Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Herci Polívkovi hrozí exekuce kvůli sporu o značku Valašské království

Tahanice kolem užívání ochranné známky fiktivního Valašského království nedopadly pro herce Boleslava Polívku dobře. Jednak prohrál soud o užívání této značky a navíc má nyní kvůli ani ne osmnáctitisícovému dluhu za nezaplacené soudní výlohy obstavené tři bankovní účty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

grey003

Každá legrace něco stojí

Pro modrého Bolka Majku " Polévku " je dlužná částka pakatel a za tu legraci, co si užil i svými kolegy ministry, jistě rád zaplatí.

0/0
15.6.2011 17:38

hafusak2

Sice pozadí neznám, ale když se řekne "Valašské království",

tak se mi vybaví BP. To druhé jméno je mi fakt neznámé, opravdu nevím o koho jde. Ale to mi tu už někdo vysvětlí. Osobně si však myslím, že kdybych si tady a teď vymyslel "Podorlickohorské království" a neměl k tomu nějakého mediálně známého komika, tak se se svým nápadem mohu jít klouzat.

0/0
15.6.2011 14:56

Josef Zelený

Re: Sice pozadí neznám, ale když se řekne "Valašské království",

Já Vám to vysvětlím. Polívka to vymyslel a začal to používat při výkonu své umělecké činnosti. Ale nedal si to soudně chránit. Přišel člověk, který s tím neměl nic společného, a využil trhliny v zákoně a nechal si to soudně zaregistrovat. Nikomu se s tím nesvěřil, a když Polívka nic netušil a zase to někde použil, zažaloval ho, že používá jeho ochrannou známku.

0/0
15.6.2011 18:30

molotovovomotofoko

Re: Sice pozadí neznám, ale když se řekne "Valašské království",

Další zmasírovaný TV Prima? Co takhle zjistit si pár faktů, internet sice máme, ale tohle je moc práce, co?

0/0
15.6.2011 21:00

587

Valašský král?

Leda tak královnin šašek! ;-D

0/0
15.6.2011 14:27

Yesname

Všimli jste si,

že ten blb hrcprcšalala udělal z podivení nad obstavením tří účtů záležitost konstatování skutečnosti, že dluhy se platit musí a že dlužníci jsou prasata? To je ale hlava, pane vachmajstr.

0/0
15.6.2011 14:18

Scarlett O Hara

Jediné pravé Valašské king je náš

Boleslav I.- Dobrotivé Nafurt R^R^R^ :-P:-P:-P

0/0
15.6.2011 14:00

ibaba

Valašský král

Je snad Harabiš?Kdyby nebylo Bolka kdo by o valašském království věděl?Bolek zajistil veškerou mediální známost tohoto projektu a kdy se Harabiš ozval?Až měl zajištěnou popularitu prostřednictvím Bolka,pana Brzobohatého a Zedníčka.Nemám zkušenosti ale soudní výlohy snad vymáhá soud a ne nějaký Harabiš,

A co se týká exekutorů jsou to soukromí podnikatelé pod záštitou státu.

0/0
15.6.2011 13:17

kliďas

Re: Valašský král

Už to tu někdo přede mnou psal - než vyslovíte nesmysl, zjistěte si nejdříve fakta. Valašské království je nejen značka, kterou vymyslel Harabiš, ale taktéž založil agenturu stejného jména na podporu cestovního ruchu na Valašsku. Bolka oslovili o několik let později, aby to mediálně podpořil, např. valašské pasy fungovaly už dávno předtím. Problém nastal ve chvíli, kdy Bolek (hlavně jeho manažeři) zjistili, že je to životaschopný projekt, na kterém se dá i vydělat a začali vymýšlet a realizovat různé akce pod hlavičkou Valašského království bez agentury a bez Harabiše. Když se Valašské království ozvalo (symbolicky sesadili valašského krále) tak se Bolek začal soudit o značku, protože se spoléhal na to, že soudy rozhodnou pro mediálně známou osobnost. Tentokrát ale spravedlnost zvítězila a to říkám přesto, že Bolka mám v oblibě.

0/0
15.6.2011 13:44

b1s1t

Re: Valašský král

No, moc to nechápu, protože Harabišův projekt je pomerně nová záležitost (rok 2000), zatímco Valašské království podle Polívky tu bylo již v minulém století.

0/0
15.6.2011 14:43

preaxik

Pro diskutující

Exekutor neobstavuje účty. On dá jen pokyn, že se má na účtu zablkovat částka v určité výši, která postačí na úhradu pohledávky i s příslušenstvím. Ale peněžní ústavy často postupují naprosto šíleně. Ale chyba je u peněžních ústavů, jelikož ty nerespektujou zákony a oháněj se vlastními předpisy a smluvními podmínkami, viz:

http://www.mesec.cz/clanky/myty-a-omyly-v-exekuci-jak-postupovat-pri-zablokovani-z-uctu-v-bance/

0/0
15.6.2011 12:46

Yesname

Re: Pro diskutující

Aha, takže on dal pokyn, aby se na těch třech účtech zablokovala částka v určité výši a banka iniciativně všechny tři účty zablokovala? No tak to je tedy nářez. Mimochodem - jak by to měla banka realizovat správně v případě více účtů? Dotazuju se, nerejpu.

0/0
15.6.2011 14:07

preaxik

Re: Pro diskutující

Takže to rozebereme na příkladu, to je nejlepší: Exekutor vydá příkaz a tam vyčíslí určitou částku třeba 40.000,- Kč. Může nastat několik možností:

1) Účty jsou ve stejné bance - Tady se uvádí pořadí, první, druhý, třetí. Banka zablokuje peněžní prostředky až do výše pohledávky na prvním účtu, jestliže nestačí prostředky na prvním účtu, zbytek zablokuje na druhém účtu, atd., až je to uspokojeno. Jestli ani prostředky na všech účtech nepostačují k pokrytí, tak blokne vše. Takže pokud by na prvním měl 30.000,- Kč a na druhém 20.0000,- Kč, tak z prvního blokne všechno a z druhého jen 10.000,- Kč.

2) Účty jsou v jiných bankách - Tady se posílá příkaz do každé banky zvlášť a ostatní banky nevědí o exekuci v jiné bance. Takže pak každá se snaží zablokovat těch 40.000,- Kč. Takže zas na jendom účtu v jedné bance 30.000,- Kč a na druhém účtu v druhé bance 20.000,- Kč. Obě bloknou vše a po právní moci pošlou exekutorovi. Ten je pak povinen přeplatek vrátit povinnému

0/0
15.6.2011 14:29

preaxik

Re: Pro diskutující

pokračování - samozřejmě je možná kombinace tří účtů, dva v jedné bance, třetí v druhém, pak se postupuje kombinací těchto postupů. Ale rozhodně je špatně, když banka na exekuční příkaz, který je na 30.000,- Kč blokne celý pčet, kde je 200.000,- Kč. to je špatný postup. Jedinou obranu proti tomuto postupu ale může vyvinout jen majitel účtu (nikdo jiný nemá pro to legitimaci) žalobou na peněžní ústav.

0/0
15.6.2011 14:31

Yesname

Re: Pro diskutující

OK, díky. To zní rozumně, problém je, jak ty banky donutit k "normálnímu" jednání. Že by se to dalo na hrb ombudsmanovi? Ať taky řeší něco smysluplného. :-P

0/0
15.6.2011 14:39

preaxik

Re: Pro diskutující

Není zač, za 6 let praxe v exekucích mám hotový seznam bank jak postupují při exekuci a jen JEDNA  z nich nedělá excesy a postupuje přesně dle zákona. Ale nebudu ji jmenovat, jistě chápete proč.

0/0
15.6.2011 14:42

Yesname

Re: Pro diskutující

Že bych k ní přešel, pro případ, že bych to někdy v budoucnosti potřeboval? ;-D

0/0
15.6.2011 14:56

preaxik

Re: Pro diskutující

No já k ní nepůjdu, inkasuje hodně na bankovních poplatcích.

0/0
15.6.2011 15:26

Yesname

Re: Pro diskutující

Aha, tak mám obavu, že u ní jsem. :-(

0/0
15.6.2011 15:30

preaxik

Re: Pro diskutující

Upřímnou soustrast. ;-)

0/0
15.6.2011 15:32

Amanita phalloides erectus

***

Boleslav by měl vyhlásit válku.

0/0
15.6.2011 12:44

Dojemne

Zit jako kral - muze jenom kral ....

Ludvik XIV;-D

0/0
15.6.2011 12:39

vlasta.d

vlastní zkušenost

Já teď prošel podobným problémem. Z roku 2009 jsem měl nezaplacenou pokutu asi z radaru, prozože mě nikdo nekontaktoval. Strhli mi část, protože tam nebylo dost peněz, další část se měla strhnout s další výplatou. Ta došla, ale já nemohl vybrat ani to poslat. A na úřadě mi bylo řečeno, že to budou řešit, jakmile bude čas. Takže ikdyž tam peníze na úhradu byly, nemohl jsem s nimi nakládat. Nakonec jsem musel na příslušný úřad dojít a zaplatit hotově 180kč(to byl důvod zablokování) a za 14 dní mi do banky poslali rozhodnutí, že je vše ukončeno. Možná moje blbost, ale zároveň i zjištění, jak "rychle" pracují naši úředníci8-o[>-]

0/0
15.6.2011 12:13

hrcprcsalala

Re: vlastní zkušenost

Máš si přebírat poštu na adrese svého trvalého bydliště. Ano, úředníci pracují pomalu. Věřiteli trvá zpravidla dlouhé roky, než vyhraje soud nad dlužníkem. A dlužník se pak může potečkovat, když mu exekutor do pár dnů neodblokuje majetek. Směšné. (Ano, chápu, že tohle není tvůj případ)

0/0
15.6.2011 12:39

Kubrt - admin mi pije nálev

Re: vlastní zkušenost

což je ale systémově špatně na obou stranách (že se věřitel domáhá leta svého nároku a z druhé strany dlužník často má problém s tím, že má blokováno i to, co je blokováno zcela nesmyslně).

0/0
15.6.2011 13:24

iczep

exekuce na tri ucty

Je videt, ze exekutori si delaji co chteji. Pochybuji, ze k vymahani 15-30 tisic ,je nutne u Polivky zablokovat 3 ucty? Ten zmetek exekutor by potreboval poradne pres drzku, protoze by mel zablokovat jen to co je nutne k vymozeni "dluzne castky"! Je to neumerne k danemu dluhu, at mi nekdo nerika, ze na kazdem ucte ma Polivka jen cca 5-10 tisic Kc, kdyz mu blokuji 3 ucty! Uz by mel nekdo tem exekutorum pristrihnout kridla!

0/0
15.6.2011 11:59

Dejmiho Dokamen

Ja tě mám rad i bez peněz

0/0
15.6.2011 11:47

Rostratus

Jááák exekuce ??

To jako, že muj tata nebyl muj tata ? Nebo co? Kurňa. Dyť vás mám rád aj bez peněz.....;-D

0/0
15.6.2011 11:46

Jan Motůrek

stávka

Tak v tom království taky vyhlaste stávku a zastavte veškerou koňskou dopravu.

0/0
15.6.2011 11:45

Pecicek

Re: stávka

;-DR^

0/0
15.6.2011 11:48

Chanuka

Polívka nejspíš

předpokládat, že jako celebrita nemůže prohrát oprávněný soudní spor. Jak je vidět, tak se přepočítal. Jinak on patří k těm "oblíbeným" známým tvářím, které jak je někde něco zadarmo,tak si toho hned nabere plnou nůši. Já už ho nemohu vystát, opilce!!!!!!

+1/0
15.6.2011 11:36

oldiess

Re: Polívka nejspíš

To je fakt, že na Harabiše Polívka nemá ani náhodou.  Když se řekne Valašské království, tak se 99,99% z nás vybaví Harabiš, a zbytku možná ještě Zedníček či Brzobohatý, ale kdepak Polívka. MMch co je to "oprávněný soudní spor"?

+1/0
15.6.2011 11:41

tuan3

Re: Polívka nejspíš

..................... ,,Chanuka'' ti to vysvětlí ;-DR^

0/0
15.6.2011 11:43

kuttna

Re: Polívka nejspíš

Jenže soud nerozhodoval o tom, co se Vám vybaví v dané souvislosti. Prostě Polívka se pokusil ukrást "značku", a i když ji hodně zpopularizoval, nic to nemění na tom, že jejím majitelem je někdo jiný. Troškovi taky nepatří Hoštice (viz filmy: Slunce, seno...), přestože by o nich bez jeho filmů nikdo nevěděl.

0/0
15.6.2011 12:33

Hagenbaden

Re: Polívka nejspíš

S tim rozdilem, ze Hostice tam byly davno pred Troskou, kdezto Valasske kralovstvi zacal pouzivat Polivka. Pouze nekdo prisel a tuto "znacku" si zaregistroval!!! A to je znacny rozdil ;-)

0/0
15.6.2011 13:46

kuttna

Re: Polívka nejspíš

Asi zaměňujete pojem "Valašské království" (se kterým Polívka neměl dlouho nic společného) s pojmem "Valašský král". Ale nejedná se o totéž. V tom je nejspíš váš omyl.

0/0
16.6.2011 0:17

tuan3

Re: Polívka nejspíš

.................tak se netrap a jdi se proběhnout ;-D

0/0
15.6.2011 11:41

Dejmiho Dokamen

Re: Polívka nejspíš

ty jsi s Polívkou mluvil? že víš, co předpokládal?

0/0
15.6.2011 11:48

reznikznaminko

hmmm

přijde doba, kdy ten náš matrix bude řídit hlavní exekutor

0/0
15.6.2011 11:35

eda kuk

super exekuce

o genezi problému moc nevím tak ho nekomnetuji. Ale exekutoři opět řádí? Že by opět kvůli 18 000 obstavili majetek mnohonásobně vyšší?? Tři účty, to má pan Polívka na každém po 6 000?? Asi ne. Vždyť peníze mají přesně tu hodnotu co je psána, nejedná se neurčitou cenu např ojetého auta. Stačí zastavit tu částku a ani o chlup více. Zajímavý zvyk v této zemi. X

0/0
15.6.2011 11:26

hrcprcsalala

Re: super exekuce

Toje ale blábol. Rv

0/0
15.6.2011 11:27

tuan3

Re: super exekuce

.................jo,máš pravdu.Pánovi se smíchaly dojmy s pojmy R^

0/0
15.6.2011 11:39

hrcprcsalala

Re: super exekuce

Pán asi vidí rudě, jakmile vidí slovo exekutor. :-/

0/0
15.6.2011 11:42

eda kuk

Re: super exekuce

no, asi máte pravdu že vidím rudě.. znám případ v okolí který bohužel takový byl a bylo s tím dost práce aby se nevinný dotyčný kamarád ze situace vysekal. Tak holt vidím rudě. Od toho jsou diskuze. Dík za reakce, ek

0/0
15.6.2011 11:48

kuttna

Re: super exekuce

R^

0/0
15.6.2011 12:34

Yesname

Re: super exekuce

Proč by to měl bejt blábol. Taky mi přijde trochu divný, že se kvůli relativně nicotnému dluhu obstaví tři účty.

0/0
15.6.2011 11:59

hrcprcsalala

Re: super exekuce

Mě taky přijde leccos divný na věcech, kterým naprosto nerozumím. Ale mám dostatek soudnosti, abych se k tomu nevyjadřoval.

0/0
15.6.2011 12:06

Yesname

Re: super exekuce

Tak povídej, chytrolíne. Co jsem napsal špatně? A buď soudný a uváděj pouze racionální argumenty a nemel o něčem, čemu nerozumíš. Prosím přesné výrazy a termíny. Čekám. Co je chybně na domněnce, že by alespoň jeden z účtů měl dostačovat svým zůstatkem k umoření tak malého dluhu?

0/0
15.6.2011 12:11

hrcprcsalala

Re: super exekuce

Už jsem to tady jasně vysvětlil v jiných příspěvcích. Neumíš číst? Nebo potřebuješ něco vysvětlit? "Co je chybně na domněnce, že by alespoň jeden z účtů měl dostačovat svým zůstatkem k umoření tak malého dluhu?" - na této domněnce je chybé to, že je to domněnka. Exekutor není oprávněn fungovat na základě domněnek. Exekutor v době obstavení účtu neví, kolik na tom účtu bude peněz, až ho banka zablokuje. Nemůže tedy spekulovat s tím, že na úhradu dluhu stačí zablokovat pouze jeden ze tři účtů. Rv

0/0
15.6.2011 12:41

Yesname

Re: super exekuce

Nic jsi nevysvětlil. Jen tady zvracíš hloupé kydy. Jsi ubohý bezmozek, který chcve poučovat a nemá na to jiným způsobem, než že začne nadávat. Schází ti základní logické vzdělání. Na autě je špatně to, že je to auto. Dobrej blábol. Nevím, čím se živíš, ale hlavou to určitě nebude. Tipoval bych - bejvalej lampasák nebo bejvalej policajt.

0/0
15.6.2011 14:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.