Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Odborům chybí pozitivní program, stejně jako ČSSD, říká Miloš Zeman

Stávka je nezbytná, ale odbory si ji hatí tím, že neví, co chtějí. Tak hodnotí plánovaný protest expremiér Miloš Zeman. Reformy jsou podle něj nezbytné a Česko na ně má už "zatraceně málo času".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

osk

Nemyslím že je dobré ve všem kopírovat západ

Oni taky ostatně všichni chtějí kopírovat jenom to co se jim hodí do krámu a neberou v potaz ostatné okolnosti a podmínky v té zemi.

V těch zemích byl jiný vývoj a hlavně v poslední době vubec né k dobrému, evropa si svojimi ekologickými nesmysly (je rozdíl mezi ochranou životního prostředí a děláním bussinessu pro někoho)  a přemrštěným sociálním systémem atd pod sebou řeže větev.

Myslím že se mužeme podívat do historie jak to asi muže dopadnout s velmi vyspělou říší kde už má každý plný bachor a je líný jak veš (Řím).

0/0
17.6.2011 8:59

nespavec

odborům

když to berete takto ak potom je úplně nejlepší se nenarodit a máte jistotu

0/0
15.6.2011 19:53

Tazwoman

Co jiného

čekat od taťky přeběhlíků.Doufám,že bude od modráků náležitě odměněn.  ;-D

+1/0
15.6.2011 18:00

stagger

NEJEN POZITIVNÍ, JAKÝKOLIV

0/0
15.6.2011 16:24

Mallinali

Inu

No, co se důchodový reformy,je tu jedna malá drobnost,která kdyby se realizovala tak zbytek nemusí být tak radikální.Je to kupodivu prosté, v severnějších zeměpisných šířkách evropy se již praktikuje.Jmenuje se to VYŠŠÍ PORODNOST! Pokud je člověk prakticky trestán drastickým snížení životní úrovně a spol. prestiže za dítě,pak se nelze divit,že stárneme a vymíráme.Musíme dostat porodnost ke 2 dětem na ženu(2,1 je číslo, kdy se plně zregeneruje společnost-mít alespoň číslo 1,9 jako v Norsku, Finsku a zbytek dohnat malým počtem schopných imigrantů převážně z kulturně blízkých zemí), ale my máme teď kolem 1,4.No a to znamená,že brzy bude sešup v počtech, po roce 2030 velmi radikální,zvýší se podíl tzv. nepřizpůsobivých a brzy poté dospěje prakticky půlka lidí do důchového věku(a bude potřebná a závislá na okolí) a společnost bude naprosto paralyzována. Kdyby se hned a dlouhodobě nvestovalo do porodnosti produktivních vrstev,do budoucna velmi ušetříme.Ale jinak nás žádná reforma nezachrání.

0/0
15.6.2011 15:32

Ceasar

Re: Inu

Presne, tohle rikam od zacatku. Duchody bych navazal na pocet vychovanych deti.

0/0
15.6.2011 15:38

ODS čstější než Standův kříšťál

Re: Inu

ještě  lépe je výši důchodu navázat na to kolik ty děti přinášejí státu na odvodech, protože jistá část populace by měla důchody obrovské a přínos těch dětí pro stát by byl 0,0000

0/0
15.6.2011 18:48

729

Miloši, již v roce 1993, v roce Vašeho zvolení

do čela ČSSD jsem prohlásil, že  Zeman je zhouba sociální demokracie. Nicméně jsem volil vždy soc dem a tedy i Vás. V současnosti ovšem doufám, že se nebudete, za pomocí pravice chtít stát prezidentem. I takové socany historie zná.Jsem sice rozumově hloboko, ale hluboko pod Vaší úrovní, ale dám Vám dobrou radu. Vemte si do chalupy na Vysočině Línou Couru (dle Vašich slov Petra Buzková),  Šedivou Myš (podržtaška Vladimír Špidla) a Podrazáka (mladý a nadějný Stanislav Gross) a založte klub Rychlých šípů Miloše Zemana;-D

0/0
15.6.2011 15:28

SYETEY-KOTZOUR

tohodle socana, ať byl jaký byl si vždycky s chutí přečtu

Když si vedle něj představím bezpohlavního Bohouše Sobotku, bezpohlavního Špidlu nebo nadpohlavního Paroubka....tak i při jeho nakloněné hlavě má pořád nejrovnější logiku a dar se vyjadřovat tak, že i na konci souvětí je jasné, jaký byl začátek myšlenky;-DR^

+3/0
15.6.2011 14:32

tap

Re: tohodle socana, ať byl jaký byl si vždycky s chutí přečtu

PřesněR^

0/0
15.6.2011 14:46

Mallinali

Re: tohodle socana, ať byl jaký byl si vždycky s chutí přečtu

R^

0/0
15.6.2011 15:19

Alekks dostal banana

Re: tohodle socana, ať byl jaký byl si vždycky s chutí přečtu

R^ a přestože jsem si vždycky říkal, jaký je to buran, tak oproti současným politikům má úroveň lorda

0/0
15.6.2011 16:18

tříska

Re: tohodle socana, ať byl jaký byl si vždycky s chutí přečtu

:-) souhlasím. Myslím, že to, co říká, má hlavu a patu. Jenom si myslím, že reformy jsou zbytečné jakékoliv, dokud se naši vládní představitelé nenaučí správně hospodařit. A o tom mě ještě nikdo z nich nepřesvědčil.

0/0
16.6.2011 23:29

jirha

Re: tohodle socana, ať byl jaký byl si vždycky s chutí přečtu

Smutné na tomhle socanovi je Klaus. Díky tomu že se tento levicový Liberál dostal do čela tehdejší oficiální levice zbylo pro Zemana místo pouze u Soc dem. Přitom pokud srovnáváme Klause a Zemana tak je zcela zjevné kdo z nich je pravicově a kdo levicově smýšlející.

Bohužel jsme přijali klišé že levice je o sociálnu a pravice je o podpoře bohatých. Tak to není (bohužel se to v čechách tak jeví). Rozdíl pravice a levice je v přístupu k udržitelnému rozvoji. Levicový princip je princi přímého řízení s garancemi. Pravicový přístup je systém podpory a iniciativ ochrany podnikání.

Vlastně největší paradox je to že jediné pravicové rozhodnutí které Topolánkova vláda udělala byla podpora fotovoltaiky. A v tom je právě podstata té chyby. Na to abych vládl levicově stačí když dobře zvládnu statistiku a správně vážím. Pokud chci vládnout pravicově musím vystavět systém rozumných podpor u kterých umím propočítat dopady.

No a zpět k Narcisovi on je ten co hlásá že se nic nemusí dělat vše vyřeší tr

0/0
15.6.2011 16:18

jirha

Re: tohodle socana, ať byl jaký byl si vždycky s chutí přečtu

Klaus samozřejmě oficiální pavice. Proto na Zemana zbyla soc dem.

0/0
15.6.2011 16:19

10 nových životů 11-20

Proč tedy neprováděla reformy jeho vláda????

0/0
15.6.2011 14:25

ucetni54

Ono totiž řešení v podstatě neexistuje

a odboráři, co chtějí zítra stávkovat si poctivě minimálně těch dvacet roku kapitalismu ve velké míře platili na důchodové pojištění, na rozdíl od mnoha zdejších revolucionářů, kteří se v té době ještě proháněli tátovi mezi nohama

0/0
15.6.2011 14:19

Hrochomut

Re: Ono totiž řešení v podstatě neexistuje

a závěr je teda jaký?

0/0
15.6.2011 14:42

Alekks dostal banana

Re: Ono totiž řešení v podstatě neexistuje

odboráři jsou hlavně lidé, kteří to měli za pár a teď zjišťují, že ještě ne. já odvádím poctivě na důchod již 12 let, ale je mi jasné, že se žádného důchodu nikdy nedočkám. proto je mi úplně putna, jestli bude odchod do důchodu v 65 nebo v 80ti letech.

0/0
15.6.2011 16:24

antizelenka

Zeman mě vždy spolehlivě pobaví

když vzpomíná na minulost, jaký to byl šikovný politik,

ale pane Zemane já si pamatuji i Vašeho Poradce Šloufa a Mrázka, Vaše Kufříky i hlášky jako že benzín je luxusní zboží a proto ho razantně zdaníte spotřební daní 8-o

0/0
15.6.2011 13:36

antizelenka

Re: Zeman mě vždy spolehlivě pobaví

P.S. poctivě přiznávám, že ČSSD po Vás je o několik řádu horší a ve světle Paroubka a Sobotky jste umírněný politik;-)

0/0
15.6.2011 13:37

jo_ru

Re: Zeman mě vždy spolehlivě pobaví

a politicky genius jeste stesti ze v cSSd neni nikdo kdo by byl vam alespon truchu podobny

0/0
15.6.2011 13:48

antizelenka

odbory vědí co chtějí

ale nemůžou to říkat nahlas--- Glof, dámy na pokoje a luxusní dovolené po celém světě, maskované jako odborové semináře

P.S. pane Zemane, Důchodovou reformu jste dlouho blokoval VY a vlastní nápad jste nikdy nepřinesl ( slavná 1 Bezděkova komise)

+1/0
15.6.2011 13:33

lister z magorie

jako pravičák

konstatuji , pane Zemane , že jste jediný socan , před kterým smekám kloubouk

+4/0
15.6.2011 13:21

Ulaga

Re: jako pravičák

naprosto souhlasím R^R^R^

0/0
15.6.2011 13:35

lepidlo999

Re: jako pravičák

přesně, já taky

0/0
15.6.2011 13:46

Alekks dostal banana

Re: jako pravičák

však je taky současným oranžádám trnem v oku.

0/0
15.6.2011 16:25

Madqwert-volič ČSNS

Vrať se do hrobu,

oportunistický renegáte! ;-D

+1/0
15.6.2011 13:16

marla

Re: Vrať se do hrobu,

;-D;-D

0/0
15.6.2011 13:28

kossacek

Zase má pravdu

Odboráři umějí akorát nadávat, co je špatně. Jak řešit situaci neřeknou. Když totiž nechcete žít na dluh musíte buď zvýšit daně nebo snížit výdaje. Odborářsko- socialistická verbež není schopná ani jednoho - ta chce žít na dluh na budoucnost nehledě..Rv

+3/0
15.6.2011 13:14

Šulivajda

Miloš Zeman

Stále ještě nepřekousl že se nestal prezidentem ;-D

+1/0
15.6.2011 13:12

iElEn

Re: Miloš Zeman

Mluvil jste s ním o tom, ano? Jestli ne, tak se tu neztrapňujte.

0/0
15.6.2011 14:57

chejava

Hlavně ať se drží doma.

Tragedii tohoto státu by byl návrat Zemana do politiky.

0/0
15.6.2011 13:09

lol

Zeman - vždy se zjeví, když je národu špatně...

... se svým vysvětlujícím komentářem. Je to takový blanický rytíř

+2/0
15.6.2011 12:51

byvalyvolicods2010

Rozumný člověk!

Zdá se, že mám v republice ještě rozumné lidi.

Zdravím pana Zemana!

0/0
15.6.2011 12:49

KarelV

Snad lze v mnohém souhlasit...

Ale to progresivní danění odboráři CHTĚJÍ, ne že ne...  :-/

0/0
15.6.2011 12:45

polpot1

Odborům..

ale Zemáčku vědí co chtějí,jen vláda by měl být vládou odborníku  s citem naslouchat hlasu lidu a né hlasu své kapsy a kamaračovtu a lumpům to by bylo jiné jenání!

+1/0
15.6.2011 12:32

phi

Re: Odborům..

a co chteji ?;-D

+3/0
15.6.2011 12:36

Alcatraz

Re: Odborům..

to je prece jasny, to same co volici levice, vic penez, min prace, delsi dovoleny, kratsi pracovni dobu, obedy zadarmo, dopravu zadarmo, bydleni zadarmo, elektrinu zadarmo

+7/0
15.6.2011 12:37

ignacius01

Re: Odborům..

vice jidla, mene prace, to je nase agitace ;-D

+5/0
15.6.2011 12:42

ivošek z gmailu

Re: Odborům..

R^R^R^

0/0
15.6.2011 12:46

lepidlo999

Re: Odborům..

R^R^R^

0/0
15.6.2011 13:47

mubu

Re: Odborům..

tedy to samé, co chtějí poslanci pro sebe

0/0
15.6.2011 13:16

lepidlo999

Re: Odborům..

tady názorně vidíte, že to je reprezentativní vzorek našeho obyvatelstva

0/0
15.6.2011 13:48

ucetni54

Re: Odborům..

většina chce nějakou jistotu - že se ve zdraví dožijí důchodu, že nebudou vydědenci společnosti, že nebudou muset vyhrabávat popelnice a navíc poslouchat moudra od takových jako ty.

Povím Ti velké tajemství - i Ty jednou zestárneš

0/0
15.6.2011 14:22

nespavec

Re: Odborům..

Nikdy není žádná jistota. Mohu si  sám pomoci,že se vzdělávám, pracuji, slušnˇvychovám děti. Potom se mi jistě nestane, že ve stáří vyhrabávám popelnice.

0/0
15.6.2011 14:48

iElEn

Re: Odborům..

To je ale hodně optimistický scénář, a myslím, že hodně starých lidí by s Vámi nakonec nesouhlasilo. Navzdory tomu, že uděláte to nejlepší co můžete, nemusí to někdy stačit. Naspořené peníze Vám můžou ukrást, at jsou kde jsou, na dům padne strom nebo ho vyplaví voda a pojistka se přesně tohle nebude vztahovat, zdraví může povolit ze dne na den a skvělé děti, na které by byl každý hrdý může třeba na chodníku přejet nějaké ožralé hovado.

Takže ano, jistotu nemá nikdo. Je dobré dělat to nejlepší, co umíte. Ale pak by tu měl ještě být nějaký rozumný sociální systém, který nejenom bere, ale v případě potřeby i dává.

0/0
15.6.2011 15:06

thomaes

Re: Odborům..

Mě by zajímalo co přesně odbory chtějí. Vůbec to netuším. Mám takový pocit, že jenom odborářští bossové chtějí ukázat jak velká mají ramena.

+2/0
15.6.2011 12:38

ignacius01

Re: Odborům..

jen sbiraji populisticky body a vykazuji nejakou tu cinnost ...

+1/0
15.6.2011 13:19

Dub7

Re: Odborům..

Nemyslím, že by šlo o ramena. Spíš o místa v dozorčích a podobných radách s funkcemi spojených, kde se socialisticky pracuje, populisticky  křičí, a berou se peníze kapitalistických bossů.

+2/0
15.6.2011 13:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.