Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zmatky ve školách kvůli stávce: zrušené státnice i půlka žáků ve třídě

Přesunutí stávky zkomplikovalo situaci na mnoha školách. Například do jedné základní školy v Praze 4 v pondělí nepřišla kvůli zmatkům polovina žáků. Pražské univerzity zase kvůli obavám ze čtvrtečních blokád v dopravě raději vypsaly náhradní termín přijímacích zkoušek. Mnohde rektoři přesouvali i termíny státních zkoušek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

orwelg

už mohl být klid

Tak dnes už mohlo být po stávce. Psi by si zaštěkali a karavana by táhla dál. Jenže vládě se ty zmatky náramně hodí.

Kalousek odvedl problémy od korupčních afér VeVerek i vlastních. Teď například jen tak nenápadně prošumněla kolem aféra letedel CASA, kdy na tlak Kalouska byla podepsána nevýhodná smlouva a letadla, která nelétají se ani nemohou reklamovat. Takže se zase budeme hádat a porostou nám dluhy do závratných výšek.!!

0/0
14.6.2011 8:29

Hell2

Ty odboráři jsou packalové

Stávka měla postihnout vládu, alwe paradoxně postihne nejvíc ty, které chtěli odboráři "chránit". Lepší by to nevymyslel ani Dobrý voják Švejk.

0/0
13.6.2011 22:27

Reeve

Re: Ty odboráři jsou packalové

Ono to bohužel jaksi jinak udělat nejde. Nebo vás snad napadá, jak by desetitisíce lidí mohly stávkovat (či jinak protestovat) tak, aby to citelně postihlo jen členy vlády?

0/0
13.6.2011 22:46

capro

Re: Ty odboráři jsou packalové

Jedinou možností jak dát papalášům na vědomí názor lidí je stávka. Volby jsou jen sliby budoucích nesmrtelných politiků, které nemají žádnou šanci na splnění.

0/0
13.6.2011 23:00

Veska je prostě nesmrtelný

Mě neštve stávka

Ale  to, že odbory jsou jedna banda s KSČM a ČSSD. A proti nim nikdy neprotestovali, ikdyž rozkrádali republiku, kde mohli. A já se ptám proč? No protože oranžový nepůjde proti oranžovému...Rv

0/0
13.6.2011 21:15

Lanolin

Re: Mě neštve stávka

Víte, možná nás 40 let vedla KSČ do pr... no třeba do rekta, ale ti současní komunisti všech barev a stran našli zkratku. Fungující školy, továrny, sportovní kluuby, dětské kroužky, bezůročné půjčky, novomanželské půjčky a dalších pár maličkostí dokázali zrušit a "vyžrat" až na kost. Teď jen potřebují peníze aby se sami nemuseli omezovat.

+3/0
13.6.2011 21:23

Sprintujici.stonozka

Re: Mě neštve stávka

R^

0/0
13.6.2011 21:24

kajak v zakoně

Re: Mě neštve stávka

ono je totiž potřeba na těch pár maličkostí vydělat.. Nikde nám bohužel nestojí žádný oslík, který se otřese.. A nezkoušejte to s korupcí.. Ta je totiž ve světě všude..:-/

0/0
13.6.2011 21:58

ceItic

Re: Mě neštve stávka

Ale někde je i menší. Dokonce i mnohem menší...

0/0
13.6.2011 21:59

kajak v zakoně

Re: Mě neštve stávka

ano.. ale u nás to přátelé hned tak nebude.. Zrušte si jakokoliv vládu.., čím později se někam pohneme, tím hůř..:-/

0/0
13.6.2011 22:00

opportunity

Re: Mě neštve stávka

R^

0/0
13.6.2011 21:59

cycu

Však vy blbečci...

Však vy blbečci i díky vzniku odborové organizace Solidarita v Polsku tady můžete psát ty svoje výplody proti odborům.

Jinak by jste možná ještě psali tak akorát do sedmičky pionýrů ...;-D

+2/0
13.6.2011 21:04

Veska je prostě nesmrtelný

Re: Však vy blbečci...

Dej si obklad na hlavinku a řekni mamince, ať ti uvaří heřmánkový čaj.

0/0
13.6.2011 21:16

Zefram Cochrane

Re: Však vy blbečci...

Vy toho asi o historii nic moc nevítě, že áno? Až zas nepůjdete do školy (s výmluvou na stávku), tak si něco přečtěte. Lech Wałęsa, Solidarita apod. vám asi nic neříká. To je dnes fakt skvělá úroveň znalostí. Hlavně urážet druhé.

0/0
13.6.2011 21:31

ceItic

Re: Však vy blbečci...

Máte pravdu - polská Solidarita rozvrátila ekonomiku SSSR a jeho satelitů ;-D

0/0
13.6.2011 21:52

Gilth

Re: Však vy blbečci...

Jiste i vy dokazete pochopit rozdil mezi protikomunistickym bojem za svobodu a sobeckymi "davejte co nejvice a pokud mozno za nic"  zajmy mistnich komunistickych odboru...Rv

0/0
14.6.2011 10:08

huh

Re: Však vy blbečci...

Nejsou odbory jako odbory.

0/0
13.6.2011 21:35

Roman36a

Re: Však vy blbečci...

Díky Solidaritě? 8-o

0/0
13.6.2011 21:50

kajak v zakoně

Re: Však vy blbečci...

spíš kvůli rusům, kteří už to nechali plavat.. Jinak by solidarita neměla nejmenší nárok..:-/

0/0
13.6.2011 22:02

Sprintujici.stonozka

Však

to na školách přežijí, když řádila chřipka, tak byla také ve třídě půlka žactva

0/0
13.6.2011 20:35

Reeve

Re: Však

Nepochybujte, že to bez problémů přežijeme. Žáci dostali mimořádné volno (a zadané úkoly). Pokud rodiče pošlou dítě do školy, bez problémů se o ně postaráme, zajistíme mu program, oběd i odpolední družinu. Na pátek jsme po vzájemné dohodě mírně upravili rozvrh, aby se v klidu stihly všechny poslední naplánované písemky, zkoušení a další obvyklé kratochvíle před koncem klasifikace. Dorazivší učitelé si v předstihu připraví inventuru sbírek, aktualizaci dokumentace a revizi tematických plánů na příští rok, takže v samém závěru školního roku se budeme moci o to více věnovat exkurzím, vycházkám a jiným vzdělávacím aktivitám než v jiných letech.

0/0
13.6.2011 21:00

Sprintujici.stonozka

Re: Však

ano, i u nás ve škole to přežijeme všichni ve zdraví a dobré mysli

0/0
13.6.2011 21:20

Leoš K023

Koukám kampaň proti odborům je jako "Přemluv bábu 2"

. Pravičáci mají mobilizaci, podle nicků je v pohotovosti komplet modrý tým a díky peticím na internetu se dá dohledat, že většina podepsaných podnikatelů dojí státní rozpočet co to dá. No a zbytek jsou pubertální a postpubertální smradi, co znají slovo práce akorát z monitorů PC. 

Rv

PS: Admini opravte si hlasování a dejte tam kvalitní "captchu". To že vám robot projíždí IP je snadno odstranitelný problém. Možná je to ale váš záměr. :-/

+3/0
13.6.2011 20:15

Schara

Re: Koukám kampaň proti odborům je jako "Přemluv bábu 2"

zkuste na to chladný obklad, treba to pomuze:-P

0/0
13.6.2011 20:31

petru

Re: Koukám kampaň proti odborům je jako "Přemluv bábu 2"

Proboha. Nenapadlo vás někdy, že podnikatelé nejsou ve většině ti, co stát dojí, ale naopak ti, kteří jej živí?

+1/0
13.6.2011 20:55

Schara

Re: Koukám kampaň proti odborům je jako "Přemluv bábu 2"

ale notak, každý přece ví, že za všechno zlé tady může "pravice" a podnikatelé;-D;-D;-D;-D

0/0
13.6.2011 21:02

Simona super kočka

Odboráři mají můj sympatie.

V

+2/0
13.6.2011 20:08

kajak v zakoně

Re: Odboráři mají můj sympatie.

já zas miluju superkočky.. jen to nesmí být hloupé komunistky..R^

0/0
13.6.2011 22:04

katano

je na čase zakázat odbory / dříve ROH )

Ať si ODBORY klidně stávkují 6 dní v tahu, ale ať neotravují normální, pracující lidi . Stejně má Nečasová vláda pohodlnou většinu a prosadí co uzná za vhodné.

            PS : jsem skalní volič ODS - živnostník a odbory NEUZNÁVÁM .  :-P

+2/0
13.6.2011 20:08

graifer5

Re: je na čase zakázat odbory / dříve ROH )

No tak to ,potom jo!;-D;-D;-D;-D

0/0
13.6.2011 20:14

Péťa.

Re: je na čase zakázat odbory / dříve ROH )

A kdo se tady pak má zastat obyčejných lidí? Komu pak budou živnostníci poskytovat služby, když bude většina lidí na hranici bídy? Tam, kde nejsou odbory, jsou naprosto směšné mzdy, které nepokryjí ani náklady na bydlení a stravu. Taky nechvalně proslulé pracovní podmínky např. ve většině supermarketů nebo v téměř středověkých manufakturách, kde jsou lidi míň, než kus hadru. Ale šéfové jsou úspěšní - na základě principu, když dám 200 zaměstnancům o 5000 menší mzdu, než by bylo přiměřené, mám milion navíc a lůza ať si vylíže prdeI.

0/0
13.6.2011 20:37

Schara

Re: je na čase zakázat odbory / dříve ROH )

obyčejní lidi mají smůlu, protože jsou ovce. Kdokoliv jiný, by se porozhlédnul po jiné práci, když mu ta stávající nevyhovuje a nenásledoval by ulhané odboráře. Mimochodem, kde můžu najít nějakou tu téměř středověkou manufakturu anebo mi ji alespoň trochu blíže - zní to zajímavě

0/0
13.6.2011 21:08

Lanolin

Re: je na čase zakázat odbory / dříve ROH )

No ještě aby si u vás ve firmě zkusil někdo založit odbory, že? To by hned letěl.

I takto někdo vidí demokracii. ;-D

0/0
13.6.2011 21:26

Reeve

Re: je na čase zakázat odbory / dříve ROH )

Pane živnostníku, už 6 let je u kormidla ta "vaše" vláda. Skutečně se máte PODSTATNĚ lépe než za těch prašivých socanů?

0/0
13.6.2011 22:49

johnymistr

zdá se mi to

nebo už sem to o téch lektorech a školkách za 20tisíc četl?

0/0
13.6.2011 19:50

Bob-an

Že vás to baví

Abych řekl pravdu začínají mě unavovat čerobílé komentáře "obou stran barikády", spolubydlící do mě furt hustí o "odborářských špínách", v diskuzi zase máme "mladé komunisty revolucionáře", ale že by někdo přišel s nějakými orzumnými návrhy to ne, hlavně se urážet a nadávat že, to nám jde všem nejlíp.

+1/0
13.6.2011 19:49

opportunity

Re: Že vás to baví

S rozumnými návrhy by měla přijít vláda, jsou za to placení. Zatím vyvolávají jenom nechuť.

0/0
13.6.2011 19:52

Bob-an

Re: Že vás to baví

To všichni - opozice a odbořáři tak vyvolávají jen napětí ve společnosti a žáný rozmný návrh taky nepředložili...

0/0
13.6.2011 19:54

opportunity

Re: Že vás to baví

Jenomže vláda řekla, že neustoupí - na co pak návrhy?

0/0
13.6.2011 19:57

jacobsen

Re: Že vás to baví

spolubydlící mají pravdu, dávejte si pozor na odborářskou lůzu

0/0
13.6.2011 19:56

Vážný

Re: Že vás to baví

Tak třeba:

Posunout o něco rychlost nárůstu důchodového věku - OK, zvlášť pokud by to platilo, až tak za rok-dva, protože by to umožnilo se na to adaptovat.

Neměnit věk nad 65 let, stejně tam dojdeme až za čas. A znamená to již dělat testy podle mezinár. smluv. (Věk 65 let je částečně fixován Úmluvami).

Když už chci jít přes 65 let, tak musím splnit podmínky úmluv: Mít maximální věk, mít demografické podklady, které předložím jak národní, tak mezinárodní tripartitě a hlavně mít již zavedená opatření v těžkých profesích, kde úmluvy vyžadují nižší důchodový věk...

To vše není nic nad stávající povinnosti ČR z Úmluv MOP.

0/0
13.6.2011 20:03

Bob-an

Re: Že vás to baví

Ten věk pro odchod do penze se němění ze dne na den - ale postpuně v průběho desítek let - jak by adaptaci změnilo to že by se to přijalo o rok později? A co se týče prodlužování věku na 65 let - tady celkem souhlasím že to vláda schvalovala zbytečně a zbytečně tím dala náboje opozici a odborům - tohle stačilo schválit za 15 let a byl by pokoj.

0/0
13.6.2011 20:07

Péťa.

Re: Že vás to baví

Za 15 let... proč se má vůbec neustále snižovat životní úroveň kvůli rozkrádání, extrémního bohatnutí pár lidí a odlivu výsledků práce do zahraničí? Tohle přece musí někdy skončit, lidi si nenechají sráth na hlavu donekonečna, tohle zákonitě musí vyústit v revoluci nebo válku.

0/0
13.6.2011 20:29

Bob-an

Re: Že vás to baví

No rpoblém je v tom, že většina lidí si tu "revoluci" představuje tak, že se pořádně zvednou daňě zaměstnancům s lehce nadprůměrným příjmem

0/0
13.6.2011 20:31

kazdy.anonym.je.velky.hrdina.lol

Re: Že vás to baví

no snad z toho Petříku někdy vyrosteš....zeptej se maminky nebo pí učitelky....

0/0
13.6.2011 21:04

Chamestekurel

taxikáři

To si zas pražští taxíkáři ve čtvrtek nakradou.Jak vláda.

0/0
13.6.2011 19:48

stopKSČM

Re: taxikáři

Ale to už je křeč.

0/0
13.6.2011 19:50

Urb - Uničtoženie vraga

Musel to být zdrcující pohled na ta uplakaná nevinná očka

dětí, která žadonila o potrestání nehodných pánů-čertů z odborů.

+2/0
13.6.2011 19:46

kajak v zakoně

Re: Musel to být zdrcující pohled na ta uplakaná nevinná očka

tak jako.. když jim řekli, že když se budou dobře učit.., už na střední škole budou chytřejší, než většina z nich.. Děti se jistě upokojily..R^

+1/0
13.6.2011 19:49

opportunity

Re: Musel to být zdrcující pohled na ta uplakaná nevinná očka

Zvlášť je mi líto těch ze školy za 20.000 měsíčně :-/

0/0
13.6.2011 19:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.