- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No nevím, co je na těch státních maturitách tak těžkého. Stáhl jsem si ty uniklé testy a o půlnoci bez přípravy si je zkusil vypracovat, a můj výsledek z češtiny byl 80 %. Spíše než o znalostech mi to spíše připadalo, že zkoušky jsou zaměřeny na inteligenci a jazykový cit. Ty sporné otázky co se o ně vede pře, jsou na lidovkách a taky nic závratného to není
"Otevřený dopis ministrovi školství Mgr. Josefu Dobešovi k nové státní maturitě" můžete podepisovat na adrese: http://maturantiproti.cz/
doufám,že nezjistí,že jsem 5 spolužákům radil u maturity z matematiky
starou belu. Na gymnáziích se učí teorie a pak na VŠ tito žáci celkem prochází. Ovšem v praxi následně jsou na tom dosti špatně k zařazení do reality.
Na středních odborných školách je výuka na pozdější studium VŠ nedostatečná a ev. studenti tam mají značné problémy hlavně s matikou. Tato je na SŠ nedostečná. Hlavně deskripriva, derivace-integrály se tam probírá jen okrajově . Pro tyto skutečnosti ( náplň výuky na SŠ) pak mnoho studentů na VŠ končí. Nejvyšší čas aby se na MŠ s tím něco udělalo.
Dcera nemá na VŠ - strojní fakulta- jako absolventka strojní průmyslovky zatím žádné problémy. Ani s deskriptivou ani s matematikou. Na rozdíl od svých spolužáků, absolventů gymnázií, kteří nedostali ani zápočet z fyziky, si už užívá prázdniny.
Asi je to škola od školy. Ale když vidím ty hysterické rekce gymnazistů, na to že by měli maturovat z matematiky, tak se moc nedivím. Jenže religionistika a gender studia nemůžou dělat všichni.
Proč mi jen přijde, že každá obhajoba státních maturit v sobě zahrnuje "Teď ty školy půjdou srovnávat, rodiče si budou moct vybrat, kam své děti dají podle úrovně...". Nemělo by se to tedy zveřejnit?