- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ta cisla "(ne)bezpecnosti silnic" v jednotlivych statech jsou absolutni nesmysl: jednak zavisi na tom, co se jako nehoda musi policii hlasit, druhak na tom, jak to pak policie eviduje a predevsim se tu nerika nic o frekvenci tech nehod: silnice ve state se 100 nehodami za rok a 0,11 mrtvymi na nehodu jsou ve smyslu obeti na zivotech rozhodne bezpecnejsi nez ve stejne velkem state s 10 000 nehodami a 0,01 mrtvym na nehodu.
doufam, ze se nam redaktor nesnazi tvrdit, ze ceske silnice jsou bezpecnejsi nez evropsky prumer, kdyz "pocet obeti ku poctu nehod" je vyrazne podprumerny!
.
jedine spravne reseni je pomerovat skody a obeti prepravnimi vykony (tj. tuno-/osobokilometry) a dokud se takoveto statistice aspon zhruba nepriblizime, je to cele holy nesmysl.
Autobus jako mikrobus. Tak ani údaj, že mikroautobusem jelo 16 lidí nic neříká. Možná, že v mikrobusu jich 8 stálo. V Polsku je na 100 nehod 11 mrtvých, v EU 5 a u nás 1. Tak u nás jsou cesty oproti EU bezpečné
seš tak blbej nebo to jen děláš?
kdy podobně nějaký polský kamion sestřelí něco v Česku
Jak zde řidiči těchto kolosů s (PL) espézetkou jezdí je někdy nad mé chápání