Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vedení DP zkusí zajistit aspoň omezený provoz metra, odbory jsou proti

Ředitel pražského Dopravního podniku Martin Dvořák slíbil, že zkusí na den stávky zajistit aspoň omezený provoz metra. To denně využívá téměř polovina pasažérů, kteří v hlavním městě použijí hromadnou dopravu. Na otázku, zda se cestující s předplacenými jízdenkami dočkají kompenzace, zatím neznal odpověď.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Walker-W3

Doporučuji finanční odměnu všem odpovědním,řidičům kteří

nastoupí ve čtvrtek normálně do práce splatnou "cash" po skončení pracovní směny. !!Tímto se ukáže i jednotnost odborářů

0/0
14.6.2011 12:50

doris.ája

schvaluji

ano, konečně je někdo normální kdo chce lidem zajistit dopravu :) schvaluji to šefovi dopravního podniku!!!

0/0
12.6.2011 11:41

macarát

Metro by se mělo předělat na automatický provoz

V zahraničí už jim to funguje. Z dlouhodobého hlediska se to vyplatí a jak je vidět, lidský prvek je příliš rizikový.

0/0
11.6.2011 12:12

odejdete

Re: Metro by se mělo předělat na automatický provoz

Metro jezdí na automatizovaný provoz. Třeba na C je v kabině strojvedoucí jen pro vyřešení mimořádné události a otevírání dveří. Ale o to více musí pracovat lidí v logistice. Je vidět, že Dvořák ač GŘ metru absolutně nerozumí. Jen dojezdové časy hasičů se v žádném případě nepodaří dodržet. A požár v metru bez hasičů nepřežije nikdo.

1. splodiny

2. žár

3. panika

Takže ať Dvořák ohrozí životy a zdraví cestujících.

0/0
11.6.2011 12:43

vedoucí oddělení cenzury ÚV ČSSD

Re: Metro by se mělo předělat na automatický provoz

Čím hůř pro slušné lidi, tím lépe pro čssd.

0/0
15.6.2011 0:56

Nemesiss

...pár otázek pro odborářskou elitu a oranžové "šibaly"...

...Proč nestávkovali odboráři, když ČSSD v r. 2004 snížila výplatu nemocenské za první tři dny z 60% na 25% vyměřovacího základu...???...proč nestávkovali odboráři v době, kdy vláda Vladimíra Špidly zvedla DPH u většiny služeb z 5% na 19%...???...proč nestávkovali odboráři v r. 2004, kdy Špidlova vláda prodloužila zvyšování důchodového věku z 62 na 65 roků...???...8-o!!8-o

0/0
11.6.2011 9:26

Vici77

Re: ...pár otázek pro odborářskou elitu a oranžové "šibaly"...

škoda, že na to neznají odpověď;-)

0/0
11.6.2011 10:25

asik

Re: ...pár otázek pro odborářskou elitu a oranžové "šibaly"...

Protože pohár trpělivosti přetekl až teď......

0/0
11.6.2011 11:12

jamski

Re: ...pár otázek pro odborářskou elitu a oranžové "šibaly"...

Odpověď : Protože dnešní odboráři nemají se skutečnými odbory nic společného a jsou jenom  populistickou hlásnou troubou opoziční ČSSD.

To je ostatně vidět i z toho, že nejsou schopny samy přinést konkurenční návrh reforem, ale dokoleka negují všechno, co navrhují jiní.

0/0
11.6.2011 11:19

Psychorův klon

Re: ...pár otázek pro odborářskou elitu a oranžové "šibaly"...

třeba proto,že to dokázali vysvětlit. A to pravicové vlády dlouhodobě nezvládají.

0/0
11.6.2011 12:20

499

Je hezky, můžou jet lidi na kole.

Když tam mají "pozlacené" cyklostezky..... Možná se totiž stávkuje nejen kvůli stravenkám, i předraženým zakázkám a státnímu rozkrádání od rádoby podnikatelů propojených na politiky.

0/0
11.6.2011 8:50

jamski

Re: Je hezky, můžou jet lidi na kole.

Dodal bych možná jen - propojené na politiky všech politických stran.

0/0
11.6.2011 9:20

noky

pomsta praha

Praha nie je dostatocne oranzova.. "dostatocne pravoverna" . takze Prazakom ukazeme.. 

Mimo Brno a Prahu sa ziadne mesto nepridava nejak masivne k stavke, aj to Brno je otazne.. ale Praha, parada.. pre odbory "zeme zaslibena".. Kedze Prazaci su neochotny strajkovat, dovezieme este z vychodu hornikov na blokadu silnic.. Metro je klucove, nesmie vyrazit..ze by vacsina zamestnancov v DPP rada do prace, nech to skusia strajkokazy .. 

odbory s...ru na reformy, dolezite je teraz sposobit paniku a chaos.. nech sa o nas pise aj v zahranici..

Metro a vlaky odbory nepustia, aj ked si predaci budu musiet lahnut na kolaje.. pre nich je priorita paralyzovat mesto a to sa neda, ked 1 z 3  autobusakov nebude fungovat

0/0
11.6.2011 7:15

ucetni54

Nevím dále, proč se tady rozčilují modří svazáci

a mají svalnaté řeči na netu, vždyť přece jakmile ukončí školu, tak jim přidělí služební helikoptéru. Do těch 70 co budou makat ji budou potřebovat. Mezitím si odloží peníze do druhého pilíře důchodové reformy - jedno kolik, stejně a) to někdo rozkrade a za b) se toho dožijí po dvou infarktech takže jim to bude jedno.

Ale pro jednoduchý lidi je snazší řešit následek než příčinu.

Jen tak na okraj - nemám lék na důchodovou a zdravotní reformu ale jedno vím, že jím není to, co tento slepenec ve Strakovce nabízí. Pořád to dělá jedna partička lidí, kterým se bedlivě naslouchá i když jediný, kdo by je měl poslouchat, je ansámbl dr. Chocholouška.

A na závěr jen se opakuji, že se mi moc líbí, jak zdejší tzv. pravičáci tleskají metodám řešení, nad kterými se i kovaný levičák pozastavuje.

+1/0
11.6.2011 6:47

renesis

Re: Nevím dále, proč se tady rozčilují modří svazáci

R^

0/0
11.6.2011 6:59

Qui custodiet ipsos custodes?

Re: Nevím dále, proč se tady rozčilují modří svazáci

R^

0/0
11.6.2011 9:18

jamski

Re: Nevím dále, proč se tady rozčilují modří svazáci

Čili jinými slovy píšete asi tohle : - Nevím sice co chci, ale nedám pokoj, dokud to nedostanu . . .

0/0
11.6.2011 9:22

renesis

Re: Nevím dále, proč se tady rozčilují modří svazáci

Vite, ja si zase myslim, ze ve v pripade tak exemplarne zalostneho rizeni statu,  ktere muzeme videt i v te nasi zemi, je vcelku bezpredmetne tohle hloubeji resit neb to stejne vyjde vnivec. Osobne to vidim jako takovy impuls. Pravda, ne moc presne mireny a vylozene spatne nacasovany ale nejaky odraz urcite bude. Jak moc zasadni bude, to se neda odhadnout. Prebujele arogance je mezi svincaty v partajich ruznobarevnych diletantu, lapeni ve sparech mamonu a obzerstvi, preci jenom moc. Tak moc, ze zcela vedome se k ni uchyluje i obcan. Logicky.  A spatne.Koryta pretekaji. Pohar trpelivosti uz snad taky..Vykopat to vsechno nekam do pryc a necht nekdo schopny na slovo

vzaty, sestavi vladu z odborniku; z lidi, kteri vedi co delaji, lidi

SKUTECNE studovanych a sveho oboru znalych.Verim, ze jsou taci. A neni jich malo.Ovsem davat do poradku neco tak tezce zdevastovaneho a

zdegenerovaneho, Ceskym statem nazyvano, tot zda se byti necim naprosto

nemoznym. Ale snad i tohle zdani klame..

+2/0
11.6.2011 10:25

Vici77

Re: Nevím dále, proč se tady rozčilují modří svazáci

heuréka ;-) vykopat levou i pravouR^

0/0
11.6.2011 10:40

Vici77

Re: Nevím dále, proč se tady rozčilují modří svazáci

1) hodně "modrých svazáku" se vloni naštvalo a ODS měla volební propadák a jestli budou nové volby, bude to ještě horší - proto se koalice tolik drží. To ukazuje na jejich (naši) inteligenci. Rudí svazáci téhle sebereflexe nejsou schopni a stále tupě poslouchají odboráře apod. - problém v politice je vlevo i v pravo

2) nadáváte na reformu, ale lepší by bylo se zamyslet a říct, co by bylo lepší! To je to, co mne vede k závěru, že i když mne současná koalice neuspokojuje, tak opizice je na tom ještě hůř. Ve výsledku nepůjdu k volbám, což bude můj protest, vyhraje levice a konečně se ukažte. Už se těší na ty pečené holoubky. Za 2 roky zjistíte, že je stáále dráž a dráž a že mimo zrušení nějakého malého poplatku jste na tom ještě hůř. Co potom?

+2/0
11.6.2011 10:37

JUDr. Vojtěch Rudý

Pánové Nečas, Kalousek, Drábek a spol. by měli

pamatovat na § 31, zákona 16/1945 Sb.:

(1) Proti rozsudku mimořádných lidových soudů není řádných opravných prostředků. Žádost o milost kýmkoliv podaná nemá odkladného účinku.

(2) Trest smrti se vykoná do dvou hodin po vyhlášení rozsudku. Na výslovnou žádost odsouzeného může býti lhůta prodloužena o další hodinu. Konalo-li se řízení v nepřítomnosti obžalovaného, vykoná se trest smrti do 24 hodin po dopadení odsouzeného. Výkon trestu smrti buď však na přiměřenou dobu odložen, žádá-li to veřejný žalobce z důležitého veřejného zájmu.

(3) Zmateční stížnost k zachování zákona je přípustná.

(4) O návrhu na obnovu trestního řízení rozhoduje mimořádný lidový soud, který ve věci rozhodl. Přitom se řídí ustanoveními trestního řádu o obnově trestního řízení. Ustanovení přechodná a závěrečná.

0/0
11.6.2011 6:46

nečekanývýstřik

Praha pod vládou kominuistů - pozor otřesné záběry

http://www.youtube.com/watch?v=1j-r03KmxNI

V

0/0
11.6.2011 6:44

ZZZZZZZZ

Re: Praha pod vládou kominuistů - pozor otřesné záběry

Hm ale to jsou zabery z roku 1964 kdy se prave tuhy stalinisticky rezim jiz uvlonil a dale uvolnoval az do zasahu tanky od bolseviku v roce 1968 PROTI vuli 99% obyvatel. V podstate umyslna blokace silnic v Praze bude take proti vuli vetsiny obyvatel Prahy. Jediny co tim zpusobi ze nastvou lidi  co by s nimi i treba sympatizovali. Coz je nakonec dobre, a soudruzi z odboru si toho jsou vedomi, ale vedeni odboru jsou vychytrali bolsevici co si chtej udrzet koryto a protestujici dostanou 300 stovky "na obed" apodivaji se do Prahy. Kdyby ta demonstrace byla nekde jinde tak tam tolik lidi nedostanou to je snad jasne. Takze paradoxne jejich hlavni motivace je jit na vylet a pripadne jeste u toho vytocit Prazaky kteri oni tolik nenavidi protoze prece "Oni nam beru ty cajzly vsechny peniadze"

0/0
11.6.2011 9:23

-Bič Boží-

Tohle je pro vládu poslední rána. Z milosti.

R^

0/0
11.6.2011 6:40

zloděj s oranžovou šálou

Čím hůř pro slušné lidi, tím lépe pro čSSd

Je třeba blokovat hlavní trasy, výjezdy sanitek a hasičů. Pak teprve bude mít stávka ten správný šmrnc. Pomoci by mohly další levicové složky, jako třeba neofašisté.

0/0
11.6.2011 6:38

-Bič Boží-

Re: Čím hůř pro slušné lidi, tím lépe pro čSSd

Pusinko, zorganizujte si z Vaší vesnice zájezd do Prahy.

uvidíš, že v zacpané Praze se sanitky a hasiči pohybují denně. :-P

0/0
11.6.2011 6:41

zloděj s oranžovou šálou

Re: Čím hůř pro slušné lidi, tím lépe pro čSSd

Psaný text ti asi dělá problém. ZABLOKOVAT, tedy nepropustit ani myš. Aby se nemocným nedostalo žádné pomoci.

Čím hůř pro slušné lidi, tím lépe pro čSSd

0/0
11.6.2011 6:53

JUDr. Vojtěch Rudý

Re: Čím hůř pro slušné lidi, tím lépe pro čSSd

Mě by jen zajímalo jestli jsi opravdu takový chudák nebo to jen hraješ.

0/0
11.6.2011 6:55

ucetni54

Re: Čím hůř pro slušné lidi, tím lépe pro čSSd

má slíbený kilo od Bárty, tak ho nech, lepší než když by šel loudit buchny před Naději

0/0
11.6.2011 7:12

ucetni54

Nevím proč se tady ubožácí

chytli slova blokáda. Vždyť není potřeba nic organizovat, přemluvil jsem manželku aby mě v pondělí hodila do práce, takže horníci, klidně si skočte na guláš a pivo, ona magistrálu spolelivě zablokuje ;-D

0/0
11.6.2011 6:34

vladakorupce

nebylo

by lepší,  zrovna vyházet ze Strakovky všechny ty lumpy a byl by klid na práci....R^

0/0
11.6.2011 6:17

dogi2

Vůbec nechápu, proč se

tady tolik lidí rozčiluje. Když v roce 1989 byla generální stávka, tak se nikdo na nic neptal, někteří šli do ulic, někteří zůstali doma, ulice byly zablokované demonstranty atd. A dělal z toho někdo Daktari? Nedělal! Prostě to tak bylo a hotovo, bylo do demokratické a správné. A když teď v tzv. demokracii chce upozornit na lumpárny, které dělá Nečasova vláda, tak je málem za zločince, na Novinkách je článek, který evidentně vyhrožuje lidem, když z důvodu stávky dopravců nedorazí do práce, diskutující vyhrožují dopravcům, když provedou opatření, která jsou se stávkou spojena, t. j. např,. blokování silniční dopravy atd. No, já osobně považuji rozhodnutí dopravců o stávce za naprosto adekvátní situaci, kterou nastolila vláda národního úpadku premiéra Sloty. A pokud Padákový Mirek tvrdí, že si někdo bere občany za rukojmí, tak je to on a jeho kolegové z vlády, když vyhrožují zvyšováním cen všeho, jakož i důchodového věku. Řekl bych, že zanedlouho bude na místě daleko radikálnější řešení

+2/0
11.6.2011 4:37

Mrakoplash

Re: Vůbec nechápu, proč se

Ten článek na Novinkách asi někdo nepochopil. To o tom nepříchodu do práce není o těch stávkujících, ale o ostatních co by se v práci vymlouvali, že nejel vlak, tak nepřišli do práce.

0/0
11.6.2011 4:44

..viky..

Re: Vůbec nechápu, proč se

Radikalnejsi reseni?...podle prispevku se domnoivam,ze by tim radikalnejsim resenim mel byt dalsi vystrel z Aurory......dekuji,nechci!Rv

0/0
11.6.2011 4:53

renesis

Demokracie dozrává

.. do žaludečních vředů.

http://www.youtube.com/watch?v=W0Mydquf9S8

0/0
11.6.2011 4:02

kolda501

právo na stávku je zcela legitimní ...

.... ale blokovat silnice ne, jestli to udělají bude v Praze dopravní kolaps, ti zdravější to nakonec kousnou ... jen jim asi potečou nervy, a ti co budou potřebovat třeba záchranku budou mít možná smůlu, .... ale to jednoduší lidé neřeší ... je jim to jedno ... něco jako případná vina jim nic neříká ...V. ;-)

0/0
11.6.2011 2:35

..viky..

Re: právo na stávku je zcela legitimní ...

R^

0/0
11.6.2011 3:14

STOP 09

Re: právo na stávku je zcela legitimní ...

Ti podle tebe "jednoduší" lidé se mají bránit vyvoleným jak? Co skutečná,nikoliv jen případná vina říká politikům?

0/0
11.6.2011 3:53

black_jack se srazil s cenzorem

Re: právo na stávku je zcela legitimní ...

jak vyvolenym? tahle vlada vznikla z demokratickych voleb, nesouhlas dejte v pristich volbach... btw. nevolil jsem zadnou z tecto stran... akorat me serou takove kydy....

+1/0
11.6.2011 3:59

renesis

Re: právo na stávku je zcela legitimní ...

Mate pravdu, tohle parlamentni seskupeni vzeslo z demokratickych voleb.

Ovsem pokud pri volbach tyhle despublikove, ruznobarevne potazmo demokraticke* partaje plne demokratu* s tlamou

namisto duse, jejiz maly zbytecek ovlada mamon a arogantni vira, ze moralka je

slabost...pokud tihle navzajem si pracky myjici BASTARDI vedome a ze zcela zistnych duvodu lzou, ma kazdy volic pravo na to zvednout hlavu a vyjadrit sve rozhorceni nad tim, jakym zpusobem byl podveden.

0/0
11.6.2011 5:48

renesis

Re: právo na stávku je zcela legitimní ...

Ucpat spojky jim svestky rozhodne nedovoli a pokud nepojede metro, tak zcela urcite prijemni nebudou ani na polnacce z Pruhonic ;)

S tim, ze pravo na takovou stavku je zcela legitimni samozrejme souhlasim.

Jen by to chtelo lepsi strategii aneb sroubovat lidi pred vikendem tim, ze jim do hlav narveme nechteneho brouka jmenem Pondeli, ktery se zrejme uz od samotneho pocatku totalne zese*e, to skutecne neni to prave orechove.

Kazdopadne impuls je to spolecne s odchodem Janecka z CT pomerne silny ale na rozjeti parlamentniho domino efektu stacit urcite nebude.

To jen kdyz se spravne odrazi..

0/0
11.6.2011 5:26

vencac

Lord BAGR pardon ale jediná reakce

to že stále něco opakujete , neznamená že je to světuborný názor. Proto jediné nejprve si přečtěte co jsou odbory zač, zjistěte si jak funguje tripartita, nebo teda jak by fungovat měla dle zákona. A potom tady pište něco o nepotřebě odborů. Dokud si neco nezjistíte jsou všechny mé výklady jen bitím do dubu.

+1/0
11.6.2011 2:32

..viky..

Skody,

ktere touto stavkou vazniknou,bych dala odborum zaplatit!

0/0
11.6.2011 2:22

fichifi

Re: Skody,

Já bych současné i předešlým vládám dala zaplatit všecno, co se tady "poztrácelo" ze státní kasy.

0/0
11.6.2011 2:40

STOP 09

Re: Skody,

A dala by jsi taky vládě?

0/0
11.6.2011 3:56

petr.n_22

Kuzma je tamhle!

Jdu spát, mějte se hezky v VB.

0/0
11.6.2011 2:18

Kuzma je tamhle!

Re: Kuzma je tamhle!

taky jdu, dobrou

0/0
11.6.2011 2:18

black_jack se srazil s cenzorem

Re: Kuzma je tamhle!

cus v anglii;-)

0/0
11.6.2011 2:21

black_jack se srazil s cenzorem

Re: Kuzma je tamhle!

jdu dokoukat nabitou zbran... aspon nejaka lepsi komedie, nez to, co bude v pondeli...

0/0
11.6.2011 2:22

Kuzma je tamhle!

k HDP je to neco malo pod 41%

sila...

0/0
11.6.2011 2:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.