformami rozmysleli !!!

+1/0
16.6.2011 14:16

Vici77

Re: Stávka ANO !!!

ano, to mate pravdu, ale hold ta podpora neni

0/0
16.6.2011 14:18

Stallone

Re: Stávka ANO !!!

hold se vzdává, chtělo by se to trošku dovzdělat ;-)

0/0
16.6.2011 14:39

CortaCircuito

Re: Stávka ANO !!!

I kdyby v těch ulicích bylo 100 000 lidí tak pořád dalších 10 000 000 v těch ulicích nebude... a předpokládat, že kdo mlčí souhlasí s křiklounem je poněkud odvážné ne? Křiklouna si nezvolili... vládu ano.

0/0
16.6.2011 14:29

Henry Ford

Re: Stávka ANO !!!

Ne to je snad problém odborářů. Ti se tloukli do hrudě jak je lidi podporují. Nebo další troubové co věří průzkumům?

0/0
16.6.2011 14:29

swampy1977

Re: Stávka ANO !!!

plny souhlas

0/0
16.6.2011 14:38

petr-svetr-kilometr:o)

Re: Stávka ANO !!!

Hele ty ostudo, já ti dám podporovat stávku! Je to banda důchodců a hašišáků, co choděj po městě a pískaj a pařej. Nikdo pořádně neví za co stávkuje, akorát dělaj bordel :) No pro spoustu Pražáků to má výhodu, někdo jel na kole do práce, já třeba parníkem. Snad největší problém jsou zavřený lahůdky naproti....že jo? :)))

0/0
16.6.2011 14:39

tfujpm

Re: Stávka ANO !!!

ale me vadi uplne jine veci nez odchod do duchodu v 70 letech (a tyka se me to o dost vic nez odborarskych bossu)

vadi mi korupce, napr. v DPP nebo CD (a samozrejme i uplne jinde), proti tomu zastaveni vlaku vubec nepomuze - stavkujou si za straveky v hodnote desetikorun denne, neprotestuji proti DiagHuman nebo tunelu Blanka

0/0
16.6.2011 14:39

Dex04

Nic nového

Tak se opět český a moravský lid ukázal jací jsme poserové a jak umíme držet při sobě.Do hajzlu s takovým národem.

+1/0
16.6.2011 13:58

Petros00

Re: Nic nového

anebo se ukazuje, že lidé takovou formu stávky nepodporují!!!!!

+6/0
16.6.2011 14:02

Tajemný muž

Re: Nic nového

Souhlas. Odboráři se opírali (asi na základě Jyrkovy rady) o průzkum veřejného mínění, zda se lidem líbí reformy nebo ne. Obecně, jakékoli škrty se lidem spíše nelíbí. Ale spousta lidí si uvědomuje, že nějaké reformy jsou nutné (je otázka, jestli současná podoba reforem je ta správná cesta, ale to je jiná diskuze) a tak s odboráři proti reformám prostě protestovat nejdou. A také spousta lidí musí pracovat, aby měla z čeho žít, na rozdíl od odborářských bossů (ti pracovat nemusí a nejspíš se jim ani moc pracovat nechce). Za mě nikdo nestávkuje, stávku nepodporuji ani v nejmenším (pro levičáky - jsem zaměstnanec velké mezinárodní společnosti, nikoli kapitalistický podnikatel - vykořisťovatel sdírající kůži a krev z nebohých pracujících).

0/0
16.6.2011 14:46

Radeczek1

Re: Nic nového

No tak zvedni zadek a běž něco dělat!

0/0
16.6.2011 14:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.