- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pro toho, kdo se o svůj vůz dokáže dobře postarat a udržovat jej v kondici řadu let.
Když se nechcete podřídit konzumu za každou cenu, tedy nákupu nových věcí, které vůbec nepotřebujete,
my vás k tomu donutíme zákonem.
Vaši poslanci.
1) staré vozy toho mnoho nenajezdí, jejich podíl na emisích je nízký, kdo jezdí denně má nové auto
2) kde jsou vyjímky pro vozy na LPG, CNG, se vstřikováním kyslíku a vodíku, které mají málo emisí
3) nové auto = emise při jeho výrobě a přepravě
4) nové auto = přestanu studovat, půjdu vydělávat = produkovat další emise
5) emise z dopravy jsou v centru Ostravy zlomkem emisí z Mitalu
Z tech co ejzdi autem do prace ejzdi velka cast lidi starsimi auty. Sem tam nejaky ten tukanec na parkovisti tak nevadi, nehlede na riziko odcizeni ktere je u noveho auta pomerne velke. 15 let stare auto nikdo neukradne.
tohle může vymyslet jenom chorý mozek. navíc v době kdy většina aut je vybavena katalyzátorem.
se spotřebou 6l LPG a koupím si konečně nový "ekologický" Hummer se spotřebou 23l/100
ekofašistický pokus zvýhodnit zazobané gaunery. S čistotou ovzduší to nemá vůbec nic společného. To se tedy zruší emisní kontroly a bude se rozhodovat od stolu kdo ano a kdo ne ? Který chorý mozek tohle mohl vymyslet ? Silně mi to připomíná film Rambo/První krev, kde samolibý šerif zabrání obyčejnému člověku se najíst ve městě jen proto, že se mu dotyčný "nelíbil". To necháme povolení ke vjezdu do měst na momentální náladě podobných kreténů ? Nic ovšem proti tomu, když auto neprojde opravdu náročnou objektivní kontrolou - pak je vše v pořádku.
Emisni kontrola kontroluje pouze to, zda auto splnuje normu platnou v dobe jeho vyrobeni. Proto ji projde i Trabant. Norma, kterou bude muset splnit auto pro vjezd do daneho prostoru bude jina, prisnejsi.
take smrdi.
Zakazeme i je?
Jako, nic proti.. ale vzdyt je to hovadina. Kdo ma stare a (slusne receno) neusporne auto, (rozumej - plecku anebo dnes jiz veterana) stejne s nim jezdi jen kdyz opravdu musi. A kdo ma na nove, uplne stejne zrave, stejne si zaplati povolenku.
Takze z hlediska ochrany ovzdusi je to naprosta blbost.
Nechci nové auto, neberu investici do něj jako prioritu, proč za to mám být bitý? Stačí, když už musím za starší platit ekodaň. Proč majitel SUV s vysokými emisemi bude moct do města a nemusí platit tu ekoteroristickou daň, zatímco majitel favoritu nebo jiného staršího auta s průměrnými až nízkými emisemi nemusí platit nic??? Pane prezidente, nepodepisujte to. Je to další lobby automobilek
*chyba: majitel staršího auta naopak musí platit... píšu rychleji než přemýšlím
že když změřili škodliviny v centru Londýna, kam omezili vjezd, tak že se nic nezměnilo.
To přece není o ovzduší - to je jen další daň, aby se papaláši mohli ještě víc nakapschovat
na okamžik kdy ekologové konečně poručí větru a on přestane foukat od železáren, hutí a celuózky a těch aut z okrajových, povolených částí do města a bude smrady vynášet kamsi do kosmu. Nebo to větru nařídí zákonem a nařízením ESU?
To bude potom v Ově vzdoušek.