Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Američané zveřejnili po 40 letech utajovanou historii války ve Vietnamu

Takzvané Pentagonské dokumenty v roce 1971 otřásly Bílým domem a Američanům ukázaly nepříjemnou pravdu o válce ve Vietnamu. O čtyřicet let později úřady materiály, které usvědčují prezidenta Lyndona Johnsona ze lží, odtajnily.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lojzino

Nic nového pod sluncem

Všechny mírové misie pořádané vládami USA, byla předem zosnovaná spiknutí samotnými Američany.

Jediné co z Ameriky je dobré,to jsou country písničky.

0/0
15.6.2011 22:42

pm22

Vietnam byl nasledek ww2.

Amici a jejich banky zalozili Adolfa a smer byl jasny - Rusko. Amerika silne fasizovala. Ze.

Britove postavili japonske lodstvo. Smer ? China.

Nakonec museli amici do Evropy, jinak celou, krome strovu zabrali Rusove. Proto Churchil mel eminetni zajem na vstupu USA do akce zvana  ww2..

Vietnam dostal pod japonskou okupaci dist zabrat. potom valcil s francouzskou Legii, poto Ho Ci Min dostal napad a podporu k sjednoceni Vietnamu a zacal neco dost drsneho. I Chuck Noris dostal sve. Zbrane z Ruska sly pres Cinu, teda vetsinou, amici blokavali pristavy. No Cinane zbrane vylozili, a ve stejnem poctu nalozili ty starsi a poslali je Vietnamcum.

Mezitim nekolik cinskych divizi napadlo Vietnam. proc se ani nevi, ale napadlo. (V korejske valce bojovali cinsti dobrovolnici, vydavajici se za Korejce proti amikum). Z armadou ciske LR tahli civiliste a brali, co se dalo. Cinane cilivilisty nestileli, nemeli moc patron, na to pouzivali motyky, pekne jednu ci dve rany do hlavy.

0/0
15.6.2011 18:27

pm22

Re: Vietnam byl nasledek ww2.

No, nakonec  Vietnam prece ty Cinany zpacifikval.

Vse co bylo od zacatku ww2 ci pred ni, to vse bylo jako duslkedek pokusu Britu a mozna i Amiku zlikvidovat komunizmus.

Trochu se jim to ale zvrhlo a nastal pohyb, Britanie prisla o obrovska uzemi v Indii a Africe a Asii a zustala tak trochu Kanda a Australie. Ale  nic, zivot jde dal, budou jine velmoci.

nejhorsi imperimum ridili Osmani - Turci a navic ti konove vsude nainfikovali jisty mor, zvany islam.

0/0
15.6.2011 18:27

procensora@seznam.cz

Re: Vietnam byl nasledek ww2.

Vy pisete, ze U.S. nevadil fasismus a Hitler? 8-o Rv To neni pravda

0/0
15.6.2011 18:31

procensora@seznam.cz

Re: Vietnam byl nasledek ww2.

8-o Oh my God!

0/0
15.6.2011 18:30

pissflapslover

budte radi

ze byla- jinak by u vas nebyli tamani a nemeli by ste se do ceho vobliknout;-D

0/0
15.6.2011 2:09

velky bratr

Naopak, byla to jedna z nejzbytecnejsich valek

Uz pred nastupem Nixona melo byt hotovo, primeri, ktere fakticky deklarovalo viteztvi rudochu bylo k podepsani. Jenze Kissinger jednani na poslednichvili zablokoval, Nixon diky tomu vyhral volby a dalsich par let se umiralo. No, hlavne, ze za to Kissinger dostal radoby Nobelovu cenu miru... No a nakonec se podepsalo to primeri, ktere deklarovalo viteztvi rudochu.

0/0
15.6.2011 10:54

New York New York

Re: Naopak, byla to jedna z nejzbytecnejsich valek

Blbost!

0/0
15.6.2011 11:24

procensora@seznam.cz

Re: Naopak, byla to jedna z nejzbytecnejsich valek

To neni pravda Rv

0/0
15.6.2011 18:32

Sprintujici.stonozka

Hm

místo normální diskuze jen samý testosteron

0/0
14.6.2011 21:34

brekebrekeke

a dost! clanek je o vietnamske valce

ne o mne a greenovi a dalsich! aleichem shalom

0/0
14.6.2011 21:21

slon75

Re: a dost! clanek je o vietnamske valce

To víš, milý brekeke, někteří lidé prostě nedokáží ovládat svoje podmíněné reflexy a na určitá hesla reagují vykřikováním jiných hesel (vsadil bych se, že KGB na toto téma udělala řadu výzkumů a zjistila, na která témata lidé nejvíc reagují).

To nemá s racionální debatou, kde se argumentuje a zvažuje se vážnost argumentů protistrany, nic společného. Divím se, že na tyto emocionální výkřiky reaguješ, i když některé z nich jsou opravdu mimořádně hloupé.

0/0
14.6.2011 23:54

procensora@seznam.cz

Re: a dost! clanek je o vietnamske valce

Ja taky divim te pan M.D. pise na toto Rv On normal ne dovoli ze by nekdo tak byl drzy :-/ Ja znam taky jak oni umi urazit. Tady to dobre pro ne zapominat cestinu ;-) Kolega, on necha me tady psat. Ja vim jak lidi jsou tady zli. Nekdy. Ne kazdy ;-)

0/0
15.6.2011 21:04

OskarPokorny

Brekeek

Tak brekeekeke - k tomu tvému obviňování mě z čecháčkovství - já v USa strávil hodně času (postdoc stáž)mimochodem moje manželka je napůl američanka a žil jsem docela dlouhý čas i dalších zemích (např. VB - kde sem pracoval) takže nejsem "běžný" Čech. Problém lidí jako ty je, že naprosto neumí odlišit filosofický a hodnotový systém země od kroků jednotlivých administrativ. Když si něco nastuduješ o fundamentálních základech USA tak zjistíš, že současné administrativy (i ty minulé) jsou v příkrém rozporu z těmito myšlenkami. Já například obdivuji americkou revoluci a považuji ji za obrovský výkon lidského ducha, ale postupem času se z USA stalo to proti čemu "otcové zakladatelé" ve formě Britského impéria bojovali. Už skutečnost, že s tebou souhlasí pepík (jehož primitivismus je opravdu nepřekonaný)  by ti měla trknout že by si se měl nad tím co píšeš zamyslet. Sám Jefferson neustále opakoval, že občané mají povinnost neustále podrobovat kroky vlády kritice. - Bohužel Vy

0/0
14.6.2011 20:31

OskarPokorny

Re: Brekeek

jste jak hlasatel FOXu- prakticky jen omíláte stanoviska vládních administrativ. -Tento jev je však u imigrantů z první generace velmi častý - je popsán jev, kdy Francouzští afričtí emigranti volili nacionální a rasistické strany (které je chtěli vyhnat) protože takhle chtěli dokázat že jsou pravý Francouzi. Já sám jsem toho byl svědkem v USA u komunity místních ruských emigrantů, kteří také bez jakéhokoliv zaváhání věřili oficiální propagandě. P. S s tím bordelem ve státní zprávě máte pravdu - větší jsem za celé moje cestování po světě viděl pouze na Ukrajině (kde jsem také strávil docela dlouhou dobu.)

0/0
14.6.2011 20:36

brekebrekeke

Re: Brekeek

jako nejaky absolvent doktorandskeho studia, i v zahranici, by jsi nemel delat ukvapene zavery a hodnotit lidi podle zdejsi diskuse. o nkom nic nevis. a predstav si, ze asi budu muset jit, to jsou veci, co? :-/

0/0
14.6.2011 20:45

Fehrenheit 451

Re: Brekeek

podle ceho by jsis pral aby te lide hodnotili, kdyz te nikdy nepotkali ? ;-D

0/0
14.6.2011 20:54

brekebrekeke

Re: Brekeek

a co kdybys zkusil nehodnotit je ;-) tezky? ;-) to verim pro rejpala jako ty :-P akorat je to, pro me urcite, normalni plytvani energii. ja se tady obcas dokonce neco zajimaveho dozvim, jako dnes

0/0
14.6.2011 20:56

Fehrenheit 451

Re: Brekeek

kdyz tady troubis nesmysly 24/7 tak jasne musis narazit na hodnoceni IQ tykve :-)

0/0
14.6.2011 21:00

brekebrekeke

Re: Brekeek

aha, takze se jdi bodnout, ok?

0/0
14.6.2011 21:01

Fehrenheit 451

Re: Brekeek

:-)

0/0
14.6.2011 21:11

brekebrekeke

Re: Brekeek

ad 1) urcite ti neodporam zkusenost,vzdelani,ani inteligenci. ad 2) co se tyka vyvoje spolecnosti, vzorcu chovani, zakladni filosofii us,ja s tebou-se treba posad-souhlasim. ad 3) pepik nepepik, srry,ale nikdy se nesnizim k tomu,abych se nekomu posmival, zda mu geny daly nebo nedaly do vinku inteligenci, schopnost vnimani, schopnost uceni, rozhledu atd. nechovam se tak ani k tobe,ac jsi me opakovane urazil a nemusel bych se s tebou vubec bavit. ad 5) co je zrejme zasadni relevantni info pro tebe - ja nejsem american,ale jsem australan! kdyz jsi schopen selektivni analyzy informaci, mel jsi to poznat z udaje o casu, kterym jsem to naznacil. jak vidim, marne. ad 6) proc mam nekdy takovou dobu na ceskem serveru je ciste moje vec, ale lzes,pokud tvrdis, ze je to denne. to je absolutne nerealne. jenze cesko mne jedno neni, tak sleduji zpravy. na diskusi se dostanu vselijakym slozitym napojenim jenom sem. ceske politice uz nerozumim, kdo je vv nevim, na tyto clanky nechodim-to je vse!

0/0
14.6.2011 20:43

OskarPokorny

Re: Brekeek

Ten časový posun jsem přehlédl - já Vás neurazil - napsal jsem, že opakujete nekriticky propagandu (tzn oficiální vyjádření vlády) - to není urážka, ale konstatování faktu (navíc není moc urážlivé). A za poslední týden jsem Vás zahlédl pod 3mi články týkajícími se politiky USA.

0/0
14.6.2011 20:49

brekebrekeke

Re: Brekeek

doktorande jeden, na fox vubec nekoukam ;-) pokud ti pripada, ze mluvim stejne, jako nejaka us tv, tak mam asi podobny nazor. s us kolegy spolupracuji, ale na politiku cas nebyva. a tady? ja to mam jako relax, jenze nekteri lidi mne ten relax prekazi. tak sem nel oskare ;-) treba nekdy zase hoj

0/0
14.6.2011 20:54

greenalien

Re: Brekeek

A napadlo vás že by to mohlo být opačně, a někdo naopak použil brekeke k diskreditaci jím zaujímaných stanovisek?

0/0
14.6.2011 20:55

brekebrekeke

Re: Brekeek

on ti jiste odpovi, ale slusnost je odpovidat vsem. ptam se, skutecne naposledy, vickrat to nemam zapotrebi, neni to dulezite, ale presto - co se deje? co mas se mnou za problem? ja nemam tuseni, ale tva averze je opravdu kolosalni :-/

0/0
14.6.2011 20:59

Fehrenheit 451

Re: Brekeek

on je tak slusny, ze ti to nerekne, my mene slusni jsme ti dola najeve vice primocare. ;-D

0/0
14.6.2011 21:01

brekebrekeke

Re: Brekeek

ano je, a prave proto se stava tercem takovych, jako ty. a na rozdil od takovych jako ty, hodne vi!

0/0
14.6.2011 21:13

greenalien

Re: Brekeek

Ano, mám totiž podobně jako OskarPokorny pocit že tvoje přítomnost na diskuzích není zcela spontánní, ovšem já se na to dívám jaksi "z druhé strany barikády" a vidím že naopak nahráváš těm proti kterým se snažíš argumentovat. Když například vidím jak argumentuješ například se zastánci Plukovníka Kaddáfího - přičemž oni rovněž pouze papouškují jeho propagandu, a rovněž tráví na diskuzích celý den, působí to opravdu podivně.

Na tvou obranu ovšem musím uvést že já jsem rovněž schopen trávit na diskuzích neúměrně mnoho času, a že i já jsem napadán, že jsem údajně úplatný agent západu.

0/0
14.6.2011 21:03

Fehrenheit 451

Re: Brekeek

;-D ty jsi taky kousek, co se tyce Libye, co je pro ni vetsi zlo Kaddafi nebo nalety NATO ? Jednoznacne NATO. Vsechno co za poslednich 50 let USA pomahalo opravit silou byla totalni pohroma pro civilizaci. Moderni neokolonialismus USA rozbit nasadit loutkovou vladu zadluzit zemi a vyssavat jejich ekonomiku. Bohuzel posledni leta uz jim to tak nejak dobre nejde a od Irackeho a Afg propadaku uz se o uspesi vubec neda mluvit. Trochu kriticky nahled na znacku Made in USA by ti neskodil. :-)

0/0
14.6.2011 21:11

greenalien

Re: Brekeek

To se ovšem k této debatě nevztahuje, ale jsem rád že jsem vám mohl poskytnout prostor pro seberealizaci.

0/0
14.6.2011 21:12

brekebrekeke

Re: Brekeek

ja to mam takove slozitjsi. jsem v emocnici treba 3-4 dny v zatahu, mam mezitim vlastne noc, ted mam 4 rano, je pro tvoji informaci. mam i dost studia, ale nekdy proste vypnu. vyhovuje nam to tak vsem. domu daleko. to je cela zahada. ty jsi hodne v obraze, co se tyka tady tech akci nato atd. ja znam mise "jen" z pohledu physician. clanky o ceske politice musim prehlizet, jsem uz uplne mimo obraz, pochopitelne. daleko radeji mam clanky o ehec a escherichia coli apod. ;-) nikdy jsem ti nic neudelal,pokud to nekdo delal,byl to ten plagiat,co tady radil,kdyz jsem byl zrovna v afganu a rozhodne jsem na net nemohl

0/0
14.6.2011 21:20

brekebrekeke

Re: Brekeek

hele nech ho bejt

0/0
14.6.2011 21:15

pyuiot

Co je tajne,to je lzive.

americky styl zivota.

0/0
14.6.2011 20:06

brekebrekeke

Re: Co je tajne,to je lzive.

to neni americky zpusob zivota, to je politika. normalni zivot nepolitiku je o necem jinem

0/0
14.6.2011 20:11

Fehrenheit 451

Re: Co je tajne,to je lzive.

politika ma byt transparentni pro vsechny volice. Tajne muzou po aktualni doby zustat jen fakta, ktera by primo ohrozovala bezpecnost zeme. Jen tak ze zajimavosti kolik si myslis , ze je za rok v USA tajnych vladnich dokumentu?

0/0
14.6.2011 20:57

brekebrekeke

Re: Co je tajne,to je lzive.

us, porad us! a co cesko? co ctu zpravy, tak to vypada, jako konec sveta!

0/0
14.6.2011 21:00

Fehrenheit 451

Re: Co je tajne,to je lzive.

to ja nevim co cesko, ja tam uz treti desitku let neziji. a o ceskou politiku se nezajima, protoze ta nema vliv ani na mnozstvi vody v toaltni mise. :-)

0/0
14.6.2011 21:03

brekebrekeke

Re: Co je tajne,to je lzive.

ty jsi fakt jedlej ;-D tak se jeste chvili div, ze se na clancich o ceske politice taky nezdrzuju. ja vubec nevim, kdo jsou ti vv. jenom ze zprav. smarjaaa ;-)

0/0
14.6.2011 21:24

Fehrenheit 451

Re: Co je tajne,to je lzive.

:-)

0/0
14.6.2011 21:04

pyuiot

Jako narod,ktery musi tvrde bojovat proti cizim agresim

Vietnamci touzi po mir, aby tvorili lepsi zivot pro sve potomky,ale asi do te doby,kdyz maji dostatek automovych zbrani,mir teprve pro ne uskutecneny.

0/0
14.6.2011 19:19

pepik_zostane_pepikom

Re: Jako narod,ktery musi tvrde bojovat proti cizim agresim

nj, tak sa meji dobre, ze lozia a emigruju kade tade a predavaju lacne hadry vole. ;-D

Teba poslat do Vietnamu sadit ryzu pako.A dat ti bicykel na cestu, aby si ho mohol vymenit za maso na Vanoce a najest sa.

0/0
14.6.2011 19:34

brekebrekeke

Re: Jako narod,ktery musi tvrde bojovat proti cizim agresim

ten tady jenom rejpe :-/

0/0
14.6.2011 19:35

pepik_zostane_pepikom

Re: Jako narod,ktery musi tvrde bojovat proti cizim agresim

no, mal by ist na rude pravo komunista. :-)

0/0
14.6.2011 19:36

brekebrekeke

Re: Jako narod,ktery musi tvrde bojovat proti cizim agresim

ja si toho nevsimam. jeden napise, at nereaguju, druhy, ze nic nedelam ;-) co je jim po tom? ja mam ted noc vis? ;-)

0/0
14.6.2011 19:39

pepik_zostane_pepikom

Re: Jako narod,ktery musi tvrde bojovat proti cizim agresim

mozno su to plateni agenti cinskej uderky ...  nie si v Cesku ?

0/0
14.6.2011 19:41

brekebrekeke

Re: Jako narod,ktery musi tvrde bojovat proti cizim agresim

nie ;-) ja jsem pred par lety sbalil mimino a tak, a odficel co slo nejdal !!

0/0
14.6.2011 19:43

pepik_zostane_pepikom

Re: Jako narod,ktery musi tvrde bojovat proti cizim agresim

tak skvele aspon to vidis z nadhladu.:-)

O tych ludi nizsie co obhajuju koministicky vietnamsky  rezim by sa mala zaujimat ceska tajna sluzba, pretoze mozu byt plateni agenti cinskej strany, co by nebola ziadna novinka.

0/0
14.6.2011 19:47

brekebrekeke

Re: Jako narod,ktery musi tvrde bojovat proti cizim agresim

ceska ,jo ta urcite ;-D ze zprav mam pocit, ze tam nefunguje uz vubec nic!

0/0
14.6.2011 19:50

Fehrenheit 451

Re: Jako narod,ktery musi tvrde bojovat proti cizim agresim

pred par lety a uz jsi americtejsi nez americani sami ;-D , porad mas ten syndrom cerstveho emigranta. No nic to se po dvou destkach let u tebe podda. Tak nejak pred duchodem ocenis vydobytky socialismu a budes premyslet jestli nemas dozit nekde v latinske americe, kde te to vyjde levneji. ;-D

0/0
14.6.2011 20:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.