Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Sto padesát tisíc odborářů versus dva a půl milionu voličů

Zlaté časy odborů už evidentně dávno minuly, přesto se současní odboráři pokouší dát hlasitě najevo, že se s nimi musí počítat. Necelého půl milionu protestujících se tak pokusí ve čtvrtek ochromit celou republiku, aby vyjádřilo nesouhlas s vládou a potažmo i názorem dvou a půl milionu voličů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Serotonin

trapna modra propaganda

uplaceneho deniku, jak prozradila Koci

0/0
16.6.2011 10:39

Prs na prsu

Myšlenkový pochody děcka

"například proti odchodu do penze v sedmdesáti letech (který se nikoho z nich týkat nebude)" - no a co, že nebude? to se jako každej má starat jen o svuj zadek a po nás ať přijde potopa? To jsou myšlenkový pochody larvy, ostatně celej tenhle komentář se závadějícíma informacema (2,5 milionů lidí pro reformy? většina jen chtěla zabránit nástupu Paroubka). Článek vhodnej na soukromej blogísek, ale do novin?

0/0
16.6.2011 10:25

J i ř í

Re: Myšlenkový pochody děcka

Státní zadlužování, jak ho za svého ministrování předvedl B. Sobotka, to nebylo "po nás potopa"?

0/0
16.6.2011 11:59

Péťa.

Něco mi to připomíná

Článek poněkud připomíná úvodník z Rudého práva z doby před třiceti lety, jen v obráceném duchu.

0/0
16.6.2011 7:47

nezavislypolitologamater

Sto padesát tisíc odborářů, naštvaný národ a

několik stovek antistávkujících v metru, jeden připoutaný u odborů a nositelé bilastuhanesouhlasu  ....

0/0
16.6.2011 6:38

Gift

Reformy????

Já ale volil reformu, a ne to, o co se tady vláda už rok pokouší. Po všech těch škrtech a tzv. úsporách a daňovch změnách je na příští rok plánovaný schodek 120 mld. Je tedy jasné, že tudy asi cesta nevede. Vláda se stará jen o vlastní byznys a o dobré kšefty svých kamarádů a příbuzných, ne o reformy.

+1/0
16.6.2011 2:11

jsemopice

Re: Reformy????

Nezbývá než vyměnit politiky, zkuste příště volit neparlamentní stranu. Dokud lidé budou volit zaběhnuté strany nic moc se nezmění. Bohužel i nová strana VV ukázala, že mimo parlamentní strany nejsou všespásné

0/0
16.6.2011 10:30

NTPT_PODRUHY_ZAKAZANY

Nesouhlasíte se stávkou ? WWW.BILASTUHANESOUHLASU.CZ

projevte nesouhlas se stávkou - noste dnes BÍLOU STUHU . WWW.BILASTUHANESOUHLASU.CZ

0/0
16.6.2011 1:19

Bijec modrých kanců a VeVerek

Velmi hloupý komentář

takový cinklý....;-D;-D;-D

+2/0
14.6.2011 22:45

sir Humprey V.

čurbes je na všech stranách

oprostím se od svého odporu k odborům

a přiznávám jim právo na stávku i demonstraci. Otázkou je, co je vlastně čtvrteční akce? Stávka je dle mého zastavení práce. Její pravidla jsou snad jasně definovaná. Ve čtvrtek je to jasná DEMONSTRACE. Není to o práci ale o politických programech, ale budiž, ať si to odbory, nebo kdokoliv jiný organizuje. Tady jsou pravidla jasná snad taky. Pokud vznikne někomu újma či ztráta, je povinnost pořadatele ji nahradit. Absolutně nepřípustné je zneužívat ke stávkám či demonstracím cizí majetek, nebo své jedinečné postavení ve společnosti.

Předběžné opatření soudu je účinný nástroj k OKAMŽITÉ nápravě tam, kde hrozí škoda z prodlení. Používá se často, tady by odboráři lhát neměli.

Ale špatné datum je ZMETEK první třídy. Absolutní zneplatnění dokumentu. Ke cti odborů je, že se jím přesto řídili.

0/0
14.6.2011 12:07

martin0669

Re: čurbes je na všech stranách

dotaz: byl někde ten dokument se špatným datem ukázán?

0/0
14.6.2011 13:22

Bery

Re: čurbes je na všech stranách

Mozna na chvilku bylo v TV, to jsem moc nesledoval, ale vzhledem k tomu, ze to v TV vereje videli pani ministri Pospisil a Kalousek... a oba tim spatne datum v mediich potvrdili, vubec bych o tom nepochyboval. ;-)

0/0
14.6.2011 19:16

martin0669

Re: čurbes je na všech stranách

dík :)

0/0
14.6.2011 19:59

kuttna

Amatérismus vidím spíše na straně soudu

tedy pokud nešlo o něco horšího, než jen neznalost zákonů. Docela by mne zajímalo, jak dotyční soudci vysvětlují, že rozhodli v rozporu s "výnosy" ústavního i nejvyššího soudu.

0/0
14.6.2011 11:53

STOP 09

Re: Amatérismus vidím spíše na straně soudu

R^

0/0
16.6.2011 6:28

Rimi8

Mne by zajimala pracovni napln pana Dufka a spol v dobe ,

kdy neporada stavku, apod.

CImz, pravo na stavku uznavam, i kdyz se ctvrtecni nesouhlasim a reformy podporuji.

0/0
14.6.2011 10:44

Leva

Odblokuji si cestu

Z včerejška na dnešek jsem měl živý sen: Ve čtvrtek, stejně jako v jiný den budu pracovat. Jsem slušný pracovitý člověk, OSVČ a co si sám nevydělám, to nemám. Rudí bosové mně nezajímají a nestojím o to, aby za mne něco organizovali a za mne mluvili. Soudruhy odboráře nemám rád a štítím se jich jako potkanů. Nechci, aby za mne "bojovali". Od rána budu asi dosti podrážděný v případě, kdybych narazil na nějakou blokádu a na místo své činnosti bych nemohl dojet. Ráno si vezmu sebou legálně drženou "9". Nevím, co bych v afektu udělal odboráři, bránícímu mi v jízdě autem! Ale v afektu určitě ve čtvrtek od rána budu a také vím, že šikovný advokát mně v krajním případě vyseká z problému! V afektu se to tak nebere. Rudí bolševičtí odboráři, bacha, ve čtvrtek pojedu  z Ostravy přes Karvinou do Českého Těšína a Třince. Nebitou "9" budu mít poruce na sedadle! Ještě jednou , budu v afektu!

+1/0
14.6.2011 10:25

Zviky

Re: Odblokuji si cestu

Haha :D Směju se vám vy ubožáku :D Taky docela v afektu ;)

0/0
14.6.2011 10:31

Leva

Re: Odblokuji si cestu

Tak se směj Ubožáku.

0/0
14.6.2011 10:55

Zviky

Re: Odblokuji si cestu

Teda ty jsi mi naložil... uplně se třesu :)

0/0
14.6.2011 11:16

minolt

Re: Odblokuji si cestu

něco tak ubohého se hned tak nevidí...

0/0
14.6.2011 10:32

81honza

Re: Odblokuji si cestu

někteří tupci by zbrojní průkaz opravdu mít neměli

0/0
14.6.2011 10:32

Leva

Re: Odblokuji si cestu

Jak vidí Tupče, mají.

0/0
14.6.2011 10:54

81honza

Re: Odblokuji si cestu

každopádně s tvojí inteligencí se půjdeš brzy převléknout do tepláků

+1/0
14.6.2011 11:04

Zviky

Re: Odblokuji si cestu

R^

0/0
14.6.2011 11:17

mavo55

Re: Odblokuji si cestu

pořád jen já, já,já , a s tou agresivitou by jsi měl co nejdříve vyhledat psychyatra, brzo zkončíš ve vězení :-/

+2/0
14.6.2011 11:34

kuttna

Re: Odblokuji si cestu

Papaláš se zvyky ještě z období komunismu? Morálně narušený člověk? No, za souseda bych něco takového mít nechtěl. Jak může takové ... vlastnit zbraň? Vždyť Vy nemáte právo mít ani řidičák.

+1/0
14.6.2011 11:55

bert-2

stávka-ano

jsem OSVČ a vím, že pokud projdou reformy této vlády, mé odvody státu tato vláda sežere bez náhrady. demise vlády je jediný rozumný krok, který může vláda udělat. místo podpory zaměstnanosti a vytváření pracovních příležitostí v lokalitách s jejich nedostatkem, uvolňované pracovní pozice zacpou starci. ono by možná stačilo zakázat souběh důchodu a práce.zřízovat penziony pro seniory v lokalitách s vysokou nezaměstnaností,vytvořit tak pracovní příležitosti a umožnit tak stěhování za prací. v praze nejsou byty dostupné, protože za jejich okny celé dny vysedávají důchodci, kteří se bojí jít ven. nebylo by jim lépe na venkově, v přírodě? a v jejich bytech těm co pracovat chtějí?  zvýšit obrat středněpříjmových občanů a tím výběr DPH. to by ale museli těm lidem peníze nechat. nízké daně pro všechny? haciendy a jachty v zahraničí? z těch tento stát nemá nic. nechat lidem 8 tis na domácnost a vše nad zdanit třeba 50%, to je recept.

+1/0
14.6.2011 10:14

richu.ch

Re: stávka-ano

Odvody ti sežere systém (ne vláda) i bez reforem. A 50% zdanění při odpočtu 8000 ze základu, to si snad děláte srandu, ne?

0/0
14.6.2011 10:22

Gaston

Re: stávka-ano

Srandu si nedělá. Už v dnešní době dělá zdanění a odvody z mezd přibližně 50%. To on ale asi ještě neví.

0/0
14.6.2011 12:34

Leva

Re: stávka-ano

Pravděpodobně v tvém případě jde o mladíka, který v životě ještě nic nedokázal. Ti důchodci celý svůj život pracovali, to co kolem sebe vidíš vybudovali oni a jejich předchůdci a ty je chceš za to poslat do rezervací? Mladý výkvět dnes nepracuje a pracovat nechce, pracovat je pro ně namáhavé a obtížné. Sedět po hospodách a utrácet sociální podporu je příjemnější. Jsem důchodcem již osmým rokem a souběžně pracuji, abych nehulákal že mám málo financí, nepískal na náměstích a nevystavoval pitomé transparenty. Určitě někomu mladému  nezabírám pracovní místo, protože to co dělám, každý dělat nemůže. Takže Berto Dvojko, více pokory a úcty k těm, co něco dokázali.

0/0
14.6.2011 10:52

kuttna

Re: stávka-ano

Nezlobte se, ale nebylo by pro nás všechny líp, kdyby jste raděj nepracoval? (Při vaší agresivitě...)

0/0
14.6.2011 11:58

Gaston

Re: stávka-ano

Víte vůbec, co chcete?

V jedné větě horujete za nízké daně a hned v té další je chcete zvyšovat!

0/0
14.6.2011 11:47

kuttna

Re: stávka-ano

Některé z těch návrhů mi nepřišly špatné. Naši ekonomové se bojí kouknout severním směrem, jen do nekonečna omílají nízké daně, aniž by byli schopni prokázat, jestli to prospívá státu a jeho ekonomice. (Daně jsou pouhý prostředek. Pokud se rozkradou, je jedno, jestli jsou nízké nebo vysoké.)

0/0
14.6.2011 12:05

Gaston

Re: stávka-ano

A který z těch návrhů vám nepřipadá špatný?

0/0
14.6.2011 12:36

Nikola Tesla

sledujte postupně to napětí ve společnosti...

nejprve stávka doktorů, pak bitky na dvou fotbalových stadionech a teď hrozí dopravní kolaps v několika městech...mě se zdá, že jsou lidé stále více a více nasraný a tohle není konec....až dopadne na lidi všechny ty problémy ohledně reforem, tak bude asi další defenestrace....po 400letech...

0/0
14.6.2011 9:20

Cirkus Hulberto

Re: sledujte postupně to napětí ve společnosti...

jo jo ... a ty poletis prvni ...

0/0
14.6.2011 10:00

weneto

Jak z rudého práva jen jaksi obráceně

Jakmile článek začíná tvrzením o 150 000 protestujících s názorem 2,5 milionu voličů je zle. Sociologií se zaplaťpánbůh neživím, ale zaštiťovat kroky vlády dva roky po volbách původním množstvím voličů je ubohost zcela mimo seriózní žurnalistiku.

0/0
14.6.2011 9:13

Mychal.B.

Re: Jak z rudého práva jen jaksi obráceně

Faktem je, že vláda v rámci reforem dělá zhruba to, co bylo ve volebních programech. Takže ta čísla nejsou demagogická.

P.S. A volby byly před rokem a ne před dvěma.

0/0
14.6.2011 10:34

Rudin

Re: Jak z rudého práva jen jaksi obráceně

Já jsem nikdy nebyl nikde organizován a to,ani v odborech přesto stávku v plné míře podporuji a nejsem sám.Masmédia samozřejmě nestraně furt tvrdí že to vše odbory,ale ať se zamyslí lidé a to i mimo odbory,jsou už tak nasrani že toho bordelu mají dost.Takže kdyby tuto stávku organizovalo třeba jiné združení abylo proti těm lemplum ve vládě lidé by se také přidali.A mrzí mě že dvacet let po sametu se v novinách píše furt stéjně,akorát tehdy bolševické žvásty a teď to same,ale v opačném gardu.

0/0
14.6.2011 10:37

Rimi8

Re: Jak z rudého práva jen jaksi obráceně

Ale to je presne ONO. Vicemene s Vami souhlasim, i kdyz stavku nepodporuji a reformy ano.

Nicmene probelm je prave v tom, ze toto politicke rekneme "spiknuti" organizuji prave odbory, jejich funkce je uplne nebo ma byt uplne jina. Maji byt prostrednikem mezi zamestnancem a zamestnavatelem. A proto jsou zde uplne mimo.

Nemluve o blokade dalnic. To si myslim, ze nema se stavkou nic spolecneho. To se na mne nezlobte.

0/0
14.6.2011 10:42

martin0669

Re: Jak z rudého práva jen jaksi obráceně

proč TO neorganizuje opozice, když vláda tak škodí státu? proč se opozice schovává za odbory ... no protože odbory nemůžou nahnat špatné body do voleb (je to sice ještě daleko, ale protože opozice chceí předčasné, tak to bude asi ono)

stávka je pokud selže kolektivní vyjednávání zaměstanace (odbory) vs. zaměstnavatel

tohle je demonstrace ... a pokud by na demonstraci svolanou proti vládě přišlo málo lidí, tak je to propadák a voda na mlýn vládním reformám a opozici to zavřeh..., takže proto odbory a proto to nazývají "pouze" stávkou :(

myslel jsem si, že stávka je když přijdou do práce a nepracují a ne, že místo práce jedou na náměstí a demonstrují? no asi se pletu a nějaký právník mi to vysvětlí ... a pokud není zákon a Kalousek ho chce, tak v tom nevidím také žádný problém

článek mi připadá OK - jen konstatuje, že odbory nejsou co bývaly, že už nemají takovou sílu a jsou amatérské ... jakoby je fakt někdo nutil (provokoval) někam, kam nechtějí

0/0
14.6.2011 13:21

Sharkee okraden cenz0ry

Re: Jak z rudého práva jen jaksi obráceně

2 roky po volbách???8-o8-o8-o

0/0
14.6.2011 11:51

Petr 35

Vážený pane Kubíku,

jsem OSVČ a stávky se neúčastním. Musím ale říct, že Váš komentář mne vyděsil.  Je příkladem "novinařiny", která je typická řadě tzv. (ne) ulvárních médií,  jako jsou MF, Lidovky, Týden, Reflex atd.. Svoje ryze subjektivní, často nenávistné a v tomto případě i emotivní výlevy  jsou vydávány za "nezávislou žurnalistiku". Evokuje nejubožejší komentáře normalizačního tisku, jen znaménko je opačné.

Co se týče faktů, víte jistě stejně jako já, že v civilizovaném světě hájí odbory zaměstnance více než 100 let. Stejně dobře víte, že před rokem 89 tu žádné odbory nebyly. ROH bylo jen prodlouženou rukou KSČ. Jediné skutečné odbory ve východním bloku byla polská Solidarita. Neupírám právo s akcí nesouhlasit. Asi Vám chybí sociální inteligence - stávkující nejsou "socky" a "trosky". Je nechápu, pro mají zatáhnout cech se sekyrou, kterou místo nich udělal někdo jiný. Paradoxem, že někteří z těchto korupčníků se jim nyní smějí do očí. A dokonce byli či dokonce jsou ve vládě. Divíte se ještě pořád?

+3/0
14.6.2011 9:05

sir Humprey V.

Re: Vážený pane Kubíku,

já se teda divím, jak někdo dokáže míchat vesele hrušky s jabkama

0/0
14.6.2011 9:08

Petr 35

Re: Vážený pane Kubíku,

Konkrétně?

0/0
14.6.2011 9:09

Cirkus Hulberto

Re: Vážený pane Kubíku,

slusnej blabol ... Rv

0/0
14.6.2011 10:02

honzaf

Re: Vážený pane Kubíku,

Myslím, že je to celkem přesné. Doporučuju. R^

0/0
14.6.2011 10:10

martin0669

Re: Vážený pane Kubíku,

proč by se OSVČ účastnila stávky odborů z dopravy? demonstrace proti vládě by byla jiná :)

autor nepsal nic o "sockách" a "troskách" (nebo taky čteš mezi řádky něco jiného)

podle mne v tom článku píše o propadu (odliv členů) a amatérismu odborových svazů a že už nemají takový vliv

podle mne se za odbory schovává opozice (ČSSD) a jen odbory využívá k útokům na vládu, protože sama nemá sílu

0/0
14.6.2011 13:04

vymrzovac2

Chtělo by to zablokovat ty hrdiny z odborů !

Kdo víte, kde bydlí odbojářští bossové?  Zablokujte jim auta, ať nikam nevyjedou ! To by za tu srandu stálo, ne ? A hodit to na skrytou kameru, jak odbojář, který chtěl dělat blokádu Prahy, neodjel, protože mu jiný stávkující protestant zablokoval auto !;-D

+3/0
14.6.2011 9:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.