Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Odbory dostaly od EU 80 milionů na sociální dialog, vláda to prošetří

Českomoravská konfederace odborových svazů si přilepšila o více než 80 milionů korun. Dostala dotaci od Evropské unie, peníze mají přispět na "posilování sociálního dialogu". Ministerstvo práce ale v čerpání dotace našlo nesrovnalosti. Odboráři však tvrdí, že peníze na stávku nezneužívají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bič na socialisty

Altner

..."Vláda má ústavní povinnost odvrátit ohrožení ústavního zřízení České republiky i za cenu těch nejkrajnějších opatření. Návrh na rozpuštění ČSSD nejkrajnějším opatřením není.Pokud začne z podnětu Evropského parlamentu konat OLAF dříve, než vláda podá podnět EK a návrh na rozpuštění ČSSD, riskuje koaliční vláda podezření na účast koaličních stran ve „volebním byznysu“. Nejen KDU-ČSL a Strana zelených mají šanci přesvědčit veřejnost, že ve „volebním byznysu“ nejedou.";-O

0/0
19.6.2011 9:18

rzlm

* * *

Souhlasím prošetřit, ale kdy se prošetří únik peněz z fondu životního prostředí a kauza promopro??

0/0
15.6.2011 22:22

Tazwoman

Souhlasím

Prošetřit veškeré dotace z EU .  :-)

0/0
15.6.2011 18:02

Gordar

sociální dialog ?

WTF ??? 8-o

0/0
15.6.2011 16:22

Lisen

vláda to prošetří

Jak trapně dětinské! Pořád ještě se za tuto vládu nestydíte?

0/0
15.6.2011 16:12

josefos

Re: vláda to prošetří

A před kým?

0/0
16.6.2011 1:14

sir Humprey II.

hmmm

0/0
15.6.2011 16:00

Petr K_.

Dobře Drábek

Bod pro drábka, ještě Kalousek by jim mohl udělat hloubkovou kontrolu, ono by se už něco našlo. Hezky umlátit papírama vyžírky odborářský.

0/0
15.6.2011 15:58

FB13624

Trapnost

Nechci se odborů zbytečně zastávat, možná je to jen chyba, možná ty peníze opravdu odboráři rozfofrovali, ale usilovná kontrolní činnost vlády až v souvislosti se stávkou je trapná. Je o to trapnější, že někteří členové vlády dodnes neví a nevysvětlili, za co zaplatili stovky miliónů korun - viz kauza PROMOPRO, v podstatě žádná větší politická strana uspokojivě nevysvětlila své financování volební kampaně atd.. To není kontrola, to je revanš ubrečených chlapečků, kteří si mysleli, že pískoviště patří jen jim.

0/0
15.6.2011 14:41

sten46

správně

To co odbory prostávkujou to pravičáci rozkradou při stavbě cyklostezek

0/0
15.6.2011 14:21

bobecek173

Re: správně

Copak? Máš defekt na kole nebo se bojíš že si nedovezeš zadek zítra k vykořisťovateli.;-D

0/0
15.6.2011 14:23

sten46

Re: správně

copak cylostezka málo vynáší nebo budete stavět ještě něco, třeba stojan na kola za 500000,- Kč

0/0
15.6.2011 14:26

bobecek173

Re: správně

Ani jedno ani druhé, já jsem za vodou a koukám jak se to tu v potu tváře mydlí. ;-)

Nikdy jsem stát neošidil na daních ani na soc a zdrav pojištění. Dnes krom toho co mám na forhontě, mám ještě důchod a celkem hezký - 24 726Kč.:-)

0/0
15.6.2011 14:30

Rumcajs007

Proboha, co to je za blábol s těmi vzorečky?

Cituji: "příjemce odstranil předdefinované vzorce v rozpise mzdových nákladů, čímž znemožnil jeho kontrolu". Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/odbory-dostaly-od-eu-80-milionu-na-socialni-dialog-vlada-to-prosetri-1d6-/domaci.aspx?c=A110615_102404_domaci_jw

Ač mi stávka odborářů leze krkem, tak tohle je pěkná blbost. To jim ty podklady jako dávají v předdefinovaných sešitech z Calcu/Skvěloně, nebo co? A pokud ano, tak se kontrolor spoléhá na vozrečky, které mu tam laskavý BFU při vyplňovaní zanechá (nebo taky ne, vždyť je to BFU)...

To samo o sobě ukazuje na počítačovou (ne)gramotnost úředníků EU :-D

0/0
15.6.2011 13:59

alisan

Re: Proboha, co to je za blábol s těmi vzorečky?

Tys asi nikdy neviděl třeba ratingovou tabulku pro výkaz stavu SVJ při získání hypotečního úvěru. I tam jsou vzorce předdefinované a to proto, aby se generovaly kontrolní součty a úředník nemusel s kalkulačkou v ruce sčítat desítky položek. Tedy i zde to bude o kontrolních mechanismech a pokud je někdo eliminuje, musí to po něm někdo ručně přepočítat, nebo nacpat do nového výkazu. A otázka je, proč to někdo takto sabotuje. Nic víc, nic míň.

0/0
15.6.2011 14:09

Rumcajs007

Re: Proboha, co to je za blábol s těmi vzorečky?

"A otázka je, proč to někdo takto sabotuje."

To není otázka sabotáže, ale neschopnosti vyplnit tabulku. A že to dneska nezvládně ani vysokoškolský student, to je smutná zkušenost. Nehledě na to, že pokud je to tak, tak je to idiocie návrháře takového řešení a tabulky, že. Proto zmiňuji onu "počítačovou (ne)gramotnost". :-/

0/0
15.6.2011 14:37

kukvykuk.

Hahá

to je jasný, že se současné vládě nelíbí, že odboráři dostávají peníze z fondů EU. Drábek a jemu podobní by odbory nejraději zakázali, kdyby to šlo;-D;-D;-D

0/0
15.6.2011 13:47

Tinkturak Reloaded!

Re: Hahá

A kdepak se w těch UEU fondech asi tak ty milionky berou....co?

+2/0
15.6.2011 13:57

alisan

Re: Hahá

Copak nevíš, že podle odborářů a levice stačí lusknout a peníze jsou? Myslíš, že těm jejich ovcím někdy dojde, že to jsou peníze vybrané zas jen na daních i (a převážně) od pracujících v EU a že nějaký strejda jim milostivě vrátí asi tak desetinu toho, co takto vyberou, protože zbytek spolkne agenda EU? Jenže jim to vyhovuje. Daně ze své výplaty neřeší, to přeci platí ten zlý kapitalista za ně a když jim pak z toho něco milostivě kápne, chrochtají blahem.

0/0
15.6.2011 14:12

Petr K_.

Re: Hahá

Ono to jde, jenom chtít. škoda že nikdo nechce.

0/0
15.6.2011 15:55

orwelg

směšný pokus

odhlédneme-li od zrůdného systému dotací EU na naprosto nepotřebné věci - např.: cyklostezky, odbory apod., tak pokus dehonestovat někoho za špatnou monitorovací zprávu je trapas. Každý příjemce těchto dotací ví jaká jsou monitorovací zprávy byrokracie, jak stačí udělat nechtěnou změnu /v nezamklém vzorci/ a celá zpráva je Vám hozena na hlavu. Nikdo se pak neptá, proč kontrolní orgán není schopen najmout dostatečně vzdělané specialisty, kteří umí zamknout některá okénka v tabulce8-o. Toto vážně ne, zkuste na odbory najít něco vážnějšího.

0/0
15.6.2011 13:09

komentator-1

je mi celkem jedno, jak odbory částku využijí

je ovšem neuvěřitelné, že ji mohly od EU získat! Organizace ze zákona mohutně financované (kromě odborových příspěvků jim patří 1% hrubých mezd z každého podniku, v němž odbory existují) si ještě berou peníze daňových poplatníků. To je opravdový Kocourkov!

+3/0
15.6.2011 13:02

zihon

80 000 000 kvíz

Jak se tak dívám na ty upocené strejce v trenýrkách s lampasy, tak přemýšlím co se jim honí hlavou. Blaho dělného lidu, nebo jak zdefraudovat prachy?

0/0
15.6.2011 12:42

kukvykuk.

Re: 80 000 000 kvíz

To by museli být pravičáci, aby tomu tak bylo.

0/0
15.6.2011 13:45

xmuadib

Re: 80 000 000 kvíz

Tohle je pravičák ?

http://zpravy.ihned.cz/politika/c1-52086970-odstaveny-socialni-demokrat-poche-dostane-trafiku-v-dozorci-rade-prazske-sluzby

0/0
15.6.2011 14:25

svazacky_censor

Toto obvinění je směšné

protože takto zanedbatelná částka nestojí odborářským bosům za krádež. Ti jsou zvyklí na větší zobání!

0/0
15.6.2011 12:39

zihon

Re: Toto obvinění je směšné

stačilo by. Na cestě to nenajdu.

0/0
15.6.2011 12:43

3dzery

Re: Toto obvinění je směšné

Souhlas ale tady je názorně vidět na co taky přispívá EU.

+3/0
15.6.2011 12:44

brezinka1

soudit a odsoudit !!

0/0
15.6.2011 12:37

Carvin

4 roky stará věc

Novináři se snaží najít kde co, ale svazáku Nečasovi již není pomoci.

0/0
15.6.2011 12:35

rene1879

Je to špatná stopa...

Je to špatná stopa. Tuhle ekonomiku opravdu nerozkradly a nevytunelovaly odbory. Vždyť jen Praotec Tunelář, který kdysi koupil Knižní velkoobchod za 20 milionů, z něj obratem prodal nemovitost právě za těch 80 milionů. To ovšem bylo začátkem 90. let, kdy 80 milionů mělo hodnotu dnešních ...no čert ví, možná i 400 M.

Prostě se Nečasova parta snaží "něco na ně vyhrabat" - asi jako byl kdysi exministr Chňoupek převážen v poutech po Praze kvůli "trestnému činu" překročení limitu pro občerstvení. (Noví "demokratičtí" ministři už ovšem měli limit zrušen).

Jenže bude s protesty mnohem hůř! Proč? Protože už skoro 22 let se pohybujeme od jednoho utahování opasků k druhému. Neustále nám zvedají žlab ("Tentokrát naposledy, pak už přijdou ty Šťastné Zítřky"). Teď už tomu nikdo nevěří a lidem konečně došlo, že v kapitalismu nic nepřijde pro zaměstnance samo. Musí se ozvat nebo budou rýt držkou v zemi....

0/0
15.6.2011 12:33

3dzery

Re: Je to špatná stopa...

Koukám,že tys už dávno měl rejt.

0/0
15.6.2011 12:37

brezinka1

Re: Je to špatná stopa...

:-)

0/0
15.6.2011 12:37

slon75

Re: Je to špatná stopa...

A ti nešťastní chudí lidé si za těch 22 let koupili 2 nová auta, nový dům a asi 20 ks spotřební elektroniky.

0/0
15.6.2011 12:38

Petr K_.

Re: Je to špatná stopa...

No jakmile nemám na nový auto každej rok tak to se rozumí že mě krutě vykořisťujou ;-D

0/0
15.6.2011 15:57

Kryštof D.

Sociální dialog = přelití peněz od odborů k ČSSD

Tady je to stručně shrnuto:

http://chameleoncharlie.cz/2761/cssd-nema-penize-kampan-misto-ni-delaji-odbory/

+2/0
15.6.2011 12:29

bitkar

aspon je videt

na jaky hovadiny EU prispiva.

0/0
15.6.2011 12:27

a-je-to

Ale to snad ne páni odboráři

A potom  že nekradou všichni. teď začnš kolo vytáček, výmluv a osočování že jde po odborech vláda. Odboráři jsou stejní parchanti a papaláši jako ti, kterými je nazývají. Vše je to tack trochu úsměvné a tragikomické. Zloděk křičí chyťte zloděje.

0/0
15.6.2011 12:25

boruvka

Na stávku z těch peněz nešla ani koruna,

hlásají odbory. Věřím. Celých 80 milionů šlo na sociální dialog a dohody, ne však s vládou, ale se socanama..:-/

+1/0
15.6.2011 12:21

kenzo

Re: Na stávku z těch peněz nešla ani koruna,

EUrobolševici financují jen své soudruhy v regionech bankrotářského EUrosvazu!! Nyní již víme, proč chce EUropolitbyro navýšit EUrorozpočet o 5%!

+1/0
15.6.2011 12:28

VerbascumT

Konečně EU prokázala, že je k něčemu užitečná,

jenom to mohli zaokrouhlit na pěknou stovečku. EUR^

0/0
15.6.2011 12:17

kenzo

Re: Konečně EU prokázala, že je k něčemu užitečná,

Ano, EUrorozkradačka je jen k podpoře bankrotářské EUrosocíku, vyžívání z podstaty a úpadku!

0/0
15.6.2011 12:37

nexus99

Jak by mohli ty peníze zneužívat

na stávku, když už jsou stejně všechny rozkradené..;-D;-D;-D

0/0
15.6.2011 12:13

hafusak2

Re: Jak by mohli ty peníze zneužívat

Opravdu? Jak to víte? Povídejte, vyprávějte, přehánějte, jsme jedno ucho.;-D

0/0
15.6.2011 12:20

evadona

typické zneužití dotací

nebo tomu, co předvádějí, říkají sociální dialog ???8-o

+1/0
15.6.2011 12:12

3dzery

Re: typické zneužití dotací

;-D;-D

0/0
15.6.2011 12:39

Peter66

Jako v Řecku

Vše co přijde z EU prožrat. ;-D

0/0
15.6.2011 12:11

evadona

Re: Jako v Řecku

a rychle! ;-D

0/0
15.6.2011 12:13

Carvin

Re: Jako v Řecku

Proč ne, pak se vyhlásí bankrot, banky utřou hubu a jede se dál. Neměli jim to půjčovat

0/0
15.6.2011 12:38

Petr K_.

Re: Jako v Řecku

Kdo zaváhá nežere.

0/0
15.6.2011 15:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.