Diskuze

Armádní letoun přivezl z Afghánistánu ostatky zabitého českého vojáka

Na letišti v pražských Kbelích přistál letoun s ostatky českého vojáka, který zahynul v úterý v afghánské provincii Wardak po výbuchu nastražené bomby. Ministr obrany Vondra ho povýší in memoriam.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DD

surfer27

6. 6. 2011 14:53
je mi to lito...

rodine soustrast...nicmene taky musim rict ze mel urcite moznost volby jestli slouzit doma a nebo jet na misi a pocitat s tim ze se domu vrati v pytli...

0 0
možnosti
B

brekebrekeke

6. 6. 2011 13:22
R.I.P. cesky vojaku

a vy, co tady sirite nenavist, stydte se :-/

0 0
možnosti
1NŽ1

10 nových životů 11-20

6. 6. 2011 5:51
Chtěl bych poopravit některé názory...

Tento voják zemřel se ctí při plnění bojového úkolu. Čest jeho památce. Jsou ovšem "vojáci", kteří jezdí na mise z čistě kariérního důvodu. Tihleti "vojáci" si na misi jedou pro peníze, vysoké vyznamenání a zápis v osobním spise. Těmihle by jste měli pohrdat!!!!

0 0
možnosti
JP

Edd

6. 6. 2011 8:20
Re: Chtěl bych poopravit některé názory... Ja take... :-)

Dobre placeny zoldak najel na minu - hrdina... Zase o okupanta mene. Eeee pardon - "o osvoboditele".  ;-D

Takovych jsme meli pred 30 lety plnou republiku. To ale nebyli "dobrovolnci, nybrz chudaci kluci.  :-/

0 0
možnosti
APLJ

ašant překrásný, Luny jasnější..

5. 6. 2011 23:41
zemřel člen expedičního sboru

podvodně nazývaného Česká armáda,  jako slouha amerického  tažení za Světovládou.

0 0
možnosti
SR

Stan.the.man

5. 6. 2011 23:57
Re: zemřel člen expedičního sboru

nemáte pravdu... při plnění úkolů zemřel voják české armády vyslaný na zahraniční misi svou vládou a parlamentem svobodně zvoleným v demokratických volbách...

0 0
možnosti
B

bormannn

5. 6. 2011 22:33
R.I.P.

zemrel vojak,nas vojak,bez nej a jemu podobnych uz budem  svetu jen pro smich...uprimnou soustrast...a vy diskuzni hrdinove nasledujte proletare vsech zemi-poli. t. mi pr...[>-]

0 0
možnosti
MC

Milovnik cdROMU

5. 6. 2011 22:35
Re: R.I.P.

Zemřel voják okupační armády.

0 0
možnosti
N

nemsi

5. 6. 2011 22:32
petice

Vyloucit kapitana gorotky z diskuze!

0 0
možnosti
E

ensing999

5. 6. 2011 22:36
Re: petice

Jenom at ho tady nechaji. Aspon kazdej uvidi, co mate v CR za vojaky...:-)

0 0
možnosti
ČP

Opinion

5. 6. 2011 22:31
Profesionální armáda .

Profesionální armáda je nepřirozený prvek ve společnosti . Lidé na ní právem hledí jako na druh zaměstnání , kde každý zaměstnance vědomě podstupuje riziko . V tomto případě se vlastně jedná o pracovní úraz s následkem smrti .

Například v Německu stále udržují brannou povinnost jen kvůli tomu, aby bylo určité sepětí společnosti s armádou .

0 0
možnosti
SR

Stan.the.man

5. 6. 2011 23:53
Re: Profesionální armáda .

no já bych řekl, že v současné době a aktuálním názorovém smýšlení společenosti je to bohužel jediný reálně aplikovatelný model... a to hned z několika důvodů...

 1) národní a vlastenecké cítění většiny populace je bohužel značně zdevastované, což má za následek velký odpor k povinné vojenské základní službě a jejímu zrušení ve většině zemí Evropy (ano včetně německa, které k tomuto kroku již také směřuje)

 2) současné zbraňové systémy a taktické postupy zahrnují přecijen trošku více, než jen vyběhnout ze zákopu a s křikem "Uráá" se ve vlnách hrnout na nepřítele... což nutně vyžaduje dlouhodobou sofistikovanou přípravu profesionálních vojáků, pro činnost s touto technikou

...ještě bych dodal, že vojenské povolání není žádná práce, nýbrž služba... a že jinak s Vámi souhlasím, že bez VZS je značné riziko odcizení armády od společnosti, což může v budoucnu vyústit v kolaps armády ze zřejmých důvodů...

1 0
možnosti
E

ensing999

5. 6. 2011 22:22
...

No to nam to tady vlastenci ale hezky agitujou. Zejmena ty zvasty kapitana jsou kvalitni, jako afghanske opium..;-DR^

Takze si to shrnme. V AFG neni valka a ma udajne demokraticky zvolenou vladu vedenou jistym Karzaim. Ti vojaci tam nejsou aby bojovali, ale ochranovali partu makacu, co jim tam neco chce stavet, aniz by se jich vubec nekdo zeptal, jestli to fakt chteji. Tyto lidi se pokousi tamni radikalove zabit, protoze je tam nechteji. Logicky kde me nikdo, nebo nekdo nechce, tak tam prece nelezu, obzvlast, kdyz k tomu nemam duvod. Proc bych mel nekde stavet skolu, kdyz to dotycni nechteji? Precem si tu skolu mohli postavit sami a neudelali to..8-o

0 0
možnosti
PM

Darth.V

5. 6. 2011 22:26
Re: ...

..to má svou logiku :-) .Taky by se nám asi nelíbilo, kdyby nám přišli rusáci  dostavovat Temelín  s ozbrojeným doprovodem ..

0 0
možnosti
K

kapitan_karotka

5. 6. 2011 22:21
Mohu se mistnich odborniku

zeptat, jak si predstavuji scenar, ve kterem naky agresor napadne nase hranice? Ze by valka se slovenskem po deklasovani jejich tymu na MS v hokeji? Nebo utok nastvanych nemcu pote, co jim prestaneme dovazet pivo? Jaka presne armada by mohla ohrozovat nase hranice v samem srdci Evropy?

0 0
možnosti
E

ensing999

5. 6. 2011 22:25
Re: Mohu se mistnich odborniku

Pokud je mi znamo, tak jedine valky vede v soucasnosti NATO. Osobne nevim o nikom, kdo by chtel na Evropu, potazmo primo CR utocit a vyhlasovat valku. Holt v roce 2000+ uz lidi zjistili, ze valkou se toho moc nevyresi, ale NATO to jeste nepochopilo..;-D

0 0
možnosti
N

nemsi

5. 6. 2011 22:13
na rybach

No von ten mujahedin co tam tu bombu nastrazil nevedel ze zabije ceskyho gumaka a nejspis to pro nej bylo jako by sel na ryby. Tak se ptam: dyby chytil rekneme polaka, byl by tendle ceskej vojak porad hrdina nebo by vo nem nikdo nevedel? Nekdy chytas sumce a chytnes belicku!

0 0
možnosti
K

kapitan_karotka

5. 6. 2011 22:16
Re: na rybach

Ten vojak je hrdina od okamziku, kdy se dobrovolne prihlasil na zahranicni misi. To ze pri ni zemrel na veci nic nemeni. Uprime receno, ma jeden takovy clovek 1000x vetsi cenu nez ty.

0 0
možnosti